Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

bare rolig jeg er læge (Lana)

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

bare rolig jeg er læge (Lana) Empty
IndlægEmne: bare rolig jeg er læge (Lana)   bare rolig jeg er læge (Lana) Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 10:02 pm

Tid: lidt over 1 om natten
omgivelser: der var høj musik glade mennesker, som festede, der var meget varmt, men ikke alle var glade der var en nogle få mennesker som drak for at glemme deres frustrationer
Påklædning: Martin ar klædt som på billedet, han hade også en læderjakke, men den blev efterladt i indgangen

Martin var ude at fejre at han havde fået sit drømme job, som læge, han gik op til baren og bestilte ''whiskey on the rocks'' (whiskey med isterninger) da han havde fået sin Drink så han sig omkring
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly

Race : Vulp / Menneske
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

IndlægEmne: Sv: bare rolig jeg er læge (Lana)   bare rolig jeg er læge (Lana) Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 10:32 pm

Lana kom ind på baren, hun så sig lidt omkring. Hun prøvet at ser efter nogle folk der vil være lette at stjæle fra.

bare rolig jeg er læge (Lana) 6gwmrt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: bare rolig jeg er læge (Lana)   bare rolig jeg er læge (Lana) Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 10:41 pm

Martin så sig omkring, lidt far ham stod der nogle mænd, de var meget fulde, og virkede ikke ligefrem som behagelig selskab, de talte højlydt om at de havde overfaldet en mand.
men han så også en meget køn, rødhåret, ung kvinde, som lige var kommet ind
Molly

Molly

IndlægEmne: Sv: bare rolig jeg er læge (Lana)   bare rolig jeg er læge (Lana) Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 10:44 pm

Lana kigger over på De mænd der er meget fulde, hun går overimod dem, når hun kommer tæt nok på dem, prøver hun at stjæle var dem
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: bare rolig jeg er læge (Lana)   bare rolig jeg er læge (Lana) Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 10:51 pm

kvinden gik over mod mændene, de havde knap nok opdaget hende, de var for opdaget af deres drikkerig og deres 'samtale' Martin besluttede sig for at holde øje med hvad der sket med situationen.
Molly

Molly

IndlægEmne: Sv: bare rolig jeg er læge (Lana)   bare rolig jeg er læge (Lana) Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 11:13 pm

en af mænden for øje på Lana og tage fat i hendes arm "Hey!!! du!! Hvad har du gang i!" råber mand.
Lana bliver overrakset over mandes reation, hun prøver trække armen til sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: bare rolig jeg er læge (Lana)   bare rolig jeg er læge (Lana) Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 11:18 pm

de er tre mænd i alt da den emde mand havde råbt op lagde de deres opmærksomhed på kvinden den ene (den som havde råbt op) prøvede at gribe fat i hende, en anden slog ud efter hende, men dette slag blev stoppet af Martin.
Molly

Molly

IndlægEmne: Sv: bare rolig jeg er læge (Lana)   bare rolig jeg er læge (Lana) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 12:15 am

Lana have ikke renget med at der ville være nogle der ville hjælpe hende. Hun kigget overrasket på den frammet man, der hjalp hende.
Den man der holdt fat i hende, tog en kniv frem og skra hende i armen, lidt over albunen. Lana skræ, af smarte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: bare rolig jeg er læge (Lana)   bare rolig jeg er læge (Lana) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 12:25 am

under normale omstændigheder kunne Martin havde overvundet disse fjolser uden magi, men hans modstandere brugte våben så kunde han også bruge sin magi.
han slog ud mod en af mændene, og da han ramte påvirkende han mandens nerver, så han faldt sammen i smerter.
Martin vendte sig mod kvinden og de to andre mænd
Molly

Molly

IndlægEmne: Sv: bare rolig jeg er læge (Lana)   bare rolig jeg er læge (Lana) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 3:16 am

Lana slår mande der han skråt i hende, med en knyttet næve i ansigt, som han brækker næsen. Manden skriger af smadre. Lana kommer fri fra mandens gab. Hub går lidt væk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: bare rolig jeg er læge (Lana)   bare rolig jeg er læge (Lana) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 4:54 am

den mand Martin havde lammet var kommet til sig selv og løb sin vej, der var nu kun en mand, som var kampklar, Martin vendte sig mod den sidste mand og sparkede ud mod manden, sparket ramte ham på halsen og han faldt bevistløs ned på gulvet.
Martin samlede sin hat op (den var faldt af i kampens hede) og spurte ''er du ok?''
Molly

Molly

IndlægEmne: Sv: bare rolig jeg er læge (Lana)   bare rolig jeg er læge (Lana) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 5:26 am

Lana kører en hånd igemmen sit hår, for at får det væk fra sit ansigt. "ja, det er jeg" siger Lana "tak for hjælpen" hun smiler til ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: bare rolig jeg er læge (Lana)   bare rolig jeg er læge (Lana) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 6:46 am

Martin smilede til hende og så så på såret på hendes arm ''skal jeg tage mig af det sår, bare rolig jeg er en læge''
Molly

Molly

IndlægEmne: Sv: bare rolig jeg er læge (Lana)   bare rolig jeg er læge (Lana) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 6:49 am

Lana kigget undersøgen på mand der sprugt om han måtte kigge på hendes arm. Hun holdt armen ind til sig. "er du sikker" siger hun og lyd ikke helt overbevist om at han var en læge
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: bare rolig jeg er læge (Lana)   bare rolig jeg er læge (Lana) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 7:15 am

Martin smilede ''er jeg sikker på hvad, at jeg er læge, det sige mit eksamensbevis, eller om det sår skal ses på, så ja vedmindre at du vi have et grimt ar, og der ville være en skam'' Martin brugte sit magiske syn til at se om urenheder omkring såret, han fandt ingen, men han han opdagede at pigen har magi i sig, der efter fandt en lille pose frem fra sin lomme, i posen lå en lille buet nål og en rulle meget tyndt snor, bestilte en vodka i baren, som han dyppede nålen i, for at disinficere den ''er du klar min lille heks''
Molly

Molly

IndlægEmne: Sv: bare rolig jeg er læge (Lana)   bare rolig jeg er læge (Lana) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 7:19 am

"hvad? hvad var det du klate mig?" siger Lana og forstår ikke hvorfor han sagde det. "og jeg har ikke sagt ja til noget"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: bare rolig jeg er læge (Lana)   bare rolig jeg er læge (Lana) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 7:28 am

Martin blev forivret, men han fik sagt ''det vil være mod mit lægeløfte ikke at hjælpe, og jeg kaldte dig en heks fordi at du som jeg er magiker, lad mig nu fjerne smerten, og sy såret sammen, ellers får du bar et ar, hvilket ikke vil blive kønt''
Molly

Molly

IndlægEmne: Sv: bare rolig jeg er læge (Lana)   bare rolig jeg er læge (Lana) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 7:31 am

Lana gnipper øjnene sammen når han siger at han godt ved at hun er magiker " jeg kan ikke så godt lide, at folk vedsådan noget om mig" siger hun og tænker lidt over det han sagde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: bare rolig jeg er læge (Lana)   bare rolig jeg er læge (Lana) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 7:41 am

Martin smilede venligt ''det må du undskylde, jeg opdagede det da jeg undersøgte såret, det var et uheld, når men bil du lade mig sy dig sammen eller ej
Molly

Molly

IndlægEmne: Sv: bare rolig jeg er læge (Lana)   bare rolig jeg er læge (Lana) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 7:55 am

Lana stod og overvejet det lidt, så rakte hun armen frem, "men kan vi ikke sætte os ved det bor?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: bare rolig jeg er læge (Lana)   bare rolig jeg er læge (Lana) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 8:08 am

Martin smilede til hende ''det kan vi godt, men inden vi gør det, så vil jeg lige gøre dette'' han berørte let hendes skulder og fjernede smerten i såret
Molly

Molly

IndlægEmne: Sv: bare rolig jeg er læge (Lana)   bare rolig jeg er læge (Lana) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 8:10 am

Lana så overrasket på ham "du kan får smerten til at gå væk?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: bare rolig jeg er læge (Lana)   bare rolig jeg er læge (Lana) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 8:18 am

Martin smilede ''teknisk set stopper jeg transmissioner fra området omkring såret til hjernen, men i praksis, ja jeg kan få smerten til at gå væk, ham manden jeg slog gjorde jeg det modsatte'' han fugte hende over til et bord hvor der ingen sad
Molly

Molly

IndlægEmne: Sv: bare rolig jeg er læge (Lana)   bare rolig jeg er læge (Lana) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 8:21 am

Lana lod sig før der hen, hun satte sig ned " nu ved du hvad du gør ikk?.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: bare rolig jeg er læge (Lana)   bare rolig jeg er læge (Lana) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 8:26 am

Martin så på hende, med falsk fornærmelse og sagde ''det er bare et sår der skal syes, jeg kunde gøre det siden jeg var 11 år gammel''
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: bare rolig jeg er læge (Lana)   bare rolig jeg er læge (Lana) Icon_minitime

bare rolig jeg er læge (Lana)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Bare rolig Lana..
» En rolig arbejdsdag?? ~ Beck
» En rolig afslutning på aftenen.. eller? //Elon//
» Bare en nat //Ambrosia//
» Bare os to //Duron

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum