Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 stille nat (Anna Rose)

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




stille nat (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: stille nat (Anna Rose)   stille nat (Anna Rose) Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 4:02 am

T: omkring midnat.
S:skoven
O:en masse træer,buske osv.
V:overskyet.

Calla gik udenfor hulen. hun gik ned mod lysningen. hun tjekkede at hun havde husket rygsækken med tøj i. hun gik forbi det hule træ. hun tog rygsækken af og lagde den ind i træet. hun skiftede sig om til ulv. hun gik videre ned mod lysningen.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

stille nat (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: stille nat (Anna Rose)   stille nat (Anna Rose) Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 7:45 am

Anna Rose sad i en lysning med en masse børger og læste, hun havde ikke så svært ved at læse det og syndes det var rart at sidde og læse lidt alene i mørket. Hun havde sin hvide kjole på, bare tær og håret løst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille nat (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Re: stille nat (Anna Rose)    stille nat (Anna Rose) Icon_minitimeMan Sep 10, 2012 2:52 am

calla fik færten af et menneske. hun satte i løb mod lysningen men hold sig i skyggen. da hun var nået frem til skovens lysning stoppede hun
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

stille nat (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: stille nat (Anna Rose)   stille nat (Anna Rose) Icon_minitimeMan Sep 10, 2012 3:18 am

Anna Rose lagde sig på ryggen og læste stille, kørte fingrene over et billed og så meget tænkene ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille nat (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Re: stille nat (Anna Rose)   stille nat (Anna Rose) Icon_minitimeMan Sep 10, 2012 3:25 am

calla holdt sig i skyggen imens hun holdt øje med pigen der læste. hun gik stille længere frem og knurrede. hun glædede sig til at se pigens reaktion
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

stille nat (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: stille nat (Anna Rose)   stille nat (Anna Rose) Icon_minitimeMan Sep 10, 2012 3:33 am

Anna Rose hørte en knurren og rejste sig op og så mod lyden, hun smid bogen og stod med ænderne fremme og så sig efter hvad der knurret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille nat (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Re: stille nat (Anna Rose)   stille nat (Anna Rose) Icon_minitimeMan Sep 10, 2012 3:39 am

calla gik stille frem, hun var i sit es. skoven var hendes hjemmebane,det samme var kroppen. hun snerrede igen og viste tænder
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

stille nat (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: stille nat (Anna Rose)   stille nat (Anna Rose) Icon_minitimeMan Sep 10, 2012 5:11 am

Anna Rose fik øje på ulven og holde håndfladerne mod den og så den i øjne, hun brygte sin magi til at føre en stille og rolig følelse igennem den og så blidt på den men ikke i øjne "Rolig nu"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille nat (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Re: stille nat (Anna Rose)   stille nat (Anna Rose) Icon_minitimeMan Sep 10, 2012 9:45 pm

calla følte sig beroliget. men ville ikke stoppe der. det var nu det sjove begyndte. hun forstsatte med at gå frem mod pigen.hun så hende direkte i øjnene og snerrede kort
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

stille nat (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: stille nat (Anna Rose)   stille nat (Anna Rose) Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 3:25 am

Anna rose luftede øjenbrynet og så på ulven "Hvorfor så vred, du burde nok holde dig væk, bedst for dig selv" Hun begyndte at samle sine ting op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille nat (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Re: stille nat (Anna Rose)   stille nat (Anna Rose) Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 3:38 am

calla stopped op og så på hende så lavede hun et ulvegrin med tungen hængende ude af munden ``jeg er ikke sur eller vred. jeg kedede mig bare`` i hendes stemme kunne man tydelig høre en latter mil tone.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

stille nat (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: stille nat (Anna Rose)   stille nat (Anna Rose) Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 3:39 am

Anna rose så på at ulven ændrede ansigtudtryk og gik stille hen til hende, vidste sin hånd om hun ikke ville gøre skade og nussede dens øre blidt meed et varmt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille nat (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Re: stille nat (Anna Rose)   stille nat (Anna Rose) Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 4:42 am

calla bed ud efter pigen hånd. ingen skulle røre hende, hun var ikke en hund. ``aldrig rør en ulv. det føles som at blive krænket.`` hun så på pigen med alvorlige øjne og slikkede hendes hånd som et tegn på at hun intet ondt ville
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

stille nat (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: stille nat (Anna Rose)   stille nat (Anna Rose) Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 5:15 am

Anna Rose lod ulven bide hendes hånd og hun tog ingen skade, ulvens tænder ville nok gøre lidt ondt da hun brugte sin magi til at lave et magisk kraftfælt om hende.
Anna Rose smilte "to af mine er vareulve, de elsker at blive nusset"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille nat (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Re: stille nat (Anna Rose)   stille nat (Anna Rose) Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 5:19 am

calla rystede på hovdet ``så må jeg være den eneste der har det på den måde`` hun løb hen til skovens start. hun skiftede til menneske og løb tilbage til det hule træ, hun tog rygsækken op og tog noget nyt tøj på. hun gik tilbage til pigen. ``mit navn er calla`` hun rakte hånden frem.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

stille nat (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: stille nat (Anna Rose)   stille nat (Anna Rose) Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 5:22 am

Anna Rose så på kvinden og smilte gav hende hånden "Anna Rose"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille nat (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Re: stille nat (Anna Rose)   stille nat (Anna Rose) Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 5:24 am

calla smilede ``pænt navn`` hun trak hånden tilbage hun så på Anna Rose ``hvad laver du helt herude?´`
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

stille nat (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: stille nat (Anna Rose)   stille nat (Anna Rose) Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 5:30 am

Anna Rose så på himmlen "Jeg havde brug for tid til at tænke for mig selv så jeg tog her ud for at læse"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille nat (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Re: stille nat (Anna Rose)   stille nat (Anna Rose) Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 5:29 pm

calla smilede ``skoven er et godt sted at være alene og tænke. men hvis jeg var dig ville jeg vælge at tage noget du kan forsvare dig med herud. der er jo også de rigtige ulve, de holder sig aldrig tilbage`` hun så på pige og prøvede at regne ud hvordan hendes advarsel ville være.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

stille nat (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: stille nat (Anna Rose)   stille nat (Anna Rose) Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 6:10 pm

Anna Rose smilte "Jeg tro nu godt jeg kan klare et par ulve, jeg kan godt forsvare mig selv"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille nat (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Re: stille nat (Anna Rose)   stille nat (Anna Rose) Icon_minitimeOns Sep 12, 2012 4:32 am

calla gengældte smilet ``det var godt for dig.`` calla kiggede op på himlen, der var en fugl der fløj sig en aftentur. hun fulgte fuglen med øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

stille nat (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: stille nat (Anna Rose)   stille nat (Anna Rose) Icon_minitimeOns Sep 12, 2012 5:09 am

Anna Rose tog tingene til sig og så på hende "Nåh, cella jeg må hellere se at komme hjem af"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille nat (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Re: stille nat (Anna Rose)    stille nat (Anna Rose) Icon_minitimeOns Sep 12, 2012 5:31 am

calla nikkede fraværende ``godt tur hjem`` hun skiftede om til ulv ``men jeg følger nok efter dig. det er længe siden jeg var inde i byen`` hun lod sin tunge hænge lidt ud af mundvigende, hendes eget ulvegrin.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

stille nat (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: stille nat (Anna Rose)   stille nat (Anna Rose) Icon_minitimeOns Sep 12, 2012 5:33 am

Anna Rose så alvoligt på hende "Hvad vil du i byen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille nat (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Re: stille nat (Anna Rose)   stille nat (Anna Rose) Icon_minitimeOns Sep 12, 2012 5:35 am

calla rystede sig ``nårgh ikke så meget. bare rende rundt lidt. se om der er noget jeg har lyst til at købe i morgen. ikke andet, bare rolig jeg hader at dræbe mennesker`` hun satte sig ned og kløede sig bag øret med foden. hun så stadig på Anna Rose.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





stille nat (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: stille nat (Anna Rose)   stille nat (Anna Rose) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
stille nat (Anna Rose)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» En stille aften - Anna Rose.
» av...//anna rose/7
» is - anna rose
» Welcome Anna Rose
» En lille sol - Anna Rose

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: