Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 hey you //Neal//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Shaun

Shaun


Race : dæmon
Bosted : en stor lejlighed i den rige del af aterswell
Tilmeldings dato : 09/10/14
Antal indlæg : 26

hey you //Neal// Empty
IndlægEmne: hey you //Neal//   hey you //Neal// Icon_minitimeTirs Jan 13, 2015 12:20 am

S: Black bird
T: 1.00
O: masser af mennesker der danser på danse gulvet og et møde i VIP området
V: stjerne klart
P: et sort jakkesæt med et blåt slips

Shaun gabte let da han sad til mødet i VIP rummet, han ville hellere sidde i baren og snakke med damerne der kom forbi ham. han så ned på danse gulvet fra sin stol og forsvandt i sine egne tanker "HR. RUNNER" med et sæt var Shaun tilbage "vi er snart færdige, så prøv at høre efter" det var en af mafia bosserne fra san fransisco og en bande herre fra yakuzaen der havde kaldt møde om deres territorier og Shaun var der for at være den tredje upartiske stemme blandt dem. han sukkede lidt og ventede på at det skulle være overstået. han gabte og så på de to mænd og deres vagter. da de var færdige gik Shaun ned i baren med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Neal

Neal


Race : dæmon
Bosted : i en lille liglighed hun har fået bygget ind i hendes træningscenter
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 03/11/14
Antal indlæg : 275

hey you //Neal// Empty
IndlægEmne: Sv: hey you //Neal//   hey you //Neal// Icon_minitimeTirs Jan 13, 2015 6:44 am

påklædning: stramme jeans en sort top og en mørkebrun læderjakke

Neal sad i baren og prøvede at ignorere de nogle klodsede forsøg på at flirte, af nogle mænd der far fulde nok til at tro at de havde en chance med hende.
hun var her for at fejre sin første professionelle i USA, det havde været en let kamp (hendes modstander havde ikke engang fået et eneste slag ind og det var et 2. runde K.O.)
Tilbage til toppen Go down
Shaun

Shaun


Race : dæmon
Bosted : en stor lejlighed i den rige del af aterswell
Tilmeldings dato : 09/10/14
Antal indlæg : 26

hey you //Neal// Empty
IndlægEmne: Sv: hey you //Neal//   hey you //Neal// Icon_minitimeMan Jan 19, 2015 7:33 pm

det var ved at være på denne tid at folk var blevet lidt for fulde for deres eget bedste, de troede de havde chancer, der lå længere væk fra dem end nogen sinde før. han smilede over disse kejtede forsøg, han så op og så en figur han havde set før mens han havde skiftet kanaler, var det ikke hende der kæmperen som skulle kæmpe i aften, han tog en kam fra sin lomme og redte den gennem sit hår før han satte sig ved siden af hende med et smil "hejsa med dig, er du ikke hende der som banker andre tøser på åbent tv" han smilede lidt af hende før han bestilte en drink "hvordan gik kampen" han så bare på tv'et lige foran ham som viste et eller andet nyheds program.
Tilbage til toppen Go down
Neal

Neal


Race : dæmon
Bosted : i en lille liglighed hun har fået bygget ind i hendes træningscenter
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 03/11/14
Antal indlæg : 275

hey you //Neal// Empty
IndlægEmne: Sv: hey you //Neal//   hey you //Neal// Icon_minitimeMan Jan 19, 2015 8:32 pm

Neal smilede koldt til manden med det blå slips og svarede koldt ''mit job er ganske rigtig at banke andre kvinder gule og blå, og til dit andet spørgsmål, så skal du tage to faktorer i betragtning, et siden der er en rom og cola i min hånd, og to hvis jeg var blevet ramt en eneste gang ville jeg ikke have lov til at være her for min læge, så kan du vel lække to og to sammen'' Neal hade dumme spørgsmål, hun tømte sit glads med rom og cola
Neal bestilte endnu en rom og cola, hun ønskede at hun bare kunne slå alle de fjolser der kom over til hende, men den slags går ikke når man er prøveløsladt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hey you //Neal// Empty
IndlægEmne: Sv: hey you //Neal//   hey you //Neal// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hey you //Neal//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hjælp mig //Neal//
» I need some traning..//Neal
» Happy Birthday.... //Neal//
» Walking alone is never a safe thing to do! //Neal//
» selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Black Bird-
Gå til: