Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Blod i vievandet //Sebastian//

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Blod i vievandet //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Blod i vievandet //Sebastian//   Blod i vievandet //Sebastian// Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 9:41 am

Thomas havde parkeret sin ruste røde varevogn, lige rundt om hjørnet. Den stod meget diskret i en klodset ambulance parkering halvejs oppe på fortorvet. Han havde stadig ikke ret godt styr på at køre den tingest. Han var nu på vej over imod den store lukkede smedejernslåge ind til kirken. Det var sidst på aftnen og den store gamle bygning havde været lukket i flere timer. Han havde omhyggeligt planlagt at gøre dette en lørdag aften så Vatikan-tilbedere kunne se hans hævn og svælge i at han nu havde taget det tilbage de havde taget fra ham. Thomas øjne skinnede, efter den sidste mundfuld blod. Han havde taget sin gamle sorte frakke på, sine læderstøvler med metalplader nittet fast på, og lignede helt igennem sig selv. Han gik med hænderne i lommen og frakken var åben, så man kunne se en sweater med påskriften Ich Liebe Berlin, og hans forrevne cowboy bukser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod i vievandet //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Blod i vievandet //Sebastian//   Blod i vievandet //Sebastian// Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 9:54 am

Sebastian spankulerede ned af gaden. det var som om at inted haved endret sig i den tid han nu haved været væk i.
han drejede rundt om hjørnet ned af en vej der førte hend til kirken. Han havde som sagt ikke rigtig nogle planer, for sin nat.. udover lige finde noget at "spise". Lidt efter hørte han en bil brimse op, og en dør smække, ikke noget der synderligt vækkede ham interasse, men da han kom vidre, så han en lille skikkelse vade mod kirke døren, var det ik Thomas? tænkte han for sig selv mens han fortsatte ned af vejen lidt hurtigere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod i vievandet //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Blod i vievandet //Sebastian//   Blod i vievandet //Sebastian// Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 10:20 am

Thomas nåede lågen og kiggede op på de høje æstetiske pigge i sort jern. Han havde mest lyst til at sparke lågen ind, men han viste at det var tåbeligt. Alle omkringliggende lejligheder ville høre det, og han kunne foretage alle de ødelæggelser han ville når han var indenfor, det var trods alt ikke derfor han var der. I stædet sprang han lavede en elegant bue over lågen og landede på en høj gravsten der forstillede en engel. Nu kiggede han op mod det høje spier, mon de havde gemt det deroppe eller i kælderen?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod i vievandet //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Blod i vievandet //Sebastian//   Blod i vievandet //Sebastian// Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 10:36 am

Sebastian gik stille næsten lydløst ned af vejen da han så den lille skikkelse hoppe i en bue over lågen, han gav et smil for sig selv da han så det, han kunne kun genkænde det nu som værene den eneste 12 årige vampyr der kunne gøre sådan noget.
Han smilte for sig selv.. hvad var den knægt op til? tængte han og stille sprang over hegnet sig selv og landede lidt der fra hvor thomas var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod i vievandet //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Blod i vievandet //Sebastian//   Blod i vievandet //Sebastian// Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 10:53 am

Thomas vente sig om, da han hørte nogen lande på jorden. Havde han sat et eller andet magisk alarmsystem igang? Han havde ikke undersøgt om der var et. Han så at det var en anden person, det var en han kendte. "Sebastian?!" Spurte han undrende. Det var et år siden han sidst havde set ham, eller var det længre end det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod i vievandet //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Blod i vievandet //Sebastian//   Blod i vievandet //Sebastian// Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 11:01 am

Sebastian så op på thomas med et hugtandsivsende smil, "i egen høje person!" grinte han stille før han gik tættere på Thomas "hvad så Thomas?" spurgtehan som om inted var hent.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod i vievandet //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Blod i vievandet //Sebastian//   Blod i vievandet //Sebastian// Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 11:06 am

"Tja som du kan se er jeg tilbage i byen." Sagde Thomas, også med et hugtands smil. "I øjeblikket er jeg ved at vandalisere og plyndre denne kirke, tage noget af det tilbage de har taget fra mig, og hævne mig på den, siden de fordrev mig fra mit hjem." Han hoppede ned fra gravstenen og tilføjede. "Jeg havde dog håbet på at ingen ville se det."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod i vievandet //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Blod i vievandet //Sebastian//   Blod i vievandet //Sebastian// Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 11:09 am

"Ja okay.. og jaa jeg er også lige kommet tilbage til byen" sagde han mens han kiggede på kirken, "nåå så der var et relegiøst raid på dig eller hva?" spurgte han mens han fiskede en pakke ciggeratter frem og tog en, hvor efter han ragte pakken ud til thomas for at tilbyde en ciggeret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod i vievandet //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Blod i vievandet //Sebastian//   Blod i vievandet //Sebastian// Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 11:15 am

Thomas tog en cigaret fra æsken, mens han fiskede en lighter op fra en lomme, og tændte op under den. "Det kan man godt kalde det. De galninge raidede min lejlighed mens jeg var ude, og søgte efter mig overalt, men nu er de på tilbagemarsh, så jeg tænkte at jeg ville føje spot til skade, og samtidig tage noget af det tilbage jeg har mistet. Jeg har endda opsporet et par andre ting, jeg skal finde senere. Men I aften er det denne kirke, det skal gå ud over." Han havde et meget ondskabsfuldt udtryk i ansigtet mens han talte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod i vievandet //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Blod i vievandet //Sebastian//   Blod i vievandet //Sebastian// Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 11:26 am

Sebastian nikkede mens han hørte thomas snakke, han tændt selv sin smøg mens han lyttede til thomas, før han pustede ud og grinte. "ohh det lyder da som om der er nogle der skal have lidt afklapsing? og hvis det er.. må man så være med?" han grinte stille mens han så på den ellers så fine kirke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod i vievandet //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Blod i vievandet //Sebastian//   Blod i vievandet //Sebastian// Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 11:32 am

Thomas smilte. "Egentlig er det et personligt ventetta men siden det er dig... Hvorfor ikke. Jeg tvivler dog på at der er nogen hjemme, men jeg trænkte at jeg ville give dem en forskrækkelse når de imorgen møder op til deres gudstjeneste." Sagde han. Thomas rakte ned i sin jakkelomme of smed en dåse rød sparymaling, hen mod seb. "Et par sataniske symboler skulle nok give en hjertestop eller to."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod i vievandet //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Blod i vievandet //Sebastian//   Blod i vievandet //Sebastian// Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 11:38 am

Sebastian grinte og tog imod dåsen mens han nikkede. "og sikkert også nogle smadret ruder en ødelagt lyssekrone.. " han smilte mens han så på thomas og stille og roligt begyndte at ryste dåsen, mens han tog et hvæs af sin smøg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod i vievandet //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Blod i vievandet //Sebastian//   Blod i vievandet //Sebastian// Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 11:51 am

"Husk, ikke noget uden på kirken, det er ikke chock værdi nok... kun inden for." Sagde Thomas og begyndte at gå op imod den tunge egetræs dør der førte indenfor. Han to også et hvæs af sin cigaret og pustede ud gennem næsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod i vievandet //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Blod i vievandet //Sebastian//   Blod i vievandet //Sebastian// Icon_minitimeLør Dec 14, 2013 2:04 am

Sebastian nikkede stille og begyndte at følge efter Thomas mens han grinte for sig selv, også han tog et hvæs fra ciggeratten, mens han kikkede op på døren, før han pustede ud, "fixer du den eller skal jeg?" spurte han med et Drilsk smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod i vievandet //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Blod i vievandet //Sebastian//   Blod i vievandet //Sebastian// Icon_minitimeLør Dec 14, 2013 2:47 am

"Jeg gør det, det larmer ikke så meget." Grinede Thomas og fandt en dirk fra lommen. Låsen på kirkedøren var gammel, og var nem at få op. "Man skulle tro at de havde en bedre sikkerhed heromkring, Aterswells crimerate ligger helt oppe i skyerne." Låsen gav et lille klik, og den store dør åbnede sig knirkene, da Thomas skubbede til den. "Kom." Sagde han, og gik ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod i vievandet //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Blod i vievandet //Sebastian//   Blod i vievandet //Sebastian// Icon_minitimeLør Dec 14, 2013 3:38 am

Sebastian nikkede mens han grinte for sig selv, da han så thomas tage en dirk op, før han gik op til døren, "tjaaa det er nok ikke kirker man er ude efter "sagde han mens han stille og roligt ville vente på døren gik op.
klikket fik Sebastian til at smile, da han fulge thomas ind i forhallen på kirken, han tog endnu et hvæs fra sin ciggeret, mens han stille og roligt brete et smil på læben. "det skal nok blive skæg."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod i vievandet //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Blod i vievandet //Sebastian//   Blod i vievandet //Sebastian// Icon_minitimeLør Dec 14, 2013 4:01 am

"Luk døren." Sagde Thomas. Han spankulerede indenfor mens han trykkede en kode ind på kontrol pernelet til alarmen, hvorefter hen smadrede displayet med et enkelt slag. "Jeg hackede mig ind i sikkerhedsfirmaet." Sagde han. "Og når koden er 123456 så er den ikke så svær at huske."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod i vievandet //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Blod i vievandet //Sebastian//   Blod i vievandet //Sebastian// Icon_minitimeLør Dec 14, 2013 7:32 am

sebastian lukkede døren efter them mens han så på thomas der some what hackede et consol. "riiight... okay.." sagde han mens han gik over til den anden dør og stille og roligt åbnede den ind til kirken. mens han kikkede ind. "tomt.. og mørkt." mumlede han og gik stilel inden for.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod i vievandet //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Blod i vievandet //Sebastian//   Blod i vievandet //Sebastian// Icon_minitimeLør Dec 14, 2013 7:55 am

Thomas fulgte Sebastian ind i selve kirkeskibet. "Jeg er sikker på at her ikke er nogen, og hvis der er, så er jeg sikker på du er mand for at tage dig af det. Det er måske hver at nævne at de har det sværd - du ved nok." Thomas gjorde en gestus som om det hellige sværd de to engang havde stjålet var noget meget ildelugtende og ulækkert. "Jeg vil helst ikke ha' noget klinket når det er i nærheden." Thomas fandt endnu en rød spraydåse i lommen og spray'ede det direkte i fjæstet på statuen af en engel der holdt en skål med vievand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod i vievandet //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Blod i vievandet //Sebastian//   Blod i vievandet //Sebastian// Icon_minitimeSøn Dec 15, 2013 7:48 am

Sebastian smile og så tilbage til Thomas da han snakkede. "ja ok.. det fatter jeg" nikkede han før han gik over til det store korse med jesus på før han grinte, da han begyndte at spraymale over det og rundt om det. før han ville lyfte det store korse ned for bare at vendde det på hoved hvor efter man kunne se de sataniske symbol helevejen rundt om det nu omvente korse. "det skal de nok få et hjærtestop eller fem af.." mumlede sebastian da han yderlige ville bræke hoved at Jesus. før han stille begyndte at drible med det. "hey thomas.. frisk på noget Jesu boldt?" spurgte han mens han grinte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod i vievandet //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Blod i vievandet //Sebastian//   Blod i vievandet //Sebastian// Icon_minitimeSøn Dec 15, 2013 7:58 am

Thomas sendte Sebastian et hugtand smil. "Spil mig." Sagde han, mens pillede skålen ud af en døbefond, og kastede den efter modelskibet der hang under loftet, skibet faldt ned og knækkede i flere stumper. Thomas spekulerende på hvor de kunne have den liggende. Mon de var fantalsiløse nok til at have en hemmelig indgang bag en af bogreolerne, eller hvor var den?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod i vievandet //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Blod i vievandet //Sebastian//   Blod i vievandet //Sebastian// Icon_minitimeSøn Dec 15, 2013 8:03 am

Sebastian grinte og spillede thomas mens han skyndte sig over til den mærkelige forhøjning hvor præstene altid stod og snakkede fra før han begyndte at over spraye det hele med Nazi symboler som hagekorset, nazi ørnen. mens han også brækkede forskellige dele af. "du spiller bare igen!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod i vievandet //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Blod i vievandet //Sebastian//   Blod i vievandet //Sebastian// Icon_minitimeSøn Dec 15, 2013 8:20 am

Thomas fangede bolden med den ene fod. Han var ikke vanvittigt godt til fodbold, og hoved var en dårlig bold men det lykkedes ham at sparke bolden op i luften, hvorefter han sprang op, lavede en salto i luften og sparkede bolden tilbage imod Sebastian med hælen på halvejen, så næsen fløj af. På vejen ned greb han et gardin, og rev det ned fra dens stang. "Lang bold!" råbte han, så det rungede gennem kirkeskibet. Han viste at det var en dårlig ide at råbe, men det her var vandvittigt sjovt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod i vievandet //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Blod i vievandet //Sebastian//   Blod i vievandet //Sebastian// Icon_minitimeTors Dec 19, 2013 8:56 am

Sebastian grinte stille da han så hvordan Thomas temmede 'bolden' eller hoved af jesu, han grinte stille mens han hurtigt ville lave sin symboler på taler stolen tingen. før han hoppede op for at gribe bolden med sit bryst før han ville drible det før han sagde "lad mig se om jeg kan spake det ud gennem det der vindue!" sagde han med et smil før han spakede bolden lidt op i luften for at der efter losse til hoved så det fløj imod vinduet med temelig høj fart. efterfulgt af et klirene raballer da ruden knustes. "oopsie" grinte han. før han vente tilbage til at male forskellige nazi symboler og sataniske symboler og fraser rundt på kirken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod i vievandet //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Blod i vievandet //Sebastian//   Blod i vievandet //Sebastian// Icon_minitimeTors Dec 19, 2013 9:13 am

Thomas fulgte jesus-hovedets bane med øjnene gennem vinduet. "Det var der forhåbendlig ikke nogen der så, jeg har en dagsorden." Thomas begyndte at rode bøgerne igennem på bog reolen. Han rev dem alle ud af hylderne og ned på gulvet. Salmebøger, bibler og andet faldt på gulvet rundt om ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Blod i vievandet //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Blod i vievandet //Sebastian//   Blod i vievandet //Sebastian// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Blod i vievandet //Sebastian//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Last Nigth //Sebastian//
» En gynge tur //Sebastian//
» Is i forår //Sebastian//
» Aften ved søen - Sebastian
» Hårde handler - sebastian

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Kirken-
Gå til: