Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 No comments.. - Oliver.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 10 ... 19  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 20, 2013 6:55 am

Oliver grinede lidt og rystede på hovedet "Der er jo en grund til at der er de regler der er.." mumlede han og stoppede så sig selv, "Næh glem det.." mumlede han så bare, han havde jo altid fået pumpet ørene fulde af at regler var til for at blive brudt.. og han havde jo heller ikke altid være et dydmønster selv, men det havde nu ikke været hans egne skyld.. ikke det meste da.. hmm. "Du må gerne køre Jayden.. jeg går selv så.." mumlede han stille og smilede til ham, men så begyndte Jayden bare at gå, "Duuu.." mumlede han og skyndte sig op på siden af ham, "Du behøver ikke det der.." mumlede han og sukkede så lidt stille.. åh der var lang vej hjem.. hvorfor var det de ikke bare havde taget bilen.. ihh det her var dumt, men det var nok det mest fornuftige han havde gjort længe. "Åh der er langt.. " brokkede han sig og kiggede frem af, og så var det slet ikke den vej.. men han kunne godt gå den vej lidt.. det var fint nok... en lille omvej.. så kunne han sige godnat til Jayden lige om lidt. Han kiggede lidt op og grinede lidt.. ihh.. "Det ved jeg virkelig ikke.." mumlede han stille, "Måske havde jeg bare lyst til at være et godt menneske idag.." grinede han og så kort op på Jayden.. og rystede lidt på hovedet da han spurgte videre ind til hans eks også.. hmm.. "det er svært at svare på.. men.. sådan er det bare.. nogen gange, når man engang har elsket en, og delt en historie og fortid med en.. så lige meget hvor skidt de har behandlet en, så vil man alligevel ikke se dem lide.." sagde han stille og kiggede ned "Desuden så var han god nok over for mig, han mente det aldrig dårligt, han var bare meget jaloux på andre.. " sagde han stille og kiggede ned.. nu havde de vidst også snakket nok om ham. "Hvad med dig.. hvornår får jeg noget at vide om din hjerteknuser der? Hvad gik der galt.. har du dræbt hans papegøje eller hvad?" grinede han og så op.. hmm. "Jeg er træt.." brummede han igen og gabte lidt, og så sig om efter en bænk, da han fandt en gik han over og satte sig.. skulle lige side lidt.. han orkede slet ikke at gå hjem jo.. måske skulle han bare gå tilbage til baren, og tage natten ud, og så tage en morgen bus hjem.. hmm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 20, 2013 7:40 am

Jayden himlede bare med øjnene.. dydsmønster. "Hvis du ikke bryder nogen regler indimellem.. hvad laver du så af sjov?" mumlede han og betragtede ham lidt. "Det ved jeg, du bestemmer jo ikke over mig" sagde han og grinede lidt, mens han pustede røg ud. Det var der ingen der gjorde, det var der ingen der skulle bryde sig om at gøre. Han grinede lidt højere da han brokkede sig og askede "Skal jeg bære dig?" spurgte han roligt, mens han holdt et roligt tempo så Oliver kunne følge med, uden at blive træt for hurtigt. "Gode mennesker bliver udnyttet..." mumlede han, måske mest til sig selv.. åha.. Oliver var sådan en.. en af dem der... der var alt for god, og som blev udnyttet til den store guldmedalje, så han hele tiden ramte hovedet på asfalten først. Han tog et sug mere... et langt et... holdt det længe, mens han lyttede... og pustede først ud måske et stykke tid senere. "Det er aldrig okay at slå.." sagde han med en hovedrysten. Han var ikke enig med Oliver.. på nogen punkter.. men det kunne Oliver vel også forstå ud fra hans ytring. Han løftede sin ene fod og skodede den smøg der... kastede skoddet fra sig, og smilede lidt beskt "Du er ikke typen der giver op, hva?" mumlede han og sukkede. "Nej, jeg... jeg har ikke været særlig god.. ved ham. Da jeg endelig opdagede det, og besluttede mig for at undskylde, var det for sent.." mumlede han og kørte en hånd gennem sit hår, kløede sig lidt på vejen ned til sin nakke.. "Men jeg har hverken ret til at udtale mig om kærlighed eller troskab, desuden.. var jeg meget lidt god ved ham.. som sagt." sagde han så, og trak på skuldrende. Det var bedre at glemme Ozzie, han havde vel også travlt med... Sean. Han skar en grimasse, og vendte blikket mod Oliver "Nå da.." sagde han og stoppede op overfor bænken og så lidt på det lille menneske. Han smilede lidt af hans åbenlyse opgiven og rystede på hovedet "Kom nu Oli.. jeg bor lige nede om hjørnet, du kan knalde brikker på min sofa.." sagde han roligt og overvejede endnu en cigaret... men nej, han måtte hellere stoppe ellers havde han ingen til den følgende dag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 20, 2013 9:19 am

Oliver smilede lidt og rystede så på hovedet "så sød er jeg altså heller ikke" mumlede han og så ned, han havde brudt nogen regler.. mange faktisk, så det var ligesom om han havde fået nok.. af alt det.. nu ville han gerne, prøve at være lidt.. et bedre menneske, i hvert fald en gang imellem, og det gjorde ham i godt humør at han havde fået Jayden til at indse det var mest fornuftigt at gå hjem.. hvis han selv havde været i den tilstand.. og havde haft kørekort og bil.. så havde han uden tvivl været røv ligeglad.. men Jayden virkede heller ikke så fuld mere, så det var okay, desuden havde han ikke været irreterende.. eller anmasende på noget tidspunkt.. bare.. hyggelig at snakke med, så det var jo egentlig meget rart. "Jeg er trypen der giver op hele tiden" grinede han bare og rystede på hovedet, "Men jeg er stadig lidt stædig.." mumlede han bare, og svarede ikke på alt det volapyk som Jayden sagde, han gad ikke snakke mere om sin eks, nu var det vidst bleven hans tur til at fortælle lidt.. ja. "Nej jeg har mine egne ben.. og når de ikke virker, så sætter jeg mig ned.. og bliver sidende" sagde han bare roligt og kiggede op på Jayden og betragtede ham imens han snakkede om.. hvad? Var han også til drenge.. åh.. han så ned i jorden.. det gjorde det meget sværere jo! Hvorfor kunne han ikke bare kigge efter damer.. det var altid nemmeste at snakke med hetro fyere, så skulle man ikke hele tiden bekymre sig om hvad de syntes om en.. hm. Han så op og lagde hovedet lidt på skrå og nikkede så, "øv" mumlede han stille.. hvis det var for sent var det jo for sent, "Og du har ikke tænkt dig at prøve på at vinde hans hjerte tilbage?" mumlede han.. Jayden var sød, måske kunne de godt blive gode venner? Ja!
Han så lidt op på ham, og smilede sødt, hvorfor kaldte han ham Oli.. det var underligt.. det lød mærkeligt.. hmm.. underligt kælenavn.. men jov.. det havde en anden også kaldt ham før.. men det gad han ikke tænke på, det var bedst bare at lukke den slags ude.. helt ude. "Det kan jeg ikke.. men det lyder ellers hyggeligt.. jeg tror min mor får et flip hvis jeg ikke.." begyndte han men tænkte så lidt igen og rystede på hovedet.. siden hvornår var han bleven så.. hmm. "Du har ikke en svømmehal i baghaven vel?" sagde han roligt og rejste sig og gik hen til Jayden og tog hans hånd, og holdte ham roligt i hånden.. så kunne han jo vise vej.. han var ligeglad nu.. det var ligegyldigt.. han trængte til at føle sig tom igen.. for en gangs skyld.. og det her var det nemmeste.. han vidste godt hvad Jayden mente når han sagde sove på sofaen.. det var jo også derfor han takkede ned.. men så alligevel.. hvorfor ikke.. det var jo bare en nat?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 20, 2013 9:34 am

"Du virker sådan.." sagde han roligt og lagde armene over kors, mens han sad der på sin bænk... og smilede lidt af ham. Fjolle.. "Det lyder ret ambivalent" grinede han stille, og smilede drillende til ham. Tja.. Hvis Oliver kunne være begge dele på en gang, så var det vel også okay, det måtte han jo selvom. Ligeså vidt som der ikke var nogen der skulle bestemme over Jayden, gad han heller ikke bestemme over andre.. kun.. manipulere lidt med dem. Han betragtede hans ansigtsudtryk, det lyste jo nærmest ud af ham hvad han tænkte, hvis Jayden sammensatte hans ansigtsudtryk med de følelser han fornemmede - og det gjorde han. Jayden kunne godt lide kvinder, men.. for fanden hvor kunne de kvidre hele tiden og ikke bare... holde kæft indimellem. De havde også underlige vaner, og troede de skulle flytte ind og alt muligt efter et one night stand.. for helvede. Men der var også dem der kunne deres kram, og gik når det var overstået, de ville ikke have alt muligt, de krævede ikke menneskelige følelser af ham.. den slags, var hans absolutte favoritter, og han havde et par stykker i sin telefon bog. Hvad de var for nogen personligt.. vidste han ikke. Og det interesserede ham heller ikke. "Skal jeg lade være?" spurgte han pludseligt, som han havde læst hans tanker... men Olivers følelser havde afsløret ham igen.. nemt. Han behøvede ikke kalde ham Oli, han kunne kalde ham.. Lolli! Hah! Som en Lollipop. Han hævede et øjenbryn og så undrende på ham.. han skiftede åbenbart mening oveni det hele.. "Jeg har ikke engang en baghave.." grinede han "Hvad skal du også bruge en svømmehal til?" spurgte han og mærkede hans lille hånd glide ind i hans... Han skævede kort til den, men besluttede sig så for ikke at spørge, det var nemmere.. Desuden gjorde det vel ikke noget..
Det tog ikke så frygteligt lang tid at nå derhjem.. det var praktisk talt lige om hjørnet. Bygningen tårnede sig op over dem.. Så tæt på stjernerne.. sådan havde Jayden sagt til sin ejendomsmægler.. det havde han taget til sig. Han fulgte ham indenfor, forbi portieren og nikkede venligt til ham, og så ind i elevatoren.. jeps. Han trykkede på penthouse lejligheden, og gned sig kort i ansigtet.. fuck, han var faktisk træt.. men han havde også været på, det meste af aftenen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 20, 2013 9:47 am

Oliver kiggede lidt på ham, betragtede ham.. Jayden var jo ret pæn.. eller han var.. meget.. lækker.. men også pæn! Han kunne godt lide at kigge på ham.. når Jayden ikke kiggede.. for det der med øjenkontakt det var ikke så nemt jo. "Hvad?" mumlede han bare og forstod ikke Jaydens ord, men det var også lige meget, det betød vel et eller andet.. nå ja.. lige gyldigt.. Oliver var ikke så klog, det havde han aldrig været, han var rigtig dårlig til at gå i skole.. men nu var han da halvvejs igennem en uddannelse.. så et år mere det kunne han nok godt lige klare.. jov mon ikke.. hm. Han kiggede op på ham og rystede bare på hovedet "Det må du gerne kalde mig.. men jeg ved ikke om jeg synes Jay er et særligt pænt kælenavn, så jeg tror nu bare Jayden er bedst" sagde ahn roligt og fulgte efter ham hen til den høje bygning.. hold da ferie.. jovjov.. han havde ikke løjet da han havde sagt han havde nok med penge, det scorede han sikkert mange damer på.. og fyre.. ligesom Oliver der bare.. tjaa.. han var faktisk ikke så god til forhold, så det var måske også meget fint det her.. selv om han ikke vidste hvorfor han havde lyst, men hvorfor ikke, right?
Han fulgte efter ham og stirrede lidt.. det kunne han ikke lade være med.. han var jo ikke vant til den slags. "Det ved jeg ikke, så kunne vi jo svømme en tur.. men det er okay, et badekar kan godt bruges.. " sagde han og grinede lidt, det havde han nok.. han havde nok det hele derinde.. i den store lejlighed.. tsk.. blære røv altså.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 20, 2013 10:10 am

Jayden overvejede lidt hvor han skulle parkere Oliver.. egentlig burde han ikke sove i sengen, han kunne vel sove i arbejdsværelset ikke? Derinde i det hyggelige aflukke, bag forhænget.. med alle billederne! Eller også kunne Jayden sove der, han virkede som den eneste der var dybt forelsket i det rum.. hah. Han hævede et øjenbryn og grinede lidt "Nej, det er det ikke.. Hvad hedder du til efternavn?" spurgte han så stille. Han så sig om i elevatoren.. og kom i tanke om sin lille leg.. hvor lang tid det tog at forfør.. nej Jayden! Ikke sådan en sød.. naiv.. skoledreng! Klokken lort om morgenen! Nej, lidt... lidt menneskelighed måtte han da besidde. "Svømme... klokken er 4.." grinede han "og du var træt?" drillede han "Men hvis du vil have et bad har jeg både bruser og badekar.." mumlede han og trak på skuldrende. Hans telefon begyndte at brumme i hans lomme, og han tog den op med et misbilligende ansigtsudtryk "Øjeblik.." mumlede han til Oliver, og tog den "Leticia.." sagde han køligt, og lyttede. Og lyttede.... og lyttede.. På et tidspunkt sænkede han mobilen og begyndte at tælle i sit hoved.. 1.. 2.. til han nåede 30, og dørene til elevatoren gik op, og tog dermed mobilen op til øret igen "Nej, ingen fastfood.. nej, heller ikke slik... Le... Leticia, bare lad være med at spise okay?.." han sukkede tungt "Spis en youghurt... det ved jeg da ikke? Hvornår er jeg blevet ernæringsekspert?" spurgte han sarkastisk og trak Oliver ind til sig så hans ryg støttede mod hans brystkasse og førte ham ud af elevatoren og ud på gangen og hen til en dør, og åbnede den "Bare gå ind.." hviskede han blidt til ham, og ventede til han var gået ind til han selv gik ind. "Leticia.. spis et æble.. eller en frugt.. bare ikke for mange.. det ved jeg ikke tag.. 2? Kan vi tale videre imorgen? Jeg har besøg." Han nikkede kort, og lagde derefter på, og skar en grimasse til Oliver "Undskyld, jeg har aldrig fri.." grinede han stille og smed mobilen på en kommode i gangen og tændte noget lys i lejligheden, inden han trak jakken af, hang den op og trådte ud af sine sko og løsnede sit slips... som i forvejen var ret løst.. frigjorde sin skjorte der havde siddet nede i hans bukser som det passede sig.. for pæne mænd i hans branche.. nu måtte han godt ligne, det han var.. en fordrukken fotograf. Han smilede skævt ved tanken, og lod sig dumpe ned i en af lænestolene i stuen og slog let ud med sine arme i alle retninger "køkken.. studie, kontor, soveværelse, badeværelset er i gangen.." sådan remsede han langsomt op til han var færdig og trak på skuldrende. "Jeg tænkte.." mumlede han og rejste sig op og gik hen til kontoret "At jeg kunne sove herinde.. eller du kunne.. det må du om, bare jeg får lov at dejse om på et tidspunkt.." forklarede han roligt og lod døren stå åben så Oliver kunne danne sig et overblik. Han gik mod køkkenet "Er der noget du vil have? Kaffe.. cola.. et eller andet?" spurgte han, og så sig over skulderen på det lille menneske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 21, 2013 12:05 pm

Oliver sukkede stille og betragtede Jayden da han spurgte til hans efternavn og rystede lidt på hovedet af ham, "Hvorfor vil du vide det?" sagde han bare roligt, men sagde ikke mere, han havde ikke lyst til at.. sige mere.. så kunne han jo lige så godt have givet ham hans telefon nummer og sin adresse, men nej tak. "Mhmm det kunne jeg godt tænke mig.." mumlede han og kiggede ind i elevatoren men fulgte bare efter Jayden, og lagde sit hoved mod det kolde marmor.. det var rart.. åh han var træt, det her var en dårlig ide.. men han var ligeglad. Han så lidt på ham da han begyndte og tale i telefon og kiggede bare ned, neeeej hvor hyggeligt. Han gik ud af elevatoren og prøvede ikke at lytte til Jaydens telefonsamtale.. hmm. Han nikkede bare og gik ind i hans.. alt for store lejlighed, hvordan kunne et menneske fylde al den plads ud? "Det er.. lidt stort" mumlede han bare, og blev såtende i gangen, hvor langsomt tog sit overtøj på, og kiggede snigende ud på toilettet.. inden han skyndte sig der ud og lukkede og låste døren bag sig. Et par minutter sener kom han ud derfra igen og lukkede døren bag sig, "Eh.. det ved jeg ikke?" sagde han bare forvirret.. hvorfor skulle de ikke sove sammen? Det var sgu da underligt. Han kiggede lidt på Jayden og grinede så, "Er du nervøs eller hvad?" sagde han i et drillende tonefald, imens han begyndte at gå langsomt hen mod ham, og begyndte selv at blive ret så nervøs.. det var altså ikke tit han gjorde den her slags ting. "Hey.. kommer du ikke" sagde han roligt og trak sin t-shirt over hovedet i det han nåede helt hen til Jayden og lænede sig frem og smilede ømt til ham, inden han forsigtigt trykkede sine læber mod hans.. i et lidt.. afprøvende kys, så slap han ham og vendte sig om og gik mod badeværelset igen.. det var jo den der svømmetur! Han smed bukserne inden han drejede ind af døren, og så stod han og ventede nervøst derude.. han vidste jo ikke.. det var vel knald eller fald.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 22, 2013 1:23 am

"Så jeg kunne finde på et nyt kælenavn til dig" sagde han roligt, og smilede let. Han trak på skuldrende og betragtede ham mens han tog overtøjet af.. "Tja.. Det er fint nok, der er plads til det der skal være plads til.." mumlede han, og hørte døren til toilettet smække og hævede sine øjenbryn.. nånå. Han tullede lidt rundt de minutter det tog for Oliver at være derude, han havde vel skullet tisse.. Han trak på skuldrende igen.. dårlig vane. "Nervøs?" gentog han spørgende og og fornemmede nervøsiteten fra Oliver, og smilede skævt og ville have åbnet munden og sagt noget i retning af nej, men det er du vidst?, men så langt nåede han alligevel ikke, for Oliver trak pludselig sin trøje over sit hoved og.. kyssede ham.. what.. Jayden var slået ud i nogen sekunder hvor han ikke helt forstod.. hvad der var foregået. Og da var Oliver allerede gået tilbage ud på toilettet. Han sank lidt i sine skuldre.. han der havde været en.. forholdsvis god gentleman hele aftenen! Og ikke haft noget som helst der bare lignede dette i tankerne! (Okay, det var måske en lille hvid løgn, han kunne jo ikke benægte at Oliver var pæn.. og tiltrækkende..) . Han stod lidt, og trak så vejret dybt.. det kunne vel ikke skade, vel? De skulle jo højst sandsynligt ikke se meget mere til hinanden.. så hvad gjorde en enkelt aften fra eller til? Han trak in skjorte over hovedet og smed den på stolen inden han fulgte trop efter Oliver der stod ude på badeværelset og virkede nervøs endnu... nå, det skulle Jayden nok få pillet af ham! "Det ser godt ud.." mumlede han da han var kommet helt hen til ham og så lidt ned af ham, det var jo ikke badet han havde hentydet til.. vel? "Men.. du har misset en enkelt ting.." mumlede han og lagde en hånd på hans skulder og fulgte ham hen til karret.. det var ret stort... lå måske 20 centimeter over selve gulvfliserne... og resten af karret forsvandt ned i gulvet derunder.. måske var det omkring.. to meter i dybden? Mere eller mindre. hæh. Så skubbede han ham i med et plask, og grinede lidt. Oliver kunne sagtens falde i uden at slå hovedet og alt det der.. medmindre altså han var ualmindeligt uheldig. Så smed han selv resten af klunset og hoppede i efter ham. Han dykkede ned og trak ham op og grinede lidt af det våde menneske.. "Er du altid lidt klodset?" spurgte han lavmældt og trykkede ham mod kanten. Der var etableret et lille stykke længere nede som han kunne stå på så han havde hovedet over vand.. det var så smart altså? "Hm?" mumlede han og betragtede de blå.. blå øjne. Han bøjede sig ind mod ham og trykkede sine læber mod hans.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 22, 2013 1:51 am

Oliver stod lidt og bed sig i neglene kiggede sig lidt i spejlet, han havde været så sikker på at det var det her som Jayden havde hentydet til da han sagde han kunne sove hos ham.. ik? Han sukkede og strøg lidt hår væk fra sit ansigt, hmm.. ellers så ville han da i hvert fald selv tage et bad, tsk.. og så gå skuffet hjem.. eller noget.. nå. Han vendte sig om da han hørte Jayden komme ind og smilede lidt prøvede, han ville smile frækt, men han plejede altså bare at være fuld.. til den her slags.. faktisk for det meste, og han havde jo næsten ikke drukket noget! Så selvfølgelig blev han nervøs og usikker.. pis altså! Oliver grinede lidt "Eh.." mumlede han bare, det gjorde det vel.. han kunne have tændt stearinlys og spredt rosenblade ud over det hele.. så havde det set godt ud! Men det var en kæreste ting.. ad.. nej ad, ih! Han smilede lidt og kiggede ned af sig selv, ja han havde ikke fået sine underbukser af endnu.. men han vidste jo ikke om han ville få afslag, og så gad han ikke stå der helt nøgen vel? Han sukkede stille og lod sig skubbe hen mod karret, som han havde fyldt.. altså det var ikke helt fyldt endnu.. det tog jo tid, men han havde tændt for alle de der brugsere.. ting.. vandhaner.. og så havde han jo.. jaja. Han gav et forskrækket hvæs fra sig da han blev skubbet bag over ned i vandet, han åbnede øjnene under vandet og kiggede kort rundt inden han flød op til overfalden og tog fat i kanten.. han kunne ikke bunde.. typisk! Hvorfor var det så dybt! Han strøg lidt vådt hår væk fra ansigtet.. ihh hvor træls, og så efter Jayden og rakte tunge efter ham.. tsk! Han mærkede hans arme om sig og sukkede igen stille og lod sig trykke mod kanten.. det var nemmere når Jayden var der, så behøvede han ikke holde ved kanten for ikke at glide under vandet. Han kiggede ned da Jayden begyndte at stirre ham i øjnene.. nej det blev der altså ikke noget af, kunne han så opføre sig ordenligt! Han lagde langsomt armene om nakken på Jayden og trak ham ind til sig, og kyssede ham blidt tilbage.. mhmm.. meget.. godt.. det kunne han jo godt finde ud af.. hmm.. Han kunne mærke alt.. selv om han stadig havde underbukser på.. ihh.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:16 am

Jayden kunne udemærket mærke både nervøsiteten og usikkerheden... det smilede han bare af,nu skulle han ikke være så genert det lille pus, det hele skulle nok gå.. Jayden skulle bare lige.. i gear.
Jayden fandt temperaturen i vandet vældig behageligt.. det var faktisk ikke så dum en ide, det burde han måske begynde på når han kom hjem fra byen og havde drukket tæt. Mmhm. Han hjalp ham lidt bedre til rette så han ikke fik hverken kanten lige i nakken, eller var ved at drukne, det var ikke så romantisk.. nej. Han kunne åbenbart ikke nå den lille kant som Jayden kunne, det morede ham lidt, men så havde han jo overtaget ikke? Han trykkede ham blidt lidt tættere på sig selv.. samt bassinets kant. Han kørte langsomt sine hænder ned over hans krop.. mmhm.. ikke dårligt, overhovedet ikke faktisk. Han nussede ham ned langs siden til hans underbuksekant og trak trak drillende ned i dem...eftersom det var tydeligt hvad de skulle foretage sig, var det vel ingen egentlig overraskelse... Han trak dem ned, lod dem forsvinde et eller andet.. uvidst sted hen under vandet... men de kom jo op igen på et tidspunkt, det gjorde vådt tøj jo.. Han slap hans læber.. det var dog utroligt, han fik kun korte glimt af de der blå øjne der... nå! Han skulle vise ham skulle han, det skulle han da ikke slippe godt fra! Han smilede frækt, før han lænede sig frem og nappede ham i øret... Han kunne jo finde ud af hvad han kunne lide, ikke? Prøve sig... lidt... frem. Måske skulle han ikke bide hul i ham lige med det samme, men så var Oliver heldig, Jayden var nu heller ikke den store fan af blod... Han lagde hænderne om hans lår og løftede dem så han kunne ligge dem op omkring sine hofter.. Mmhm! Han kyssede ham langsomt nedover kæben og halsen, skævede kort til Olivers ansigt og smilede djævelsk og nappede ham i den tynde hud og kærtegnede hans hud med fingerspidserne. Hans evne virkede gennem forskellige muligheder, enten via talens kraft, hvor den var svagest, øjenkontakt og til sidst... Berøring. Han nussede ham tålmodigt op langs låret og lige... en kort tur forbi Olivers velformede lille numse, og tilbage ned langs låret igen. Det gik fra fingerspidserne som impulser til Olivers nervesystem.. meget velfungerende faktisk! Han sendte en kildrende fornemmelse ned langs hans rygrad, lod hans begær vokse bare.. en anelse, resten kunne han sikkert klare selv. Men det måtte gerne give ham et lille sug i maven, og gåsehud... mmhm. Han plantede uskyldigt et par små kys mod hans hals og trak vejret dybt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 22, 2013 5:17 am

Oliver sukkede stille og smilede usikkert til Jayden, men det var nu meget rart.. der i det varme vand.. alt føltes.. meget tæt på.. meget nært, det kunne mærkes helt ind i knoglerne. Mhmm. Han trak vejret dybt ned i lungerne gennem næsen og kyssede Jayden lidt dybere, han var nu meget lækker, han forstod godt at der var så mange piger der kiggede efter ham hele tiden.. hmm han var heldig! Eller ikke.. hvis Jayden tit tog en dame med hjem så.. var han måske ikke så heldig igen, nå ja.. det var jo dejligt alligevel, så han skulle ikke klage. Han sukkede stille og blev presset tættere ind mod Jayden, mhmm han kunne mærke det hele.. ikke dårligt.. åh slet ikke dårligt.. mhm! Han smilede genert da Jayden trak hans underbukser af.. han ville gerne sige et eller andet.. stilheden irriterede ham lidt.. men han kendte ikke Jayden særlig godt, han vidste ikke hvad han skulle sige til ham.. Men måske han kunne tage sig lidt sammen og.. ja! Ja det kunne han godt! Han lagde sien ben omkring hans liv og trak hans.. underliv helt ind til sig på den måde, og smilede frækt, uden at møde Jaydens blik.. det kriblede i ham når han mødte det.. det var farligt! Han sukkede sageligt da Jayden nappede ham i øret.. nej det måtte han ikke.. det var alt for godt.. "Mhmm" stønnede han stille og lænede sig frem til Jaydens hals og kyssede ham forsigtigt på halsen.. og så lidt mere selvsikkert videre ned, små våde kys.. på han varme bare hud.. mhmm! Okay det var vidst lidt for lang tid siden han havde haft sex.. hmm. Han stønnede igen stille da han mærkede Jaydens evne.. det fik det til at summe over det hele.. og kilde, som om han ikke var tændt nok i forvejen for søren da! "Du snyder.." hviskede han stille.. eftersom han godt kunne gennemskue Jaydens evne, og fik mere indblik i den hver gang han brugte den.. men det betød jo ikke at den ikke virkede.. vel. "Mhmm stop.." hviskede han stille ihh det kilede! Han satte neglende i Jaydens skuldere og stønnede mod hans hals.. forsatan.. hvor var det godt.. hvorfor kunne han sådan noget! Sådan noget snyd! Ihh! Han sukkede stille og tegnede røde stregere ned over Jaydens ryg med sine negle.. og nappede ham i halsen.. mhmm.. hvor godt.. mhm. "Stooooop.." stønnede han, da endelig en varme bølge flød gennem hans krop.. og fik det til at summe helt ud i fingerspidserne af regn nydelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 22, 2013 5:37 am

Jayden nød hans kys, det.. mmhm... var han ret god til det lille menneske. Han smilede lidt af de små kys på hans hals, mmhm.. rart, og grinede lidt da han snakkede om snyd "Det er ikke snyd, det er en... fordel" hviskede han drillende, og overvejede lidt.. Oliver kunne åbenbart mærke at han brugte overnaturlige evner... hah, han var da ikke bare et lille menneske.. hva?. Han fik øje på det lidt generte... frække smil, og smilede skævt af det.. frække unge! Mmhm.. Det var en fordel, også selvom Oliver kendte til den.. selvom det tog lidt af overraskelsesmomentet bort fra det. Men det betød vidst ikke at det ikke virkede, åh. Han nød den pludselige varme fra det lille støn mod sin hals og brummede let.. det var ikke sådan at kimse af, dem ville han gerne høre mere til! Han stønnede lavmældt og trykkede ham tættere mod bassinkanten.. mmhm "Okay okay, jeg skal nok" grinede han hæst og trak sine evner lidt til sig, så de ikke forstyrrede det naturlige flow af Olivers følelser.. det hele skulle jo ikke køre på det overnaturlige vel? Det var bare en lille.. pirren, et lille forspil til noget meget sjovere. Han trykkede sine læber mod hans bløde igen denne gang lidt mere krævende.. intenst.. Kunne smage hans sjæl på tungen "Mm..h.." mumlede han kort og smilede skævt, mens han fandt sig på plads mellem hans ben og langsomt trængte op i ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 22, 2013 7:23 am

Oliver smilede lidt og grinede bare, "Mhmm.." brummede han.. en fordel.. tsk det var herre snyd, og total åndsvagt! Eller noget.. for Jayden kunne sagtens tvinge de der følelser frem i Oliver uden at bruge snyd.. mhmm.. helt sikkert.. for hans fingre var alle steder, og det var bare så dejligt.. åh! Han kneb øjnene lidt sammen.. ja han havde nok forstået at Oliver kunne mærke at han brugte andet end bare.. sin krop.. hæh.. men det var jo ikke helt det eneste han kunne! Så kunne han lige smage lidt af sin egen medicin.. tsk! Han lod sine fingre danse op af jaydens ryg, "Du har måske lyst til at prøve det selv.. hvordan det føltes?" hviskede han stille og slikkede ham på halsen.. hih! Og så gav ban lige Jayden en omgang af det han selv havde kunnet mærke lige før.. så kunne han jo prøve det.. ikke fordi det ikke var rart.. for det var det! Det var bare utrolig pirrende.. man blev så utålmodig af det! Han trykkede sine læber gladeligt mod hans igen, og trykkede sig ind mod ham, og udtrykkede et højt støn da Jayden trængte op.. det gjorde en lille smule undt.. det var lidt lang tid siden han sidst.. men.. de skulle bare lige i gang jo! Mhmm.. det føltes godt alligevel.. det hele føltes godt!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 22, 2013 7:37 am

Jayden hævede et øjenbryn da Oliver tilbød ham at prøve det selv? Hvad mente han med det? Det fik han så tidsnok af vide da Oliver lod ham få sin egen medicin at smage. Det havde han til gengæld ikke været forberedt på, eftersom han altid havde antaget at han var den eneste med den evne i hele verden, blev han godt og grundigt overrumplet, og stiv.. som et bræt, og det var ikke i kroppen. "Mmh.. åh.." gispede han lavmældt og grinede så lidt hæst "Enten er du meget lærenem.. eller også er du Houdini.." hviskede han drillende og trykkede ham så tæt på som han nu kunne komme og stønnede kort tæt ved hans læber inden han genoptog det der... kys.. mmhm. Han begyndte langsomt at bevæge sig langsomt først, og smilede lidt af det høje støn, og bemærkede hvordan hans øjne tog.. et farveskift.. hm. Han lukkede sine øjne og lod sin tunge søge ind mellem Olivers læber.. det var den der sjæl.. den fristede. Men han kunne jo ikke tage den uden hans samtykke, han var jo djævlen ikke? Djævlen var ikke almægtig, kun med en pagt.. hæhæ, med mennesket. Og han havde nu heller ikke lyst til Oliver skulle være sjælløs.. de havde det ikke just godt. Han stønnede igen, denne gang lidt højere og tog ham.. hmm, lad os bare sige en smule hårdere op af bassinets side. Hah!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 22, 2013 11:34 am

Oliver sukkede stille og grinede lidt af Jayden da han stønnede.. mhmm men det var alligevel dejligt at høre det.. for det tændte jo også ham.. åh han var lækker.. han forstod slet ikke hvad han lavede med en som Oliver.. det var nok alkohollen eller sådan noget.. mhmm.. men han følte sig lidt speciel alligevel. Han rystede på hovedet "Ingen af delene.." mumlede han stille "Bare lidt.. frækkere.. og hyggeligere.. end dem du normalt tager med hjem" hviskede han drillende og lod sine fingre glide op i Jaydens hår og kyssede ham tankefuldt på halsen.. hmm.. men han havde ikke lyst til Jayden skulle opdage hans evne, den havde han nu helst for sig selv egentlig.. han måtte godt tro at han kunne det samme som Jayden nu kunne.. det var ligegyldigt. Han stønnede lidt højre og fik så øje på farveskiftet i hans øjne, "Hvad er du?" hviskede han stille, og stirrede ham ind i øjnene, nok mere end han havde gjort hele dagen til sammen.. men slog så til sidst blikket ned og gemte sig ved hans hals, han fik gåsehud over det hele jo.. hvad var han? Hvorfor.. han var ikke sikker på om det gjorde ham bange.. eller bare ubehagelig tilpas.. det var lidt svært at tænke klart under sex.. under god sex.. hmm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 22, 2013 11:45 am

Jayden trykkede et fugtigt kys mod hans hage. Hele badeværelset var faktisk fyldt med fugtig damp fra badet.. Jayden opdagede først nu hvor tåget der var derinde.. Nå ja, det gjorde vel ikke noget. Lidt stemning havde jo aldrig skadet nogen seksuel akt.. vel? Han smilede skævt ved hans lille hemmelighed "Hmm.." brummede han stille og lod ham have den for sig selv.. lidt endnu "Det kan du godt bilde mig ind" hviskede han tilbage og og trak vejret dybt da han lod sine fingre glide op i hans hår, og strammede let sit greb om hans lår. Han åbnede sine øjne igen eftersom Oliver havde set dem.. alligevel og trykkede sin næse mod hans så han kunne se dybt ind i de blå øjne som han ikke fik at se så tit.. Hah! "Overnaturlig.." hviskede han så, og smilede djævelsk til ham inden han øgede sine bevægelsers hastighed en smule, lidt hårdere... lidt.. dybere, og lod et støn undslippe da han gemte sig ved hans hals igen. Hemmeligheder.. Jaydens og Olivers.. Hmm. Det var nok det mest interessante sex han havde haft længe! Det måtte han give ham.. Oliver. Mysteriet fra Bloody Moon. Han drejede sit ansigt lidt ind mod hans hår, lyttede til hans vejrtrækning.. åbnede op for de følelser der væltede rundt indeni ham, modtog dem som hvis han havde skrevet dem ned på papir foran ham.. Han var overrumplet.. det var klart, det var ikke så tit folk skiftede øjenfarve.. Men det var jo bare fordi han var tændt ikke? Og fordi Olivers sjæl.. virkede... hvordan skulle man forklare det..? Saftig?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 22, 2013 12:02 pm

Oliver stønnede lavet og nappede Jayden i halsen.. det var hans måde at holde.. ud på.. hvis man kunne sige det sådan.. for det var sku så dejligt.. lidt mere end normalt, han kunne slet ikke huske at det havde været så dejligt at have sex? Hmm.. ah. Han grinede bare og nikkede.. det var da meget dejligt at få ret i det.. eller han vidste jo ikke hvad Jayden tænkte.. men han havde nok ikke gjort det her hvis han ikke havde haft lyst.. mhmm nej.. "Du er nu også meget.. " brummede han og stønnede.. det sagde vel nok også det hele.. ah. Han gik igen gåsehud over det hele selv om vandet var varmt.. ja den havde han regnet ud.. men hvad var han! Han kunne jo godt regne ud hvad han ikke var.. men han var farlig.. det vidste han godt.. lige fra første gang han havde set ham stå der.. med det blik i øjnene.. farlig.. en man skulle passe på.. men det var også ligegyldigt.. alle havde jo deres hemmeligheder.. mhm. Han rev lidt hårde i hans hård da Jayden synes at det ikke gik hurtigt nok, kunne det overhovedet gå hurtigere! Åh gud.. åh gud hvor var det godt.. "åhhh.." stønnede han højt og kneb øjnene i, da en ny nydelses bølge væltede ind over ham, og han kunne mærke der ikke var langt til.. slutningen.. pis altså! Lidt længere måtte han da kunne holde.. sig.. nå! Det var for godt til at stoppe jooo! Åhhh "Åh" stønnede han igen og nappede Jayden i øret.. mhmm.. kyssede ham på den bare hud ved halsen, lige alle de steder han kunne komme til mhmm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 22, 2013 12:25 pm

Jayden spandt nærmest lidt når Oliver lavede det der... nap.. de der små søde gæstusser omkring hans hals, det var nu meget lækkert. Han smilede skævt og kærtegnede hans lår, han var nu meget kær.. det kunne Jayden ikke løbe fra, og han var ret glad for at Oliver ikke var nogen lille engel og han frimodigt havde smidt tøjet lige der i Jaydens lejlighed.. Når Jayden var sådan en.. pussy. Han rystede let tanken af sig! Aldrig igen! Slut med være god! Hans ansigt krakelerede i retning af endnu et djævelsk smil, men glimtet i hans øjne var nok ikke så drillende som det burde.. han var jo ond, det lå i hans sjæl. Han sørgede dog for at gemme det lidt for Oliver ved at bøje sig over hans hals og trykke nogen fugtige kys mod hans skulder, hvor han lige kunne.. der var varm af fugten og vandet.. mmhm.. og så var han generelt varm det lille menneske! Fuld af liv. Han stønnede da han trak i hans hår, men det gjorde nu ikke så meget, han var hård ved ham, det tog han gerne på sig.. Så Oliver måtte godt tage det værste ud på Jayden, selvom Jayden godt kunne fornemme den nydelse Oliver også følte! Hah.. Han sukkede tungt mod hans skulder.. mmhm.. der var ikke så langt igen, men han kunne vidst godt lige.. afslutte om lidt først.. ikke? Han stønnede da han nappede og kyssede ham diverse steder.. overørste hver lille nøgne plet han kunne komme til! Han drejede hovedet og fandt hans ansigt der og trykkede sine læber mod hans rastløse krævende bløde mund.. Mmhm! Han holdt den i nogen minutter mere, men så gik den vidst heller ikke længere, han nappede ham let i læben og smilede kort inden han gav et sidste lettere hårdt stød mod hans velformede røv og kom med et dybt støn.. som foreskrevet og blev ved til han var sikker på Oliver var kommet også. Han trykkede ham tæt ind mod bassinets kant og slap hans læber og lænede kort sin pande mod hans skulder og trak vejret dybt inden han trak sig ud, og langsomt slap hans lår og gav ham lidt plads til at bevæge sig på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 22, 2013 10:08 pm

Oliver smilede lidt, fik et hurtigt glimt af Jaydens øjne men så bare ned igen, som han altid gjorde, det var virkelig en dårlig vane, men der var ingen der sådan rigtig havdet kunne vænne ham af med.. Altså han kunne jo bedre holde øjenkontakt med folk han.. kendte godt.. som hans lillebror, som han følte sig tryg sammen med, og hans mor.. det var fint nok, men hun fik nu heller ikke for meget ud af ham, hun kunne godt være en heks nogen gange.. mhm. Han stønnede stille igen og klemte sig lidt mere ind mod Jayden, da han kunne mærke hvor lidt tid han havde igen.. ihh.. hvor var det bare uretfærdigt! Han nappede ham et par gange i halsen, men hans fingre var snoede ind i Jaydens mørke lokker, og han var lidt bange for at de var så meget viklet ind, at han lige skulle have lidt tid til at få dem ud igen, så Jayden ikke bare rev til uden at tænke over det.. mhmm av.
Han kom på samme tid som Jayden, eller lidt efter, men han kunne jo heller ikke holde det længere.. han gav et højt støn fra sig, og mærkede et par bølgere glide gennem hans krop, som små ryk af nydelse.. mhmm. Efter efterskælvene, trak han forsigtigt sine fingre ud af Jaydens hår, og kyssede ham lidenskabeligt tilbage, og ønskede lidt der.. at de bare.. kunne blive ved med at kysse.. kunne de ikke det? bare blive ved.. hmm. Men Jayden slap hans læber, og så slap han Oliver.. så var det det.. han så lidt rundt i badet, og tog fat i kanten og kravlede op da han havde fået øje på håndklæderne, han viklede et omkring sit liv, og gik ud af badeværelset, lod døren gå i bag sig, imens han fandt sit tøj, og skyndte sig bare at tørre sig, og hoppe i det, inden Jayden kom ud, så tørte hans it hår, og smed håndklædet over en stol, han vidste ikke hvor det skulle hen jo. Han stod lidt på gulvet inden han så mod døren, og gabte så.. nå ja.. afsted.. han gik så langsomt hen til døren og begyndte at tage sko på.. for søren, han gabte igen.. mhmm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 7:00 am

Jayden så efter Oliver da han sprang ud af badet og så efter ham. Han trak sig lidt langsommere op ved hjælp af kanten og knækkede kort med nakken inden han fik fat i et håndklæde og så efter Oliver det allerede var styrtet ud.. hmm.. hvor skulle han henad? Han kom ud og fik øje på ham mens han stod der og forsøgte at gabe samtidig med. "Hvad tror du at du laver?" mumlede han drillende og bandt håndklædet fast om sine hofter så han ikke skulle bekymre sig om at holde det oppe og gik hen til Oliver og lagde armene om ham bagfra "Jeg troede du blev og sov..?" mumlede han ned i hans hår.. Det var ikke så tit Jayden tilbød den slags..til nogen... men han havde det måske ikke just godt med at Oliver skulle gå hjem på det sene tidspunkt, alene.. og værende temmelig træt. Han skulle nok opføre sig.. Hmm.. eksemplarisk.. så pænt som det nu kunne gøres. Han løftede ham lidt så han hang et par centimeter over jorden og vendte sig om og slæbte ham med ind i soveværelset og plantede ham på sengen så han kunne sidde der og gik ned på knæ foran ham og hjalp med at tage hans sko af. Han rejste sig og puffede ham ned i sengen, hentede et par boksershorts, smed håndklædet og trak dem på og vendte tilbage til Oliver der sad der på sengen, skubbede ham ned og ligge og trak t-shirten af ham "Bliv.." hviskede han og brugte sin evne.. han kunne jo bare bruge sin egen og overbevise ham om det modsatte? Ikke? Hvis han ikke ville blive. Han sendte ham et let smil og bøjede sig nedover ham og ventede på hans svar.. mmhm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:55 am

Oliver så op da Jayden kom ud han vendte sig mod han og smilede lidt skævt, "Eh jeg skulle bare.. hjem, du ved?" mumlede han, var det ikke sådan det normalt fungerede.. den her slags? Han var ikke så godt til det.. one night stands, det var ikke lige det han gjorde mest i.. nej. "Nåhh.. eh.. ja det var meningen men jeg troede det var bedst hvis jeg nu bare.. smuttede.." sagde han stille og forstod ikke hvorfor Jayden så gerne ville have han blev, han pev da han blev løftet op, "Hey!" sagde han og flavrede lidt med armene prøvede at komme ned.. han ville ned jo! Han sukkede overdrevet da han blev sat ned på sengen og kiggede ned på sine lår da Jayden gik på knæ og tog hans sko fra ham. "Ja.. okay så.." mumlede han, det gik vel nok, de skulle jo bare sove.. og så kunne han liste ud tideligt imorgen tidelig? Ik.. mhm. Han så kort ind i hans øjne og mærkede igen virkningen af hans evne.. og han havde intet valg længere, "Jaja jeg har jo givet mig, ingen grund til beskidte tricks.." brummede ham, og lod Jayden skubbe t-shirten over sit hoved. "Men jeg vil altså ikke sove nøgen.. og du har druknet mine underbukser.." mumlede han stille og så ned.. bukser var måske lige lovlig varmt at sove i? Ik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 11:04 am

Jayden trak på skuldrende "Bliv nu istedet.. det er tosset at gå ud på det her tidspunkt.." mumlede han.. ja hvorfor skulle han egentlig blive? Nej, det var bedre han blev. Bum. Han grinede lidt af det excentriske menneske.. netop derfor skulle han blive! Han var stadig mystisk, Jayden kunne ikke finde ud af ham, han var nød til at finde ud af hvad han var.. eller.. han var menneske, det var tydeligt på ham, krop og sjæl. Men der var mere bag den babybløde hud, og de afvigende øjne der ikke ville møde hans. Og han ville vide det.. vide det hele! Hvorfor vidste han faktisk ikke.. Hmm. Måske kunne Oliver mere end det med følelserne? Åh flere mysterier...
Han så kort på ham og lagde hovedet på skrå og sendte ham et skævt smil og blinkede kort til ham.. øjenfarven var tilbage til den gråblålige.. almindelige farve. Det var godt.. Han greb ham let om hagen og fik ham til at se op igen "Smil.. så skal jeg overveje det.." mumlede han og betragtede hans ansigt i det svage morgenlys.. de havde jo været oppe temmelig længe, Jayden besøgte jo først The Bloody Moon sent om natten.. og de var også først gået sent. Desuden havde sex varet... temmelig længe, ja.. det var tidligt om morgenen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 25, 2013 1:22 am

Oliver kiggede på ham og nikkede bare, "Jaja.. men morgen bussen går jo snart.. men det må du selv om" sagde han roligt, han var da bare ligeglad.. hvis han altså kunne falde i søvn, ellers kunne han vel altid snige sig ud når Jayden sov, men han kunne vel godt blive en time eller to og få lidt søvn, inden han skulle hjem til en sur mor og diskutere.. alt det han ikke måtte.. hm. "Hallååååå.. må jeg godt låne nogen underbukser eller hvad?" brummede han igen lidt højere da Jayden åbenbart ikke havde hørt det første gang.. men han gad ikke sove nøgen, så faldt han da i hvert fald aldrig i søvn, det var ubehageligt.. eller det var fint nok vel.. med sin kæreste.. men han.. gad bare ikke.. okay. Han så op da Jayden synes de skulle kigge hinanden i øjnene, han kiggede et par sekunder, tvang sig selv til at stirre tilbage, men så kunne han ikke holde den mere og lukkede øjnene i. Han smilede skævt og trak sin hage til sig, "Vær sød.." mumlede han stille og kiggede lidt snigende på Jayden da han selv så væk.. han var altså rigtig flot.. det var han altså.. total uopnåelig.. men.. flot. "Lig dig så ned og sov.." mumlede han og klappede på hovedpuden, kunne han så lige være sød og gøre som der blev bedt om? Hmm måske. Han var ikke sikker.. han havde på fornemmelsen at Jayden ikke var typen man skulle stole for meget på.. desværre var Oliver bare typen der stolede blindt på.. typer som Jayden.. total idotisk, men det var altså dem han faldte for.. hm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 25, 2013 6:40 am

Jayden smilede bare, den behøvede han jo ikke nå... Han skulle jo sove der, ikke? Han brummede bare til kommentaren om at være sød.. det var han vidst ikke ligegyldigt hvad. "Altså hallå.. jeg er ikke en hund" brummede han let og rejste sig fra ham og gik hen og greb et par boksershorts og kastede dem hen til ham inden han gik hen og trak gardinerne for derinde så der ikke var så frygtelig lyst.. der var der heller ikke endnu, men det ville ikke vare længe før solen begyndte at stå op... hmm.
Han gik tilbage til sengen hvor han lagde sig ned.. egentlig burde han vel være ligeglad med om Oliver gik ikke? Det var jo bare et one night stand.. men.. iih. Det irriterede ham bare det der med den evne, han var et lille menneske! Lille ubetydeligt menneske, med en evne der var ligeså kraftig som Jaydens! Han var da menneske.. ikke? Jayden snusede langsomt ind, jo... jo det var han, det var tydeligt nok. Han lagde sine hænder bag sin nakke og skævede lidt til ham. Han sukkede og strakte sig kort.. det var faktisk temmelig svært at falde i søvn. "Oliver.." mumlede han kort, men besindede sig så og rystede på hovedet "Nej.. der var ikke noget.. godnat" sagde han så, og rullede om på siden så han lå med ryggen til og trak vejret lidt tungere... han faldt dog ikke i søvn, men han havde heller ikke tænkt sig at stoppe ham hvis han gik, så meget havde han da overvejet.. nej, han blev her.. det var nok bedre, Oliver var vel også voksen nok til selv at kunne finde ud af hvad han havde tænkt sig, det behøvede Jayden jo ikke instruere ham i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 26, 2013 8:22 am

Oliver smilede bare stort til ham, "Jov jov en sød lille vovse.." mumlede han bare og så op da Jayden endelig gav ham noget at sove i.. han greb dem i luften og kiggede ned og sukkede bare lidt stille af sig selv. Han vendte sig om og skyndte sig at trække bukserne ned og underbukserne på.. tjaa de var måske lidt for store, han var jo ret spinkel, men det gik, det var jo bare til at sove i.. Han overvejede at gå ud på toilettet og hænge sine egne til tørre.. men han orkede det egentlig ikke.. det var lige meget, Jayden kunne smide dem ud eller beholde dem, det måtte han selv om. Han lagde sig ned og trak dynene lidt op over sig, han vendte sig mod Jayden "Ja?" hviskede han stille, men der var vidst ikke noget alligevel, og så vendte Jayden ryggen til ham. Han sukkede stille og lukkede øjnene lidt, prøvede at lytte til Jaydens åndedrat.. men det blev hverken højere eller langsommere.. som når andre faldt i søvn.. han plejede at ligge og lytte til sin lillebrors, inden han listede ud.. men her var der bare helt stille. Han rakte frem og tegnede langsomt nogen mønstre på Jaydens ryg.. hmm. "Hvad tænker du på?" spurgte han stille, og lagde sig lidt tættere på så han kunne nå hans ryg orndeligt.. det var beroligende.. mhm.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





No comments.. - Oliver.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
No comments.. - Oliver.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 19Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 10 ... 19  Næste
 Lignende emner
-
» Suit up, baby, my darling dear - Oliver.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: