Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 another world here //simone//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Shaun

Shaun


Race : dæmon
Bosted : en stor lejlighed i den rige del af aterswell
Tilmeldings dato : 09/10/14
Antal indlæg : 26

another world here //simone// Empty
IndlægEmne: another world here //simone//   another world here //simone// Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 6:47 pm

S: en lejlighed i china town
T: 19.00
O: et par betjente, den forskrækkede mor og et offer der ligger med 2 punkteringer i hals åren
V: grå skyer over alt
P: en gammel sort trench coat, en denim skjorte og et par jeans samt en cigaret siddende i klemme ved hans øre

Constantine så på liget, han holdt et lille kors ved hans side og mumlede på latin. hans øjne blev fyldt med en rød farve og han så igen på liget, der var ingen magi tilbage her, ikke engang tegn på at denne person ville overleve som vampyr. de to betjente så på ham "hvad har du gang i, det hokus pokus virker ikke" han vendte sig rundt og tog cigaretten fra sit øre og en lighter med et kors på siden og rettede sig op før han pustede røg i hovedet på den betjent der havde sagt det "bare fordi du ikke kan se det, betyder det ikke det virker" han lagde cigaretten i mente i hans mundvig før han tog korset og lagde det på brystkassen af liget.
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

another world here //simone// Empty
IndlægEmne: Sv: another world here //simone//   another world here //simone// Icon_minitimeLør Okt 11, 2014 2:04 am

Simone ankom til gerningsstedet, og nåede lige at høre det sidste der blev sagt, "nej, men når det hverken kan bevises eller ses, er det et ret godt tegn" sagde hun og sendte Constantine et skeptisk blik. "Hey Tom" sagde hun og nikkede til en af betjentene, "hvad er der sket her?" .
Tilbage til toppen Go down
Shaun

Shaun


Race : dæmon
Bosted : en stor lejlighed i den rige del af aterswell
Tilmeldings dato : 09/10/14
Antal indlæg : 26

another world here //simone// Empty
IndlægEmne: Sv: another world here //simone//   another world here //simone// Icon_minitimeLør Okt 11, 2014 12:07 pm

han smilede bare da en kvinde kom ind i lokalet og pegede på hende med en handske beklædt finger "se det er den attitude der fik mig til at tage fra mit gamle hjem" han tog noget vievand og sprøjtede det over liget før han pakkede sine sager sammen før han smilede til hende "4 punkterings huller i hoved arterien i et symetrisk, og..." han gik hen og så et kors skåret ud i huden på halsen "et mærke på halsen" han gik hen til hende "her er mit kort, ring til mig når i finder ud af noget" han tog en smøg og stillede sig ud på gangen og snakkede mede den gamle mor.
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

another world here //simone// Empty
IndlægEmne: Sv: another world here //simone//   another world here //simone// Icon_minitimeLør Okt 11, 2014 9:18 pm

Simone hævede et øjenbryn og så efter ham da han gik, så vendte hun sig mod Tom, "så ... hvem er den type?" spurgte hun og nikkede i retning mod døren, "har han overhovedet lov til at være her?" fortsatte hun skeptisk. Hun puttede kortet i lommen og trak på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Shaun

Shaun


Race : dæmon
Bosted : en stor lejlighed i den rige del af aterswell
Tilmeldings dato : 09/10/14
Antal indlæg : 26

another world here //simone// Empty
IndlægEmne: Sv: another world here //simone//   another world here //simone// Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 8:10 pm

Constantine så på den gamle dame med et forsikrende smil før han gik ned til den taske han havde stillet inde i værelset og fandt en gammel lanterne frem som han fyldte med røgelse og tændte. han gik ned af gangene mens han mumlede noget på latin. ikke fordi dette gjorde noget, det var mere for at berolige folk. han vidste allerede hvad det var, en vampyr han havde sporet noget tid, han gik tilbage af gangen og ind i værelset "til din information er jeg en special efter forsker" han trak et blankt stykke parpir frem men for dem var det et rigtigt efterforsker skilt "jeg bliver brugt i specielle tilfælde som det her, er du chefen her" han så på hende med et ubekymret blik før han pegede på de to betjente "forlad os" han ventede til de var gået før han gik tre skridt hen mod et skab og åbnede det. der faldt et andet lig ud og før at kvinden kunne sige noget lagde han en hånd over hendes mund "shhh" han strammede sine læder handsker lidt mere før han kiggede lidt mere ind i skabet. på bag vægen stod der noget "fodder" mumlede han lidt for sig selv. han vente sig om så på den kvinde der nu lå halvnøgen på gulvet med de samme skader som den anden. han bed sig selv lidt i fingeren i konflikt "ok jeg tror jeg har set nok" han gik hen til døren og det var som om han blev en anden "manden og kvinden ligger på sengen, har det hyggeligt og alt det der" han går tre skridt og så på det smadrede vindue "forbryderen kom ind gennem vinduet mens kvinden er på toilet og sætter tænderne i manden som er kommet op" han gik hen til det første lig og vendte det om "markere et kors ved strube hovedet for at sige det er ham" han rejste sig og så over på det andet lig "der efter kommer kvinden ud af badeværelset og bliver overfaldet på samme måde, men efter som det ikke var med vilje gemte han det i skabet hvor han skrev ordet fodder" han vente sig om "nogen spørgsmål"
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

another world here //simone// Empty
IndlægEmne: Sv: another world here //simone//   another world here //simone// Icon_minitimeTirs Okt 14, 2014 5:54 am

Idet fyren lagde sin hånd over hendes mund, hamrede hun instinktivt sit knæ op i hans mellemgulv. "fuck!" udbrød hun, "hvis vi skal arbejde sammen" snerrede hun, "så skal du ikke rører mig uden at have fået lov" sagde hun surt, så satte hun sig på hug for at undersøge liget.
Tilbage til toppen Go down
Shaun

Shaun


Race : dæmon
Bosted : en stor lejlighed i den rige del af aterswell
Tilmeldings dato : 09/10/14
Antal indlæg : 26

another world here //simone// Empty
IndlægEmne: Sv: another world here //simone//   another world here //simone// Icon_minitimeTirs Okt 14, 2014 8:18 am

han så på hende med et et vredt blik "arbejde sammen, nej nej nej. jeg arbejder, du er her fordi jeg skal have en betjent med mig på opgave" han trak en cigaret frem og tændte den "men mine forudsigelser siger at ham her var målet" han lod en fod vende hans ansigt. han gik hen til døren og vinkede til at hun skal komme med "hør her, hvad jeg fortæller er 100% rigtigt" han så over sin skulder med alvor i blikket.
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

another world here //simone// Empty
IndlægEmne: Sv: another world here //simone//   another world here //simone// Icon_minitimeOns Okt 15, 2014 12:26 pm

Simone så irriteret på ham, og sukkede tungt, så gav hun sig til at kigge på liget. Døren ind til rummet gik op, og John, en af de betjente hun arbejde sammen med, trådte ind. "Hey Simone, er alt som det skal være?" spurgte han, og skævede lidt mod Constantine. Simone nikkede, og vinkede afværgende med hånden, "Alt er som det skal" sagde hun, "du kan gå, fortæl de andre at dette er endnu en sag, der ikke er vores område" fortsatte hun, lettere irriteret. John nikkede og sukkede svagt, før han gik. Simone vendte sig mod Constantine, "så dine ... forudsigelser? ... siger at han var målet?" spurgte hun, og kiggede lidt på de to døde.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





another world here //simone// Empty
IndlægEmne: Sv: another world here //simone//   another world here //simone// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
another world here //simone//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Saying hello to this new world~
» The forgotten world
» Take the world with a storm!
» Exploring the world - Clarissa.
» this new world that have been hidning // Natsu

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Chinatown-
Gå til: