Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

bare rolig jeg er læge (Lana)

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

bare rolig jeg er læge (Lana) Empty
IndlægEmne: bare rolig jeg er læge (Lana)   bare rolig jeg er læge (Lana) Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 10:02 pm

Tid: lidt over 1 om natten
omgivelser: der var høj musik glade mennesker, som festede, der var meget varmt, men ikke alle var glade der var en nogle få mennesker som drak for at glemme deres frustrationer
Påklædning: Martin ar klædt som på billedet, han hade også en læderjakke, men den blev efterladt i indgangen

Martin var ude at fejre at han havde fået sit drømme job, som læge, han gik op til baren og bestilte ''whiskey on the rocks'' (whiskey med isterninger) da han havde fået sin Drink så han sig omkring
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly

Race : Vulp / Menneske
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

IndlægEmne: Sv: bare rolig jeg er læge (Lana)   bare rolig jeg er læge (Lana) Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 10:32 pm

Lana kom ind på baren, hun så sig lidt omkring. Hun prøvet at ser efter nogle folk der vil være lette at stjæle fra.

bare rolig jeg er læge (Lana) 6gwmrt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: bare rolig jeg er læge (Lana)   bare rolig jeg er læge (Lana) Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 10:41 pm

Martin så sig omkring, lidt far ham stod der nogle mænd, de var meget fulde, og virkede ikke ligefrem som behagelig selskab, de talte højlydt om at de havde overfaldet en mand.
men han så også en meget køn, rødhåret, ung kvinde, som lige var kommet ind
Molly

Molly

IndlægEmne: Sv: bare rolig jeg er læge (Lana)   bare rolig jeg er læge (Lana) Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 10:44 pm

Lana kigger over på De mænd der er meget fulde, hun går overimod dem, når hun kommer tæt nok på dem, prøver hun at stjæle var dem
Gæst
Gæst