Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Dagens ret//Will

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Dagens ret//Will - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagens ret//Will   Dagens ret//Will - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 25, 2013 11:21 am

"Nåh, men er den her situation ikke akavet?" sagde Jake og grinte også højlydt og falsk, bare for at kunne være med. "Men helt seriøst. Undskyld jeg nær havde dræbt dig." Han havde mest af alt lyst til bare at komme hjem, men noget i ham - meget dybt inde i ham - sagde at det ikke ville være godt at efterlade elveren herude. "Kunne du ikke tænke dig, at komme med os," spurgte han og prøvede igen med et smil. Denne gang holdt det lidt længere, men det var stadig anstrengt, mindst ligeså falskt som latteren havde været.
Tilbage til toppen Go down
Safira

Safira


Race : Dæmon
Bosted : Har sit eget sted ikke langt fra centrum
Offgame Alder : 25
Tilmeldings dato : 23/01/13
Antal indlæg : 125

Dagens ret//Will - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagens ret//Will   Dagens ret//Will - Page 2 Icon_minitimeTors Apr 11, 2013 7:48 am

Safira så over på elveren... Will... Og lagde så hovedet let på skrå. et øjeblik så han ud til at være helt i sin egen verden. Gad vide hvad han dog tænkte på?
Hun så chokoeret på Jake da han også kort deltog i den falske latter. Hun kunne god høre nu hvor latterligt det havde lydt, og sikkert endnu være med hende. Det undrede hende dog endnu mere da Jake spurgte elveren om han ville komme med. Men så kastede hun et ordentligt blik på elveren og satte sig hurtigt ind i Jakes tankegang.
Hun satte hurtigt en høflig maske op. En som hun havde brugt en hel del, og som hun håbede virkede ægte.
"Ja du er velkomen, på trods af den lille... misforståelse. Vi kan øhm... Tage hjem til mig og få en kop varm kakao?"
Hun så fra den ene til den anden, men den anspændte stemning syntes ikke at forsvinde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagens ret//Will - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagens ret//Will   Dagens ret//Will - Page 2 Icon_minitimeTors Apr 11, 2013 8:56 am

Will, der som sædvanligt ikke kan se situationen, lyste pludseligt op over at stemningen lige havde ændret sig fra akavet til vendlig. Han satte et stort glad smil op. "Ehmm...ja tak...med glæde...ja" *se bare alle bliver glad med et slips* tænkte Will. *Et slips om dagen holder lægemanden væk eller hvad man nu siger*. "men... hvor bor du så?" spurgte Will, der var begyndt at mærke smerten i sit ben, ville enligt bare ville væk fra gaden, og ind i varmen. Will poppede hænderne i lommen og stod lidt og vippedefrem og tilbage på fødderne. Han gjorde mine til at sige noget men lod være han for selv han kunne ikke finde på noget at sige. Will begyndte at tænke på planten i resturenten. *sååå...dette skete enlig fordi jeg vandede en plante?* *er denne situationen god eller dårlig?...thjah på den ene side fik jeg bank af en varulv, men det jo hvad der sker...på den andend side har jeg fået mig nogle nye venner* han begyndte at smile (mere end han gjore i forvejen). han kom tilbage til den samme verden som Varulven og Demonen. "normen...hvad heder i så?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dagens ret//Will - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagens ret//Will   Dagens ret//Will - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dagens ret//Will
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: