Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) Empty
IndlægEmne: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) Icon_minitimeTors Maj 02, 2013 11:24 pm

sted: Neals ny åbnede kampskole
omgivelser: inden i den tidliger fabriksbykning, som nu er en kampskole, med trænings udstyr og gulv, som er behalig at have bare tær på, men stadig stå godt fast på
tid: det er lørdag eftermidag klokken 13:45
påklædning:som på billedet, med hendes sedvanelige kamp-tøj

Neal stod ved en boksebold, og væntede i frygt for at der ingen ville komme til hendes første selvforsvars kursus, som hun havde annonceret med i avisen.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya

Race : Drage
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

IndlægEmne: Sv: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) Icon_minitimeTors Maj 02, 2013 11:30 pm

Onixa hoppede blidt mod Adressen fra en annoncer som hun havde i hænderne hun var i en løs orance tank-top og røde joggying bukser og stod foran Neals kampskole og vidste ikke om det var stedet selv om det var det på adressen så hun prøvede at banke på døren
Elias

Elias

Race : Varulv
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

IndlægEmne: Sv: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) Icon_minitimeTors Maj 02, 2013 11:36 pm

"Hold nu op, det bliver sjovt!" sagde Daniel og kiggede på en lap papir, hvorpå han havde skrevet adresse ned.

Elias så tvivlene på ham, og brød sig ikke om at opholde sig i downtown. "Du ved, slet ikke at komme i denne her del af byen, er en endnu sikre måde at undgå at blive stukket ned på gaden" mumlede han og kom hænderne i lommen.

Daniel grinede og rystede på hovedet af ham "din dødbider, jeg har hørt rygter om ham fyren der har kurset, han skulle være virkelig dygtig. Desuden, en lille knægt som dig fra uptown.. du er jo en åben invitation overfor tyve"

Elias sukkede irriteret, havde reglerne tilladt det, havde han forvandlet sig til en ulv, og knurrende forklaret Daniel at han godt kunne klare sig over for tyve. Den verdens problemer han var blevet indvidet i, ville ikke kunne løses ved at selvforsvar kursus.

"Her" Daniel stoppede op og bankede på døren.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) Icon_minitimeTors Maj 02, 2013 11:49 pm

Neal åbenede døren første gang stod en køn pige nde rødt hår Neal smilede glad, for nu var hun sikker på at hun fik minst en elev ''hej er du her for selvforsvars kursuset, mit navn er Neal, jeg er ejer af stedet'' sagde hun og lukkede døren efter pigen.
men det tog kun 3 sekunder før der igen bankede på døren og da hun igen åbnede døren stod der to drenge ''er i her for selvforsvars kursuset, mit navn er Neal, velkommen, tag skoende af, det er bedre hvis i rammer nogen at i har bare tær''

PS. døren åbner direkte ind til rummet
Aniya

Aniya

IndlægEmne: Sv: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) Icon_minitimeFre Maj 03, 2013 12:46 am

Onixa smed hurtigt skoene og begyndte at lave koldbøtter rundt i rummet
Elias

Elias

IndlægEmne: Sv: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) Icon_minitimeFre Maj 03, 2013 12:48 am

Elias og Daniel tog begge deres sko af.

"Mange tak" sagde Daniel og trådte ind i lokalet. Elias fulgte efter ham og så over på pigen der slog kolbøtter.. han frygtede hvad han havde rodet sig ud i.

"Så, hvornår kommer træneren?" spurgte Daniel interesseret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) Icon_minitimeFre Maj 03, 2013 12:55 am

Neal grinede lidt af pigens opførdsel og svarede på en af fyrenes spørsmål ''det er trænerne'' sagde hun og spænte sine armmuskler, så det så tilfældig ud og viste at hun helt klart er den mest muskuløs i rummet ''jeg ejer skolen og skal undervise jer i muay thai, for selvforsvar''
Aniya

Aniya

IndlægEmne: Sv: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) Icon_minitimeFre Maj 03, 2013 1:21 am

Onixa lundene hen til Neal, Elias og hans ven og så på dem og smillede stort og havde mest lyst til at lade halen og ørene grov ud og lege vildere rundt men Jayden sagde hun ikke måtte vise hvem hun var med mindre hun var helt sikker på de andre i rummet også var Magiske væsener
Elias

Elias

IndlægEmne: Sv: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) Icon_minitimeFre Maj 03, 2013 1:23 am

Daniel så overrasket på Neal "er du træneren? Jeg troede det var en fyr" sagde han

Elias så sig lidt omkring, og smilede til pigen da hun kom hen til dem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) Icon_minitimeFre Maj 03, 2013 4:20 am

Neal så på fyren, som betvivlede hende og sagde drillende "ok hvis du ikke tror mig,hvad med en lille prøve på mine evner du får et minut til at få et slag ind på mig, hvis det lykedes dig giver jeg dig et BJ når vi er færtig, men hvis jeg vinder binder du dig til et års træning"
Aniya

Aniya

IndlægEmne: Sv: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) Icon_minitimeFre Maj 03, 2013 4:53 am

*BJ hvad mon det er?* tænkte Onixa og så på Neal og Daniel
Elias

Elias

IndlægEmne: Sv: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) Icon_minitimeFre Maj 03, 2013 5:52 am

"Et hvad?" sagde Daniel overrasket

"Hun laver bare sjov" sagde Elias tøvende, og håbede han havde ret. Han sendte et skeptisk blik til Neal.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) Icon_minitimeFre Maj 03, 2013 6:39 am

"selvfølgelig laver jeg ikke sjov,jeg siger det fordi jeg er sikker på at han ikke kan ramme mig,selv proffer har svært ved at ramme mig, men hvis du ikke tror at du kan, så må jeg være kvalificeret" sagde hun med et smil
Aniya

Aniya

IndlægEmne: Sv: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) Icon_minitimeFre Maj 03, 2013 6:42 am

Onixa så stadig på Neal og tænkte over hvad BJ betyder
Elias

Elias

IndlægEmne: Sv: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) Icon_minitimeFre Maj 03, 2013 6:49 am

"Jeg er ikke sikker på det er passende for en træner at tilbyde den slags ting..." sagde Elias og så på Daniel.

Daniel grublede "jeg er heller ikke sikker på jeg har lyst til at være meldt ind et år"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) Icon_minitimeFre Maj 03, 2013 7:02 am

Neal smilede "jeg sagde at hvis han vandt ville han få det, det er i dette tilfælde det samme som at sige at det aldrig kommer til at ske, da han ikke kan få et slag ind på mig, men over til mere vigtige ting end at drille jer det første i skal lære er at stå regtig, stil jer med letere spræte ben bøj ned i knæene, så de fungere som fjedre " sagde hun og stilede sig i den nævnde stiling
Aniya

Aniya

IndlægEmne: Sv: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) Icon_minitimeFre Maj 03, 2013 8:00 am

Onixa gik hen foran Elias og stillede sig i stillingen og har et ansigt som er over serøst ud på en fjollede måde
Elias

Elias

IndlægEmne: Sv: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) Icon_minitimeLør Maj 04, 2013 8:18 am

Elias så tøvende på Onixa og sukkede. Han forsøgte at stille sig i den nævnte stilling.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) Icon_minitimeLør Maj 04, 2013 11:48 am

''dette er for at fordele vægten, så i er svære at vælte, det giver jer samtidig en bedre mulighed for at få et slag ind, og i kna få kraft ind fra hele kroppen'' mens hun sagde det viste hun, hvordan det skulle gøres med et slag slag i luften, mod det sted, hvor en modstanders lever ville være ''og et godt slag vil få de fleste til at slippe deres greb''
Aniya

Aniya

IndlægEmne: Sv: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) Icon_minitimeLør Maj 04, 2013 9:54 pm

onixa så hen på Neal og nikkede og så hen på Elias
Elias

Elias

IndlægEmne: Sv: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) Icon_minitimeSøn Maj 05, 2013 8:35 am

Elias så tøvende på Onixa og vidste ikke helt om han havde lyst til at slås overhovedet. Han blev dog ved med at stå i den nævnte stilling.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) Icon_minitimeTirs Maj 07, 2013 4:55 am

''dette slag har denne fordel at det ille kræver meget plads, derfor kan det bruges selv hvis man bliver håldt fast'' sagde Neal og sparkede op med sit knæ ''dette er en anden teknik, som kan bruges, når der er lidt plads''
Aniya

Aniya

IndlægEmne: Sv: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) Icon_minitimeTirs Maj 07, 2013 8:43 pm

Onixa prøvede at efterlinde Neal
Elias

Elias

IndlægEmne: Sv: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) Icon_minitimeOns Maj 08, 2013 9:28 pm

Elias sørgede for ikke at stå inde for Onixas rækkevide.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) Icon_minitimeTors Maj 09, 2013 2:02 am

''ok så skal i bare gøre det ca. 1000 gange, så det bliver instinktivt'' sagde Neal med en alvorlig stemme, men det var bare en joke
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) Icon_minitime

selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» hey you //Neal//
» Hjælp mig //Neal//
» Would you like this one? ~Onixa~
» Happy Birthday.... //Neal//
» Onixa! Køb en cykel her!!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: