Race : vampyr Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen. Tilmeldings dato : 01/06/12 Antal indlæg : 1079
Emne: Sv: Fuck you boy - Ceit Søn Okt 20, 2013 4:13 am
Aziel kiggede lidt på ham, "vil du ikke?" sagde han nysgerrigt.. "Siger du til mig at du ikke syntes det her.. er dejligt?" brummede han og slap hans lem.. aha? Som om, han kiggede lidt på ham, "åh din løgner! " sagde han højt og sank ned over hans lem igen og satte bare tempoet helt i top, så hurtigt som det kun kunne gå, og lyttede efter de små støn.. den bisse altså.. hmm.. skulle han virkelig lade ham komme? Tjaa.. det burde han nok. Han smilede lidt da Ceit begyndte at vride sig, og dirre.. jaja.. "Mhmm nej" sagde han bare og lod pisken svirpe over hans inderlår.. hov.. sa.. hah. Han lagde hovedet lidt på skrå og fortsatte, "Mhmm kom du bare.." mumlede han og mrækede hvordan Ceit gav efter og kom.. Aziel rejste sig og gik hen til vinduet og spyttede ud.. ikke om han havde tænkt sig at synke.. fanme nej.. det var sådan noget bøsser gjorde. Han gik tilbage til ham og trak dildoen ud og smed dem op i vasken, tjaa. Han kiggede kort på ham, "Dygtig dreng.." sagde han drillende og strøg ham over håret, "Nå.. det ser ud til vi får selskab.." brummede han og kiggede ud af vinduet, og trak hurtigt gardinet for og vendte sig om mod Ceit, "Hvis du siger en lyd så dræber jeg dig!" sagde han højt og fandt pistolen frem og rettede den mod hans ansigt og gik tilbage til vinduet og satte sig ned på hug, stadig med pistolen rettet mod Ceit og blikket rette mod ulvene i skoven.
Ceit
Race : Varulv Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter. Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 25/03/12 Antal indlæg : 1063
Emne: Sv: Fuck you boy - Ceit Søn Okt 20, 2013 5:29 am
Ceit rødmede og fik lige lov at trække vejret et par sekunder før Aziel forstod at han faktisk bare sagde det..for at slippe. Han stønnede lidt højere da han genoptog det og gjorde det.. så hurtigt, åh.. og bed sine tænder sammen da pisken ramte hans inderlår "Ah!" klynkede han stille og stønnede højt da han kom og nød efterskælvene. Han så kort efter Aziel der gik hen til vinduet og kom af med sæden og smilede kort og forsøgte at sætte sig lidt op efter at være gledet temmelig langt ned i stolen, samtidig med at Aziel havde trukket hans røv udover sædet engang for noget tid siden. Han sukkede lettet da han tog dildoen og fik sat sig ordentligt op. Han skævede til hans hånd, men sagde ikke noget. "Selvskab?" mumlede han mat og strakte sin nakke lidt for at kunne se, men Aziel trak gardinerne for. Han åbnede munden, men lukkede den igen da han bad ham være stille. Han var tavs og stirrede mod vinduet, det var nok Walter der var ude det var jo trods alt hans bror.. og måske de andre også var med... Han vred sine hænder en smule og mærkede hvordan han fik sine hænder fri af snoren. Han spærrede sine øjne op... han havde ikke forventet... yes! Han sagde dog ikke noget, blev siddende.. for Aziel havde ligesom stadig en pistol rettet mod hans hoved. Han ville heller ikke sige noget, for hans familie medlemmer ville nok kunne høre ham.. og hvis han sagde noget så ville Aziel højst sandsynligt også skyde hovedet af ham. Han kunne faktisk også godt mærke at de var i nærheden og det frustrerede ham en smule at han ikke ligesom bare kunne.. gå ud til dem!
Alias
Race : vampyr Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen. Tilmeldings dato : 01/06/12 Antal indlæg : 1079
Emne: Sv: Fuck you boy - Ceit Søn Okt 20, 2013 5:38 am
Aziel smilede bare kort og betragtede ulvene snuse rundt uden for, han var for længst gledet ind i deres sind og gjord hytten usynlige for dem, lavet en plet i deres sind lige der hvor hytten lå.. mhmm, illusioner, det var nemt. Han vendte sig om og kiggede på Ceit, da han bemærkede en lettet følelse fylde rummet og grinede kort, og holde sig så for munden, nej nej, han behøvede heller ikke vide at han vidste at han vidste.. bla bla.. at Ceit ikke var bundet mere. "Hmm, de stikker nok snart af.." sagde han roligt og pegede stadig på Ceit med pistolen, "Er du sulten, hvad spiser varulve?" sagde han stille og gik hen til ham, de skulle bare lade være med at snakke højt, "Så henter jeg mad.." brummede han og så mod vinduet igen, "Når dine venner er skredet.. og nå ja et bur, jeg skal skaffe et bur.." brummede han og kiggede lidt på ham, "Og nogen reb af metal.." brummede han og nikkede til rebende der var gået op. Han lagde hovedet på skrå og lagde pistolen fra sig. "Nu må du heller tænke dig om.. Ceit.. lige meget hvad du gør.. " sagde han roligt og hævede øjenbrynene, "så slipper du ikke ud herfra.. og at gøre noget dumt, er bare at gøre det hele værre. Mind mig om at jeg også skal skaffe noget vand.." grinede han og kiggede ud af vinduet igen, "Så stak de små hundevalpe halen mellem benene" brummede han og trak sin jakke på.
Ceit
Race : Varulv Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter. Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 25/03/12 Antal indlæg : 1063
Emne: Sv: Fuck you boy - Ceit Søn Okt 20, 2013 6:40 am
Ceit løftede hovedet og kiggede undersøgende på ham da han grinede.. hvad grinede han af? Han skævede til vinduet.. og sukkede så. Han hævede sine øjenbryn da han tilbød at hente noget mad, han vidste ikke hvad han forestillede sig, at Aziel ikke ville give ham mad, men.. stadig.. han var overrasket. "Jeg spiser bare almindelig mad.. men hvis du synes hundefoder er bedre så kan jeg også spise det.." mumlede han stille og sendte ham så et drillende blik. Hundefoder.. det gik kun an hvis han havde skiftet. Han så kort ned af sig selv og sukkede stille, et bur? Han løftede hovedet og så på ham med store øjne.. han havde bemærket det! Han havde set det! Han sukkede tungt og trak rebet frem og pillede lidt ved det inden han rakte ud efter sine underbukser og trak dem diskret på.. det kunne han vel ligeså godt nu hvor Aziel havde bemærket at rebet var væk. Han løftede hovedet og så på ham mens han var igang med at tage bukser på og og lagde hovedet på skrå da han fortalte ham at han skulle tænke sig om. Han lukkede sine bukser og satte sig ned igen "Jeg har jo ikke gjort noget endnu..." sagde han så og rakte ud efter sin tanktop og så lidt vredt på ham og kastede snoren efter ham "Tal pænt om min familie.." mumlede han.. godt nok kunne det godt være han ikke så dem igen i et stykke tid, det gik an på hvor lang tid det ville tage ham at drive Aziel til vanvid.. eller kede ham til døde selvfølgelig.. Men han skulle nok se dem igen, ingen tvivl om det!
Alias
Emne: Sv: Fuck you boy - Ceit Søn Okt 20, 2013 9:22 am
Aziel smilede kort og nikkede så bare "Okay jeg skal nok skaffe noget mad til dig" brummede han bare, han kunne da godt få hundemad hvis han ville, man var det ikke lidt dumt at bede om når han kunne får normalt mad? Fjols. Han lagde hovedet lidt på skrå og sukkede, "Du hader mig virkelig hva?" sagde han kort og lagde pisken tilbage på sin plads og pistolen også, hmm måske havde han grebet det her forkert an.. hvad var det nu.. nå jov man skulle få dem til at kunne lide dem.. og så skulle man vende det hele om.. mhmm.. lidt tillid ville nok være godt. "Jeg er altså ikke helt bad guy.. hele vejen igennem.." sagde han stille og gik hen til ham og bøjede sig ned og så ham ind i øjnene og smilede kort, "Mhm.." brummede han da han fik rebet i hovedet og rystede kort på hovedet så det faldt ned, "Kom lige.." sagde han stille og hev ham op og stå og hen til sofaen hvor han selv lagde sig ned og trak så Ceit ned over sig, så han lagde på ham med et ben på hver side. "Så.." brummede han og så ham ind i øjnene, og lagde hovedet lidt på skrå, "Nu skal vi lige.. slappe af lidt.. og lære hinanden at kende.. lyder hyggeligt ikke?" brummede han og grinede kort.
Ceit
Emne: Sv: Fuck you boy - Ceit Søn Okt 20, 2013 10:03 am
Ceit fulgte ham med øjnene og sukkede stille og gned sig i ansigtet og trak vejret dybt "Nej, jeg hader dig ikke, men hvis du sætter mig i bur så tror jeg at det muligvis hænder.." mumlede han stille og så ned på sine hænder. Det var ikke så nemt at vænne sig til tanken om ikke at skulle se sin familie igen i meget lang tid når familien var de eneste mennesker man havde og stolede på. Måske lød det lidt ensomt, men hey.. better than nothing. Han vendte sig lidt mod Aziel der kom over til ham og lukkede øjnene og forventede lidt en flad måske.. Det var ikke Aziels skyld, det var meget normalt derhjemme, han var aldrig sluppet afsted med at svare så meget igen. Men Aziel var ikke en ulv.. han havde temperament, men han var ikke nær så voldelig som mandlige ulve.. og kvindelige.. somme tider. Han blev lidt overrasket og lod sig hive op og følge med hen til sofaen. "Uh!" sagde han højt da han blev hevet ned til ham. Han lå stiv som et bræt og stirrede lidt på ham "Øh.. åh-okay.." hviskede han.. det var.. anderledes. Han lå og kiggede lidt undersøgende på ham og lagde så en hånd på hans brystkasse og lagde sin hage på sin hånd så han ikke.. generede ham "Jeg synes du skal starte eftersom du kan læse mine tanker må du jo kende mig en smule.." sagde han så og lagde hovedet lidt på skrå og så ham i øjnene. "Så.. hvorfor bor du her... alene, er det på grund af din race?" spurgte han så stille, ikke helt.. sikker på om han spurgte om det rigtige..
Alias
Emne: Sv: Fuck you boy - Ceit Søn Okt 20, 2013 10:21 am
Aziel smilede kort og grinede lidt, "Nå det er jeg glad for så.." sagde han roligt og rystede kort på hovedet "men sådan er det med slaver.. man putter dem i bure.." brummede han, selv om han slet ikke havde gjort noget rigtig hvis Ceit skulle være hans slave, så burde det nok have været omvendt med det blowjob der.. men det behøvede han ikke sige højt, Ceit måtte godt tro han var en slave, og aldrig kom ud af den her hytte.. men det var pænt meget bluff.. han kunne bare godt lide at være ond.. men det betød jo ikke at han kunne finde ud af det. "Hva?" brummede han og grinede så lidt, "Nej nejnej.. jeg har en lejlighed inde i byen.." sagde han roligt og rystede på hovedet "Jeg er altså ikke rablende sindsyg.. men efter som jeg.. pga. min race, ikke spiser.. hvad du spiser.. er det et godt skjule sted for mine.. måltider.." sagde han roligt og bøjede sig ned og trykkede sine læber mod hans i et blidt kys.. "Et kys per spørgsmål" sagde han roligt og smilede.. okay måske var han lidt sindsyg.
Ceit
Emne: Sv: Fuck you boy - Ceit Søn Okt 20, 2013 10:43 am
Ceit lagde hovedet på skrå til den anden side og rynkede sine øjenbryn. "Slave..?" gentog han stille. Men han havde jo sådan set ikke rigtig.. behandlet ham som en.. oh, okay jo, han havde fritaget ham sine rettigheder, det kunne vidst godt tælle ind i slavedelen. Han hævede et øjenbryn i en overrasket grimasse "Hvad laver du? Til hverdag mener jeg.." spurgte han så, hvis han havde to steder at bo.. så måtte han da have et ret godt job. "Hvad spiser du?" spurgte han, han vidste jo faktisk ikke hvad Aziel var.. han var bare ikke ligesom ham. Nej. Det havde måske også gjort det hele meget værre.. eller meget nemmere, for så ville Aziel vide hvordan han skulle få Ceit til at underkaste sig fuldstændig, men det ville så nok også være knap så behageligt at omgås ham.. ulve fra andre kobbler... nej føj. Han blev lidt overrumplet af kysset selvom det var ganske blidt.. hm.. Han sendte ham et overrasket blik "Hvorfor siger du først det nu?" klagede han, han kunne da ikke bare lave regler! Han kom dog i tanke om at det også havde været et spørgsmål... argh! Han turde slet ikke tælle hvor mange han lige havde stilt ham, det væltede jo ud af ham!
Alias
Emne: Sv: Fuck you boy - Ceit Man Okt 21, 2013 9:33 am
Aziel smilede "mhmm?" brummede han stille "Det er da meget hyggeligt.. desuden er du jo også ret vant til at blive kostet rundt med, så det gør vel ikke nogen forskel?" sagde han drillende, han kunne jo ligesom høre Ceits tanker, og han holdte intet hemmeligt der, også selv om han sikkert havde regnet ud af Aziel kunne den slags, og mere til. "Hmm jeg arbejder som livvagt.. " sagde han roligt og bøjede sig ned og kyssede ham blidt igen.. mhmm, "Hvad laver du selv? Ud over at passe børn" grinede han og rystede kort på hovedet, han smilede lidt da han spurgte hvad han spiste, "Mennesker.. " grinede han og rystede på hovedet, "Men helst engle hvis jeg kan få fat i nogen altså.." brummede han, det smagte ret godt jo. Han bøjede sig ned og kyssede ham igen, denne gang på kinden. hm. "Tjaa.. " brummede han og trykkede sine læber mod hans i et lidt mere.. intenst kys.. hovsa. "Jeg kan lave alle de regler jeg vil.." sagde han drillende og strøg ham over håret.. hm.
Ceit
Emne: Sv: Fuck you boy - Ceit Man Okt 21, 2013 10:03 am
Ceits øjne blev lidt større, men lagde så mærke til det drillende tonefald "Du er fjollet.." mumlede han stille "Har du mange slaver?" spurgte han så, og tøvede før han trykkede sine læber meget kort mod hans hage og hurtigt lagde sig ned igen. Det var lidt grænseoverskridende at kysse på en som.. man rent ud sagt ikke kendte, men det var selvfølgelig det som Aziel forsøgte at introducere. At de kunne lære hinanden at kende. "Passer børn.." mumlede han og smilede svagt "Aj jeg... hjælper til.. hvor der lige er brug for det, på havnen.. eller i skoven.." mumlede han, og målte Aziel med øjnene.. ja.. jo.. han kunne da godt være en livvagt. Måske ikke ligefrem den der pumpede stereotyp.. Han trak vejret dybt og hævede sine øjenbryn "Mennesker... engle? Hvorfor engle?" spurgte han forvirret. Men ikke varulve..? Nej så ville han vel have spist ham.. allerede ikke. Han blev overrasket af kysset der var lidt længere og lidt mere krævende end de andre.. siden.. det der de havde lavet ovre på stolen. Han så ham i øjnene.. vidste at det var spild af tid at spørge om han også kunne lave regler som han ville, for han havde allerede fået titlen som slave. Han forsøgte at sætte sig lidt op "Så jeg har altså ingen rettigheder?" spurgte han og skævede til hans hånd i sit hår.. han havde fået frataget.. alt hvad der hed rettigheder?