Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

isoleret elver kommer til byen for første gang //alle er velkomne//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

isoleret elver kommer til byen for første gang //alle er velkomne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: isoleret elver kommer til byen for første gang //alle er velkomne//   isoleret elver kommer til byen for første gang //alle er velkomne// - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 07, 2013 8:17 am

Hun tøvede lidt og vidste ikke helt, hvordan hun skulle svare ham, hun var ikke sikker på hun havde lyst til at fortælle en fremmede hele sin historie, både fordi hun ikke vidste, hvordan han ville tage det og fordi hun ikke havde lyst til at snakke om det, "... jeg forlod mit hjem og rejste her til, det tog noget tid" sagde hun tøvende, det var ikke helt forkert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

isoleret elver kommer til byen for første gang //alle er velkomne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: isoleret elver kommer til byen for første gang //alle er velkomne//   isoleret elver kommer til byen for første gang //alle er velkomne// - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 07, 2013 8:57 am

Han begyndte at føle at han måske overskred nogle af hendes grænser med sine spørgsmål, så derfor prøvede han at skifte emnet, "Men du sagde du havde været her før? Kan du i så fald fortælle mig hvor man kan få en bid at spise?" sagde han venskabeligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: isoleret elver kommer til byen for første gang //alle er velkomne//   isoleret elver kommer til byen for første gang //alle er velkomne// - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 07, 2013 9:03 pm

"oh, nej, jeg har ikke været her før" sagde hun med et svagt, undskyldende smil, "jeg har været i andre byer, men det burde ikke være så svært at finde" hun kiggede sig lidt omkring, "hm ... måske lidt nede ad den der gade?" foreslog hun og pegede mod en gade.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: isoleret elver kommer til byen for første gang //alle er velkomne//   isoleret elver kommer til byen for første gang //alle er velkomne// - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:10 pm

Han smilede blødt til hende. "Kan du vise mig hvordan sådan et sted ser ud? Jeg ved ikke hvad jeg skal kigge efter" sagde han lidt pinligt berørt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: isoleret elver kommer til byen for første gang //alle er velkomne//   isoleret elver kommer til byen for første gang //alle er velkomne// - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 11:10 pm

Hun nikkede og rejste sig "bare kom med" sagde hun og smilede svagt til ham, "jeg vil tro der nok er et sted nede ad en af gaderne" sagde hun og begyndte at gå mod den gade hun havde peget mod før.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: isoleret elver kommer til byen for første gang //alle er velkomne//   isoleret elver kommer til byen for første gang //alle er velkomne// - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 7:37 am

Han rejste sig hurtigt for at følge med "dejligt, og forresten tak fordi du vil hjælpe mig" sagde han og smilede. *utroligt at jeg har været så heldig at møde en der er så hjælpsom.* Tænkte han mens han gik efter hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: isoleret elver kommer til byen for første gang //alle er velkomne//   isoleret elver kommer til byen for første gang //alle er velkomne// - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 7:44 am

Hun amilede svagt til ham, "det var så lidt, jeg har alligevel ikke andet jeg skal" sagde hun og fortsatte hen ad gaden. Efter at have gået lidt, kom de til et lille sted, med en hyggelig atmosfære, der var blomster omkring, og vinduerne var lidt større end de andre steder, "jeg tror det her er et spisested" sagde hun og pegede mod det.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: isoleret elver kommer til byen for første gang //alle er velkomne//   isoleret elver kommer til byen for første gang //alle er velkomne// - Page 2 Icon_minitime

isoleret elver kommer til byen for første gang //alle er velkomne//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)
» I byen //åben for alle//
» Nyt ansigt i byen ~ Åbent for alle
» Gammel i gården, Ny i Byen (Åben for Alle)
» solnedgang ved havet - Sira - og andre er også meget velkomne

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Byen i trækronerne-
Gå til: