Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Ready or not.. here I come

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ready or not.. here I come Empty
IndlægEmne: Ready or not.. here I come   Ready or not.. here I come Icon_minitimeOns Sep 04, 2013 3:32 am

Hello Gæst
- Godt du kunne komme et smut forbi


Jeg søger nogle stykker som kunne tænke sig, at emne med Kaitlynn. Mine krav er, at indlægende skal mindst være på de 5 linjer, ellers synes jeg tit at det bliver noget så kedeligt. Men udover bare at søge nogle, at emne med, så skal jeg da have gang i nogle plots; om det indeholder kærlighed eller had, alt mellem himmel og jord, ja så kan jeg nu nok lokkes til det Wink

Kort fakta om Kaitlynn
Ingen kontakt til hendes forældre
Hendes tvillingesøster døde for 2 år siden
Hun kan virke snobbet og afvisende nogle gange, men er faktisk rigtig sød og venlig
Fester nogle gange bare for at glemme



Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ready or not.. here I come Empty
IndlægEmne: Sv: Ready or not.. here I come   Ready or not.. here I come Icon_minitimeOns Sep 04, 2013 7:20 am

jeg er frisk hvis der er, jeg kan prøve at overholde de 5linjer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ready or not.. here I come Empty
IndlægEmne: Sv: Ready or not.. here I come   Ready or not.. here I come Icon_minitimeOns Sep 04, 2013 7:35 am

er frisk til at lege... skal gøre mit bedste for at ioverholde de 5 linjer hvis det er^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ready or not.. here I come Empty
IndlægEmne: Sv: Ready or not.. here I come   Ready or not.. here I come Icon_minitimeOns Sep 04, 2013 6:29 pm

Det lyder godt Smile


Uzuri: Hvad siger du til måske at hjælpe Kaitlynn med at komme væk fra et par af de store mænd som er kunder på baren hun arbejder? Hvor efter de kunne blive veninder? Måske lære hende nogle tricks kun kan bruge når hun bliver generet?

Dante: Jeg har ikke lige nogle ideer til dig og mig, skolen op bruger min kreativitet. Har du nogle ideér? Ellers kan jeg se om jeg kan finde på noget i løbet af dagen.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ready or not.. here I come Empty
IndlægEmne: Sv: Ready or not.. here I come   Ready or not.. here I come Icon_minitimeOns Sep 04, 2013 6:56 pm

det lyder som en god ide Very Happy 
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ready or not.. here I come Empty
IndlægEmne: Sv: Ready or not.. here I come   Ready or not.. here I come Icon_minitimeOns Sep 04, 2013 6:57 pm

Super skal jeg lave emnet eller vil du gerne det? Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ready or not.. here I come Empty
IndlægEmne: Sv: Ready or not.. here I come   Ready or not.. here I come Icon_minitimeOns Sep 04, 2013 7:01 pm

det må du gerne Smile 
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ready or not.. here I come Empty
IndlægEmne: Sv: Ready or not.. here I come   Ready or not.. here I come Icon_minitimeTors Sep 05, 2013 4:36 am

du kan bare finde på noget hen af dagen og hvis ikk du kan så kan vi bare ta det som det kommer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ready or not.. here I come Empty
IndlægEmne: Sv: Ready or not.. here I come   Ready or not.. here I come Icon_minitimeFre Sep 06, 2013 3:48 am

Uzuri: https://aterswell.danskforum.net/t1305-a-dark-night-uzuri#65244

Lad os bare se hvad der sker Dante, kan du lokkes til at lave?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ready or not.. here I come Empty
IndlægEmne: Sv: Ready or not.. here I come   Ready or not.. here I come Icon_minitimeFre Sep 06, 2013 5:00 am

Hvis du stadig søger, vil jeg gerne emne ^w^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ready or not.. here I come Empty
IndlægEmne: Sv: Ready or not.. here I come   Ready or not.. here I come Icon_minitimeFre Sep 06, 2013 5:14 am

Jo flere jo bedre Wink
Skal vi finde på et plot eller skal vi bare se hvad der sker?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ready or not.. here I come Empty
IndlægEmne: Sv: Ready or not.. here I come   Ready or not.. here I come Icon_minitimeFre Sep 06, 2013 5:16 am

Altså et plot kunne være fedt, men har du nogle ideer, er selv en smule tom xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ready or not.. here I come Empty
IndlægEmne: Sv: Ready or not.. here I come   Ready or not.. here I come Icon_minitimeLør Sep 07, 2013 3:12 am

tja håbet lidt at du ville åbne det så^^ er nemlig ikk så god til det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ready or not.. here I come Empty
IndlægEmne: Sv: Ready or not.. here I come   Ready or not.. here I come Icon_minitimeLør Sep 07, 2013 5:11 am

Hina: Måske kunne Kaitlynn tage sig af hende? Som var de i familie? Også selvom Hina er en vampyr, men det kunne jo starte ud med at Kaitlynn ikke kendte til det med det samme i hvert fald?

Dante: Skal nok lave emnet bare giv mig et øjeblik Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ready or not.. here I come Empty
IndlægEmne: Sv: Ready or not.. here I come   Ready or not.. here I come Icon_minitimeLør Sep 07, 2013 5:27 am

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ready or not.. here I come Empty
IndlægEmne: Sv: Ready or not.. here I come   Ready or not.. here I come Icon_minitimeLør Sep 07, 2013 7:09 am

Det lyder som en god ide, vil du lave emnet? nwn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ready or not.. here I come Empty
IndlægEmne: Sv: Ready or not.. here I come   Ready or not.. here I come Icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 8:40 am

Jo, kom med et sted Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ready or not.. here I come Empty
IndlægEmne: Sv: Ready or not.. here I come   Ready or not.. here I come Icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 5:41 pm

Øh..skoven? :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ready or not.. here I come Empty
IndlægEmne: Sv: Ready or not.. here I come   Ready or not.. here I come Icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 9:51 pm

Jeg smider et link her når jeg har fået det lavet Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ready or not.. here I come Empty
IndlægEmne: Sv: Ready or not.. here I come   Ready or not.. here I come Icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 9:59 pm

Yay :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ready or not.. here I come Empty
IndlægEmne: Sv: Ready or not.. here I come   Ready or not.. here I come Icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 11:53 pm

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ready or not.. here I come Empty
IndlægEmne: Sv: Ready or not.. here I come   Ready or not.. here I come Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ready or not.. here I come
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Get ready - Calvin
» Ready to see my world Maxine?
» The hunt is ready to begin (Jake)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: