Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Take the world with a storm!

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Take the world with a storm! Empty
IndlægEmne: Take the world with a storm!   Take the world with a storm! Icon_minitimeFre Dec 28, 2012 12:48 pm



BASIC INFOMATION
NAVN l ALDER l KROPSALDER l RACE
JOB l HØJDE l VÆGT

Irina Von Kashmir l 275 år l 40 år l Vampyr
Hun søger l 1.70 l 62 kg


PERSONLIGHED HILSEN
Godaften De herre og damer.
Mit navn er Irina Von Kashmir og jeg din sidste levene vampyr fra Kashmir klanen, som der en gang var en af ruslands mest magtfuld vampyr klanener. Jeg har rejst over hele verden men det kun ganske få år siden at jeg endelig fik lov til og komme ind i USA og derfor har min rejse ført mig her til Aterswell, jeg søger nok en gang at genopbyg Kashmir klanens ære men vejen er stadig lang og jeg har endnu ikke set eller mødt en person som kunne blive til en storhed i min klan.


KRAV
Hold linjetalte over fem linjer
Race... Don't care (hvis krave er dog til de der ønsker og join klanen)
Det kreative er et krav fra min side, jeg gider ikke og snakke konstant, LET SOMETHING HAPPEN PLEASE!
Klan ansøgning kan søges om i PM eller in game møde


JOB WANTED!
Jeg leder efter en mulighed for et job, men det skal ikke være det som alle og en hver kan ansøg om for sådan er jeg ikke. Jeg leder efter en mulighed som kan fører mig tilbage ind i en eller anden form for militær, for jeg være royal kommandør af den russiske hær og derfor vil jeg helst gerne tag imod et job som rådsmedlem, livvagt, kommandør, lejemorder eller andet der hører der hen af.












Tilbage til toppen Go down
 
Take the world with a storm!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Saying hello to this new world~
» another world here //simone//
» The forgotten world
» Exploring the world - Clarissa.
» this new world that have been hidning // Natsu

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: