Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

jeg havde gabt over mer end jeg kunne tykke (Calla)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

jeg havde gabt over mer end jeg kunne tykke (Calla) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg havde gabt over mer end jeg kunne tykke (Calla)   jeg havde gabt over mer end jeg kunne tykke (Calla) - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 01, 2013 7:08 am

"der er ikke noget at takke for, enhver anden ville haft gjort det samme" hun fortsatte i det samme venlige tonefald som Neal brugte, hun tog nogle primmitive tallerkner skåret af træ og lagde kødet på dem og rakte en til Neal
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: jeg havde gabt over mer end jeg kunne tykke (Calla)   jeg havde gabt over mer end jeg kunne tykke (Calla) - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 01, 2013 7:30 am

Neal tog i mod tærlærken ''du aner ikke hvor meget du tager fejl, de fleste vil være for bange til at tage en fremmed ind i sit hjem'' sagde hun dystert
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: jeg havde gabt over mer end jeg kunne tykke (Calla)   jeg havde gabt over mer end jeg kunne tykke (Calla) - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 05, 2013 7:27 am

"alle de andre mennesker"påpegede calla og spiste resten af kødet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: jeg havde gabt over mer end jeg kunne tykke (Calla)   jeg havde gabt over mer end jeg kunne tykke (Calla) - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 10:20 pm

''det gør det gør det bare være, for så har du jo en ide om hvad der er der ude''
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: jeg havde gabt over mer end jeg kunne tykke (Calla)   jeg havde gabt over mer end jeg kunne tykke (Calla) - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 7:28 am

hun lo en dyster latter, hun stoppede og kiggede på Neal "har du et sted du kan sove?som ikke er langt herfra"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: jeg havde gabt over mer end jeg kunne tykke (Calla)   jeg havde gabt over mer end jeg kunne tykke (Calla) - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:06 am

''jeg har et kolegieværelse, nær centrum, men det bliver ikke svært at komme der hen, fo minne vinger er ikke skadet, så jeg kan bare flyve der hen'' sagde Neal med et venligt smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: jeg havde gabt over mer end jeg kunne tykke (Calla)   jeg havde gabt over mer end jeg kunne tykke (Calla) - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 15, 2013 1:21 am

"du kan også sove her hvis du vil" hun smilede venligt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: jeg havde gabt over mer end jeg kunne tykke (Calla)   jeg havde gabt over mer end jeg kunne tykke (Calla) - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 15, 2013 1:26 am

Neal folde sine midnats-sorte ravne-vinger ud ''det er langtid siden jeg sids har fløjt, så jeg trænger til at komme i form, og nu kan jeg bruge mine skader som undskyldning''
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: jeg havde gabt over mer end jeg kunne tykke (Calla)   jeg havde gabt over mer end jeg kunne tykke (Calla) - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 15, 2013 1:29 am

Calla nikkede forstående "god vind"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: jeg havde gabt over mer end jeg kunne tykke (Calla)   jeg havde gabt over mer end jeg kunne tykke (Calla) - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 15, 2013 1:32 am

''jeg skylder dig en tjæneste'' sagde Neal og gik ud af hulen, hvor hu teleporterede sig over trærende og fløj mod byen

//the end//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: jeg havde gabt over mer end jeg kunne tykke (Calla)   jeg havde gabt over mer end jeg kunne tykke (Calla) - Page 2 Icon_minitime

jeg havde gabt over mer end jeg kunne tykke (Calla)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
»  - Calla
» Er det det værd? - Calla
» Dette er mit hjem. //Åbent for alle der kunne have lyst //
» Kunne godt bruge en hjælpene hånd i butikken og en roommate så hvorfor ikke emo duden? //Lucian//
» sne - calla

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: