Emne: Sv: a crow seeking a corpse Fre Apr 05, 2013 7:50 am
Hvis du stadig søger, så vil jeg gerne tage et emne med dig
Gæst Gæst
Emne: Sv: a crow seeking a corpse Fre Apr 05, 2013 5:34 pm
det vil jeg med glæde
Gæst Gæst
Emne: Sv: a crow seeking a corpse Lør Apr 06, 2013 5:48 am
Skal vi finde på et plot eller bare se hvad der sker?
Gæst Gæst
Emne: Sv: a crow seeking a corpse Lør Apr 06, 2013 6:50 am
det ved jeg ikke, vik kan lave en klassiker, mødes tilfældig i en bar og se hvad der sker
Gæst Gæst
Emne: Sv: a crow seeking a corpse Lør Apr 06, 2013 6:56 am
vil gerne emne hvis det er
Gæst Gæst
Emne: Sv: a crow seeking a corpse Lør Apr 06, 2013 6:59 am
ok hvad med det gode gamle plot, at du går på jagt efter noget, som du ikke skulle (nemlig mig)
Gæst Gæst
Emne: Sv: a crow seeking a corpse Lør Apr 06, 2013 7:00 am
Altså du kan kig her under for der stå lidt omkring Embry, også kan vi se hvad vi kan byg op sammen c:
Embry er en sky vampyr for sige det lige ud, hun var engang et menneske som slog stoffer og det gør hun stadig men det dog med omhu for hun var en fighter som var uheld og heldig på samme tid. Det er sket var at hun tjent en stor sum af penge på salg af vampyrblod og det var der en vampyr som ikke helt var særlig glad for og derfor staf han hende med dræbe hende og forvandlig hende til den ting som hun tjent penge på og de ført til at Embry end med blive en ret så sky og asocial vampyr, men hun har stadig sin styrke til kæmp for de ting som hun gerne vil opnå men hun bare svært ved komme an nær for hun ganske bange for gør skade på andre..
Gæst Gæst
Emne: Sv: a crow seeking a corpse Lør Apr 06, 2013 7:04 am
det vil stadig ikke betyde noget, så snart hans blod kommer ind ud af hans årer, kan han bruge det til at tvinge dig til at give slip, ved simpelhen at hærde i pikke(læs min magi)
Gæst Gæst
Emne: Sv: a crow seeking a corpse Lør Apr 06, 2013 7:08 am
Hvad for en af dem, jeg kan ikke se en beskrives på din profil o,o eller os er jeg bare mega lost som altid ^^''
Gæst Gæst
Emne: Sv: a crow seeking a corpse Lør Apr 06, 2013 7:14 am
det står under godkændte magier, det er nummer 3:styre sit ejet blod, når det forlader hans krop
Gæst Gæst
Emne: Sv: a crow seeking a corpse Lør Apr 06, 2013 7:29 am
ah der i see
Gæst Gæst
Emne: Sv: a crow seeking a corpse Lør Apr 06, 2013 8:35 am
ok vil du lav eller skal jeg
Gæst Gæst
Emne: Sv: a crow seeking a corpse Søn Apr 07, 2013 8:57 pm