Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Nogen som vil skrive?

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Nogen som vil skrive? Empty
IndlægEmne: Nogen som vil skrive?   Nogen som vil skrive? Icon_minitimeMan Jan 21, 2013 7:48 am

Godaften min kære Gæst


Jeg skal have startet Isobel, og dertil kunne jeg godt bruge nogle plots blandt andet. Måske et sted at bo, andet arbejde end det hun har, måske familie? Jeg vil meget gerne høre, om I har nogle idéer til plots.
Selvfølgelig vil jeg gerne skrive uden et plot, hvor vi bare ser hvad der sker hen ad vejen.

Mit eneste krav er at indlægene skal være på mindst 3-4 linjer, det bliver oftest forfærdelig kedeligt hvis samtlige indlæg er korte og mangler kreativitet.


Kærlig Hilsen

Isobel Anna Moore
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen som vil skrive? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen som vil skrive?   Nogen som vil skrive? Icon_minitimeMan Jan 21, 2013 7:03 pm

Hey, jeg vil gerne emne ^^ har du nogle ideer til plot, eller støder vi bare ind i hinanden? Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen som vil skrive? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen som vil skrive?   Nogen som vil skrive? Icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 3:02 am

Jeg vil gerne emne med dig! Very Happy Bare sig sted og tid, evt. plot også. Jeg er ikke kræsen. :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen som vil skrive? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen som vil skrive?   Nogen som vil skrive? Icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 8:09 am

Slade: Kan se at du er elektriker, måske du kan fikse noget i hendes lejlighed?

Jake: Er der noget du kan bruge en ung kvinde til? Hvis det er kan de altid blive venner? Måske kan du vise hende rundt i byen?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen som vil skrive? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen som vil skrive?   Nogen som vil skrive? Icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 8:28 am

Jeg vil da meget gerne emne med dig hvis det er :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen som vil skrive? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen som vil skrive?   Nogen som vil skrive? Icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 8:30 am

Jeg vil også gerne skrive med dig Cassiel. Skal vi finde på et plot, eller bare se tingene an?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen som vil skrive? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen som vil skrive?   Nogen som vil skrive? Icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 8:34 am

Vi kan da godt se på et plot hvis det er, jeg skal bare lige have nogle ideer *lidt ide tom pt*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen som vil skrive? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen som vil skrive?   Nogen som vil skrive? Icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 8:46 am

Jeg er også ret så ideløs lige nu. Har bare veninder, men ved ikke om det er for kedeligt eller om Cassiel overhovedet er veninde typen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen som vil skrive? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen som vil skrive?   Nogen som vil skrive? Icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 8:49 am

Hun er altså os et "normalt" socialt menneske så hun vil da gerne have nogle som hun kan være sammen med ind i mellem c:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen som vil skrive? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen som vil skrive?   Nogen som vil skrive? Icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 8:52 am

Altså det er fint med mig hvis de blev veninder (;
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen som vil skrive? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen som vil skrive?   Nogen som vil skrive? Icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 8:57 am

Kunne jeg overtal dig til og lave for jeg skal lave Luke her om et øjeblik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen som vil skrive? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen som vil skrive?   Nogen som vil skrive? Icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 8:58 am

Altså jeg skal faktisk til at logge, men jeg kan lave i morgen hvis det er okay?
Hvor skal det være henne af?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen som vil skrive? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen som vil skrive?   Nogen som vil skrive? Icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 8:59 am

Det styr du og jeg kan godt vente hvis det er c:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen som vil skrive? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen som vil skrive?   Nogen som vil skrive? Icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 9:01 am

Så laver jeg det i morgen, jeg smider bare et link ind her når det er.

Godnat (;
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen som vil skrive? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen som vil skrive?   Nogen som vil skrive? Icon_minitimeOns Jan 23, 2013 4:19 am

Cassiel skal det være et bestemt sted?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen som vil skrive? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen som vil skrive?   Nogen som vil skrive? Icon_minitimeOns Jan 23, 2013 4:20 am

nej jeg frisk på hvor det nu end bliver
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen som vil skrive? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen som vil skrive?   Nogen som vil skrive? Icon_minitimeOns Jan 23, 2013 4:23 am

Okay, jeg laver det først senere i aften. Har for mange lektier nu, og skal til træning efter. Så jeg må desværre bede dig vente (;
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen som vil skrive? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen som vil skrive?   Nogen som vil skrive? Icon_minitimeOns Jan 23, 2013 4:44 am

bare okay jeg normalt okay god til og vente
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen som vil skrive? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen som vil skrive?   Nogen som vil skrive? Icon_minitimeOns Jan 23, 2013 6:11 am

jeg er frisk Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen som vil skrive? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen som vil skrive?   Nogen som vil skrive? Icon_minitimeOns Jan 23, 2013 6:30 am

Cassiel: https://aterswell.danskforum.net/t974-the-coldness-cassiel#50513

Dejligt Seungri. Har du en ide til et plot? Jeg har ikke ret, så ellers skal vi bare se hvad der sker? (;
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen som vil skrive? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen som vil skrive?   Nogen som vil skrive? Icon_minitimeOns Jan 23, 2013 7:14 am

vi ser bare hvad der sker Very Happy
kan du lave det?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen som vil skrive? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen som vil skrive?   Nogen som vil skrive? Icon_minitimeOns Jan 23, 2013 7:19 am

Jo, hvor skal det være henne?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen som vil skrive? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen som vil skrive?   Nogen som vil skrive? Icon_minitimeOns Jan 23, 2013 7:21 am

jer er faktisk ligeglad, men bare find et eller andet sted. Der hvor din karakter kommer oftest.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen som vil skrive? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen som vil skrive?   Nogen som vil skrive? Icon_minitimeOns Jan 23, 2013 7:23 am

Okay, jeg smider et link ind her når jeg har fået det lavet (;
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen som vil skrive? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen som vil skrive?   Nogen som vil skrive? Icon_minitimeOns Jan 23, 2013 8:02 am

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nogen som vil skrive? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen som vil skrive?   Nogen som vil skrive? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nogen som vil skrive?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Nogen der vil skrive med mig?
» Nogen der vil skrive/emne med mig :3
» Er ny her :) Nogen der vil emne?
» nogen der vil emne med med mig?
» Nogen der vil emne?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: