Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Et møde i parken - Crow

Go down 
ForfatterBesked
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Et møde i parken - Crow Empty
IndlægEmne: Et møde i parken - Crow   Et møde i parken - Crow Icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 7:53 am

Tid: 23:03
Sted: Parken
Vejr: Kølig aften
Omgivelser: Mennesketomt

Elias sad på en bænk i parken og slappede af. Det havde været nogle hårde uger, varulvetræning, indflytningen med Fredrick.. han lukkede øjnene og nød den friske luft. Det var rart endelig at være lidt alene. De sidste par uger kørte rundt i hovedet på ham og han tog en dyb indånding.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde i parken - Crow Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde i parken - Crow   Et møde i parken - Crow Icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 8:04 am

Crow havde fået en opringning af en kontakt om at en kvinde for nogle få timer siden var blevet brandt til døde i parken.
da han kom hen til stædet, var der indet at se for det blotte øje, men for Crows magiske syn var det tydeligt at der var brugt mørk magi, han så sig om og så en ung mand, som sad på en bænk.
hans første indskydelse var at fyren, var en mistængt, men dette varede kun til han så på ham med sit magiske syn, som afslørede ham som varulv
Crow gik hen til fyren og spurte ''kan jeg stille dig nogle spørsmål''
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Et møde i parken - Crow Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde i parken - Crow   Et møde i parken - Crow Icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 8:10 am

"Huh?" Elias løftede hovedet og så på den fremmede mand. Han rynkede brynene og tog en indånding.. det lugtede af menneske. Han var lidt mere på vagt efter vampyrer nu hvor han kendte lugten. "Ja, ok?" sagde han tøvende og rettede sig op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde i parken - Crow Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde i parken - Crow   Et møde i parken - Crow Icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 8:35 am

''mit navn er Eric Crow, jeg efterforsker et mord, som skete her i parken, jeg ved at du er en varulv'' Crows øjne gløder rødt for et sekundt, for han finder et politi skilt frem ''dette gør at du ikke er en mistængt, da mordet blev begået med magi'' sagde han for at fyren ikke skulle gå i panik ''men har di set noget''
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Et møde i parken - Crow Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde i parken - Crow   Et møde i parken - Crow Icon_minitimeOns Apr 03, 2013 6:59 am

Elias følte sig utilpas da manden begyndte at forklare, og fik hurtigt stoppet sit lille hjerteanfald da Crow sagde han ikke var mistænkt. "I parken?" sagde han usikkert og så sig omkring. Han havde godt nok fornemmet nogle underlige lugte, men som et hvert andet fornuftigt menneske havde han gået udenom.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde i parken - Crow Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde i parken - Crow   Et møde i parken - Crow Icon_minitimeTors Apr 04, 2013 12:25 am

crow så hans utilpashed og besluttede sig for at presse lidt på med en lille trudsel ''hvis du ved noget og du ikke fortæller det, så er jeg nød til at tage dig med som en medskyldig, så du har faktisk ikke noget valg, men det gør du vel ikke''
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Et møde i parken - Crow Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde i parken - Crow   Et møde i parken - Crow Icon_minitimeLør Apr 06, 2013 11:59 pm

Elias rejste sig op. "Det er jeg slet ikke sikker på at man kan.." sagde han, men blev alligevel nervøs. Han rømmede sig og forsøgte at se lidt truende ud "desuden ved du at jeg er varulv, jeg bliver ikke nem at tage med mig imod min vilje"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde i parken - Crow Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde i parken - Crow   Et møde i parken - Crow Icon_minitimeSøn Apr 07, 2013 5:51 pm

''tror du virkelig at jeg ville komme med en trussel, som jeg ikke kan føre ud i livet'' Crow knipsede med fingrene og hundredvis af små fugle landede omkring dem ''hvis du nægter vil de hakke alt kødet af dine knogler, og du kan lige prøve at bruge dine tænderne mig,så dør du hurtigere''
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Et møde i parken - Crow Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde i parken - Crow   Et møde i parken - Crow Icon_minitimeSøn Apr 07, 2013 10:16 pm

Elias øjne blev smalle. Han så kort rundt på de.. uhyggeligt mange fugle. Han håbede der ikke var nogle mennesker i nærheden, for det ville i hvert fald vække opsigt. Dog vurderede han stadig, at han nok kunne slippe fra dem, trampe dem ned og heale de få sår der måske slap igennem pelsen. Han ville godt kunne slippe væk.
Han så igen på Crow og sukkede svagt, han var stadig ny til alt ulvehalløjet, og måske var det ikke så smart at prøve kræfter med en magiker endnu. "Ok, hvad var det du ville vide?" mumlede han lidt surt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde i parken - Crow Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde i parken - Crow   Et møde i parken - Crow Icon_minitimeMan Apr 08, 2013 5:43 pm

Crow smilede og sagde ''min magi er en lille smugle begranset for tiden, og siden i varulve er berømte for jeres lugtesans, så jeg vil vide om du kan opfange en fært, som kan lede til morderen, eller hvem offeret var'' han pegede mod stedet hvor mordet var begået ''hvis du vil være så vænlig, så kan du starte der''
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Et møde i parken - Crow Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde i parken - Crow   Et møde i parken - Crow Icon_minitimeMan Apr 08, 2013 6:00 pm

"..." Elias gik modvilligt hen til det sted Crow pegede.. i sin menneskelige form begyndte han at forsøge at få færten af et eller andet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et møde i parken - Crow Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde i parken - Crow   Et møde i parken - Crow Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et møde i parken - Crow
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Et møde i parken - Daniel
» En tur i parken with Fenris
» en dag i parken - Tami
» En gå tur i parken //Bradley//
» Alt kan ske når man er i parken.. - Trine

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Parken-
Gå til: