Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning*

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Empty
IndlægEmne: Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning*   Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Icon_minitimeTirs Okt 22, 2013 4:31 am

Greetings Aterswell navnet er Christopher og som i sikkert har set er jeg en ny vampyr som der er på udkig efter et par emne, men jeg spiller ikke uden et par mindre krav som jeg gerne vil have jer til husk på når vi emner sammen.

Krav
I må gerne kun skrive over de ti linjer for jeg finder det ret besværligt med mindre svar da jeg selv tit har ret så kreativ hits som jeg gerne vil ud med når jeg emner.
Jeg emner desværre ikke med anime billeder da jeg vis realisme standart og derfor har jeg virkelig svært ved se mig selv i samtale med anime figur når jeg nu selv bruger billeder fra virkeligheden.
Jeg vil ikke kalde migselv for perfekt til dansk og derfor forventer jeg hellere ikke i behøver og være 100% gode, det skal bare være læslig hos mig også er jeg glad, jeg sådanset ligeglad med hvordan i sætter komma og punktumer for dem jeg selv en rod til sæt også jeg altså hellere ikke perfekt til stave så leve med at jeg gør det så god som jeg nu kan.


Ideer og forslag
Venskaber - Den kender vi jo alle sammen, Christopher leder efter alle mulig venskaber som han kan opretholde med folk, så kom glad hvis det er hvad i vil.
Bedsteven/veninde - En eller to af dem som der gider og være lidt mere tæt på Christopher end bare på normal venskab.
Kæreste/Kærlighed/Sex - Det her punkt er stadig lidt svært og start på da Christopher er ret sexglad og derfor har han hellere ikke haft det så nemt med fast partner, om person er mand eller kvinde er sådanset ligemeget med Christopher for han er biseksuel af natur og derfor kan nemt gå efter begge køn.

Ellers er der ikke så meget andet, hvis der nogle spørgsmål eller forslag til emne så skrive gerne her eller i et PM også kan vi eller bare tales ved

~Christopher~
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Empty
IndlægEmne: Sv: Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning*   Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Icon_minitimeTirs Okt 22, 2013 6:45 am

jeg er frisk på at emne med dig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Empty
IndlægEmne: Sv: Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning*   Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Icon_minitimeTirs Okt 22, 2013 6:53 am

fantastisk hvad skal vi så emne om?
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Empty
IndlægEmne: Sv: Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning*   Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Icon_minitimeTirs Okt 22, 2013 7:16 am

Hey Christopher! Velkommen til siden Smile jeg ville tilbyde dig at emne, men som kravende ser ud lige nu er det ikke en mulighed. Skulle det ske at du skifter mening med hensyn til anime/tegnede billeder så kan du jo sende mig en pm xD

Håber du vil falde godt til Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Empty
IndlægEmne: Sv: Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning*   Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Icon_minitimeTirs Okt 22, 2013 8:00 am

Altså de der realistiske tegner kan god leve med det mere de total anime eller tegninger som jeg lidt af brokke hoved med, men sådan som dit ser ud kan god leve med, det hører som sagt mere under realistiske tegner efter min mening x)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Empty
IndlægEmne: Sv: Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning*   Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Icon_minitimeTirs Okt 22, 2013 6:59 pm

hvad med kæreste/kærlighed/sex? da Uzuri blandt andet arbejder som stripper
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Empty
IndlægEmne: Sv: Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning*   Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Icon_minitimeTirs Okt 22, 2013 10:02 pm

Hmm kan vi da god se på, men hvem skal så lave?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Empty
IndlægEmne: Sv: Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning*   Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Icon_minitimeTirs Okt 22, 2013 11:58 pm

Vil du lave ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Empty
IndlægEmne: Sv: Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning*   Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Icon_minitimeOns Okt 23, 2013 12:08 am

Hmm det kan jeg vel god hvis det er x)
Men det bliver først i aften har os andre sider og se til desværre x)
Og hvor skal det være?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Empty
IndlægEmne: Sv: Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning*   Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Icon_minitimeOns Okt 23, 2013 12:56 am

kender det alt for godt Wink du får helt frie tøjler =)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Empty
IndlægEmne: Sv: Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning*   Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Icon_minitimeOns Okt 23, 2013 1:10 am

Fint fint jeg finder ud af noget så, sender et link når jeg er engang bliver færdig skrive
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Empty
IndlægEmne: Sv: Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning*   Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Icon_minitimeOns Okt 23, 2013 1:58 am

super
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Empty
IndlægEmne: Sv: Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning*   Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Icon_minitimeOns Okt 23, 2013 5:47 am

Plads til endnu en? :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Empty
IndlægEmne: Sv: Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning*   Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Icon_minitimeOns Okt 23, 2013 7:34 am

Jeg er frisk på et emne Smile hvis du vil emne med engel Smile
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Empty
IndlægEmne: Sv: Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning*   Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Icon_minitimeOns Okt 23, 2013 8:38 am

Jamen så vil jeg gerne skrive xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Empty
IndlægEmne: Sv: Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning*   Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Icon_minitimeTors Okt 24, 2013 4:41 am

Mirabelle - Der altid plads til flere x)

Adia adrin - Alle racer er okay med mig

Adrian - Har du nogle ideer eller ønsker til emnet?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Empty
IndlægEmne: Sv: Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning*   Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Icon_minitimeTors Okt 24, 2013 6:31 am

Cool, skal vi have et planlagt plot først, eller skal vi bare skrive lige ud og se hvad der sker?? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Empty
IndlægEmne: Sv: Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning*   Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Icon_minitimeTors Okt 24, 2013 6:33 am

Hvordan står det til med vores emne ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Empty
IndlægEmne: Sv: Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning*   Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Icon_minitimeFre Okt 25, 2013 4:32 am

Adia adrin - Hvis du har et plot må du meget gerne skrive det i et PM for det lidt nemmere og snakke om det der

Uzuri - jeg skal prøve og lave det i aften, jeg bare haft lidt travlt med opstart en karakter på et andet forum, men jeg forventer og have det klar i aften x)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Empty
IndlægEmne: Sv: Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning*   Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Icon_minitimeFre Okt 25, 2013 6:00 am

all perfect Smile så venter jeg bare Wink sender du en PM til mig når det er lavet?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Empty
IndlægEmne: Sv: Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning*   Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning* Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Indsæt en kreativ titel her! *emnesøgning*
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Come and play ;) (emnesøgning til mig XD )
» is that a ghost (emnesøgning)
» Shall we ? - Emnesøgning
» It just another wish (emnesøgning)
» Vil du lege med mig? - Emnesøgning

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: