Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 No comments.. - Oliver.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11 ... 19  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 4 Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 12:34 pm

Oliver sukkede surt og drak lidt mere af sin øl.. den smagte vammelt.. men det var lige meget.. han var ligeglad.. han ville bare have sin øl.. og en undskyldning.. tsk.. som han nok ikke fik.. fordi Alex var for sætdig.. og han havde ikke tænkt sig at se sig dårligt ud foran sine venner, så han havde nok tænkt sig at lade Oliver hænge.. idiot. Han overvejede hvilke undskyldninger han ville komme med denne gang.. altså når de kom hjem.. for ikke her.. nej gud fri mig vel.. han ville da aldrig lave en scene her.. det var kun fjolser som Oliver der råbte op så alle kiggede.. og han hadet ham for det.. det vidste han godt.. men han kunne ikke gøre for det.. han sårede ham bare så.. meget.. hele tiden. "Nå.. her.." mumlede han og lagde nogen mønter på bordet, han ville gerne ud derfra nu.. faktisk ville han ellerhelst hjem.. men der kunne han ikke tage hen.. han blev nød til at tage hjem til Axel.. selv om han hellere ville sove på en bænk i en uhyggelig gyde.. åh gud. "Den er betalt for snut.." sagde hun bare tilbage og lod pengene ligge, han så lidt overrasket på hende.. "Hvem?" spurgte han forvirret og så sig om efter Axel.. men han var der ikke.. desuden så ville han aldrig betale for noget.. han havde ikke råd.. hm. Hun rystede bare på hovedet af ham og fniste for sig selv. Han sukkede og rejste sig og stoppede sine penge ned i lommen igen, tog sin øl og gik gennem mængden.. hvem så? Der gik ikke længe før han fik øje på ham, og stansede op.. imens rødmen skød op i hans ansigt.. og skyld følelsen.. og.. ansgt.. og argh. Han så ned på sine fødder.. tiggede dem om at gå væk.. væk fra ham og alle hans.. venner.. og perfekte modellere.. men han blev bare stående helt mundlam.. Og så flyttede han sig til sidst.. over til bordet, og stoppede op lidt fra det imens han bare stirrede på Jayden.. men han kunne da ikke sige noget.. der foran dem alle sammen.. åh. "Jayden.." mumlede han stille.. "Undskyld jeg.. jeg.. eh.. undskyld.." mumlede han og vendte sig om imens han vredt mumlede at han var et fjols.. og gik mod døren.. ud væk.. væk fra alt det.. han kunne ikke mere.. egentlig havde han mest lyst til bare at.. ligge armene om Jayden.. og sige han skulle få Axel til at pisse af.. ligesom den første aften.. men det kunne man ikke be en mand om som man havde ydmyget godt og grundigt.. uden at sige undskyld.. han følte sig så.. dum.. som nogen kunne være.. og alene.. og uønsket.. alle steder.. han stoppede op uden for klubben.. og lod sig glide ned op af væggen.. han kunne jo ikke tage hjem.. ikke før Axel kom.. og der kunne gå flere time.. men han gad ikke være derinde mere.. bare han kunne tage hjem til Jayden.. åh stop.. stop det dog.. det var jo bare et engangs knald.. Jayden var ikke typen der havde følelser.. han var kom omsorgsfuld og sød fordi han vidste han ville få sex ud af det.. og ærligtalt så var han ikke lige i humør til sex.. hm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 4 Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 12:51 pm

Jayden satte tingene fra sig og lod sig dumpe ned på sin plads mens han stadig tænkte lidt over det.. Han sad i sine egne tanker da hans navn.. hans rigtige navn blev kaldt, og han så op og fik øje på Oliver. Han stod som en skoledreng.. der mellem folk der rangerede mellem alt mellem 17 og 35, og alligevel virkede han så lille og sårbar. Han undskyldte. Jayden så kort ned, da han så op igen var han gået.. Han så efter ham i mængden og vendte sig så mod sit glas og drejede indholdet lidt.. modellen fra før spurgte hvem det var, men han svarede ikke. Hvem var Oliver? Det vidste han ikke. "Oliver.." svarede han så efter en god rum tid, hvor han bare havde stirret arrigt på det gule stads i sit glas inden han rejste sig. "Jeg går ud og trækker lidt frisk luft.." mumlede han, med det mente han selvfølgelig smøger.. og at de ikke skulle regne med han kom tilbage.. han gik sine egne veje. Det vidste de godt. Han gik udenfor og tændte den der smøg.. Og så bemærkede han en lille skygge lidt længere henne ved væggen. Han vendte sig om.. og så lidt på ham. Han så ikke ligefrem ud som om han havde det skidegodt. Hmm. Han tog sig sammen og gik derhen og lod sig glide ned af muren ved siden af ham.. eller.. med behørig afstand mellem dem. "Kommer du tit her?" mumlede han og tog et sug af sin smøg.. det var ikke en lam scorereplik.. eller jo, det var det også, men den var mest møntet på at få ham til at grine. Han trak sine ben op til sig og så kort på på stjernerne og pustede en grå røgsky op mod dem "Tak.." sagde han så.. den var møntet på undskyldningen. "Jeg sagde jeg var væltet og jeg trak dig med mig.. jeg håber du ikke tog det for tungt.. og at du stadig har dit arbejde.." mumlede han, og askede kort. "Vil du stadig gerne høre om ham der fik mig til at komme her første gang?" mumlede han og vendte sit blik mod ham og betragtede ham. Hans stemme var overraskende blid.. det havde den været siden han gik derud.. hm. Nu tilbød han at fortælle om Ozzie.. Som han ikke ville fortælle om da han mødte Oliver derinde i baren første gang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 4 Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 1:21 pm

Oliver gemte sit ansigt i sine hænder, han vidste ikke helt om han havde lyst til at græde eller.. ja.. men der kom ikke nogen tåre.. han var nok stadig for vred.. det kom nok lidt senere.. når han skulle tvinge sig selv til at sove ved siden af skide Axel.. han kunne snart ikke mere.. virkelig.. hvis han ikke snart ændrede sig.. så blev han nød til at.. slå op.. for alvor.. hm. Han så op da han hørte et bump ved siden af sig og kiggede lidt på Jayden.. hvorfor? Hvorfor gjorde han sådan noget.. hmm.. Han så ned igen og reagerede ikke rigtig på hans spørgsmål, han vidste godt det var en joke, og at han skulle grine.. men han var bare for.. såret.. til.. at det ligesom ja. "Det skulle du ikke.. det var min skyld.. undskyld.." mumlede han stille og gemte sit ansigt i sine hænder igen, "Du behøver altså ikke.. muntre mig op.. eller.. jeg har det fint.. jeg venter bare på en.. du må godt gå tilbage til dine venner.." sagde han stille og kiggede forsigtigt op på ham, og blev så lidt overrasket.. hvad? Ville han virkelig fortælle om det? Han troede han var kold og følelsesløs.. hmm. "Mhmm ja okay.. fortæl.." sagde han stille og kiggede forsigtigt på ham, men uden at se ham i øjnene for lang tid af gangen selvfølgelig.. hmm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 4 Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 1:48 pm

Jayden lyttede og røg mens Oliver talte. Hm. Han rystede på hovedet "Du har sagt undskyld, lad være med at undskylde mere" sagde han stille.. og askede kort. Det behøvede han ikke.. "Jeg gjorde det fordi jeg havde lyst, okay?" sagde han så bare og så ud mod vejen. Så var der ikke mere i det. Han trak på skuldrende "De har hinanden, jeg har ikke humøret.." mumlede han og tog et sug mere. Han kunne dog ikke lade være med at trække en lille smule på smilebåndet da han fik Oliver til at reagere.. han pirrede hans nysgerrighed, han vidste det! Han vidste at han var nysgerrig. Hah.. Han så kort på ham, og så ud på bilerne der holdt stille på den dugvåde gade. "Jeg kendte den her fyr.. engang" mumlede han og så på sin smøg mens han pustede grå røg ud over sine blege læber. "Det er faktisk længe vi har kendt hinanden.. jeg tog hans kærlighed for givet, og jeg tog hans mødom.." mumlede han "Vi kærstede et par måneder, men så lod jeg det gå i glemmebogen" forklarede han og tog et sug mere.. åh gud en følelseskold idiot han havde været. Han grinede stille for sig selv.. ikke fordi det var sjovt, men fordi det ganske enkelt var latterligt.. han følte sig latterlig. Sådan en tør sarkastisk, uhumoristisk latter. "Så her for nylig.. møder jeg ham på et set.." mumlede han "Og han har det godt.. og jeg sætter mig selvfølgelig for at tilbyde ham hele scenariet igen.. smadre det hele, ligesom sidst" mumlede han og så ned i asfalten "Vi havde sex.. en gang.. derefter mødtes vi endnu engang.. måske fornemmede jeg det der.." sagde han og lavede nogen cirkel bevægelser med håndleddet "Jeg tror faktisk jeg elskede ham.. men jeg fuckede op..der var allerede en i mit sted, det fik jeg af vide på den hårde måde efter han sov hos mig og kaldte mig Sean" sagde han og rynkede på næsen. "Anyways.. pointen er at jeg ikke fattede at jeg havde alt, før jeg havde mistet det.. det er derfor jeg sad og drak hjernen ud hos dig" forklarede han. Han regnede ikke med at Oliver ville forstå det, det var absurd og vildt selvisk.. Han regnede faktisk allermest med nogen grimme ord og at han skred.. men det kunne han nok også godt tage med. Han skodede cigaretten og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 4 Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 2:10 pm

Oliver kiggede lidt på ham og nikkede bare, "Okay.." hviskede han stille.. han kunne godt se Jayden ikke havde lyst til at snakke om det.. og det havde han egentlig taget hellere ikke selv.. så måske var det bedst at de bare.. glemte det.. yearh.. ja. "Mhmm okay.." mumlede han, han var hellere ikke rigtig selv i humør til det.. han tog en slurk af sin øl imens han lyttede til Jayden der begyndte at fortælle, han lyttede nysgerrig.. men uden at sige noget.. han ville helst ikke afbryde ham.. og dog.. han fik ret undt af ham.. selv om det var lidt hans egen skyld.. men.. det kunne man jo ikke bare.. sige.. vel. Han sukkede stille og rykkede sig tættere på Jayden og lagde sine arme om hans ene arm og puttede sig ved hans skulder, "det er jeg ked af.." hviskede han stille.. det var han faktisk.. mhmm.. "Elsker du ham stadig?" spurgte han stille og nussede ham blidt op af armen.. stakkel.. "Du må ikke være ked af det.." hviskede han stille, "Det er ikke så svært.. at forelske sig.. hvis man bare giver efter.. du er.. sød og flot.. jeg er sikker på du nok skal finde en igen.. som vil elske dig lige så højt som du elsker.. ham.. eller hende" sagde han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 4 Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 2:38 pm

Jayden mærkede hvordan Oliver puttede sig ind til ham og så lidt ned på ham.. Det var ikke reaktionen han havde forventet.. medlidenhed. Han trak på skuldrende "Det skal du ikke være.. jeg er bare glad for du ikke hedder Sean.." drillede han og gav ham et let klem. Han rystede let på hovedet "Jeg ved det ikke, jeg tror det ikke... tror den døde ret meget der den sidste morgen.." mumlede han og fandt sine smøger frem igen og legede lidt med pakken og nød den svage nussen og smilede stille "Jeg er ikke ked af det, det.. tja.. jeg er en værre sociopat, jeg tror ikke rigtig det rører mig så inderligt som med så mange andre.." mumlede han og fangede endnu en smøg og lagde den på sin underlæbe og lyttede. Han vendte blikket mod ham og hævede sine øjenbryn.. Han troede godt på det, for Olivers vedkommende.. men for sit eget? Nej. Han grinede lidt og rystede på hovedet "Du er sød Oliver.." sagde han og rodede ham let i håret.. men han havde vidst ikke fattet de andre pointer i historien.. Jayden var selvisk og selvoptaget.. kold og følelsesløs. Der var ikke noget sødt ved ham.. han var pæn ja, og det var det eneste kort han kunne spille på når charmen var brugt op. "Tak for tiltroen.." mumlede han og kyssede ham i håret inden han forsigtigt gjorde sig fri og rejste sig, og børstede sig lidt af.. "Jeg tror jeg smutter hjemad.." mumlede han stille, og nikkede mod ham "Klarer du dig? Eller skal du have et lift hjem?" brummede han stille. "Er det ham fra sidst du venter på?" spurgte han så, for han havde jo ventet på en eller anden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 4 Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 11:55 pm

Oliver smilede lidt og kunne ikke lade være med at grine, "Mhmm.. " mumlede han.. Sean.. nej han kendte ikke nogen Sean.. men det var tydeligvis en Jayden ikke brød sig om, men han forstod ham godt, han ville vel gerne have ham der.. Ozzie for sig selv.. hmm.. men så skulle han vel have været lidt hurtigere.. øv. "Ja okay.." sagde han stille og mærkede en underlig følelse.. var han glad? Glad for at Jayden ikke elskede Ozzie mere.. hm? Underligt. "Jeg tror bare ikke du har mødt den rigtige endnu.. en dag.. bum! Så er du lige så fanget i det som alle andre.." sagde han drillende og blinkede til ham, "Njaa.. nej.. det kan du selv være.." mumlede han stille og kiggede lidt op da han rodet ham i håret.. det var rart.. at side der og snakke med Jayden.. han var god nok.. ja.. selv om han også var et svin.. han var god nok. "går du?" spurgte han stille og kiggede lidt på ham.. lidt trist.. han ville gerne være sammen med Jayden.. hellere Jayden end ham fjolset derinde.. mhm. "Jeg.. jeg.. eh..2 mumlede han stille og kiggede ned i sine hænder, "Jeg kan ikke tage hjem.. jeg bliver nød til at blive.. jeg.." mumlede han stille og sukkede sig, "Jayden?" hviskede han stille og kiggede lidt op "tror du måske godt.. jeg må komme med dig?" spurgte han stille og rødmede lidt.. mhmm.. han vidste godt det var lidt dumt.. men han havde virkelig ikke lyst til at tage hjem til Axel.. han havde virkelig ikke lyst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 1:12 am

Jayden tog et sug mere af sin smøg og lukkede øjnene et øjeblik.. mmhm.. lunge cancer.Han smilede ved tanken, det var det allerbedste, man kunne le døden lige op i hans åbne ansigt, for man døde nemlig ikke! Hah! Jayden var sikker på at hvis han havde været menneske, var han allerede død af lunge cancer, og skrumpelever og alle de der.. tossede menneske sygdomme. Tsk. "Det kan måske godt være.." mumlede han stille og trak på skuldrende. Han lagde hovedet på skrå og betragtede den triste mine som Oliver stillede op og hævede et øjenbryn.. Var han ked af at han gik? Det overraskede ham en smule, her havde han siddet og fortalt Oliver hvilken selvoptaget idiot han var, og så var han faktisk ked af at han gik.. men Oliver var.. som Oliver var. Mystisk og svær at finde hoved og hale i. Og så utrolig naiv selvfølgelig... det var han også.. ja. Han smilede lidt til ham og nikkede "Men ikke noget hanky panky, jeg gider ikke idag.." brummede han drillende og smilede skævt til ham. Faktisk var han ikke i humør til sex, han havde gået rundt og været søster dyster hele dagen... det var ikke ligefrem noget man kom i stemning af, selvom han nu.. efter at have sludret lidt med Oliver var lysnet en smule.. Det måtte være den der evige positivitet.. hvordan fanden kunne han blive ved med at være så positiv? Han rakte en hånd frem så han kunne trække ham på benene. Han askede kort med den hånd hvor han havde smøgen i og lyttede.. der var forholdsvis stille på gaden, med undtagelse af et par fulderikker lidt længere nede af gaden.. Hm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 1:47 am

Oliver kiggede lidt på ham og smilede.. det var han sikker på Jayden skulle bare møde den rigtige.. "Jeg ved godt der er lidt underligt.. men.. måske kunne vi bare glemme det der.. noget.. og være venner?" tilbød han stille og kiggede på ham da han sagde han ikke gad have sex, han rødmede og så ned og rystede på hovedet nej.. det havde han da heller ikke sagt at de skulle det.. og han var nok den der havde mindst lyst.. af dem.. tsk. Han kiggede lidt på døren, burde han sige noget? Alt andet ville være ret ondt.. at lade ham lede og.. alt muligt.. hmm.. men han havde bare hellere ikke lyst.. hmm han kunne jo skrive en besked.. han var færdig med Axel.. det kom jo aldrig til at gå. Nej.. han blev lidt trist ved tanken.. han kom nok til at savne ham lidt.. selv om han var en idiot.. hmm. Han tog mod Jaydens hånd og smilede forsigtigt, "Tak.. Jayden.." hviskede han stille og fulgte efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 2:09 am

Jayden nikkede stille til Oliver, han forstod godt hans drive.. det var iorden. De kunne godt være venner, de blev nok heller ikke mere... selvom han var et frækt lille menneske! Men Jayden var bare ikke typen man var kærester med, og det havde heller ikke været meningen.. og det var vel egentaget heller ikke meningen de skulle være bollevenner.. så venner var vel i realiteten ganske udemærket. Han trak ham på benene og rystede på hovedet "Ingen årsag.. kom" sagde han blidt og trak ham med sig. Selvom de var venner kunne de jo godt holde i hånd ikke? Hm. Han slap den i alt fald ikke.. ikke før de nåede hen til bilen. Han åbnede døren i passager siden "Idag kører vi altså.." sagde han og sendte ham et lille smil.. på trods af at Jayden havde sværget at han ikke ville huske denne aften, så var han faktisk ikke blevet særlig fuld. Trist, men sandt. Han satte sig selv ind på førersædet og tændte bilen da Oliver havde sat sig ind..Egentlig var det meget rart med noget stilhed, men han havde det også lidt som om Oliver havde noget på hjerte... eller måske bare.. sad meget i sine egne tanker. Hmm.. "Hvad tænker du på?" spurgte han stille, mens han drejede ned af nogen småveje. Det gik hurtigere end hvis han f.eks tog motorvejen. Der var ikke så langt, han holdt ind på sin parkeringsplads bag den høje bygning, og steg ud og ventede på Oliver før han begav sig derover af. Han standsede henne ved elevatoren.. Oliver kunne godt være i en elevator, i modsætning til Ozzie der ikke brød sig så meget om det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 2:25 am

Oliver smilede lidt, "det er sødt af dig.." sagde han stille og kiggede ned, han var virkelig taknemlig.. han havde lige reddet ham fra et grimt skænderi, og at sove på en bænk som en hjemløs.. selv om han var lidt bekymret for sine.. ting.. som lå hjemme hos Axel.. og man vidste aldrig hvad han kunne finde på.. han fik nogen ret.. trælse udbrud.. til tider. Han tog sin telefon op af lommen og skrev til ham at han tog hjem og sov.. hos sin mor.. han behøvede ikke give ham en grund til at være sur og voldlig. Han vendte sig lidt mod Jayden i bilen, "jaja.." mumlede han, han gad heller ikke gå, og han gad ikke diskutere noget.. han var for træt.. og i et dårligt humør mhmm. Han smilede lidt, "Axel tror jeg.. jeg er lidt bekymret for ham.. jeg vil virkelig gerne.. være sammen med ham.. han gør det bare så svært.. for sig selv.. og andre.. jeg tror ikke jeg kan længere.." mumlede han stille og så lidt ned i sine hænder imens de kørte hjem til Jayden.. hjem i trygge omgivelser.. det var rart.. lidt ro og fred.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 3:35 am

Jayden rystede lidt på hovedet, og smilede til ham, men han orkede ikke at sidde og forklare ham at han ikke var særlig sød.. Det behøvede han nok ikke sige. Han trykkede på knappen i elevatoren og tænkte lidt over det han havde sagt. Han nikkede stille til ham "Jeg tror han klarer den.. måske skulle i tale om det, er det ikke det man gør?" mumlede han stille og betragtede Oliver lidt. Han måtte hellere være lidt sød ved ham.. han virkede ikke som om han havde det alt for godt nemlig, eller måske bare var lidt.. knap så glad.. ja. Han var ikke sur, han virkede ikke sur, men heller ikke specielt glad. Nej. Han lænede sig lidt tilbage mod elevatorens væg og slappede lidt af mens han lyttede.. han kunne høre Olivers åndedræt.. 7 minutter senere stod de på øverste og han lod ham gå ud først, han havde jo været der før, så han vidste hvor de skulle hen. Hm. Han lukkede døren op ind til lejligheden og lod Oliver gå ind.. mmhm. Han gled ud af sine sko og knækkede kort med nakken inden han lukkede døren bag sig "Vil du sidde lidt ned? Er der noget du vil have at drikke?" hviskede han stille og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 8:17 am

Oliver smilede lidt og sukkede så.. "Jeg.. det ved jeg ikke.. eh.." mumlede han stille og sukkede igen.. åh. "Vi plejede godt at kunne snakke om sådan noget.. men han har bare ændret sig så meget.. jeg tror ikke jeg orker det mere.. han.. har nogen.. trælse venner.." mumlede han stille og rystede på hovedet, "Nej.. nej jeg tror bestemt det er slut nu.." mumlede han stille og så lidt ned, "Jeg gider egentlig ikke rigtig tale om det.. skal vi ikke snakke om noget andet.. dig for eksempel" sagde han og smilede lidt, han kunne godt lide at lytte til Jayden.. han havde en rar blød stemme.. mhmm. Han kiggede lidt ind og gik så ind og tog sine sko og jakke af han fortsatte ind i den flotte stue. "Mhmm nej tak.. jeg er bare glad for jeg må være her i nat.." hviskede han stille, "Tak.. Jayden.. det er virkelig sødt af dig.. har du en madres.. så sover jeg på gulvet?" tilbød han stille og trak vejret dybt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 9:21 am

Jayden hævede et øjenbryn "If you wanna be my lover, you gotta get with my friends!" sang han i en tone der var.. alt for lys for hans normale stemme og sendte ham et frækt smil.. det sidste kunne han ikke gøre for, det lå bare i hans natur. Åh Spice Girls.. Han rystede på hovedet "Aj, det var ikke for at være ond eller noget" sagde han blidt og rakte ud og kærtegnede hans kind "Men jeg forstår dig, det er der nok ikke meget sjov ved.." mumlede han og tullede ud i det store køkken og satte noget kaffe over. "Vil du have noget is? Jeg har hørt det skulle være godt mod hjertesorger... og mobsede modeller for den sags skyld, hvis du nogensinde skulle støde på sådan en.." forklarede han og kiggede i sin fryser. Han lyttede og løftede hovedet og så dumt på ham "Jeg har et helt værelse du kan låne.." sagde han roligt.. altså hvad forventede Oliver? Lejligheden var enorm, selvfølgelig havde han et gæsteværelse! Han kunne sove i arbejdslokalet.. eller Jayden kunne.. han kunne sove over det hele. Eller.. helst i en seng. Han gik ud fra køkkenet mens kaffen bryggede og gik hen til arbejdsværelset og åbnede døren og tændte det lidt milde gyldne lys der levede det gamle tapet op. "Her? Eller soveværelset? Jeg kan sove hvorend det skal være.." forklarede han og ledte ham hen til forhænget der adskilte arbejdsværelset fra den lille alkove.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 11:00 am

Oliver stirrede lidt på ham og rystede på hovedet af ham og grinede lidt, "det er okay du må godt.." sagde han blidt, "Selv om det lyder.. rædselsfuld.. godt du ikke er sanger.." mumlede han drillende tilbage, så måtte han vidst også godt drille lidt.. hæh. "Mhmm nej.. men det løser sig nok.. " sagde han roligt.. så nu behøvede de ikke snakke mere om det. Han kiggede lidt op og grinede så.. is? "Eh.. det ved jeg ikke.. " sagde han lidt forvirret.. hvornår havde han sidst spist is? "Jeg tror.. nej tak.. for jeg fryser lidt så.." sagde han stille og kiggede lidt rundt, han vidste ikke helt hvor han skulle gøre af sig selv, der var så meget plads han følte sig så lille.. han ville helst bare.. gemme sig.. men der var ikke noget sted han sådan lige.. det var lidt overvældende. Han kiggede ind gennem døren og smilede lidt "tak.." mumlede han stille, og sukkede lidt, "hvor skal du sove henne?" spurgte han stille og kiggede lidt ned af sig selv.. han havde våde sokker.. ups. "Jeg har lavet fodspor.." mumlede han og kiggede lidt på det sorte trægulv.. hm.. "Undskyld.." mumlede han og bøjede sig ned og tog sine sokker af, og folede sine bukserben lidt op, som også var ret våde.. klart han førs. "Har du en radiator eller sådan noget?" spurgte han og stod lidt med sokkerne i hånden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 11:33 am

Jayden grinede lidt "Ja!" sagde han, det var vidst meget heldigt, han havde vidst ikke lige den slags evner. Han nikkede, det håbede han da for Olivers skyld at det ville.. knægten var sgu for sød til at opleve den slags idioter. Han vendte hurtigt blikket mod Oliver da han sagde at han frøs, og så på hans små fodspor.. "Hvorfor er du så våd..?" mumlede han spørgende og så kort på ham og rystede på hovedet "Komkom.." mumlede han og greb ham i armen og trak ham med ind i det store soveværelse "Altså.. enten sover jeg her, eller også i arbejdsværelset, det er op til dig" sagde han roligt og placerede ham på sengen inden han gik hen til det brede klædeskab i mørk eg.. Det lignede indgangen til Narnia. Han slog dørene op og begyndte at rode derinde "Sokker.. bukser.. trøje - med ærmer!" sagde han og tog det hele op i favnen og gik over til Oliver med deet og lagde det ved siden af ham "Her.." sagde han blidt "Jeg går ud mens du skifter.. og drikker kaffe.." tilføjede han så og sendte ham et kort smil før han gik. Han var usædvanlig sød ovenpå sit ellers dårlige humør.. hvad søren gik der af ham.. hm. Og hvem fanden sagde hva søren? nu om dage! Styr dig Jayden. Han gik ud i køkkenet og tog kaffen af og skænkede sig en kop, og gik derefter tilbage til stuen hvor han lod sig synke ned i en af de hvide lænestole.. mmhm..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 11:42 am

Oliver smilede lidt af ham han var sød! Mhmm.. det syntes han jo. Han grinede lidt "Eh vandpytter.." mumlede han og så lidt ned, "Undskyld.. jeg skal nok vaske gulvet imorgen.." mumlede han og blev trukket med af Jayden, og skubbet ned og side, han kiggede lidt på ham imens han fandt tøj frem til ham, selv helt sikkert var for stort fordi Jayden var lidt højere og bredere.. han kiggede lidt på det og grinede så bare af ham.. åh altså. Han kiggede efter ham da han gik ud for at drikke sin kaffe, han sad stadig med sine egen våde strømper i hånden, han kiggede sig om efter en radiator og lagde dem så til sidst på den han fandt henne ved vinduet.. så, så kunne de ligge der lidt, så var de nok tørre imorgen. Han lagde så tøjet han havde fået at Jayden tilbage hvor det var blevene fundet, han var sød.. men det gik jo ikke helt.. desuden havde han ikke noget imod at vandre rundt i undertøj, han kunne bruge dynene jo! Han trak sit tøj af, men ombestemete sig så lidt alligevel og trak den af Jayden store t-shirt overhovedet, eller de var jo ikke store.. men de var store på Oliver spinkle overkrop.. han smilede lidt og trak dynene op omkring sig, lagde pænt sit tøj sammen og ind til siden og gik ud i stuen igen, han gik langsomt hen og satte sig på sofa kanten. "Du skal sove i din egen seng syntes jeg.. " sagde han stille og smilede lidt, "Men jeg vil også gerne sove der.. hvis du ikke har noget imod det.." hviskede han stille.. han havde bare ikke særlig meget.. lyst til ligesom at være.. alene.. han ville bare gerne, han kiggede lidt ned og så op igen. Inden han rejste sig og gik hen til Jyden og kravlede forsigtigt op på hans skød og krøb sammen, passede på hans kaffe og trak dynene op over ham, inden han lagde sit hoved mod hans brystkasse.. åh det var godt! Åh det var så godt.. mhmm han var varm dejlig varm, "Du er varm.." mumlede han som en lille undskyldning for at putte sig der. "Og sød.. " hviskede han så stille.. hmm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 12:01 pm

Jayden rystede på hovedet "Jeg har Siri til den slags.." sagde han blidt "Min rengørings... assistent?.." forklarede han så, så Oliver ikke troede at han brugte folk han kendte til at gøre rent i hans hjem. Han blev siddende i sin stol.. det var favorit stolen.. mmhm. Han tog en lang tår af den skoldhede kaffe og hvæsede lidt efter mens han smilede skævt.. åh ja.. tænk hvor sadistisk man kunne blive over en kop kaffe.. hah. Han så dog lidt mere normal ud da Oliver kom ud fra værelset i... ikke i det tøj han havde fået i hvertfald, kun en af tingene. Han hævede et øjenbryn og så spørgende på ham og lagde hovedet på skrå. "Ny mode.. jeg kan lide den.." mumlede han og hævede sin kaffe som for at skåle inden han tog en tår mere.. en lidt mere.. sød lille.. av-varm-kaffe-tår.. han behøvede jo ikke være super unormal hele tiden vel? Han lyttede mens Oliver luftede sine tanker omkring sovefordelingen og blev igen overrasket.. i samme seng.. åha.. han fristede djævlen, men det havde han vel ikke indset? Jayden sukkede stille, så måtte han opføre sig ordentligt.. så vidt muligt.. "Du må gerne sove der også" sagde han blidt og smilede oprigtigt til ham. Selvfølgelig måtte han det. Han flyttede kaffen da han pludselig kravlede op på skødet af ham og puttede sig.. aw. "Mmhm.. hvis jeg er sød så er du en kattekilling.." mumlede han og lagde en arm om ham, og stilte kaffen på et bord ved siden af sig. "Tror du ikke du skal ind og sove kit-kat?" mumlede han mod hans hår og lyttede stille til svaret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 10:43 pm

Han kiggede lidt på ham, "Siri.." mumlede han stille og nikkede bare, "Du er bare doven er du ikke?" drillede han og smilede lidt.. luksus dyret Jayden.. tsk.. han havde folk til det hele sikkert, han skulle prøve at leve en dag i Olivers verden.. så ville han nok blive gal oven i hovedet.. men nå ja.. Jayden havde nok også arbejdet for det her, han havde vel fortjent det.. det var også i orden.. han synes han var lækker.. hæh. Han grinede lidt og rystede på hovedet af ham, "Jeg skal jo alligevel.. snart sove.. så jeg tænkte at det.. ja.." mumlede han og rødmede lidt.. nej han havde måske ikke så meget tøj på.. men det var altså lidt for varmt at sove fuld påklædt, og desuden så kunne han gemme sig under dynene.. mhm! "okay.." hviskede han stille og smilede lidt puttede sig ved Jaydens brystkasse, "Du er varm.." mumlede han, og lagde sin kolde hånd mod hans mave og smilede lidt. "Neeej jeg er ikkeeee" mumlede han og grinede lidt.. åh det var hyggeligt! Han kunne godt lide Jayden, han var en sød.. ven.. hm ven? Hm. "Nej.. du skal drikke din kaffe.. og jeg sidder lige så godt.. og varmer mig.." brummede han stille og trykkede et blidt kys mod Jaydens hals.. hov?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 11:58 pm

"Meget.." svarede han roligt og smilede skævt "Men jeg er ikke doven når det kommer til hvordan jeg vil have tingene.." mumlede han og så sig lidt om.. det havde taget en krig at finde Siri.. som var præcis så pertentlig og OCD ramt som Jayden ønskede sig. Hun gjorde aldrig noget halvt, og lejligheden skinnede altid efter hun havde været der. "Hun er dygtig.." brummede han så stille, og rakte ud efter sin kaffe for at tage en tår. Den var ikke så varm længere.. så han kunne beholde skindet på tungen nu. Han brummede let "Det er du da vidst ikke.." mumlede han og grinede lidt. "Kattekilling.." hviskede han drillende og smilede djævelsk til det lille menneske.. åh.. Han tog en tår mere som i og med at Oliver sagde han skulle drikke sin kaffe "Nånå.. jaja så." mumlede han og mærkede det lille kys på halsen "Mmhm... fy.."brummede han og nussede ham langsomt ned af ryggen med sin frie hånd og lyttede til hans vejrtrækning.. Hver gang han åndede ud blev der varmt og fugtigt på Jaydens hals.. Hm. Han lod en hånd glide op under hans trøje bag på hans ryg og nussede ham tænksomt der imens han tog en tår kaffe mere "Stadig ikke noget du vil have? Den der is fristede ikke?" mumlede han og vendte sit ansigt lidt så han kunne se hans.. eller noget af det, han gemte sig jo ved hans hals.. hm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 4 Icon_minitimeMan Aug 12, 2013 2:07 am

Oliver smilede lidt og grinede.. mhmm doven.. måske lidt.. men han var sød nok! Han kunne godt lide Jayden.. han var dejlig.. og blød.. og sød.. og kyssede godt og.. åh gud nej! Han kunne godt lide Jayden!? Nejnejnejnej.. stop stop lige der.. det ville aldrig.. aldrig fungere.. drop tanken.. nu! Hm. 
"Nej det ved jeg godt.. " hviskede han stille, og kærtegnede ham lidt på brystkassen.. han måtte godt.. bare lige lidt. Ja. "Neeej.. hvad er du så måske? En sød lille kanin.." brummede han og grinede lidt, "Ja.. drik kaffe.." brummede han og sukkede langsomt.. åh altså da. "Hvad?" hviskede han stille, "Åh.. undskyld.." mumlede han stille, "Skal jeg.. gå ned igen?" mumlede han.. han kunne jo side i sofaen.. Jayden var bare.. bedre.. men.. ikke hvis han ikke ville have det jo.. det var bare det.. han åh.. hm. "Måske er der noget jeg godt vil have.." hviskede han stille og rødmede helt vildt.. "Jeg tror godt jeg kan lide dig lidt.." mumlede han og så ned, inden han tog sig lidt sammen og lænede sig op.. nu når han ansigt var drejet mod ham.. var det kun nemmere.. Jayden var selv skyld i det tsk! Han trykkede sine læber mod hans.. i et måske lidt.. længselsfuldt kys.. ups.. det var bare så.. rart.. og Jayden gav ham sommerfugle i maven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 4 Icon_minitimeMan Aug 12, 2013 3:11 am

Jayden rystede på hovedet "Det duer ikke.. du er en kattekilling og jeg er mig.." sagde han og smilede skævt til ham. Slut bum finale! Han brummede lidt tænksomt.. alle de der kærtegn.. måske skulle han alligevel få Oliver til at flytte sig? Så det ikke ligesom.. blev for meget, han havde jo lovet sig selv at nu skulle de være venner.. ikke? Han rystede dog på hovedet "Nej, bliv du bare, det går.." drillede han og nussede ham lidt længere op af ryggen.. hov.. var det ikke en mave han kunne skimte? "Hm?" brummede han og vendte blikket mod det lille væsen på sit skød, som var helt rød i hovedet! "Hvad rødmer du af?" spurgte han, men fik svaret umiddelbart efter. Åh Oliver.. søde lille Oliver.. hvorfor var det han faldt for folk der kun kunne såre ham? Han tog ikke kysset så tungt.. han stilte kaffen fra sig og lagde sine arme bedre om ham og trykkede ham ind til sig.. "Duu.." mumlede han da han slap hans læber og smilede frækt til ham "Hvordan kan det være..." mumlede han langsomt mens han legede små uskyldigt med hans trøjekant "At hver eneste gang jeg har gode hensigter, så ødelægger du dem ved at være fræk eller sige søde ting hm?" mumlede han og trak ham ned til sig igen "Kan du også læse tanker?" hviskede han drillende og blinkede til ham inden han trykkede sine læber mod hans i et dybt kys. Det var rigtigt nok, hver eneste gang Jayden legede gentleman, så gik der et eller andet i Oliver der ødelagde det.. så sagde han.. sådan nogen ting.. Han syntedes da også han var sød.. mmhm.. og godt selvskab, han kunne godt lide Oliver.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 4 Icon_minitimeMan Aug 12, 2013 4:07 am

Oliver rødmede lidt mere.. mhmm.. åh det var bare så svært.. han kunne ikke.. han kiggede ned da Jayden trak sig væk.. ja.. selvfølgelig.. han ødelagde alting jo.. dumme dumme Oliver. "Undskyld.. det var ikke.. for.. jeg.. at.. det.." mumlede han rundforvirret.. han var stadig lidt oppe og svæve over kysset.. hvorfor kunne de ikke kysse uden at have sex? Tsk.. "Ja.. nej undskyld.. og jeg er aldeles ikke fræk.. eller sød.. det var jo bare.. et kys.." mumlede han stille og rystede på hovedet af Jayden, "Og nu skal jeg nok fjerne mig inden jeg laver flere ulykker.." brummede han og skulle til at krale ned, men så blev han trukket ind til Jayden igen og han sukkede.. glad.. åh.. "Nja.." mumlede han stille.. det havde han gjort.. en gang.. men det var jo ikke helt ham.. det var det aldrig rigtig når han gjorde nogen super overnaturlige ting.. det var aldrig rigtig ham.. nææh. Han gispede let da Jayden kyssede ham igen.. meget mere intenst end det kys Oliver havde givet ham lige før.. åh.. han gengældte det med få sekunders forsinkelses, og lagde sine arme om hans hals og trak ham ned til sig.. hvorfor var det også så svært.. nok.. kunne de ikke bare.. slå følelser og hjerne fra.. det gik meget nemmere på den måde.. mhmm.. Jayden.. bare han ikke var ved at falde for ham.. åh gud altså.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 4 Icon_minitimeMan Aug 12, 2013 5:47 am

Jayden kærtegnede Olivers ryg.. varme ryg.. varme lille menneske, som folk udnyttede... Det lille pus. Hm. Hvorfor fandt han også sådan nogen som Axel? Og som Jayden? Det var ikke mennesker.. eller væsner.. Han havde ikke fornemmet noget overnaturligt fra Axel, men man skulle jo ikke lade sig narre. Han kom til at tænke på hvis Oliver faldt for en vampyr.. og blegnede.. åh nejnej, det ville være forfærdeligt! Han måtte passe lidt på ham. Hm. Ikke fordi Jayden var det allermest vagtsomme, og påpasselige væsen.. faktisk var han rigtig dårlig til den slags, men han kunne jo prøve.. lidt. "Du er en fræk kattekilling!"brummede han bare mod hans læber og mærkede at han trak ham lidt ned til sig. Mmhm.. Han kyssede ham igen.. nød fornemmelsen af de bløde læber mod sine! Lækre lille menneske.. Nå ja.. hov. Han slap langsomt hans læber "Du.. Oliver.." mumlede han og strøg noget hår væk fra hans ansigt og så ham i øjnene "Kender du... til... hmm.. ja du har vel læst gyserhistorier som lille?" mumlede han og kærtegnede hans lænd.. "Om.. vampyrer og den slags?" mumlede han langsomt og smilede skævt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 4 Icon_minitimeMan Aug 12, 2013 7:21 am

Oliver nød kysset og brummede lidt.. hmm.. nå ja det havde han vidst også selv været skyld i det her.. "Hvad tænker du på.." hviskede han stille og sukkede tungt.. den der søde nussen på ryggen.. var ikke så sød længere.. den var ligesom bleven lidt.. ja.. fræk.. ihh.. men de skulle jo ikke.. nej.. det havde jo bare været et kys.. og.. ja han måtte hellere lade være med at friste Jayden, han måtte nok hellere.. gå i seng.. som han havde sagt.. åh, han var bare så skide uimodståelig.. det var hellere ikke fair, hvad skulle man bruge en super smuk og fræk fyr til når man ikke måtte kysse på ham.. tsk! Han grinede lidt og rystede på hovedet "Mhmm og du er en sød lille kanin.." mumlede han bare og grinede lidt.. han sukkede langsomt da Jayden kyssede ham igen.. satans også, han gjorde det altså hellere ikke let gjorde han ikke.. han gispede let.. "Jah.." hviskede han, og var lidt.. svævende.. han skulle lige have.. pusten igen.. hans hjerte pumpede jo derud af.. åh. Han smilede lidt og nikkede, inden han skubbede sig selv lidt væk fra Jayden og hans fristende læber.. "Mhmm jeg.. jeg går ned nu.. så jeg ikke.. ja.. " mumlede han og kravlede ned fra Jayden skød og gik rundt om bordet og satte sig på sofaen med dynene omkring sig, han havde også fået varmen nu.. af alle de kys.. ihh! "Eh.. vampyrer?" mumlede han stille og kiggede ned, "Nej det.. jeg.. nej.. jeg ved ikke helt.. hvad jeg skal tro.." hviskede han stille.. "Men jeg spurgte dig jo også.. første nat.. " hviskede han og kom i tanke om spørgsmålet.. da Jayden havde haft.. en underlig øjenfarve.. han kiggede op igen, "Hvad er du Jayden?" mumlede han stille og stirrede ham ned.. han ville gerne vide det.. nu.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





No comments.. - Oliver.  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
No comments.. - Oliver.
Tilbage til toppen 
Side 4 af 19Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11 ... 19  Næste
 Lignende emner
-
» Suit up, baby, my darling dear - Oliver.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: