"j-jeg er ikke bange!" sagde hun og så på døren som langsomt blev åbnet foran dem med en krikene lyde
Gæst Gæst
Emne: Sv: Klassetur.. wuuh? - Onixa Ons Apr 24, 2013 7:40 am
Dave prøvede ikke at grine. Pludselig faldt der et spøgelse ned fra loftet!!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Klassetur.. wuuh? - Onixa Ons Apr 24, 2013 9:57 am
Lurina Mantres Hun kiggede på de to børn sultent, hun stod langt inde i skyggerne. Man kunne ike se hendes ansigt, villet var godt. "To lækkerbiskner" hun slikkede sig om munden.
Aniya
Race : Drage Bosted : Centrum Tilmeldings dato : 20/06/12 Antal indlæg : 1545
Hun kiggede på de to vulper, sultent. Det blev snart mørkt,en fryd for hende. Hun kunne lade som om hun var en voksdukke, hun trak jo ikke vejret alligevel.
Lurina stod fuldstændig stille, i en vild grimasse med hugtænderne ude. De troede altid hun var en voksdukke, livløs. Sjæleløs var hun godt nok, men langt fra livløs.
Aniya
"Den er godt nok livagtig" sagde Dave lidt overrasket "og mere smuk en uhyggelig.. hun er jo utroligt godt lavet?" han kunne ikke tage øjnene fra 'statuen'. "Jeg tror ikke der findes rigtige mennesker der ser så godt ud"
Aniya
"h-hun er smuk...men der er ikke rigtigt noget uhyggeligt ved hende kun hvor godt hun er lavet?" spurte Onixa og vente på Statuen måske ville falde ned mod dem eller gøre noget og holdte sig tæt til Dave
Gæst Gæst
Emne: Sv: Klassetur.. wuuh? - Onixa Søn Apr 28, 2013 7:28 am
"Tjo.." Dave så stadig overrasket på den smukke 'statue'. "Hvis hun var virkelig havde jeg fundet min kone" sagde han med et grin.
Aniya
Emne: Sv: Klassetur.. wuuh? - Onixa Ons Maj 01, 2013 9:02 am
"hvorfor det?" spurte onixa og så spørgerne på Dave og de kørte forbi den smukke statue
Gæst Gæst
Emne: Sv: Klassetur.. wuuh? - Onixa Ons Maj 01, 2013 9:41 am
Dave grinede "bare fordi hun var meget køn" sagde han, imens vognen drejede så de ikke længere kunne se Alive.
Aniya
Emne: Sv: Klassetur.. wuuh? - Onixa Ons Maj 01, 2013 10:11 pm
"er det eneste du tænker på?" spurte Onixa og så rundt i resten af huset og krammede sig hurtigt ind til dave igen
Gæst Gæst
Emne: Sv: Klassetur.. wuuh? - Onixa Ons Maj 01, 2013 10:14 pm
"Hmm, nej men det er da også en vigtig del af det" sagde Dave, og lagde en beskyttende arm om hende. Måske skulle de have taget noget andet.
Aniya
Emne: Sv: Klassetur.. wuuh? - Onixa Ons Maj 01, 2013 10:30 pm
der kom en mand hoppede op på deres vogn foran dem klædt ud som en zombie og rakte ud efter dem og onixa skreg højt af forskællese
Gæst Gæst
Emne: Sv: Klassetur.. wuuh? - Onixa Ons Maj 01, 2013 10:52 pm
Dave trykkede hende ind til sig.
Aniya
Emne: Sv: Klassetur.. wuuh? - Onixa Ons Maj 01, 2013 11:20 pm
han rørte hende på kinden og sagde "hjeeeerrne!?" onixa gik helt i panik