Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Would you like this one? ~Onixa~

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Would you like this one? ~Onixa~ Empty
IndlægEmne: Would you like this one? ~Onixa~   Would you like this one? ~Onixa~ Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 11:44 pm

Would you like this one? ~Onixa~ Tumblrm6zw3tdvkv1qjijx8

Sted: DownTown ~ Aterswell ~ Fenryl's Tattoo forretning

Tid: 22:12

Vejre: lidt overskyet, med halv måne, samt at det stille ligger sig til at støv regne lidt.

Omgivelser: natten stille er over aterwell, og musik kan høres fra diskoteket, samt forskellige af frysør saloner, og pizzarier er ved at lukke, og stille leder deres elever få fri, så de har mulighed for at feste natten igennem, mens der stadig er lys fra Fenryl's tattoo forretning, og der ser ud til blot at være en enkel person der sidder der inde.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


Fenryl sidder stille og får lavet tattooen på tøzen Maria som sidder afventende på resultatet, Fenryl lader stille nålen gennem hulle hendes hud, mens tattoen stille er ved at blive færdig ''få sekunder endnu, så er den ved at være der'' siger han mens der stadig er nogle få ting Fenryl ligger på, og det meste af alt er blot detailjerne han laver færdige, så den ser 'perfekt' ud, som hun bestilte den, ''det er vidst det'' sagde fenryl og lod blikket på hende, ''du har vel ikke noget imod jeg tag et billede af den, blot for at vise mine kunder den?'' sagde han der efter og Maria stolt som hun er, efter næsten at havde tåre i øjnene pga smerten nikker kort, og åbner bukserne lidt for at man kan få et nogle lunde blik af hvordan tatooen ser ud.

Judas som er Fenryl's gekko, lader sig stille kravle ned fra trapperne, og kraver over mod fenryl, og bliver taget op på skuldren, mens musikken bliver spillet.

Musik(klik på spoiler for at høre sangen)

Spoiler:

{Billedet af Tattoen}

Would you like this one? ~Onixa~ 71913797
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Would you like this one? ~Onixa~ Empty
IndlægEmne: Sv: Would you like this one? ~Onixa~   Would you like this one? ~Onixa~ Icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 12:40 am

Onixa kom stille gåene mod en Tatto shop som hun havde hørt om fra de mere unge kunder der kommer hen til hendes lille bageri. I sin hånd havde hun et stykke papir med en ide til en tatto hun havde tænkt på at få på ryggen og stod nu ude foran shoppen og kiggede ind af vinduet. Den kolde aften vind tog blidt fat i Onixas Orange kjole og hun fik en kort kuldegysning inden hun gik ind i shoppen

// kjolen http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=46887314
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Would you like this one? ~Onixa~ Empty
IndlægEmne: Sv: Would you like this one? ~Onixa~   Would you like this one? ~Onixa~ Icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 12:47 am

Fenryl stille nussede kvindens kind ''også er du færdig, ha en god aften okay? og husk nu ikke og drikke for meget til du ikke kan stå, okay Maria?'' tøzen som sad i stolen sukkede kort og smilede ''bare rolig, hvis jeg drikker igennem er du ikke i tvivl Fenris'' sagde hun og stille gik over mod døren, iført nogle korte jeans, og en hvid skjorte, som dækkede lidt af hendes sorte BH, og gik igennem døren, mens hendes blik kort ligger på Onixa, og videre mod baren længere ned af gaderne.

''hva kan jeg gøre for dig?'' sagde fenryl til pigen som kom ind af døren og så noget så ung ud i forhold til de fleste kunder Fenryl plejede at ha i butikken.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Would you like this one? ~Onixa~ Empty
IndlægEmne: Sv: Would you like this one? ~Onixa~   Would you like this one? ~Onixa~ Icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 1:03 am

Onixa gik forsigtigt ind i shoppen og så på Fenryl og retter kort på kjolen " jeg vil gerne ha en tatoo på ryggen " sagde Onixa stille og så op på Fenryl lidt usikkert og vidste ham stille det stykke papir hun havde i hånden " jeg havde i tankerne noget ala det her?" spurte hun forsigtigt og giv ham papiret med en flot tegning. Under tegningen var der en sætning der stod "A New Beginning" bøjet så den følger tegningens form med den bestemt flot skrfit type

// http://data.whicdn.com/images/505574/20090411171352_large.jpg tatooen
skrifttypen: http://2.bp.blogspot.com/-uDPe4YlWang/TwFBwDOiasI/AAAAAAAAEBQ/wzlhGXK3zzg/s1600/A%2BNew%2BBeginning%2B-%2Bfamous%2Bquotes.png
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Would you like this one? ~Onixa~ Empty
IndlægEmne: Sv: Would you like this one? ~Onixa~   Would you like this one? ~Onixa~ Icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 1:22 am

hans blik lod kort på den, og kløede sig i skækket kort ''jeg kan da godt tatoovere dig, men af ren nysgerrighed, hvor gammel er du? og hvis du er under 18 år, må jeg bede om dine forældre's underskrift, da jeg skal i følge loven kun tattoovære folk over 18, medmindre de har deres forældre's underskrift på at de tillader dette'' sagde han og lod blikket på hende, med et let smil på læben, og der efter rejste sig op og kiggede på tegningen, og stille tog et tyndt tyndt papir, og startede med at tegne tegningen hun vidste ham, nøjagtigt, og det samme med skriften, neden under så det passede nogle lunde med det hun beskrev, hvor efter han, lod blikket på det, og sattte det, hvor efter han samlet papiret og gik over til hende og gav papiret.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Would you like this one? ~Onixa~ Empty
IndlægEmne: Sv: Would you like this one? ~Onixa~   Would you like this one? ~Onixa~ Icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 1:26 am

"jeg har ikke nogen forældre..." hviskede Onixa stille "men jeg har min værges underskrfit?" spurte Onixa og så op på ham spørgerne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Would you like this one? ~Onixa~ Empty
IndlægEmne: Sv: Would you like this one? ~Onixa~   Would you like this one? ~Onixa~ Icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 1:37 am

hans blik lod på hende, og smilede kort ''det gør mig ondt angående dine forældre, og det er en meget sød tattovering'' sagde han og lod blikket på hende, ''og du er helt sikker på at du gerne vil havde denne tattoovering? da der er ingen retur ret'' sagde han tilføjende, og lod sig gå over for at tag nogle nye handsker på, da han ikke havde nogle interesse for at tattovære en tøz med bare hænder.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Would you like this one? ~Onixa~ Empty
IndlægEmne: Sv: Would you like this one? ~Onixa~   Would you like this one? ~Onixa~ Icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 1:42 am

Onixa nikkede stille " ja det er til minde om dem" sagde Onixa og så nøje på Fenryl "g-gør det meget ondt?" hviskede hun usikkert og satte sig hen hvor Maria var før "jeg havde tænkt mig at få den ved det venstre skuldreblad" sagde Onixa
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Would you like this one? ~Onixa~ Empty
IndlægEmne: Sv: Would you like this one? ~Onixa~   Would you like this one? ~Onixa~ Icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 1:48 am

fenryl lod blikket på hende '' områder hvor det gør mest ondt er nok ryggen, og lår, '' sagde han og lod sig tag billedet, og en smugle tape, samt noget som bliver kaldt 'trylle cream' som bliver brugt af flere tattovør til at formindske smerten, da man fjerne det mere grove, men stik følsen kan stadig mærkes. '' det gør ondt, det er der ikke tvivl om, men har noget til at formidle det, men det skal så sidde i 5 minutter ca '' sagde han stille og lod blikket på hende
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Would you like this one? ~Onixa~ Empty
IndlægEmne: Sv: Would you like this one? ~Onixa~   Would you like this one? ~Onixa~ Icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 1:50 am

Onixa nikkede og lynene stille kjolen lidt op og flyttede den så skulderbladet og stropen til hendes hvide bh var synlig "kan du lide tegningen?" spurte Onixa stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Would you like this one? ~Onixa~ Empty
IndlægEmne: Sv: Would you like this one? ~Onixa~   Would you like this one? ~Onixa~ Icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 1:58 am

hans blik lod på hende, og tog noget af creamen, og smurte på hendes skuldreblad ''den er meget simple, og pæn, og det kan folk godt li, så jeg håber at det ikke gør noget hvis jeg bruger ideen, og tag et billede af din skuldre når det er færdig lavet?'' sagde han der efter og lod blikket på hende, mens han lod sine hænder smøre det mere jævnt ud omkring hendes skuldreblad.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Would you like this one? ~Onixa~ Empty
IndlægEmne: Sv: Would you like this one? ~Onixa~   Would you like this one? ~Onixa~ Icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 2:02 am

Onixa ryster på hovedet " nej det gør ikke noget jeg har selv tegnet billedet" sagde Onixa og så tilbage på Fenryl "jeg hedder Onixa forresten" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Would you like this one? ~Onixa~ Empty
IndlægEmne: Sv: Would you like this one? ~Onixa~   Would you like this one? ~Onixa~ Icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 2:09 am

hans blik lod på hende og stille smilede ''mit navn er Fenryl, men folk kalder mig Fenris'' sagde han og gik over og tog noget ekstra sort maling, og begyndte stille at tænde sin maskine, ''er du klar kære onixa?'' sagde han roligt og venligt, hvor efter han nussede hendes skuldre for at se hvor klart creamen er.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Would you like this one? ~Onixa~ Empty
IndlægEmne: Sv: Would you like this one? ~Onixa~   Would you like this one? ~Onixa~ Icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 2:57 am

Onixa nikkede stille og bed tænderne sammen på forhånd og prøvede at gøre sig klar til smerten
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Would you like this one? ~Onixa~ Empty
IndlægEmne: Sv: Would you like this one? ~Onixa~   Would you like this one? ~Onixa~ Icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 6:35 pm

Fenryl lod stille nålen starte det første stik, og stille bevægede maskinen, omkring omridsen af hvordan tegningen skulle ligges, hvor efter han stille lod sig tag en smugle mere farve, og forsættede der efter, larmen kunne let høres i rummet, og hans blik var koncentreret, og fokuserede på at sikre det var lige præcis denne form for tegning hun havde i sindet, '' så hvad bruger du så daglig dagen på onixa? '' sagde han roligt, for at få hende på andre tanker, mens han forsatte med sit arbejde på hendes skuldreblad.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Would you like this one? ~Onixa~ Empty
IndlægEmne: Sv: Would you like this one? ~Onixa~   Would you like this one? ~Onixa~ Icon_minitimeOns Jun 05, 2013 7:55 am

Onixa piv svagt selv om det ikke var noget i forhold til det bed elias gav hende..."j...jeg er bagerjomfru" hviskede Onixa
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Would you like this one? ~Onixa~ Empty
IndlægEmne: Sv: Would you like this one? ~Onixa~   Would you like this one? ~Onixa~ Icon_minitimeOns Jun 05, 2013 6:39 pm

hans blik lod på hende, og smilede kort ''jaså, hvad bruger du fritiden på Onixa?'' sagde han der efter og lod blikket forblive på hendes skuldreblad, mens han forsatte på tattoveringen.
(jeg gætter på at på tegningen står der hvad der skal stå, med skriften)
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Would you like this one? ~Onixa~ Empty
IndlægEmne: Sv: Would you like this one? ~Onixa~   Would you like this one? ~Onixa~ Icon_minitimeFre Jun 07, 2013 9:51 am

"øhm jeg er begyndt træne for tiden" sagde Onixa og holdte svagt om sig selv og piv svagt af smerten
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Would you like this one? ~Onixa~ Empty
IndlægEmne: Sv: Would you like this one? ~Onixa~   Would you like this one? ~Onixa~ Icon_minitimeMan Jun 10, 2013 6:40 pm

fenryl lod blikket på hende, og der efter drejede blikket mod skuldrebladet, mens et lettere smil blev lagt på hans læber, og han kunne ikke lade vær med at tænke over hvor sej hun er, det er nogle få gange at nogle så unge, ville få en tattoo og kunne holde smerten ud, hvilket han selv syntes at så ud til at være godt gået af en 16 årig tøz som vil havde en tattoo.

'' lyder spændende, inde for gymnastik? eller styrketrænning?'' svarede han mens tattoen stille nærmede sig afslutningen, og nu manglede han stort set blot at farvelægge den.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Would you like this one? ~Onixa~ Empty
IndlægEmne: Sv: Would you like this one? ~Onixa~   Would you like this one? ~Onixa~ Icon_minitimeTors Okt 10, 2013 7:32 pm

"styrketræning og psykist træning for det meste" sagde Onixa og prøvede at trække vejret dybt og slappe af mest i hænderne som har været knyttet under hele forløbet "hvad med dig ud over at tattovere?" spurte Onixa
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Would you like this one? ~Onixa~ Empty
IndlægEmne: Sv: Would you like this one? ~Onixa~   Would you like this one? ~Onixa~ Icon_minitimeFre Okt 11, 2013 7:29 pm

Fenryl lyttede stille, mens han lod nålen i den sorte farve, hvor efter han begyndte at fylde ud med farve. ''tja, i øjeblikket filmer jeg folk til forskellige film'' svarede han kort.

hans blik lod på hendes hud som så ud til at klare sig rigtig fint med at kunne modtage nålen, så allergi var ikke til at spore fra hendes side, hvilket han var glad for. ''for resten, et godt trick til at slappe af, er rolige og dybe vejre trækninger, da det fjerner sindets bevidsthed om smerten'' sagde han kort og stille fyldte kanterne på tattoo en.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Would you like this one? ~Onixa~ Empty
IndlægEmne: Sv: Would you like this one? ~Onixa~   Would you like this one? ~Onixa~ Icon_minitimeFre Okt 11, 2013 7:39 pm

Onixa nikkede langsomt og prøve at gøre det og kunne langsomt mærke hvordan det hjalp på smerten "hvilken slags film?" spurte Onixa en smule nysgeriet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Would you like this one? ~Onixa~ Empty
IndlægEmne: Sv: Would you like this one? ~Onixa~   Would you like this one? ~Onixa~ Icon_minitimeFre Okt 11, 2013 9:27 pm

fenryl stille tænkte sig om og ikke helt vidste hvad han skulle svare, på den ene side kunne han jo godt fortælle at han arbejde som erotik film direktør, men på den anden side kunne han også fortælle at han arbejdet med folk og romantik, da det plejede at være Romantiske kærligheds erotiske film han startede med at ligge som..

'' jeg arbejde med romantiske kærligheds film om forskellige par. '' svarede han kort og fik lagt noget mere fyld i en af vingerne.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Would you like this one? ~Onixa~ Empty
IndlægEmne: Sv: Would you like this one? ~Onixa~   Would you like this one? ~Onixa~ Icon_minitimeLør Okt 12, 2013 7:23 pm

"uhh lyder fedt.." sagde Omixa tænkene og så op i loftet og forsatte med de stille og dybe vejrtrækninger "gad godt prøve at være med i en film en dag" sagde Onixa og så hen mod Fenryl så meget som hun nu kunne "hvor er langt er du?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Would you like this one? ~Onixa~ Empty
IndlægEmne: Sv: Would you like this one? ~Onixa~   Would you like this one? ~Onixa~ Icon_minitimeSøn Okt 20, 2013 12:32 pm

han smilede kort ''jeg mangler stort set kun vingerne, så er vi næsten færdig. Men husk at det er vigtigt at du får dækket din nye Tattoo overfor sol lys, da huden kan virke meget følsom efter du har fået den. ''
Han fik lavet det sidste ved tattoen hvor efter han rejste sig op og gik over for at hente noget 'trylle creme' som ville hjælpe huden med at kunne stille aftage smerten og irritationen efter at havde fået en ny på påsættelse af huden.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Would you like this one? ~Onixa~ Empty
IndlægEmne: Sv: Would you like this one? ~Onixa~   Would you like this one? ~Onixa~ Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Would you like this one? ~Onixa~
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Onixa! Køb en cykel her!!
» Ude og gå en tur - Onixa
» en ny karakter (Onixa)
» nattetur - onixa
» Ude og træne - Onixa

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: