Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Fred og ro.. - Onixa

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Fred og ro.. - Onixa Empty
IndlægEmne: Fred og ro.. - Onixa   Fred og ro.. - Onixa Icon_minitimeMan Apr 15, 2013 9:22 am

Tid: 23:19
Sted: parken
Omgivelser: ikke så mange folk, træer.
Vejr: Kølig aften

Jayden kom spadserende igennem parken. Han havde været på en mindre mission, ikke noget alvorligt.. ikke noget med drab. Han var iført en sort jakke åbenstående jakke med en hvid t-shirt indenunder og blå cowboybukser. Han havde skrevet til Anna at han først ville være hjemme sent, og gik nu lidt i sine egne tanker. Siden Anna teknisk set for flyttet ind, havde han ikke så meget tid alene. Normalt nød han også hvert øjeblik han kunne få med hende, men i aften havde han brug for nogle timer for sig selv.. bare fred og ro.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Fred og ro.. - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Fred og ro.. - Onixa   Fred og ro.. - Onixa Icon_minitimeMan Apr 15, 2013 9:25 am

Onixa lå på en bænk og havde leget hele dagen sammen med nogen børn og var faldet i søvn med en påklædning ((som på billedet)) dog uden hale og øre fremme
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Fred og ro.. - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Fred og ro.. - Onixa   Fred og ro.. - Onixa Icon_minitimeMan Apr 15, 2013 9:29 am

Jayden løftede blikket og så undrene på en ung pige, der så ud til at ligge og sove på en af bænkene. Han stoppede op foran den og så ned på hende. ".. undskyld mig? Er du ok?" sagde han prøvende.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Fred og ro.. - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Fred og ro.. - Onixa   Fred og ro.. - Onixa Icon_minitimeMan Apr 15, 2013 9:39 am

"uhmmmm" mumlede onixa i søvne og hendes øre og hale kom frem i og hendes hale kørte stille fra side til side
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Fred og ro.. - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Fred og ro.. - Onixa   Fred og ro.. - Onixa Icon_minitimeMan Apr 15, 2013 9:40 am

Jayden trådte et skidt bagud og så forundret på hendes øre og hale. Så gik det op for ham hvad det ville betyde hvis andre så det. Han tog hurtigt sin jakke af og lade den over halen, samtidig med at han blidt ruskede hende "hey, vågn op"
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Fred og ro.. - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Fred og ro.. - Onixa   Fred og ro.. - Onixa Icon_minitimeMan Apr 15, 2013 9:49 am

onixa vågnede og så sig omkring "hmmm?" og så på Jayden "HAJR!" sagde hun højt og glad
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Fred og ro.. - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Fred og ro.. - Onixa   Fred og ro.. - Onixa Icon_minitimeMan Apr 15, 2013 9:51 am

Jayden blev overrasket, og trak sig automatisk lidt væk. Han rynkede brynene "øh.. hej. Hør, du bliver nød til at gøre noget ved.. det der" han rystede lidt på hovedet, han havde aldrig mødt nogen med dyreøre "før nogen ser dig"
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Fred og ro.. - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Fred og ro.. - Onixa   Fred og ro.. - Onixa Icon_minitimeMan Apr 15, 2013 7:29 pm

Onixa så på Jayden "du har set mig?" spurte hun og så spørgerne Jayden og lader sin hale lorer frem og tilbage under jakken
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Fred og ro.. - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Fred og ro.. - Onixa   Fred og ro.. - Onixa Icon_minitimeMan Apr 15, 2013 11:40 pm

"..." Jayden sukkede svagt "ja, men det er ikke så heldigt hvis folk fra den ikke magiske verden gør, vel? Kan du så få dem væk"
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Fred og ro.. - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Fred og ro.. - Onixa   Fred og ro.. - Onixa Icon_minitimeTirs Apr 16, 2013 12:39 am

Onixa så på Jayden "jo det kan jeg da?" spurte hun og satte sig op og lod ørene og halen forsvinde "har du ikke set en af min slags før?" spurte Onixa
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Fred og ro.. - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Fred og ro.. - Onixa   Fred og ro.. - Onixa Icon_minitimeTirs Apr 16, 2013 12:57 am

"... nej?" Jayden undrede sig over hendes ordvalg 'slags' "jeg har set magikere før, men ikke nogen der brugt hale og øre"
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Fred og ro.. - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Fred og ro.. - Onixa   Fred og ro.. - Onixa Icon_minitimeTirs Apr 16, 2013 5:51 pm

"men det gør Vulp'er da?" spurte onixa og vippede lidt frem og tilbage på bænken
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Fred og ro.. - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Fred og ro.. - Onixa   Fred og ro.. - Onixa Icon_minitimeOns Apr 17, 2013 7:00 am

"Vulp?" sagde Jayden forundret "er det et ord I bruger? Det er måske en helt fetish der er kørende.."
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Fred og ro.. - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Fred og ro.. - Onixa   Fred og ro.. - Onixa Icon_minitimeOns Apr 17, 2013 9:08 am

"Fetish? hvad er det?" spurte Onixa og så spørgerne på Jayden men da en fugl sad og syngede på en gren røg hendes opmærksomhed starks hen på den
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Fred og ro.. - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Fred og ro.. - Onixa   Fred og ro.. - Onixa Icon_minitimeOns Apr 17, 2013 12:02 pm

Jayden rynkede brynene og overvejede hvor gammel pigebarnet mon var "hør, er det ikke lidt sent du er ude? Skal jeg følge dig hjem?"
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Fred og ro.. - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Fred og ro.. - Onixa   Fred og ro.. - Onixa Icon_minitimeOns Apr 17, 2013 6:37 pm

Onixa så hen på Jayden "hmm sent? hvad er klokken enelig?" spurte Onixa og så lidt rundt og vidste enelig ikke hvor længe hun havde sovet.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Fred og ro.. - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Fred og ro.. - Onixa   Fred og ro.. - Onixa Icon_minitimeTors Apr 18, 2013 10:49 am

"Den er halv tolv" sagde Jayden og så bekymret på hende "hvorfor ligger du her ude alene?"
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Fred og ro.. - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Fred og ro.. - Onixa   Fred og ro.. - Onixa Icon_minitimeTors Apr 18, 2013 7:51 pm

"hmmm" Onixa så tænkene ud "jeg jagede en sommerfugl og så blev jeg træt og lagde mig på græsset og nu sidder jeg en bænk og snakker med dig?" spurte Onixa og kiggede op på Jayden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fred og ro.. - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Fred og ro.. - Onixa   Fred og ro.. - Onixa Icon_minitimeTors Apr 18, 2013 8:13 pm

((Hej, må jeg være med??))
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Fred og ro.. - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Fred og ro.. - Onixa   Fred og ro.. - Onixa Icon_minitimeTors Apr 18, 2013 10:48 pm

//For min skyld må du gerne Smile vi må hellere lige vente og høre med Onixa, men jeg tror ikke det er et problem ^^//

Jayden nikkede lidt "ok så.. anyway, der kan være farlige folk ude på dette her tidspunkt, lad mig følge dig hjem"
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Fred og ro.. - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Fred og ro.. - Onixa   Fred og ro.. - Onixa Icon_minitimeTors Apr 18, 2013 11:09 pm

//det er ikke noget problem med mig XD //


Onixa så på Jayden "hvilke farer?" spurte hun med hovedet på skrå
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Fred og ro.. - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Fred og ro.. - Onixa   Fred og ro.. - Onixa Icon_minitimeTors Apr 18, 2013 11:11 pm

//Du joiner bare når du vil Alive, så laver vi en rækkefølge der xD//

"..Folk med magi" sagde Jayden "vampyrer, overfaldsmænd sådan helt generelt.. du ved, alt muligt"

Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Fred og ro.. - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Fred og ro.. - Onixa   Fred og ro.. - Onixa Icon_minitimeTors Apr 18, 2013 11:57 pm

"er det ikke kun i eventyr de er?" spurte onixa og kigger dumt på jayden
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Fred og ro.. - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Fred og ro.. - Onixa   Fred og ro.. - Onixa Icon_minitimeFre Apr 19, 2013 1:40 pm

Jayden rynkede på brynene "du ved vel at der findes magi?"
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Fred og ro.. - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Fred og ro.. - Onixa   Fred og ro.. - Onixa Icon_minitimeMan Apr 22, 2013 7:23 pm

"jooo? men hvorfor skulle de så være efter mig?" spurte Onixa og så spørgerne på Jayden
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fred og ro.. - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Fred og ro.. - Onixa   Fred og ro.. - Onixa Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fred og ro.. - Onixa
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Du ser nye ud - Onixa
» Would you like this one? ~Onixa~
» Ude og gå en tur - Onixa
» en ny karakter (Onixa)
» nattetur - onixa

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Parken-
Gå til: