Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 very well then - Lukas

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Næste
ForfatterBesked
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

very well then - Lukas  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 7 Icon_minitimeSøn Jan 06, 2013 3:43 pm

Louis smilede blidt og lukkede øjnene lidt, det var nu meget rart at ligge der lidt.. bare ligge og hygge sig lidt, slappe af.. nusse.. og tale lidt.. mhmm.. Lukas var dejlig, han kunne godt blive vant til at have ham.. omkring sig.. hele tiden, nok til det blev en dårlig vane, nå ja.. man kunne vel heller ikke regne med det kun kunne blive noget dårligt.. når man ikke egenag havde givet det et forsøg. "Mhmm" mumlede han stille og sukkede så lidt "Du må bide alt det du vil.." mumlede han bare stille og smilede lidt frækt til ham.. og kiggede på ham, han benægtede ikke det med at være elver.. så han vidste det godt! Åh den løgner.. ih! "Du vidste det godt.. åh.. du løg for mig.." mumlede han og rystede bare på hovedet af ham, "Så fortæl mig sandheden.. nu.. kan du et eller andet sindsygt.. eller har du ingen evner?" hviskede han stille og rystede lidt på hovedet af ham. Han lukkede øjnene da Lukas rejste sig og tog sit tøj af, han fulgte hans eksempel og gjorde det samme, smed klunset. Han lagde sig ned igen og lod Lukas krave ind og ligge sig på hans bryst. Han trak dynene op omkring dem og kyssede ham i panden. "Du må godt sove nu.." hviskede han stille, de kunne snakke videre imorgen.. mhmm. "Nej ikke rigtig.." mumlede han stille og smilede så, "Jeg er rolig hele tiden.. desuden kan jeg gå i et slags koma om dagen.. og sove på den måde.." mumlede han bare og grinede lidt og nussede ham op og ned af ryggen.. mhmm han var dejlig blød og varm.. dejlig!
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

very well then - Lukas  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 7 Icon_minitimeMan Jan 07, 2013 1:14 am

Lukas sendte ham et skeptisk blik omkring bideriet, men fik øje på det frække smil... hmm. Han nappede ham drillende i trøjen og sukkede så da han snakkede om at han løj for ham "nej.. jeg løj ikke.. jeg beskyttede bare mig selv" mumlede han stille, Louis havde jo... ligesom heller ikke sagt noget om sin egen race vel? Desuden.. så havde Lukas far menneske.. så han var ikke helt elver. Kun lidt... halvt. Ja. Han kunne jo ikke bare gå rundt og fortælle folk hvor han kom fra, og hvorfor han havde anderledes træk end nogen, og kunne ting.. som ingen andre kunne. "Sindssygt er det nok ikke.." hviskede han helt stille og skævede op til ham. Han sukkede og lod sin hånd glide ned over hans brystkasse og mærkede dynen omkring sig.. "Mmhm.." hviskedehan stille, og nikkede "ja.. lige om lidt" hviskede han og lukkede sine øjne lidt i, men så han stadig kunne se Louis gennem sine øjenvipper.
Han nikkede stille til hans fortælling om koma... om dagen "Gør du det tit?" mumlede han , og nussede ham langsomt nedover brystkassen til maven... stoppede der, og nussede ham langsomt lidt rundt der hvor han kunne komme til.. Hna kunne godt lide at kunne mærke hans hud under sig... eller bare under sine fingre.. mmhm.
"Skal du på arbejde imorgen..?" hviskede han så, og kærtegnede det nederste af hans mave med sine fingerspidser, lige over hans underbuksekant.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

very well then - Lukas  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 7 Icon_minitimeMan Jan 07, 2013 4:34 am

Louis grinede lidt og rystede på hovedet af ham.. han var lidt naiv men det var nu egentlig meget sødt.. uskyldig.. eller nej det var han ikke, nærmer løgner.. men han tilgav ham. "Jeg har vidst hvad du er lige siden jeg tog dig med hjem første gang.." sagde han stille og smilede bare lidt drillende til ham.. han var ikke sikker på hvordan Lukas havde det med at være.. anderledes, eller altså med.. at Louis sådan.. trådte rundt i det, selv om det jo ikke var meningen på den måde.. han var bare.. han ville bare vide det! "Hvad kan du.. Lukas.." mumlede han stille, han gad ikke høre på flere løgne fra ham.. han var elver selvfølgelig kunne han et eller andet sindsygt? Det kunne de.. der levede i skoven.. magi.
"Mhmm.." sagde han roligt og fortsatte sin nussen op og ned af hans ryg, og op i hans hår.. mhmm.. dejlig blød.. han var så varm, det var.. mhm. "Nej.. ikke rigtig.." mumlede han bare roligt, "Jeg bryder mig ikke om det?" sagde han så bare kort og smilede lidt, det der med at sove om dagen, og leve det vilde liv om natten.. nej.. han levede lige meget om dagen som om nat.. han arbejde jo og sådan noget. "Mhmm.. Lukas.." hviskede han stille og tog blidt fat om hans håndled, Lukases hånd der var lidt.. langt nede.. og mhmm! "Hvis du skal have.. noget søvn i nat.. så må du hellere lade være med det der.." brummede han stille, og flyttede Lukases hånd op på sit bryst i stedet og smilede lidt kært til ham. "Måske.." mumlede han bare, det kom an på hvad.. Lukas havde i tankerne.. hvis han blev hjemme.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

very well then - Lukas  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 7 Icon_minitimeMan Jan 07, 2013 7:47 am

Luke åbnede sine øjne helt igen "hvorfor spurgte du så?" brummede han i samme krigeriske tonefald som tidligere.. Han så ned, blev usikker.. det var jo ikke noget han praktiserede.. ikke noget han viste til nogen. Han kunne jo også bare vise ham en brøkdel? Han satte hænderne mod hans brystkasse og satte sig op så han sad på hans mave og dynen gled lidt ned bag hans ryg... Han så sig lidt om i værelset.. forsøgte at finde noget... på en passende størrelse, han ville ikke overbelaste sin allerede udkørte krop, det ville jo være det rene selvmord.
Han fik øje på en kuglepen på skrivebordet i værelset og løftede så hånden, gjorde et lille løft med sin pegefinger og kuglepennen lettede fra bordet. Den svævede i luften et stykke tid, mens Lukas holdt øje med den, til han fjernede sin hånd, og kuglepennen faldt til bordet igen. Han vendte blikket mod Louis igen og trak på skuldrende og "da daaa..." sagde han stille og smilede kort til ham. "Tilfreds?" mumlede han så, og lagde hovedet på skrå "Hmm.. okay, så skal man jo heller ikke gøre det" sagde hanblidt og fjernede sine hænder da Louis bad ham stoppe. "Så må jeg hellere lade være.." mumlede han så, og trak dynen op igen og lagde kinden mod hans brystkasse. Det var faktisk rart.. at ligge der.. og blive nusset... mmhm. "Må jeg godt ligge her..?" hviskede han stille... han lå der jo i forvejen... men han ville gerne spørge.. så han kunne få lov at falde i søvn der.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

very well then - Lukas  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 7 Icon_minitimeMan Jan 07, 2013 9:56 am

Louis smilede bare og så lidt på ham, "Fordi jeg ville have dig til at fortælle mig det.." sagde han roligt og kiggede lidt på ham, "ikke flere løgne.. om.. hvem vi er.. okay?" sagde han blidt og kiggede lidt på ham, selvfølgelig blev han nød til at lyve hvis Lukas spurgte til om han havde købt en julegave og hvad det så var.. men det var en fair løgn og ikke noget der kunne såre den anden, som sådan.. men han ville ikke høre mere pjat, Lukas skulle fortælle at han var elver når han var det.. slut. Han så lidt på ham da han satte sig op og fulgte hans blik hen til sit skrivebord og kiggede lidt da han fik øje på den svævende kuglepen og lysnede op i et stort smil "Brilliant!" sagde han glad og vendte sit blik mod Lukas og smilede stadig, rigtig glad.. eller nok nærmer imponeret. "Kan du også få andre ting til det? Kan du få mig til det?" sagde han og sendte ham et nysgerrig blik. "Det er fantastisk.." mumlede han bare stille og nikkede bare lidt. "nej.." mumlede han og så lidt på ham og smilede så "Vil du gerne have jeg bliver hjemme imorgen? Jeg gør det gerne.. for din skyld.." hviskede han blidt og aede ham over håret. "Det komme så an på om du er til sex eller søvn lige nu.. jeg kan godt afgive min stemme.." sagde han lidt drillende og kyssede ham på hovedet.. søde lille trætte menneske elver.. dreng.. noget.. ja. "Mhmm det må du.." hviskede han kærligt.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

very well then - Lukas  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 7 Icon_minitimeMan Jan 07, 2013 10:45 am

Lukas sukkede og mukkede lidt over det med løgnene... "Nej jeg skal nok lade være.." mumlede han... de var jo stadig.. sammen, under Louis tag.. så et eller andet sted, havde Louis det sidste ord. Og nej, han havde egentlig heller ikke lyst til at lyve.. dårlig vane. "Undskyld.." hviskede han så, og sendte ham et forsigtigt smil "så lover vi hinanden det!" sagde han, og puttede sig bedre til rette ved hans brystkasse. Han kunne dog ikke lade være med at smile lidt da han lød helt imponeret.
"Mest småting.. det tager meget på mine kræfter.. måske?" grinede han stille, og så op i hans nysgerrige blik. "Tak.." sagde han.. fantastisk? Tja.. jo, det var det vel. "Vi kan måske til at få dig til at svæve imorgen.." hviskede han og gabte. Han skævede til ham, og fugtede sine læber med tungespidsen "Du må godt tage på arbejde.. men hvis du ikke skal kan vi måske lave et eller andet? Jeg kan forsøge at få dig til at svæve?" drillede han, og trykkede et lille kys mod hans brystkasse.
"Søvn.. gætter jeg?" mumlede han, Louis var jo så omsorgsfuld.. så sex havde han nok ikke meget lyst til.. eller det havde han måske? Efter den afvisning han havde fået tidligere? Hmm.. Han kravlede lidt længere op til ham og løftede hovedet og trykkede blidt sine læber mod hans.. bare lige.. en enkelt gang.. mmhm. "Tak.." hviskede han og lagde sig til rette igen, og nussede ham lidt på brystkassen, nu hvor han ikke måtte nusse ham længere nede...
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

very well then - Lukas  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 7 Icon_minitimeMan Jan 07, 2013 12:15 pm

Louis smilede lidt og nikkede, "Godt.." sagde han blidt og nussede han videre.. det var ikke for at være ond, han kunne bare ikke lide hvis de skulle.. lyve for hinanden om den slags.. men nu havde de ligesom også fået lagt kortene på bordet, og nu de begge to ligesom havde haft en lille hemmelighed at fortælle.. så kunne de jo ligeså godt fortælle resten.. altså.. ja.. han ville i hvert fald ikke skjule noget for ham mere. "Okay.." sagde han blidt og smilede lidt. "Nå okay.. ja.. men det er stadig sejt.." sagde han bare roligt og grinede så bare.. ah.. skulle han til at svæve rundt, "Måske når du ikke er gul og blå over det hele.. " mumlede han stille, og sukkede.. Lukas skulle lige.. heale.. mhmm. "Mhmm.. jeg tror jeg bliver hjemme.. hos dig.. og lejer sygeplejer.. ind til du har fået det lidt beder.." hviskede han stille og kyssede ham på kinden.. nogen skulle jo passe på ham.. og sørge for at han ikke kom mere til skade.. altså! "Søvn.. hmm? nej.. sex.." brummede han bare og smilede frækt til ham, "sov bare.." hviskede han blidt og nussede ham blidt.. ind i søvnene.. "Så hygger vi i morgen..." hviskede han bare og lod Lukas falde i søvn på sit bryst. Efter nogen lange minutter stod han op og satte sig foran computeren hvor han arbejde de næste timer.. men han forlod ham ikke, forlod ikke Lukas, forlod ikke værelset, og en gang imellem sneg han sig hen og kyssede ham blidt på panden, og så tilbage til computeren igen.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

very well then - Lukas  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 7 Icon_minitimeMan Jan 07, 2013 12:54 pm

Han nikkede stille, og smilede af hans betegnelse.. gul og blå.. over det hele... ja,det var han vidst. Han lagde sig bedre til rette "jeg kunne nok ikke få en bedre sygeplejer.." hviskede han, og grinede da han sagde sex istedet for og nikkede "ja.. okay.." hviskede han og gabte igen. "Godnat Louis.." mumlede han, og faldt i søvn, få minutter efter sit godnat. Resten af natten bemærkede han ikke noget han sov som en sten.. Eller, en enkelt gang mærkede han et køligt kys på sin pande, men sov videre med et let smil.

//Morgen, d. 24 dec. //

Lukas lå viklet ind i dyner og puder i Louis store seng, og halvsov.. noget.. rævesøvn lignende. Han var vågen, han ville bare ikke op.. det var så svært at forlade de bløde lagner, og dyner og mmhm.. Det var jo den rene forkælelse, og selvfølgelig meget bedre når Louis også lå i den... Han smilede lidt, og åbnede sine morgenøjne der var sammenknebne for at blive skånet for sollys.. men der var ikke noget sollys, det havde Lukas glemt.. det var måske også godt det samme, tænk hvis Louis blev ramt af det. Han sank ved tanken og satte sig op.. der var stille i huset, og rummet emmede af varme.. han trængte til et bad!
Han skævede mod computeren i rummet, hvorved Louis sad og tastede.. Han så ret vågen ud på trods af at han nok havde siddet der det meste af natten. Han rejste sig og strakte sig mens han gik mod døren i rummet, før han lige kyssede Louis på kinden på vejen "Morgen.." smilede han skævt, og nussede ham let i nakken "Er det iorden jeg lige tager et bad?" spurgte han.. han kunne ligeså godt gøre det nu, han kunne bedst lide at starte dagen sådan. Selvom derhjemme i kælderen ville det have været så styrtende koldt at han ville have fået en temmelig brutal opvågnen, og sikkert ville have stået og trippet, mens han forsøgte at blokere et skrig ude under bruseren.. her kunne der heldigvis reguleres lidt ved temperaturen.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

very well then - Lukas  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 7 Icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 9:52 am

Louis vendte sig da han hørte Lukas stige ud af sengen og sendte ham et blidt smil over skulderen "Godmorgen smukke" hviskede han blidt og betragtede ham.. imens han forsigtig bevægede sig omkring Han smilede lidt ved det blide kys og vendte sig lidt mere mod ham og trak ham lidt ned så han lige kunne kysse ham på læberne. "Mhmm.. ja gør du det.." sagde han roligt og fulgte Lukas med øjnene da han smuttede ud for at gå i bad. Han rejste sig, gemte sit arbejde, slukkede computeren, åbnede vinduet, og redte seng. Det tog nok.. 10 minutter.. nok til Lukas havde smidt tøjet og var gået ind under vandet, og nok også havde fået vasket hår.. perfekt! Han listede ud på badeværelset og kiggede lidt på Lukas gennem det badeværelse glasset, så man kun kunne se hans silhuet. Han smilede lidt og trak sit tøj af, så stille han kunne.. det skulle jo være en overraskelse.. Langsomt.. og nøgen.. bevægede han sig hen til glas døren til bruseren, og åbnede den langsomt op.. Lukas stod mod ryggen til.. perfekt. Han gled ind i bruseren og lukkede glasdøren igen så de var fanget inde i den.. okay store karbine. Han lagde sine hænder om ham bag fra og trak ham ind til sig og grinede så. "Hej.." hviskede han stille og nappede ham drillende i øret.. åh.. mhm!
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

very well then - Lukas  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 7 Icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 11:49 am

Lukas tændte for vandet, gled ud af sine boksers, trådte ind i kabinen og lod det varme vand strømme ned over sig. Han sukkede af nydelse og blev stående mens hans krop blev gennemvarmet.. ikke fordi han frøs, men fordi det føltedes helt fantastisk. Han stod der.. længe.. bare nød at blive gennemvarm, mens dampen steg op omkring ham og blandede sig med luften så der til sidst var helt tåget.
Han lagde ikke mærke til at døren gik op, og at Louis langsomt steg ind i kabinen, først da han lagde sine arme om ham, og Lukas nær var blevet kvalt i sit eget åndedræt af forskrækkelse, gik det op for ham at det bare var Louis "åh.. hej" sagde han lettet, og mærkede det drillende nap i øret, og grinede lidt.. Han rødmede lidt, men det var der nok ikke noget at sige til, der var jo varmt, og tåget. Han vendte sig om i Louis arme og fik øje på de to dunkelt brune øjne midt i alt tågen.. det fik ham kun til at se endnu mere.. mystisk ud end han allerede var. Kulden fra ham blendede lidt sammen med varmen.. så han ikke var så kold igen, det var næsten underligt.
"Fik du også lige.. trang til et bad?" drillede han lavmælt, og pjaskede lidt vand på ham. Det fortjente han vidst.. efter den overraskelse! Det var jo ikke fordi de ikke havde været nøgne sammen.. den ene gang før.. men Lukas kunne ikke se sig mæt på Louis.. skamfuldt nok, men han var bare så.. perfekt, fuldkommen...
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

very well then - Lukas  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 7 Icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 8:20 pm

Louis grinede stille da han fik Lukas til at stivne kort af chok, og smilede så bare blidt mod hans hals og kyssede ham under øret igen, "Halløj smukke.." hviskede han stille og gjorde plads så Lukas kunne vende sig om i sine arme, han skubbede Lukas og sig selv ind under det varm vand, og pressede ham blidt op af de kolde sten.. mhmm.. dejligt. "Tjaa.. " mumlede han drillende og bøjede sig over ham og kyssede ham blidt på læberne, "Det er nu en meget rar måde at starte sin dag på.." hviskede han stille mod Lukas læber og åbnede kort øjnene og kiggede på ham igen, men fik så vand i øjnene og måtte lukke dem igen.. mhm.
"Hvad har du lyst til.. at lave idag?" hviskede han blidt og kyssede ham på kinden, og på hagen.. og langsomt ned over hans hals, imens han bevægede sine hænder ned over hans ryg og masserede ham let hele vejen ned, og sluttede af med også at give hans røv en kærlig omgang.. mhmm, han var altså ret lækkert.. det var lige svært ikke at blive tændt.. hvilket man også kunne se på ham.. mhmm.. ups.. hm.
"Lukas.." brummede han stille og skubbede sig selv lidt mere ind mod ham, og nappede ham drillende i halsen, og fandt så langsomt hans læber igen, imens hans hænder gled om på hans sider og kilede og nussede ham let op af siderne.. mhmm ah!
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

very well then - Lukas  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 7 Icon_minitimeOns Jan 09, 2013 10:35 am

Lukas blev helt overrumplet af de mange kys og kærtegn, og sukkede langsomt.. Det kildede ned langs rygradden at stå så tæt på Louis, og Louis var.. virkelig nøgen.. hæh. Han lød sig skubbe ind mod klinkerne på badeværelse væggen og gispede kort.. koldt her og koldt der.. heldigvis var vandet varmt.
Han lukkede sine øjne da vandet løb nedover hans ansigt, og skubbede forsigtgt sit hår væk fra sit ansigt, så han havde en chance for at se Louis. "Nøgen..?" drillede han stille, efterfulgt af en lille latter. Han havde svært ved at svare ordentligt, Louis hænder og læber var jo over alt og Lukas kunne knap nok se ham, gennem vand og damp.. en enkelt gang tog han sig selv i at tro det var en temmelig.. hed drøm...men så tog Louis fat lidt længere nede på hans.. mhm.. ryg, og han stønnede kort "v-vi kan.." startede han, men kom ikke rigtig nogen vejne.. "Vi kan... pynte..op? Til..mmhm.. jul" hviskede han.. åh det var så svært at koncentrere sig..
Han lod sine hænder glide nedover hans brystkasse og om på hans ryg, og trykkede ham mod sig.."Louis.. hviskede han tilbage.. ikke engang.. et spørgsmål, mere en.. erkendelse. Han kunne ikke rigtig høre sine tanker, over bruset af sit eget blod, han følte sig ør, og havde trang til at trykke sin varme krop mod Louis, selvom det nok ikke var nødvendigt, Louis havde ham trykket rimelig tæt op af væggen og stod selv, så tæt på at det var svært at snige sig væk. Han kørte sine hænder langsomt nedover hans lænd og lod sine fingre glide langsomt nedover hans røv, og smilede skævt mod hans læber.. god røv.. alligevel.. hm. Han nød hans blide nussen på siderne og brummede let mod hans læber, inden han lagde armene om hans skuldre.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

very well then - Lukas  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 7 Icon_minitimeOns Jan 09, 2013 11:12 am

Louis smilede bare lidt drillende.. okay det var ret tydeligt at mærke på Lukas at han var jomfru, han virkede meget nervøs omkring det hele.. og måske lidt forsigtig også.. men det behøvede han dog ikke at være, Louis skulle nok være blid, så kunne Lukas.. være lige så vild som han havde lyst til.. mhmm. "Mhmm.. og våd.." hviskede han drillende og kyssede ham blidt på halsen og nappede ham i øret.. nå ja.. måske skulle deres første gang ikke være i et brusebad, det havde han jo ikke lige tænkt over.. det var der vel ikke så meget romantik over.. men det var der sådan set heller ikke rigtig over en seng altså.. så skulle han da til at tænde starinlys først.. åh gud altså.. okay han skulle nok ordne det.. men så blev det altså først i aften.. suk.. nå ja.. men han kunne vel godt give Lukas en orndelig.. første gang, med det hele! Og så kunne han på pisk og bondage efter følgende.. mhmm!
"Det eh.." hviskede han stille og grinede, og rakte ud efter shampooen og hældte lidt ud i sin hånd og vaskede så sit hår med det.. godt og grundigt. "Ja.. problemet er bare.. at vi vidst ikke rigtig har noget julepynt.." mumlede han og skyldte sæben ud og smilede lidt ved Lukases lave støn og måden han sagde hans navn på. Han rakte ud efter krop sæben og smilede så lidt, "Hmm.. kan du så komme ud så jeg kan blive færdig her! " sagde han drillende.. Lukas havde jo stået derinde længere tid end Louis. "Jeg har lagt håndklæder frem til dig.." sagde han blidt og kyssede ham på kinden og gav ham et lille kærligt slag i røven.. og skubbede ham så ud af glasdøren og lukkede den efter ham.. og gjorde sig færdig.. hm hm.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

very well then - Lukas  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 7 Icon_minitimeOns Jan 09, 2013 12:09 pm

Lukas gøs kort ved de små kys og nappet i øret, og grinede "stop.." brummede han "det kilder!" mumlede han så, og skubbede let til ham og smilede skævt. Han så op på ham, skubbede sit hår væk fra sit ansigt så han kunne se ham ordentligt, og så på skummet fra hans hår.. hmm. "Nå ja.. det" sagde han, ja det havde han ligesom glemt.. kort. Han pjaskede noget vand på ham og hvæsede kort, men smilede til ham "du skal ikke hundse med mig, du!" brummede han, da han sagde at han skulle skrubbe ud af badet, men han kantede sig alligevel forbi ham og fik et puf ud af døren "tak!" sagde han højlydt, og rødmede heftigt af det slag han fik i røven.
Han viklede et håndklæde om sig og skred ud. Han var stadig... temmelig meget i kog over alle kyssene og... diverse.. hm. Han ville nok have haft brug for måske et lille.. koldt.. styrtbad, men det måtte vente nu måtte han have tøj på.
Han trak i sit tøj inde på værelset, fandt et sted håndklædet kunne hænge til tørre, og så sig så lidt om. Louis var jo i bad... så kunne Lukas udemærket lave alt muligt andet, han behøvede jo for guds skyld ikke sidde ude foran døren og vente! Han løb nedenunder, og ud i køkkenet. Han greb bare det nærmeste som var en skive brød og et glas vand... og fik det hurtigt indtaget før han gik ud og trak sin overtrøje på og gik udenfor.
Det var køligt... nok mest på grund af hans små fugtige hår... men det gik nok, kulden var fin i det tilfælde! Han skulle nok gå ind igen om lidt.. han ville bare lige gå en tur rundt om huset, det tog jo ikke en evighed!
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

very well then - Lukas  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 7 Icon_minitimeTors Jan 10, 2013 10:02 am

Louis smilede bare stort og grinede da Lukas smuttede ud af badet, aj han var altså dejlig! Han kunne næsten slet ikke lade være.. nå.. forhelved.. han skulle nok vente til i aften, så lang tid var der jo heller ikke vel! Han skulle bare lige overleve en dag.. hmm. Han fik vasket sin krop grundigt og trådte ud af badet kort efter.. mhmm.. så var den i hvert fald klar til i aften.. mhm. Han tog et håndklæde om livet, imens han tørrede sit hår med et andet, og børstede tænder. Så tørrede han resten af kroppen og kom i noget tøj, skjorte og slips som sædvandlig, og parfume. Han gik så neden under for at finde Lukas igen, og kiggede kort ind i køkkenet men der havde han vidst været.. og så hørte han døren gå. Han vendte sig om og gik ud til døren og smilede til Lukas der åbenbart lige havde været en tur uden for. "Hej.. skønne.." sagde han stille og rakte ud efter Lukas og trak ham ind til sig og kyssede ham på kinden, "Okay.. jeg skal ind til byen idag.. og købe nogen sager, og handle lidt mad ind.. og du skal med.. for du skal på shopping.. Du kan altså ikke gå rundt i det samme tøj hver dag.." mumlede han bare og kyssede ham i håret. "Kom smukke.." sagde han roligt og tog sin jakke på vej ud og Lukases hånd. Han satte sig ind på sædet og ventede på Lukas inden han kørte ud af garagen og ud på vejen.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

very well then - Lukas  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 7 Icon_minitimeTors Jan 10, 2013 11:00 am

Lukas så lidt påLouis da han endelig kom indenfor igen.. han kunne godt lide at være ude, mindst af alt ønskede han at være indespærret. Det ville han ikke.. han hørte til udenfor! Ja.. Elver eller ej, det kunne han bare godt lide. Han stoppede op da han trak ham ind til sig og mumlede en gensynshilsen, og rødmede.. skønne.. iih.. Han vidste da lige hvordan han skulle få Lukas blod til at flyve op i ansigtet på ham.
Han lukkede sine øjne et par sekunder mens Louis holdt om ham.. Åh.. det var så behageligt, han var så.. dejlig.. det var bare ikke så rart at sige højt, Lukas brød sig ikke om at virke sårbar. Han puttede sig dog hos ham, han sagde ikke så meget, men han ville gerne vise Louis at han holdt meget af ham.
Han så op på ham, og nød kysset på kinden "Hvad skal d.." begyndte han, men Louos forklarede med det samme at han skulle handle og de skulle.. shoppe.. "Jeg går da heller ikke rundt i det samme hver dag!" protestrerede han, men Louis var allerede på vej ud... Han skyndte sig efter ham "Louiiis..." sagde han, mens han småløb efter ham ud til bilen.. Louis havde nu også et solidt tag i hans hånd, så han kunne ikke vælge så meget andet. Han satte sig ind sammen med ham.. Han så kort rundt i bilen... "Louis.. du må ikke give mig alt muligt.." hviskede han, han brød sig ikke om at han skulle... have alt muligt, og Louis skulle bruge alle sine penge på ham.. Han følte sig som et dårligt menne... elver... en dårlig elver.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

very well then - Lukas  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 7 Icon_minitimeTors Jan 10, 2013 11:51 am

Louis fulgte ham med øjnene og smilede bare lidt og grinede så.. han var sød.. og jov.. han gik i det samme tøj, undtagen når Louis vaskede det.. så gik han nøgen.. bum.. og man kunne ikke gå i det samme tøj hele tiden! Det gik altså ikke.. han forstod ikke hvordan man kunne have hele sit liv.. alle sine ting.. i en taske.. i en lille taske endda! Det var bare.. mærkeligt.. Lukas skulle havde noget.. nogen ting og sagder og sådan.. som han kunne kalde sine egne.. hmm noget han kunne få tiden til at gå med. han kunne købe en guitar til ham, eller sådan.. et malersæt.. eller en masse puslespild eller noget.. mhmm.. eller bare en masse have grej så kunne han rigtig gå i gang hah! ja det var godt.
"Du kan godt droppe det.. du skal have nyt tøj.. om du så vil det eller ej!" sagde han bare hurtigt, og smilede så kort.. han var streng ja.. men han var ikke sur.. det var der grænsen lå. "Det gør du faktisk.." mumlede han bare og så op på ham, imens de kørte mod byen. "Jov jeg må.. for du bor hos mig, og så skal jeg sørge for dig.." sagde han bare kort. "Desuden.. enten så er det nyt tøj.. eller så må du gå nøgen rundt.. for jeg gider ikke se på det der.. hvad end det er.. mere!" sagde han bare.. for helt ærligt.. Lukas lignede altså lidt en hjemløs.. han måtte godt have sådan lidt.. sin egen stil.. men det der.. det var for meget.. nyt tøj, ellers måtte han gå nøgen, for det der, blev smidt ud når de kom hjem.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

very well then - Lukas  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 7 Icon_minitimeTors Jan 10, 2013 12:13 pm

Lukas så på ham, og fornemmede langsomt hvordan Louis han med overraskende ro, men alligevel en nærmest.. faderlig strenghed! Opdragede ham... Man kunne egentlig godt sige at Lukas nok havde brug for en til at fortælle ham hvad han måtte og ikke måtte, for den slags tog han ikke så højtideligt.
"Og hvad så hvis jeg ikke vil?" provokerede han, og rakte tunge af ham... Det fik han dog svaret på.. først blev han dog lidt overrumplet over at Louis sagde at han boede hos ham.. det havde han egentlig ikke... rigtig tænkt over.. han havde nærmest set det som et forlænget besøg.. hele tiden haft i baghovedet at han skulle tilbage.. men til hvor? Han så lidt ned og kløede sig på armen "men jeg kan ikke lide at du.." begyndte han, han ville ikke være en belastning! Eller.. en økonomisk belastning, for han var vidst rimelig belastende i forvejen.. som person.. Han så på ham og rev sin trøje af og kylede den efter ham og fnøs.
Han vendte hovedet ind mod vinduet og lænede sin pande mod glasset, mens Louis forklarede færdig.. trøjen var kun havnet i hans skød.. så ingen skade sket med hverken bilen eller Louis, det havde nu heller ikke været Lukas mening, det var vidst mere bare en arrig protest... en barnlig protest. "Fint." mumlede han så... han havde ikke lyst til at diskutere med ham. Og slet ikke... idag.. dumme jul altså! Iih, gjorde ham sentimental og alt muligt.. "Undskyld så.." mumlede han.. men han ville ikke have for meget tøj... Han ville ikke.. iih.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

very well then - Lukas  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 7 Icon_minitimeFre Jan 11, 2013 11:44 am

Louis så lidt på ham og rystede på hovedet, "Ja så må du jo gå nøgen hele tiden.." brummede han bare.. det ville nok blive lidt koldt, men han selv havde ikke noget imod det.. ikke overhovedet.. men det kunne godt være det blev lidt besværligt at tage ham med nogen steder.. hmm og Charles.. han ville nok også.. grine lidt.. og det ville jo være synd for Lukas så jo ret godt ud.. han så faktisk meget godt ud! Mhmm.. det minede ham om han skulle huske og købe røde rosen blade.. stearinlys havde han jo allerede derhjemme.. det var sådan en.. hygge-ting.. han godt kunne lide! "Hmm.. betragt det som et lån.. uden renter.." mumlede han bare stille, selv om han ikke mente det rigtig, Lukas måtte godt få noget tøj af Louis.. han ville købe en zoologisk have til ham, hvis det var det han ville have! Men hvis Lukas havde det beder med at opfatte det som et lån så skulle han have lov til det. "Så kan vi finde ud af hvad vi skal have dig i gang med efter jul.. kunne det ikke være ret spændende.. at læse biologi eller sådan noget på gymnasiet?" sagde han roligt og kiggede lidt ud af ruden.. Lukas kunne jo ikke holde ferie for evigt.. og han tænkte at biologi måske ville interessere den lille elver..! Ellers måtte han jo finde ud af hvad han var god til.. måske musik? Eller samfund.. eller måske var han mega god til at løse ligninger! hvem ved!
"Mhmm.. er du sur på mig nu.." sagde han stille og kørte bilen ind på en parkerings plads, i en p-kælder under centeret. Han slukkede bilen og trak sin sele af, og vendte sig så helt mod Lukas, og så lidt på ham.. han var sur.. og så blev der kastet med tøj efter ham.. og.. han kunne ikke lade være med at grine lidt af det.. åh for søren da. "Hvis du skal side der og strippe så vil jeg gerne have frit udsyn.." brummede han så bare og vendte sig mod ham helt, "Og en lapdance.." drillede han og tog fat om Lukases hænder og trak ham over til sig, op på sit skød, og lagde hans arme om sin nakke og smilede frækt til ham. "Mhmm.." mumlede han da Lukas sagde undskyld.. og rystede så bare på hovedet og trak ham ind til sig.. "Du er fjollet.." mumlede han stille og trykkede sine læber imod hans i et lidenskabeligt kys.. imens han lod sine fingre.. udforske.. det der nu var Lukases bare overkrop! åh!
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

very well then - Lukas  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 7 Icon_minitimeFre Jan 11, 2013 8:03 pm

Lukas svarede ikke på det, han syntedes det var provokerende, så han ville helst ikke gå helt amok.. Eller.. amok gik han nok ikke, der skulle lidt mere til, men han kunne godt blive vred. Han lyttede da han talte om lån... lån? Han tænkte det igennem.. det virkede faktisk som en meget fornuftig ide "Ja okay..et lån.." mumlede han for sig selv. Han så ud af vinduet, og Louis snakkede om en masse uddannelser. Han kørte sine hænder op i sit hår "altså.." begyndte han, mens han grublede, for han vidste faktisk ikke helt hvad han var god til. Han kunne måske læse noget idræt? Men han var ikke særlig muskuløs, og hans kondi var vidst mest baseret på... ja at styrte fra det ene sted til det andet.. så egentlig interesserede det ham vel ikke så voldsomt.
Det behøvede nødvendigvis heller ikke være akademisk. Han kunne jo også læse til tømrer... selvom det nok heller ikke ville give ham særlig meget.. åh gud, det var jo svært. "Jeg kigger på det når vi kommer tilbage" sagde han så.. det kunne han jo så passende tænke over resten af dagen. Han rystede på hovedet, nej.. han var ikke sur. Han trykkede sin sikkerhedssele af, og så på ham med et lidt genstridigt ansigtsudtryk, iih han var så provokerende!
Lukas knurrede lidt af ham, men måtte trække i land, da Louis hev ham over på skødet "så du synes jeg skal være stripper?" mumlede han skeptisk og blev trykket tættere på "Nej, min fine ven, du er fjollet!" brummede han, det var svært at være gal på Louis når han sad der og smilede.. på den der måde.. og kyssede... på den der måde. Og så var hans fingre jo alle steder!Hans gengældte hans kys og lænede så sine knæ mod sædet på hver side af Louis... på trods af at de sad i en parkeringskælder under et storcenter, og chancen for at der ville komme en eller anden husmor med en indkøbsvogn var ret stor. Han slap hans læber, med et stik af modvillighed, og rakte ud efter sin trøje igen. Han kunne jo ikke gå ind med bar overkrop.. vel?
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

very well then - Lukas  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 7 Icon_minitimeLør Jan 12, 2013 11:09 am

Louis sukkede stille og smilede bare da Lukas tog ideen til sig om det der lån, det passede ham fint, så kunne han købe en masse til ham uden han hele tiden skulle brokke sig. Han nikkede så lidt til det han sagde, "Vi kan jo.. finde ud af det.. sener, og kigge lidt på det.." mumlede han stille og kørte en hånd gennem sit hår og tænkte.. han troede at Lukas ville være god til sådan noget med biologi, eller.. eh.. fysik.. eller bare.. ja.. han tænkte at han i hvert fald ville være ret god til noget der havde med at læse at gøre.. han ville gerne sende ham på gymnasiet, og så skulle han nok tage sig af ham imens han gik der, Lukas behøvede ikke have et deltids arbejde, nejnej.. Louis skulle nok sørge for det lille pjok! Mhmm.. så længe han nu fik lov.. men det gad han ikke tænkte på.. han var glad nu, for lige nu boede Lukas hos ham.
Han smilede så lidt drillende, "En fristende tanker.. min egen.. personlige.. stripper.. jov jeg tror godt vi kan få angerrede en polestang" mumlede han drillende og kyssede ham lidt på halsen og sukkede stille han grinede så lidt da han mærkede hvordan Lukas spredte sine ben og gled på den måde tættere på ham. "Jeg tror det er en dårlig ide.. at du skal miste din mødom.. i en bil.. i en parkerings kælder.. selv om det er en ret god historie.." drillede han bare og lod Lukas trække sin trøje på igen, og steg så ud af bilen sammen med ham.. eller hev ham nærmest med, og kyssede ham hurtigt i håret, inden han slap ham og gik med ham mod elevatoren.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

very well then - Lukas  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 7 Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 7:31 am

Lukas nikkede, det syntedes han lød som en fin ide.. Indtil videre følte han sig temmelig blank.. men en uddannelse krævede jo også en del research, det krævede at han fandt ud af, hvad han ville... hvad han havde lyst til at bidrage med til samfundet. Lukas skar en grimasse da Louis syntedes at være med på ideen om stripper "Ja det kunne du lide.." brummede han, men kunne ikke lade være med at smile lidt det, og nød kyssene på halsen, og lagde sine hænder om Louis nakke. Han grinede lidt da Louis ikke syntedes om ideen med at Lukas skulle miste.. sin.. mødom...... som han hadede at kalde den, i en bil. I en parkeringskælder. "Hvem siger også jeg ville gå med til det?" spurgte han, og lod sig trække med ud af bilen.
Han nød kysset i håret, og steg ind i elevatoren med Louis. Han stod der lidt.. trippede... det var ikke så tit han gjorde den slags, han følte sig noget malplaceret, på trods af at han var ren, og hans tøj var jo også rent... de lyseblå jeans med frit udsyn til hans knæ, og den gråmelerede hættetrøje der stod lidt åben og afslørede hans sorte t-shirt indenunder. Det eneste ved ham der måske var beskidt var hans sneakers, de havde engang været hvide, det var nok rimelig sort/grå nu.. Han forstod godt hvis Louis dog syntedes at han lignede noget der var blevet trukket op af en skraldespand, for i forhold til ham gik han jo i jakkesæt, suits, manchetknapper.. alt den slags... ting.. og der var Lukas jo modsat.. aldrig om han gad gå rundt i det stive puds! Selvom det var pænt, så klædte det Louis bedst. Han så sig lidt om da der kom et lavmældt ding! der indikerede at de var på den etage de skulle være på. Han steg ud sammen med Louis og så sig lidt om "Hvor skal vi hen?" spurgte han så, og så op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

very well then - Lukas  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 7 Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 7:59 am

Louis smilede lidt og sendte ham et frækt blik, "Mhmm.. men så skal vi jo forbi sex shoppen.." hviskede han drillende, han ville da ikke have noget imod at klæde Lukas på i.. korte hotpans.. og sort butterfly.. og.. alt sådan noget, og olie! Lækkert. "Lækkert.." mumlede han stille og slikkede Lukas drillende i øret. Han låste bilen bag dem og trykkede på en knap i elevatoren da dørene var lukket. "Mhmm.. jeg kunne jo altid tvinge dig!" sagde han drillende og sneg en hånd rundt om ham og gav ham et kærligt dask bag i.. lækker røv alligevel.. han ville med glæde lege lidt med ham! Og ja! Det skulle de nemlig i aften.. så når han lige have bestemt lidt tøj til Lukas, så kunne han få nogen penge til at købe lidt.. selv også, så havde han noget til pæn brug og noget han godt sådan.. selv syntes var pænt og rart at gå rundt med til hverdag.. og det han så havde på lige nu.. det røg ud! Ud ud ud! Tid til forandring. "Mhmm i en drenge butik.. hvor de har en lidt blandet tøj stil.. så finde jeg lidt til dig.. " sagde han roligt og trak ham med gennem centeret, desuden så kendte han også ham der arbejde der. "Se.." sagde han roligt og skubbede ham ind i butikken. Og igennem dem og ind i et stort prøverum på en stol.. der var nok plads til mindst seks personer.. det var en stor butik og det var lidt.. ok.. meget.. dyrt.. og luksus. Han smilede så bare stort til ham, "Okay.. bliv der.." sagde han kort og så gik han ellers en lille runde og kom tilbage til ham med lidt af hvert: (billeder). "Her vil du prøve det på?" sagde han blidt og rullede gardinet for bag dem.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

very well then - Lukas  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 7 Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 9:00 am

Lukas stirrede overrasket på ham.. sex.. shop... Var det ikke sådan et sted hvor det kun havde dildoer?! Sådan en skulle han i hvertfald ikke have op bagi! Ellers tak! Han vendte sit ansigt lidt væk da han slikkede ham i øret "Aj Louis altså!" grinede han, og mærkede klasket bagi og rødmede bravt "Louis!" hviskede han dæmpet, og forsøgte ikke at smile..
Han fulgte med da Louis steg ud af elevatoren, og så sig lidt om. Han fik dog ikke tid til at se så meget, Louis kendte vidst stedet ret godt, så han fulgte bare med ham da han blev trukket med. Han så sig om i butikken, og sank kort. Der virkede dyrt... og han virkede igen lidt malplaceret.. syntedes han selv. Han kunne godt fornemme at de var fra forskellige samfundslag. Så han holdt sig bare tæt til ham, til han blev placeret i et prøverum..okay, de skulle prøve tøj.. eller Lukas skulle. Han stod lidt usikkert... kløede sig lidt på armen, og nikkede til Louis "Hvor skulle jeg ellers gå hen?" drillede han let, da han forsvandt, og så kom tilbage til ham.
Han stirrede lidt på tøjet, og så på Louis, og så på gardinet. Han nikkede langsomt "ja det kan jeg godt.." sagde han så, og lynede sin overtrøje ned og lagde den på en af de to skamler der stod i det massive prøverum.. der var masser af plads, og der kunne snildt have været flere derinde.. og så var der selvfølgelig fyldt med spejle. Lukas skævede kun kort til sig selv i spejlet, før han så på Louis igen, trådte ud af sine sko og åbnede sine bukser og tog bunken fra ham. "Der er meget.. hvad skal jeg starte med?" spurgte han forvirret.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

very well then - Lukas  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 7 Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 10:12 am

Louis så lidt på Lukas og begyndte så at hænge tøjet op på de kroge så man rigtig kunne se hvad han havde valgt, blandt andet et sæt fint tøj til Lukas.. som han nok ikke ville bryde sig om.. men det var rart at have hvis nu de skulle i byen en dag.. eller han skulle søge om job.. eller noget i den stil.. det var nu meget fint. "Mhmm.. det var godt.." mumlede han bare og betragtede ham tage tøjet af.. det var.. ret lækkert.. tanken om sin egen personlige stripper.. mhmm.. "Jeg synes nu det.. med sin egen personlige stripper.. ikke gør så meget.." hviskede han drillende og gik hen til ham og stilte sig bag ham, han så på ham gennem spejlet over hans skulder, og kyssede ham vådt i nakken.. han lod sine fingre glide langsomt ned over hans sider og bryst og smilede frækt til ham gennem spejlet. "Lad mig hjælpe dig.. og så skal vi vidst også have noget nyt undertøj til dig.." mumlede han stille og gik hen og tog en skjorte frem, så kunne de starte med det. Han gav Lukas skjorten på, og knappede den op, og smilede lidt frækt til ham.. "Det klær dig.. " mumlede han og hentede bukserne, "Her tag dem på.." sagde han roligt og så gav han ham jakken/habbiten på også, "så mangler du bare nogen flotte sko.." brummede han og vidste ham nogen sorte snerkers, det gjorde nok ikke noget han fik to par.. dem her også de brune vinter støvler.. så kunne han få nogen klipklapper til sommer.. mhmm. "Se.." sagde han roligt og rettede hans blik så han så på sig selv i spejlet.. smukke Lukas.. klædt pænt på.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





very well then - Lukas  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
very well then - Lukas
Tilbage til toppen 
Side 7 af 14Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: