Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 new music guy i town(søge)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




new music guy i town(søge) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 13, 2013 3:46 am

Altså sådan set har jeg ingen ide. Håbede du havde en hvis det var, så lad os bare gå i gang ^^
Vil du være en gentleman og lave emnet?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




new music guy i town(søge) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 13, 2013 3:48 am

ja helt sikkert efter som det mig der søger... har du så nogen ønsker om hvor det skulle være
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




new music guy i town(søge) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 13, 2013 3:49 am

Hvad med parken?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




new music guy i town(søge) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 13, 2013 4:21 am

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




new music guy i town(søge) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 13, 2013 6:35 am

Svaret Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




new music guy i town(søge) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 13, 2013 6:38 am

jeg er frisk på at emne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




new music guy i town(søge) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 13, 2013 6:40 am

helt sikker nogen ide til plot eller skal vi tage det som det kommer.. hvor skal det være og skal jeg lave??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




new music guy i town(søge) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 13, 2013 7:05 am

du må gerne lave. jeg har ikke nogen ide til et plot, men hvis du har en ide til et plot så lad mig høre :-)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




new music guy i town(søge) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 13, 2013 7:06 am

har heller ikke lige en ide... nogen speciale ønsker angående sted?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




new music guy i town(søge) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 13, 2013 7:17 am

nope XD du vælger bare
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





new music guy i town(søge) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
new music guy i town(søge)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» A new vampire in town
» Another Creature in town
» A boat ride with a little... music
» Music in a dragons heart - Ariel, Aniya
» new bad boy in town

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: