Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 9:09 am

Rhylovir så ikke ud til at dele Manus' holdning, men smilede bare af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 9:13 am

Manus lo lidt, "selvfølgelig hver sin smag"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 9:14 am

"Du kan måske ikke lide hvide, kølige ting?" spurgte Rhylovir og smilede skævt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 9:17 am

Manus grinte lidt, "ikke normalt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 9:26 am

Rhylovir lod sine øjne hvile på Manus "hmm.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 10:24 am

"Hvad er der?" spurgte han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:02 pm

"Ikke noget" svarede Rhylovir med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:03 pm

"virkelig?" spurgte han og hævede det ene øjenbryn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:03 pm

"Nej" svarede Rhylovir "men det er private tanker"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:10 pm

Manus sukkede, "men jeg skjuler aldrig noget for dig" han sukkede igen, meget overdrevet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:27 pm

"Virkelig? Ingenting?" Rhylovir så undersøgende på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:28 pm

manus rystede på hovedet, "nope"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:30 pm

"intet?" Rhylovir rykkede nærmere mod ham og så undersøgende på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:31 pm

Manus rystede igen på hovedet, "over hovedet intet"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:32 pm

"Hvad har I inde i det magiske hus?" spurgte Rhylovir
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:32 pm

"Bøger" sagde han og trak på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:32 pm

"Hvilket bøger?" spurgte Rhylovir
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:33 pm

"Magi bøger" svarede han ærligt, "jeg ved ikke præcis hvilke" tilføjede han med et svagt grin, "jeg var aldrig meget for at studere".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:34 pm

"..." Rhylovir så på ham og man kunne se at emnet i den grad interesserede ham "... kunne du skaffe mig en?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:36 pm

Han rystede på hovedet, "nok ikke, for det første er det vist ulovligt, for det andet ville det betyde jeg rent faktisk skulle tage derhen og for det tredje er jeg ikke sikker på man kan tage dem med ud, har i ikke jeres egne bøger?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:36 pm

Rhylovir sukkede svagt, men han kunne vel ikke have håbet på andet. Han nikkede lidt "jo, selvfølgelig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:37 pm

Manus så nysgerrigt på ham, "tror du vores er bedre?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:37 pm

Rhylovir så tænksom ud "det ved jeg ikke, jeg har intet at sammenligne med" svarede han så
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:38 pm

"Hvorfor vil du så have fat i vores?" spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:39 pm

"Jeg kan godt lide magi, og der er jo en mulighed for I har nogle som jeg ikke har adgang til.. bryder mig ikke om begrænsninger" svarede Rhylovir
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus
Tilbage til toppen 
Side 5 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus
» Don't you fare Think that Im a cute Girl /Ulrik/

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: