Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:26 am

Rhylovir smilede lidt "og hvad skulle jeg lave her i Aterswell?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:27 am

manus overvejede det, "hænge ud med mig, lave troldmands ting, åbne en lille butik eller sådan noget"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:28 am

"Åbne en lille butik?" Rhylovir grinede lidt "måske, det er da en mulighed.." hans panter sprang ned fra et træ og landede mellem dem. Den spandt og lagde sig ved siden af Rhylovir
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:36 am

Manus kiggede på panteren og smilede svagt, "eller tage penge for at folk kan se din panter optræde"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:37 am

"Det er ikke lige hans stil.." Rhylovir smilede skævt og kløede den bag øret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:39 am

"Aw" sagde Manus med et grin, "det ville ellers sikkert blive et hit"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:41 am

"Ja.. han er dejlig" Rhylovir nussede panteren som slikkede ham på hånden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:42 am

Manus nikkede, "det er han"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:44 am

Panteren forsvandt ind i Rhylovirs skygge og han rejste sig "måske vi skulle tage hjemaf?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:45 am

Manus nikkede, "det er nok ikke en helt skidt ide" sagde han og rejste sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:48 am

Han smilede svagt og begyndte at gå mod udgangen, fulgte dog efter Manus da han ikke helt vidste hvor det var
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:49 am

Manus førte an mon udgangen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:49 am

Rhylovir fulgte med
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:51 am

De ankom til stationen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:52 am

Rhylovir købte en billet og ventede på toget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:54 am

Manus gjorde det samme, "havde du en god tur?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:55 am

"Ja, det havde jeg" sagde Rhylovir og kom hænderne i lommen. Han lænede sig op af en stolpe og ventede på toget. Han havde lidt lidt skidt med at have pillet ved Manus hukommelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:56 am

"Godt" sagde han og smilede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:56 am

Rhylovir smilede tilbage, ikke helt ægte godt nok, og så mod togskinnerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:59 am

Manus så undersøgende på ham, "er alt ok?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 8:00 am

"Ja, alt er fint" løj han og smilede igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 8:02 am

Manus så undersøgende på ham, "er du sikker?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 8:03 am

Rhylovir nikkede..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 8:06 am

Manus var ikke helt sikker på han troede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 8:07 am

Toget kom. Rhylovir gik ind og blev lidt irriteret på sig selv over ikke at kunne holde masken.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus
» Don't you fare Think that Im a cute Girl /Ulrik/

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Søen-
Gå til: