Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 a crow seeking a corpse

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




a crow seeking a corpse  Empty
IndlægEmne: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 11:05 am

er der nogen som vil spille med en nybegynder.
jeg vil foretrække hvis der ikke kræves lange indlæg
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

a crow seeking a corpse  Empty
IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 9:51 pm

Det lyder lige som et emne for mig xD hvis du har lyst? ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a crow seeking a corpse  Empty
IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 9:52 pm

jeg har meget lysttil at emne
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

a crow seeking a corpse  Empty
IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 9:54 pm

Cool Smile noget specielt plot i tankerne eller eventuelt sted du gerne vil spille? xD?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a crow seeking a corpse  Empty
IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 10:04 pm

hvad med at min karakter efterforsker et magisk mord, og så ser han med sit magiske syn at du er en varulv og udspørgere dig
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

a crow seeking a corpse  Empty
IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 10:05 pm

Ja, det lyder som en god ide Smile burde min karakter så rent faktisk vide lidt for at vi har noget at spille på?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a crow seeking a corpse  Empty
IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 11:24 pm

det ved jeg ikke, hvad med at han kan lugte noget (varulve har en meget god lugtesans)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a crow seeking a corpse  Empty
IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 1:16 am

Jeg er frisk vis det er?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a crow seeking a corpse  Empty
IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 1:25 am

awesome har du nogle plot ideer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a crow seeking a corpse  Empty
IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 1:39 am

Um... Nope, det er sådan set rigtig lang tid siden jeg har været her på siden så er lidt tør fra krea.. Men har du?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a crow seeking a corpse  Empty
IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 1:45 am

hvad med at du har hørt et rygte blandt magiker at jeg leder efter en magisk assistent og du kommer for at søge jobet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a crow seeking a corpse  Empty
IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 1:49 am

Um... Ja det kunne da være en god ide xD Laver du så?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a crow seeking a corpse  Empty
IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 1:50 am

ok
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a crow seeking a corpse  Empty
IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 1:51 am

Goodie xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a crow seeking a corpse  Empty
IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 2:31 am

Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

a crow seeking a corpse  Empty
IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 3:06 am

Jeg vil godt Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a crow seeking a corpse  Empty
IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 3:41 am

det lyder godt, har du nogen ideer til plot
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

a crow seeking a corpse  Empty
IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 4:09 am

Det har jeg ikke.... har du?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a crow seeking a corpse  Empty
IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 4:13 am

hvad med at der er en magisk morder, min karakter ved vem det er, men han kan ikke bevise det eller søge personens hjem, så han vil hyre dig til at bryde ind og finde noget
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

a crow seeking a corpse  Empty
IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 4:25 am

det er en fed idé.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a crow seeking a corpse  Empty
IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 4:34 am

hvad med at du modtager et brev, med en sort fjær, som siger at der er et job til dig, og at du skal møde mig på the bloody moon, da det er et sted ingen vil opdage det
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

a crow seeking a corpse  Empty
IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 4:47 am

jo, det lyder fint. emner vi så fra når vi kommer ned på the bloody moon, eller når jeg får brevet?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a crow seeking a corpse  Empty
IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 4:54 am

når vi kommer ne på the bloody moon, hvad med at der i brevet står en beskrivelse af min karakter, så hun kan finde mig
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

a crow seeking a corpse  Empty
IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 4:55 am

god idé, laver du emnet??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a crow seeking a corpse  Empty
IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 5:49 am

det kan jeg godt, men det kommer til at tage noget tid
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





a crow seeking a corpse  Empty
IndlægEmne: Sv: a crow seeking a corpse    a crow seeking a corpse  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
a crow seeking a corpse
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» seeking peopel...
» seeking love
» A lady is seeking...
» Et møde i parken - Crow

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: