Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 stille nat

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




stille nat Empty
IndlægEmne: stille nat   stille nat Icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 11:22 pm

påklædning: sorte buksermed flænger(en af dem kom der en smule blod ud af), sort skjorte, læder jakke og et par kraftige læder støvler.

det menneske havde prøvet at røve ham, han må have været ny for de erfarne røver ved at man ikke skal prøve noget med mig, jeg lod ham slippe billigt og slog ham kun bevistløs, men jeg må hellere få såret renset.

Darren går op til baren ''vodka''
vodkaen er ikke helt kold, men Darren har heller ikke tænkt sig at drikke den han smøre den klare væske i såret på sit ben, det svir af helved til, men heller det ind betændelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille nat Empty
IndlægEmne: Sv: stille nat   stille nat Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 12:51 am

Clyde løfter panden pludseligt fra baren, retter ryggen og prøver at orientere sig. Imens han gnubber panden for at lindre smerten kigger han på sit armbåndsur, kun for at opdage at det er væk - sikkert blevet hugget imens han var bevidstløs. Han opdager til sit held at hans ølglas stadig er i hans hånd, og bliver så skuffet igen da han må erkende at den er lunken og flad. Han har i hvert fald været væk i nogle timer.

Han stiller glasset fra sig og sukker opgivende, begynder at dreje sig på barstolen for at gå sin vej, men i det han vender sig falder hans øjne på en nyankommen. Han ser til et stykke tid imens manden hælder sprut i sine åbne sår. "Mate," siger han dæmpet, overrasket over hvor udmattet han selv er. "Hvad med at du stikker mig sprutten hvis du ikke selv vil drikke? Vodka virker sgu alligevel ikke meget bedre end sæbe og vand."

Med et venligt smil og store mørke rander under øjnene rækker han en næve frem og åbner den. "Jeg har noget smertestillende du kan få til gengæld," siger han og tilbyder fire små piller, allesammen med et lille indridset motiv af en elefant. Det står klart at Clyde mener 'smertestillende' i en utraditionel forstand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille nat Empty
IndlægEmne: Sv: stille nat   stille nat Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 1:07 am

Darren høre en mand spørge om han må få vodkaen

''jeg er lige ved at lave en sand Blood And Mary, men hvis du vil have en dring så bare bistil, ham der giver'' han peger på sin 'overfalder' som muligvis muligvis har mistet nogle tænder
''han prøvede at røve mig nu tror jeg at han fortjener at blive røvet lidt''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille nat Empty
IndlægEmne: Sv: stille nat   stille nat Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 5:21 am

"Man kan sige meget om Månen, men at bestille på andres regning? Det tror jeg satme ikke, mate."

Clyde knytter hånden igen og putter pillerne i lommen. "Desuden er de fleste hér efter en god dag fyldt med røverier, så tal ikke for dårligt om de mennesker." Clyde ser sympatisk på den unge mand i den anden ende af baren, som ser ud til at være hårdt medtaget.

"Han kommer sgu aldrig til at spise andet end grød igen!" udbryder Clyde, og mister derefter pusten over at tale højt. Han giver manden ved hans side et venskabeligt klap på skulderen. "Hvordan jagede du ham væk, min ven?" spørger han, i et mærkbart lavere tonefald. Hans øjne er låst fast på den fremmedes ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille nat Empty
IndlægEmne: Sv: stille nat   stille nat Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 5:47 am

''han forlangte at få mine hårdt opsparede penge, penge jeg skulle give til min søster senere i aften, det er til at betale hendes skole, mens han viftede med sin kniv, jeg spurte ham hvad han skulle bruge dem til, men han nægtede at svare og gik til angreb, ramte mig i benet og jeg gav ham en albue i mod underkæben hvor jeg vidste at det at det ikke ville være dræbende''
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





stille nat Empty
IndlægEmne: Sv: stille nat   stille nat Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
stille nat
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Stille nat /Maria/
» Stille nat //Jayden//
» stille nat (Anna Rose)
» en stille date //rach//
» en stille dag i skoven - sarya

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: