Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

a crow seeking a corpse

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Molly

Molly

Race : Vulp / Menneske
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

a crow seeking a corpse  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 6:08 am

det er okay
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 6:50 am

Elias

Elias

Race : Varulv
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 30, 2013 8:51 am

Hey, sry der er gået lidt til siden jeg sidst skrev xD det lyder som en fin ide, hvem laver?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 30, 2013 10:17 am

kan du ikke gøre det
Elias

Elias

IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 30, 2013 11:50 am

Jo det kan jeg godt ^^ hvor skal det være henne?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 30, 2013 7:02 pm

er sted uden mange mennesker
Elias

Elias

IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 7:51 am

Yes.. jeg finder noget xD
Elias

Elias

IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 7:54 am

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 05, 2013 7:50 am

Hvis du stadig søger, så vil jeg gerne tage et emne med dig Smile
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 05, 2013 5:34 pm

det vil jeg med glæde
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 06, 2013 5:48 am

Skal vi finde på et plot eller bare se hvad der sker?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 06, 2013 6:50 am

det ved jeg ikke, vik kan lave en klassiker, mødes tilfældig i en bar og se hvad der sker
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 06, 2013 6:56 am

vil gerne emne hvis det er
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 06, 2013 6:59 am

ok hvad med det gode gamle plot, at du går på jagt efter noget, som du ikke skulle (nemlig mig)
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 06, 2013 7:00 am

Altså du kan kig her under for der stå lidt omkring Embry, også kan vi se hvad vi kan byg op sammen c:

Embry er en sky vampyr for sige det lige ud, hun var engang et menneske som slog stoffer og det gør hun stadig men det dog med omhu for hun var en fighter som var uheld og heldig på samme tid. Det er sket var at hun tjent en stor sum af penge på salg af vampyrblod og det var der en vampyr som ikke helt var særlig glad for og derfor staf han hende med dræbe hende og forvandlig hende til den ting som hun tjent penge på og de ført til at Embry end med blive en ret så sky og asocial vampyr, men hun har stadig sin styrke til kæmp for de ting som hun gerne vil opnå men hun bare svært ved komme an nær for hun ganske bange for gør skade på andre..

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 06, 2013 7:04 am

det vil stadig ikke betyde noget, så snart hans blod kommer ind ud af hans årer, kan han bruge det til at tvinge dig til at give slip, ved simpelhen at hærde i pikke(læs min magi)
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 06, 2013 7:08 am

Hvad for en af dem, jeg kan ikke se en beskrives på din profil o,o
eller os er jeg bare mega lost som altid ^^''
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 06, 2013 7:14 am

det står under godkændte magier, det er nummer 3:styre sit ejet blod, når det forlader hans krop
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 06, 2013 7:29 am

ah der i see
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 06, 2013 8:35 am

ok vil du lav eller skal jeg
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 07, 2013 8:57 pm

Ja hvorfor ikke, kan du lokkes til at lave?
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  - Page 2 Icon_minitime

a crow seeking a corpse
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» seeking peopel...
» seeking love
» A lady is seeking...
» Et møde i parken - Crow

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-