Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 bare rolig jeg er læge (Lana)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




bare rolig jeg er læge (Lana) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: bare rolig jeg er læge (Lana)   bare rolig jeg er læge (Lana) - Page 3 Icon_minitimeMan Dec 24, 2012 4:46 am

Martin tog hendes hånd og sagde ''følg mig''
han gik med smidige bevægelser, og sørgede for hele tiden at have noget eller nogen mellem dem og flokken som før stod ved døren men nu var på vej ind i rummet, han fik sin jakke og sagde ''hvis du vil låne den, så har jeg ikke brug for den''
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

bare rolig jeg er læge (Lana) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: bare rolig jeg er læge (Lana)   bare rolig jeg er læge (Lana) - Page 3 Icon_minitimeTors Jan 03, 2013 10:50 am

Lana fulte eftet ham.
da han spugte om hun ville låne hans jakke, tænkte hun på sin ege der var i galarupen... *det kan være lige meget* tænkte hun og tog imod hans "jo tak" sagde hun og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




bare rolig jeg er læge (Lana) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: bare rolig jeg er læge (Lana)   bare rolig jeg er læge (Lana) - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 13, 2013 9:04 pm

da de kom ud fandt Martin en cigaret og med et knips med sine fingre fremtryllede han en gnist, som han tænte den med ''du har vel ikke noget mod at jeg tager en cigaret''
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

bare rolig jeg er læge (Lana) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: bare rolig jeg er læge (Lana)   bare rolig jeg er læge (Lana) - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 13, 2013 10:19 pm

"nej nej" sagde Lana "det er du velkommen til, hvor skal vi nu tage hen?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




bare rolig jeg er læge (Lana) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: bare rolig jeg er læge (Lana)   bare rolig jeg er læge (Lana) - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 13, 2013 11:57 pm

Martil trak på skulderne, han havde ingen ide om det, han ville bare undgå en slådskamp ''jeg har ikke den fjærneste ide''
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





bare rolig jeg er læge (Lana) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: bare rolig jeg er læge (Lana)   bare rolig jeg er læge (Lana) - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
bare rolig jeg er læge (Lana)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Bare rolig Lana..
» En rolig arbejdsdag?? ~ Beck
» En rolig afslutning på aftenen.. eller? //Elon//
» Bare en nat //Ambrosia//
» Bare os to //Duron

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Black Bird-
Gå til: