Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Candyfloss!!! - Fredrick

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Næste
ForfatterBesked
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Candyfloss!!! - Fredrick   Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 10, 2013 7:23 am

Fredrick logrede og nikkede, selvom han vaklede lidt, da han gik ud ad døren. Han undgik at træde eller kigge på den døde mand.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Candyfloss!!! - Fredrick   Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 10, 2013 7:24 am

Elias støttede sig lidt til Fredricks krop "hvordan kommer vi hjem? Du kan ikke gå sådan der.." sagde han usikkert.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Candyfloss!!! - Fredrick   Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 10, 2013 7:31 am

Fredrick knurrede svagt og begyndte at gå, han kunne sagtens komme hjem!
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Candyfloss!!! - Fredrick   Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 10, 2013 7:33 am

"..." Elias fulgte tøvende efter ham, ikke sikker på han synes det var en god ide "Fredrick, hvad hvis nogen ser dig?" hviskede han.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Candyfloss!!! - Fredrick   Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 10, 2013 7:38 am

Han logrede svagt og kiggede på ham med tungen hængende ud af munden, så lænede han hovedet mod hans lår og kom med et lille bjæf.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Candyfloss!!! - Fredrick   Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 10, 2013 7:41 am

Elias forsøgte at gå af de mindst brugte veje.. han holdt hele tiden øje med tingene omkring sig.. han havde den ene hånd mod Fredricks hals og den lille ulvebamse i den anden. De nåede, tro det eller lad være, hjem.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Candyfloss!!! - Fredrick   Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 10, 2013 7:46 am

Fredrick smed sig på gulvet, så snart de var kommet ind, så skiftede han form til menneske, han lå med lukkede øjne og to sår i overkroppen, "... se om kulerne er røget igennem" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Candyfloss!!! - Fredrick   Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 10, 2013 7:50 am

".." Elias så ned af Fredricks krop og rødmede lidt. Han forsøgte at holde fokus og mindede sig selv om at Fredrick var dødeligt såret!.. Han knælede sig ned ved siden af ham og tjekkede skudhullerne. Han lagde en (skælvene) hånd på Fredricks mave.. og vendte ham forsigtigt om på siden "det ser ud som om de er gået igennem.." mumlede han og fik hurtigt lagt ham ordenligt igen "jeg henter noget vand til at rense det"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Candyfloss!!! - Fredrick   Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 10, 2013 7:58 am

Han smilede svagt, "tak, men jeg tror ikke det behøves, betændelse og infektion er ikke et problem, og det skal nok heale af sig selv, hvis bare jeg får lov til at ligge lidt", sagde han og kiggede op på Elias, så smilede han igen og sagde afkræftet, "jeg er glad for du ikke er død".
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Candyfloss!!! - Fredrick   Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 10, 2013 8:00 am

Elias satte sig lidt bedre tilrette ved hans side og smilede til ham "tak.. fordi du reddede mig" mumlede han "jeg er ked af hvad du skulle igennem for at gøre det.."
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Candyfloss!!! - Fredrick   Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 10, 2013 8:03 am

Fredrick besvarede hans smil, "det var ingenting" sagde han med et grin, "bare sig til næste gang du gar brug for at blive reddet.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Candyfloss!!! - Fredrick   Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 10, 2013 8:04 am

Elias fik tåre i øjnene og gav ham et forsigtigt kram "mange tak" mumlede han.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Candyfloss!!! - Fredrick   Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 10, 2013 8:06 am

Han gengældte krammet, selvom det gjorde en anelse ondt, "ingen grund til at takke" sagde han og kiggede undersøgende på Elias, "hør du ser hellere ikke for godt ud, hvordan har du det?".
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Candyfloss!!! - Fredrick   Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 10, 2013 8:07 am

"Jeg har det fint" sagde Elias, og forsøgte ikke at tænkte på smerten i håndledene "det ikke noget sammenlignet med der.."
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Candyfloss!!! - Fredrick   Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 10, 2013 8:07 am

"mit healer igen" sagde han og trak på skuldrene, "dit er sølv, ikke?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Candyfloss!!! - Fredrick   Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 10, 2013 8:08 am

"Jo..?" mumlede han og rettede sig op. Han så på mærkerne fra kæderne.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Candyfloss!!! - Fredrick   Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 10, 2013 8:09 am

Han nikkede, "så healer de langsommere, som et normalt menneskes, og du kommer til at få ar" sagde han og så lidt bekymret på ham, "det er jeg ked af".
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Candyfloss!!! - Fredrick   Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 10, 2013 8:10 am

"Det gør ikke noget" sagde Elias og så på arene "jeg er ikke blevet soldt som drikkedunk, det er svært at være negativ"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Candyfloss!!! - Fredrick   Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 10, 2013 8:11 am

Han så undrende på ham, "drikkedunk? prøvede de at sælge dig?" spurgte han, han havde ikke rigtigt nået at tænke over, hvorfor de havde taget Elias.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Candyfloss!!! - Fredrick   Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 10, 2013 8:12 am

"ja.." Elias løftede op i sin bluse og pegede nogle forskellige steder "de stak nogle nåle i mig og tappede mig for.. et par små flasker blod" sagde han "men de sagde at deres køber gerne ville have en han personligt kunne tappe fra"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Candyfloss!!! - Fredrick   Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 10, 2013 8:13 am

Han knurrede vredt ved tanken, "så er jeg mindre ked af jeg dræbte den varulv" mumlede han, "tænk at sælge sine egne til den slags" han fnøs forarget.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Candyfloss!!! - Fredrick   Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 10, 2013 8:14 am

Elias nikkede lidt.. han strøg Fredrick over håret "er du ellers ok?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Candyfloss!!! - Fredrick   Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 10, 2013 8:15 am

Han nikkede, "ja, jeg har det fint" sagde han og smilede svagt da han blev strøget over håret, "især nu da du virker til at være uden for fare" fortsatte han og lukkede øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Candyfloss!!! - Fredrick   Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 10, 2013 8:16 am

Elias så på ham og smilede stort "det er jeg" svarede han "kan jeg gøre noget? For at.. jeg ved ikke.. wow du reddede mig liv.. jeg ved ikke hvordan man takker for den slags?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Candyfloss!!! - Fredrick   Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 10, 2013 8:45 pm

"En kop te ville være rart" sagde han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Candyfloss!!! - Fredrick   Candyfloss!!! - Fredrick - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Candyfloss!!! - Fredrick
Tilbage til toppen 
Side 8 af 11Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Næste
 Lignende emner
-
» Candyfloss! - Sean
» På vagt - Fredrick
» Gensyn - Fredrick
» Her er min familie - Fredrick
» Red Angels er i byen! - Fredrick

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Forlystelsesparken-
Gå til: