Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Tilbage i vinterkulden //Uzuri//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 4 Icon_minitimeTors Dec 19, 2013 4:40 am

Uzuri bukkede sig for knægtens angreb, hun sparkede begge hans knæhaser og tog fat omkring hans hals, hun tvang ham ned og ligge på asfalten. hun så iskoldt på ham "det kan godt være at jeg delvist arbejder som stripper eller prostitueret eller hvad du ellers vil kalde det. men derfor er der ingen grund til at gøre det til en negativ ting" hun stak en knytnæve slag på kæben, hun slap ham da hun kunne mærke at han blev mere slap i kroppen. hun spyttede foraget en spytklat på hans bukser. hun lagde godt mærke til at Thomas gik om bag betjenten. Hun gik hen til bilen, fandt sin arbejds tilladelse og sin pistol. hun tog begge dele med sig, hun holdt et skarpt øje med knægten på jorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 4 Icon_minitimeTors Dec 19, 2013 4:54 am

Politimanden løb frem for at stoppe slagsmålet men da hans hænder var låst sammen bag ryggen uden at han var helt klar over hvad der var sket, mistede han balancen og faldt han forover. Thomas sendte et grin til Uzuri før han slentrede hen til politimanden og uden tøven satte tænderne i halsen på ham. Politimandens banden forvandlede sig til noget der næsten var et skrig inden han tav stille og sitrede en smugle mens Thomas drak.
Den unge mand Jamrede sig højlydt men han kom på benene. "Din fucking bitch" sagde han. Han tog noget op af lommen, og med et lille klik stod han med en springkniv. "Jeg skære dine grimme øjne ud!" Han andgreb igen med kniven løftet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 4 Icon_minitimeTors Dec 19, 2013 5:33 am

hun så koldt på knægten hun lo muntert. det var so at se et lille barn, med et stykke legetøj "pas hellere p lille ven, du skulle nødigt komme til skade" hun så lidt på ham. hun trak pistol og skød ham med t lille smil, hun så over på Thomas "så er der serveret" kluklo hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 4 Icon_minitimeTors Dec 19, 2013 7:32 am

Den unge mand faldt om, og blødte fra et stort sår i brystkassen. Han trak stadig vejret i hurtige stød. Thomas gjorde sig færdig, det tog ikke lang tid. Han rejste sig op med blod om munden. "Jeg skal ikke drikke fra ham der, han er helt fuld af ecstasy - Så du ikke hans pupiller?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 4 Icon_minitimeTors Dec 19, 2013 8:21 am

hun så smilende på Thomas "jo, de er jo ikke til at undgå at se det" svarede hun muntert, hun lagde pistolen tilbage i holderen, og proppede sin arbejdstilladelse tilbage i sin lomme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 4 Icon_minitimeTors Dec 19, 2013 8:59 am

Thomas nikkede "Så hvis jeg drikker fra ham, hvad sker der mon så. " Spurte Thomas, med en stemmeføring som havde han talt til en 3-årig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 4 Icon_minitimeTors Dec 19, 2013 6:30 pm

"nu har jeg ikke forstand på det. Men mit bud ville være at du, fik de samme stoffer" svarede hun. Det pudsige var at hun sådan set kun vidste hvad vampyre drak og hvordan de blev skabt, måske hun skulle undersøge vampyrenes historie lidt mere ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 4 Icon_minitimeFre Dec 20, 2013 12:50 am

"Precis, hvis jeg tog stofferne direkte ville jeg kun mærke det minimalt, men hvis jeg drak fra ham, det ville jeg ikke ha' godt af. - Jeg kan i øvrigt fortælle dig at ham politimanden var diabetiker." Sagde Thomas.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 4 Icon_minitimeFre Dec 20, 2013 12:59 am

hun kluklo muntert. "så du kan sige hvis du drak fra et menneske, om var vegetar eller hvis personens spiste utrolig meget kød." hun så smilende på ham "fascinerende"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 4 Icon_minitimeFre Dec 20, 2013 2:28 am

"Kun hvis det menneske har en usædvanlig diæt. Men det kræver at man er en kender. De fleste af os er tilfredse med det stads man får ud stukket fra blodbanken." Thomas gjorde en mine som en der havde smagt noget meget ubehageligt. "Ved du hvad? Før i tiden var jeg kynisk nok til at ha' en kvinde i fangeskab, bare for at finde den helt rigtige smag, ved at udsætte hende for forskællige stimuli. Jeg har været en ret vild knægt. Det er i øvrigt en af grundene til at jeg har en dusør på mig." Sagde Thomas og tørrede blodet væk fra munden, med et papir lommetørklæde. Thomas ansigts kulør, øjenfarve og endda hans stemme havde skiftet karakter, hvis man lod mærke til det. Hans hud var blevet langt mere mørklødet end før, hans træk var finere, hans øjne var mere klare og hans stemme var mere, om end ikke helt som at høre en tolvårig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 4 Icon_minitimeFre Dec 20, 2013 5:54 am

" og det giver jer vampyre en ny glød" konstatdrede hun tørt. At dømme ud fra hans træk og stemme var det der skete med vampyre når de havde drukket blof
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 4 Icon_minitimeFre Dec 20, 2013 6:24 am

"Oh yea, det har også været længe siden sidst." Sagde Thomas. "Vi kommer til at se meget bedre ud, og vi føler os meget bedre tilpas bagefter." Sagde Han. "Vil du hjælpe mig med at rydde op her? Du har trods alt hjulpet med at rode til og vi kan endda more os lidt med det."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 4 Icon_minitimeFre Dec 20, 2013 6:30 am

" smide det i havet? Eller brænde det?" spurgte hun muntert
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 4 Icon_minitimeFre Dec 20, 2013 6:41 am

"Jeg tænker at vi smider cokefjæs, her..." Thomas prikkede let til den unge mands hoved, han var hold op med at trække vejret. "... I bagagerummet på bilen, og smider en af dem her..." Han ragte ned i lommen efter en lille flaske med noget orange væske, som han holdt op i lyset. "...ned til ham, politimanden vil ikke huske noget som helst af dette, efter at jeg har drukket fra ham." Sagde Thomas.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 4 Icon_minitimeOns Jan 29, 2014 12:13 am

"god plan" sagde hun. hun gik hen til den nærmeste bil og åbnede baggagerummet og gik tilbage og løftede den unge mand op, hun gik tilbage til bilen. hun smed ham ind i baggagerummet og smækkede i.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tilbage i vinterkulden //Uzuri//
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» A dark night - Uzuri
» En hyggelig aften - Uzuri
» Dirty games in the dark - Uzuri
» Jeg er tilbage - Jayden
» så er man tilbage - Catherin

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Lystbådehavnen-
Gå til: