Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 A lady is seeking...

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




A lady is seeking... Empty
IndlægEmne: A lady is seeking...   A lady is seeking... Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 11:58 pm

Goddag min kære Gæst


Jeg skal jo have gang i Maxine og den bedste måde at gøre det, er vel at søge efter nogle stykker som kunne tænke sig at emne med mig.
Jeg er frisk på emner hvor vi bare ser hvad der sker, efterhånden som emnet skrider frem. Men selvfølgelig vil jeg meget gerne have gang i nogle plots og er med garanti 100% frisk på hvad I kunne finde på.
Selv er der lige noget som jeg søger.


1. Eftersom Maxine ingen uddannelse som sådan, har hun svært ved at få et arbejde. Derfor fik jeg den ide at hun jo kunne blive bloddoner for en vampyr og have det som et slags job.

2. Roommate. Eftersom Maxine ikke har så mange penge at leve for igen, kunne det være meget godt at have en som man kan dele huslejen med.


Håber at nogle kunne være interesserede i at skrive med mig Wink


- Emily Maxine Thomas
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A lady is seeking... Empty
IndlægEmne: Sv: A lady is seeking...   A lady is seeking... Icon_minitimeSøn Mar 03, 2013 12:57 am

Jeg er frisk på emne hvis det er c:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A lady is seeking... Empty
IndlægEmne: Sv: A lady is seeking...   A lady is seeking... Icon_minitimeSøn Mar 03, 2013 12:58 am

Super Wink
Skal vi finde på et plot, eller ser vi bare hvad der sker?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A lady is seeking... Empty
IndlægEmne: Sv: A lady is seeking...   A lady is seeking... Icon_minitimeSøn Mar 03, 2013 1:02 am

vi kan da godt se på et plot hvis det er
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A lady is seeking... Empty
IndlægEmne: Sv: A lady is seeking...   A lady is seeking... Icon_minitimeSøn Mar 03, 2013 1:03 am

Har du noget hvor du kan bruge et menneske?
Det eneste Maxine sådan set søger når det kommer til vampyr er arbejde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A lady is seeking... Empty
IndlægEmne: Sv: A lady is seeking...   A lady is seeking... Icon_minitimeSøn Mar 03, 2013 1:07 am

Tja er jo to sider ved Cice

Den ene er af han jo er en alternativ kunstner og den anden er at han her lidt af en stofmisbruger her for tiden, men jeg ved om din karakter gør sig indfor kunst?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A lady is seeking... Empty
IndlægEmne: Sv: A lady is seeking...   A lady is seeking... Icon_minitimeSøn Mar 03, 2013 1:08 am

Altså jeg regner ikke med det, men måske han kan åbne hendes øjne for kunst?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A lady is seeking... Empty
IndlægEmne: Sv: A lady is seeking...   A lady is seeking... Icon_minitimeSøn Mar 03, 2013 1:09 am

Det kunne godt være hvis det er

Cice har arbejdet alene i næsten 200 år så lidt selskab kunne aldrig skade ham da han begyndt og blive en smule halv sindsyg af ensomheden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A lady is seeking... Empty
IndlægEmne: Sv: A lady is seeking...   A lady is seeking... Icon_minitimeSøn Mar 03, 2013 1:12 am

Altså hvis det er kunne hun jo hjælpe med hans kunst og samtidig være bloddoner? Og så have det som arbejde, hvis det kunne interessere dig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A lady is seeking... Empty
IndlægEmne: Sv: A lady is seeking...   A lady is seeking... Icon_minitimeSøn Mar 03, 2013 1:13 am

Det lyder som en meget god ide c:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A lady is seeking... Empty
IndlægEmne: Sv: A lady is seeking...   A lady is seeking... Icon_minitimeSøn Mar 03, 2013 1:15 am

Hvordan kommer hun til at arbejde for ham?
Skal hun kende til væsner i forvejen?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A lady is seeking... Empty
IndlægEmne: Sv: A lady is seeking...   A lady is seeking... Icon_minitimeSøn Mar 03, 2013 1:16 am

det behøver hun skam ikke, cice omgås både med mennesker og andre væsner, så hun kan skam bare været et menneske.
De kunne jo start med og mødes et eller andet sted? Ved ikke helt hvor men måske et sted som er tæt på der hvor han arbejder?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A lady is seeking... Empty
IndlægEmne: Sv: A lady is seeking...   A lady is seeking... Icon_minitimeSøn Mar 03, 2013 1:19 am

Det er en god ide. Kan du så lokkes til at lave emnet?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A lady is seeking... Empty
IndlægEmne: Sv: A lady is seeking...   A lady is seeking... Icon_minitimeSøn Mar 03, 2013 1:21 am

Det kan jeg skam godt hvis det er c:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A lady is seeking... Empty
IndlægEmne: Sv: A lady is seeking...   A lady is seeking... Icon_minitimeSøn Mar 03, 2013 1:22 am

Lovely! :3 Du må gerne smide et link ind her til emnet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A lady is seeking... Empty
IndlægEmne: Sv: A lady is seeking...   A lady is seeking... Icon_minitimeSøn Mar 03, 2013 1:23 am

det skal jeg skam nok c:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A lady is seeking... Empty
IndlægEmne: Sv: A lady is seeking...   A lady is seeking... Icon_minitimeSøn Mar 03, 2013 2:22 am

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A lady is seeking... Empty
IndlægEmne: Sv: A lady is seeking...   A lady is seeking... Icon_minitimeSøn Mar 03, 2013 2:26 am

Tusind tak Cicero
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A lady is seeking... Empty
IndlægEmne: Sv: A lady is seeking...   A lady is seeking... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
A lady is seeking...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» seeking peopel...
» seeking love
» a crow seeking a corpse

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: