Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 new music guy i town(søge)

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




new music guy i town(søge) Empty
IndlægEmne: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) Icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 7:48 am

hey allesammen ja jeg syns selv jeg har givet et godt bud til hvordan min karaktere er og ser ud så nu prøver jeg bare lige at søge på nogen at emne med søger stort set alt så bare smid en besked her eller i privat

søger:
-venner
-fjender
-kærlighed //måske//
-andet hvis i har noget

men mest af alt søger jeg bare nogen at emne lidt med.

lidt om min karakter han er nok lidt fredselskende, han nyder gerne at snakke med alle folk og i ska nok regne med at han ikke kender så meget til den mørke verden og væsner der er kun lidt til magi. han nyder at spille for folk og gøre andre glade enten at servere drinks for dem eller spille en sang. altid posetiv og glad for at komme tætter på nye folk og hvis det her ikke er nok så kan i tage et smut forbi min profil og tjekke lidt ud håber i vil emne lidt med mig

kærlig hilsen fra James Gilbberto
Tilbage til toppen Go down
Alxandra




Race : varulv
Bosted : et lille værelse nær ved det trænings center hvor hun trænner
Tilmeldings dato : 08/09/13
Antal indlæg : 20

new music guy i town(søge) Empty
IndlægEmne: Sv: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) Icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 7:52 am

jeg kunne gådt bruge en ven i byen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




new music guy i town(søge) Empty
IndlægEmne: Sv: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) Icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 7:54 am

fedt nok laver du eller skal jeg og i så fald mig så hvor hvis du har nogen speciale ønsker???
Tilbage til toppen Go down
Alxandra




Race : varulv
Bosted : et lille værelse nær ved det trænings center hvor hun trænner
Tilmeldings dato : 08/09/13
Antal indlæg : 20

new music guy i town(søge) Empty
IndlægEmne: Sv: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) Icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 7:55 am

ok jeg kan godt lave, men hvad med plot
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




new music guy i town(søge) Empty
IndlægEmne: Sv: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) Icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 7:55 am

har ikk rigtig noget men hvis du har en ide så er jeg frisk på at høre den?
Tilbage til toppen Go down
Alxandra




Race : varulv
Bosted : et lille værelse nær ved det trænings center hvor hun trænner
Tilmeldings dato : 08/09/13
Antal indlæg : 20

new music guy i town(søge) Empty
IndlægEmne: Sv: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) Icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 7:57 am

hvad med at du skal spille på black bird og dørmanden (mig) hjælper med at bære dit udstyr ind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




new music guy i town(søge) Empty
IndlægEmne: Sv: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) Icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 8:25 am

det faktisk en rigtig fed ide enlig hans første optræden på den klub det kunne blive ret sjovt enlig ros til dig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




new music guy i town(søge) Empty
IndlægEmne: Sv: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) Icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 8:36 am

er frisk på at emne hvis det er
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




new music guy i town(søge) Empty
IndlægEmne: Sv: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) Icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 8:39 am

nice hvem laver og hvis mig hvor hvis du har nogen ønsker... og plot???
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




new music guy i town(søge) Empty
IndlægEmne: Sv: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) Icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 8:40 am

Kan du klare en til, så er jeg frisk på at emne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




new music guy i town(søge) Empty
IndlægEmne: Sv: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) Icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 8:42 am

ja da er glad for det.. hvem laver og hvor skal det være henne og nogen ide til plot hvis du spiller med det??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




new music guy i town(søge) Empty
IndlægEmne: Sv: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) Icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 8:48 am

parken og håbet at du ku lave^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




new music guy i town(søge) Empty
IndlægEmne: Sv: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) Icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 8:50 am

iorden laver nok imorgen så
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




new music guy i town(søge) Empty
IndlægEmne: Sv: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) Icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 8:50 am

Du må da meget gerne lave hvis det er Wink
De kunne blive gode venner, eller vil du havde noget mere spændende? Er for træt til at finde på andet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




new music guy i town(søge) Empty
IndlægEmne: Sv: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) Icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 8:52 am

vi kan bare tage det som det kommer og ja kan godt lave... nogen steder du ønsker eller skal jeg bare finde et sted ?? Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




new music guy i town(søge) Empty
IndlægEmne: Sv: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) Icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 8:54 am

Overrask mig :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




new music guy i town(søge) Empty
IndlægEmne: Sv: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) Icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 8:57 am

iorden men laver den nok imorgen fir vare ik længe jeg går i seng nemlig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




new music guy i town(søge) Empty
IndlægEmne: Sv: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) Icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 8:58 am

Skal selv i seng om lidt, så ville nok også først svare i morgen
Tilbage til toppen Go down
Alxandra




Race : varulv
Bosted : et lille værelse nær ved det trænings center hvor hun trænner
Tilmeldings dato : 08/09/13
Antal indlæg : 20

new music guy i town(søge) Empty
IndlægEmne: Sv: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) Icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 9:06 am

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




new music guy i town(søge) Empty
IndlægEmne: Sv: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) Icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 7:42 pm

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




new music guy i town(søge) Empty
IndlægEmne: Sv: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) Icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 8:09 pm

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




new music guy i town(søge) Empty
IndlægEmne: Sv: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) Icon_minitimeFre Sep 13, 2013 2:08 am

Hvis ikke du er fuldt booket, så tror jeg da lige at James og Luciana ville kunne komme godt ud af det med hinanden Wink
Luciana elsker at synge, spille guitar og lidt klaver ^^ Så hvis du er frisk så vil jeg gerne emne med dig?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




new music guy i town(søge) Empty
IndlægEmne: Sv: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) Icon_minitimeFre Sep 13, 2013 3:40 am

helt sikkert.. det kunne blive sjovt nok
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




new music guy i town(søge) Empty
IndlægEmne: Sv: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) Icon_minitimeFre Sep 13, 2013 3:41 am

Skal vi finde på et plot eller bare gå i gang?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




new music guy i town(søge) Empty
IndlægEmne: Sv: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) Icon_minitimeFre Sep 13, 2013 3:42 am

hvis du har en ide er jeg frisk på det ellers så syns jeg da vi skal til at få det lavet
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





new music guy i town(søge) Empty
IndlægEmne: Sv: new music guy i town(søge)   new music guy i town(søge) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
new music guy i town(søge)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» A new vampire in town
» Another Creature in town
» A boat ride with a little... music
» Music in a dragons heart - Ariel, Aniya
» new bad boy in town

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: