Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Another Creature in town

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Another Creature in town Empty
IndlægEmne: Another Creature in town   Another Creature in town Icon_minitimeSøn Jun 01, 2014 9:15 am

Hello Alterswell

Så er det vist min tur til lede efter et par emner og plot, da jeg alt på plads hos Andy. Så game on!
Jeg kan start med sige at jeg er en ælder spiller og jeg er derfor ikke ny indefor rollespil, jeg har været igang siden at jeg var omkring 12 år. Og siden da har jeg blot forsat med spille videre op på større level, jeg er ikke perfekt og jeg forventer hellere ikke mine med spillere er total perfekt for jesus det lidt for ondt forvent at alting er perfekt, så lad os tag det total roligt og lad os håbe at det bliver til en god start. En mindre ting er dog at jeg gerne vil se lidt længde i emnet, så please ingen emner under de fem linjer, jeg spiller ikke emner der mindre. Jeg er desværre os mindre glad for anime billeder så please keep it real.

Omkring Andy
Andy er en hybrid mellem en ild dæmon, han er 19 år af kropslig alder men i hans sind har han været til i omkring de 119 år. Han er originalt født og opvokset i London, og dengang var hans navn Anderson men han skiftet hans navn i 1992. Siden da har han var været kendt som Andy. Andy er skizoid, hans sygdom startet på udvikle sig da han var omkring de 14 år, derfra gik det blot ned af bakke, han faldt ud af skolen og hans familie vist ikke hvordan at de skulle behandle ham og derfor sendt ham først til et hospitalet hvor at Andy so boede i den næste fem år, her blev hans forælder så mere klar over hvad at der var galt med ham og hvordan at de skulle behandle ham. Men det vist sig ikke og gå helt efter planen og derfor blev Andy sendt til andre bosteder for unge med psykisk problemer.

For omkring tre uger siden blev Andy så send til Aterswll, efter at hans egen familie havde givet op. Prøvet de blot på slip af med ham og derfor har de nu sendt ham hertil. Andy bor nu os på bosted for unge med psykisk problemer og han har stadig ikke faldet helt til, han gå til hverdag på den lokal high school men han hader det en del, han dagdrømmer tit i hans timer, eftersom at han tingen på forhånd og han syns blot at det spild af tid, han tit overvejet og finde en anden vej, men han syns os at han ikke helt klar til arbejde.

Hvad jeg søger?
Jeg leder efter lidt at hvert, jeg blot ikke havde at der forgå drab eller mord på min karakter i emnet. Toture, vold og andet gusten indhold er helt okay med mig, jeg ikke bange for voldsomt indhold, så kom gerne med det hele.

The Perfect Friend ~ En god bedsteven eller veninde som Andy kan have særlig bånd til, efter som at han jo er skizoid har han altid haft en del social problemer, her i blandt det med at han svært ved aflæse og forstå andre mennesker og væsner. Altså han har ikke de samme normal social evner som alle andre har, men han prøver tit på gøre dem bedre. Det gå bare aldrig særlig godt, derfor leder han efter en person som kan bær lidt mere over med at han er lidt meget ved siden af andre, denne person må gerne være i stand til tag kontakt til ham da han ikke selv kommer folk særlig meget ved, han er altid alene og på egen hånd.

The Only One ~ En flirt eller person som måske kan blive til en større kærlighed som Andy kan brug mere tid sammen med, det skal lige hurtigt siges at Andy er homoseksuel, så beklager ladies det ikke for være ond men det bare sådan at jeg har sat Andy op.

Ellers er der os en masse andre mulighed som det kan blive til, men det så op til jer med hvordan at vi skal spille og hvad der skal forgå, skriv gerne her eller på privat jeg svare gerne begge steder.

Sidst rettet af Andy Blanch Søn Jun 01, 2014 9:52 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Another Creature in town   Another Creature in town Icon_minitimeSøn Jun 01, 2014 8:27 pm

Jeg vil da gerne give mig i kast med dig :3

Dog er jeg ikke så forfærdelig erfaren med rpg, men jeg skal da gøre mit bedste for at overholde de fem linjer - ellers må du altid give et spark bag i, så jeg tager mig sammen, hvis svarene begynder at blive for korte Wink

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Another Creature in town   Another Creature in town Icon_minitimeSøn Jun 01, 2014 9:53 pm

Det lyder da fedt nok, er der noget særligt som du gerne vil skriv dig selv op til ellers skal vi finde en anden emne mulighed ud over de to som jeg selv har sat op?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Another Creature in town   Another Creature in town Icon_minitimeSøn Jun 01, 2014 9:58 pm

Altså vi kan jo se om de ville passe sammen, og derved se om de kunne blive bedste venner? Men ellers kan vi da sikkert finde på noget andet sjovt Wink
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Another Creature in town   Another Creature in town Icon_minitimeSøn Jun 01, 2014 10:06 pm

Det kan vi jo altid, vil du opret eller skal jeg gøre det?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Another Creature in town   Another Creature in town Icon_minitimeSøn Jun 01, 2014 10:07 pm

Uh kunne du lokkes til det? Skal ud og have noget at spise :3
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Another Creature in town   Another Creature in town Icon_minitimeSøn Jun 01, 2014 10:09 pm

Det kan jeg godt, skal bare have et sted så ^^
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Another Creature in town   Another Creature in town Icon_minitimeSøn Jun 01, 2014 10:26 pm

Parken? Et sted i centrum?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Another Creature in town   Another Creature in town Icon_minitimeSøn Jun 01, 2014 10:30 pm

Hmm fint med mig, jeg snupper bare et af de to steder ^^
Sender et PM med linket når emnet er klar :3
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Another Creature in town   Another Creature in town Icon_minitime

Another Creature in town
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» new bad boy in town
» New girl in town
» A new vampire in town
» New angel in town!
» The new Jester in town!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum