Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

kom ind.. hvis du tør - Alice

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

kom ind.. hvis du tør - Alice - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kom ind.. hvis du tør - Alice   kom ind.. hvis du tør - Alice - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 9:27 pm

alice så lettere udtilfreds ud da han sagde hun nu heller ikke måtte æde rengørningsfolkende, hvad var det nu også for noget.. Alice rejste sig da han kom ind med udstyret, nærmest som om hun var bange for at udstyret skulle gøre hende ondt, men i virkeligheden stolede hun jo heller ikke på Hadrian endnu, ikke efter deres forrige møde. Det var svært at bedømme om han var værd at stole på eller ej.
Alice hævede kort øjnbrynet, og prøvede inde i sit hovede at finde ud af hvad denne tingest enlig var.
Alice gik nu tættere på Hadrian og kiggede opmærksom på "pistolen" eller hvad det nu var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kom ind.. hvis du tør - Alice   kom ind.. hvis du tør - Alice - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 10:40 am

Hadrian lagde pistolen på bordet, og smilte afslappet. Hadrian lagde udstyret på bordet og satte sig ned i stolen. " Bare sæt dig igen, den er ikke farlig, men prøv at holde den " Sagde Hadrian og rakte pistolen mod Alice.
" Det er egentligt bare en smart lommelygte, men med kunstigt sollys der brænder huden på vampyrer så jeg anbefaler at du ikke trykker på aftrækkeren " Sagde Hadrian afslappet mens han ventede på hvilken reaktion Alice havde. Vågnet ville heldigvis være harmløst mod Hadrian da det jo trods alt bare var en slags lampe
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kom ind.. hvis du tør - Alice   kom ind.. hvis du tør - Alice - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 11:03 am

Alice var for første gang meget forsigtig hun tog pistolen og holdte den op, hun kiggede på det meget nysgerrig hendes øjne sagde næsten "wauw" mest fordi det eneste våben hun havde haft var nogen få pistoler og sin lille kniv. men det var jo intet i forhold til det.
Hun satte sig ned "Jeg bliver nød til at have navnene på alle dem du arbejder sammen med, så jeg ved hvem jeg må dræbe og hvem jeg ikke må" sagde hun køligt
"og jeg bliver nød til at hvide hvad reglerne er, hvis du fx. sætter mig til at dræbe en som jeg ikke har lyst til at dræbe hvad så?" sagde hun.
Hun lagde pistolen på bordet igen, dog diskret. "Jeg ved ærligtalt ikke om jeg kan stole på dig endnu. Jeg har hørt rygter om at du samarbejder med flere varmpyre og dæmoner er det rigtig?" alice vidste godt at hun stillede mange spørgsmål, men han skulle ikke tro han havde nogen form for magt over hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kom ind.. hvis du tør - Alice   kom ind.. hvis du tør - Alice - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 3:23 am

Hadrian kunne ikke lade være med at smile og ryste lidt på hoved, det var lidt sjovt hvis Alice havde troet det var så nemt at skaffe oplysninger. " Bare rolig, dem jeg arbejder sammen med kommer du nok ikke til at skade og du tror da seriøst ikke jeg bare giver dig en liste så du altid kan købe beskyttelse hos vampyrklanerne efter dit lille hævntogt, det er ikke ligefrem fordi jeg stoler på dig. " Hadrian talte roligt og afslappet, mens han overvejede hvad sådan en liste kunne gøre. Den kunne først og fremmest gøre Hadrian fattig hvis da ikke død.

" og hvis jeg sætter dig til at dræbe en du ikke har lyst til at dræbe, så dræber du selvfølgelig vedkommende. Har du et problem med det? " Sagde Hadrian udfordrende. Hvis Alice troede hun kunne slippe udenom ved bare sige at hun ikke gad at dræbe nogle så kunne hun godt tro om. Hadrian ville slet ikke afsløre hvem han arbejdede sammen med og hvis Alice vidste at Hadrian ville af med Thomas og de medfølgende udgifter så kunne hun jo ligefrem kræve betaling, men den fornøjelse skulle hun ikke havde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kom ind.. hvis du tør - Alice   kom ind.. hvis du tør - Alice - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 6:58 am

Alice kiggede på ham, puha han var en hård en, lidt svær at snørre, og en smule klog måske.
"hvorfor tror du ikke jeg kommer til at dræbe nogen af dem du arbejder sammen med, Jeg kommer tit op og slåsse med mennesker, varmpyre og min stalker var varulv. Derfor spørger jeg, hvis du handler med nogen af dem og jeg dræber dem, er det mig der kommer til at stå for skud overfor dig" sagde hun og fjernede noget hår væk fra øjnene.
"desuden har jeg kun hørt om den varmpyr klan som ham thomas der var med i, og jeg har vidst ikke gjort mig særlig populær overfor dem"
Alice rejste sig op da han havde spurgt om hun havde et problem "Jeg syntes du skulle tage at snakke pænt! vi ved begge to godt at du har brug for en der kan udfør beskidt arbejde for dig, og vi ved at jeg ligenu er det bedste bud du har fået" sagde hun faktisk næsten truende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kom ind.. hvis du tør - Alice   kom ind.. hvis du tør - Alice - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 8:19 am

Hadrian havde indvendigt lyst til at bede Alice holde kæft mens han fortalte hende hvor ligegyldig hun egentlig var. Hvis Hadrian ville havde nogle til at gøre hans beskidte arbejde så var det Akhmet Hassan der gjorde det, han var en af Hadrians topfolk, som var en iskold morder. Den samme mand som havde lammet Alice ved hjælp af giften.

" Lad mig forklare dig det som det er, hvis du havde skadet nogle som jeg faktisk gad havde overlevede så var du død nu, og vampyrjægeren Heinrik som du dræbte var ikke ligefrem en som jeg brød mig om " Hadrian talte afslappet, nærmest belærende og ignorerede fuldkommen den truende adfærd Alice have mens han kastede et blik op mod loftet hvor der både sad normale lamper men også et par farlige sol lamper som var slukket.
" Dem jeg arbejder sammen med er først og fremmest vatikanets inkvisition og hvis det lykkedes dig at dræbe en af dommerne så giver jeg dig et privatfly, for jeg ved at det ikke kommer til at ske. Hvis du dræber freelance vampyrjægere så indser de deres behov for bedre våben og så kommer de overlevende til mig " Hadrian smilte afslappet i kontrast til Alice som Hadrian sikkert havde fundet skræmmende hvis ikke det var fordi at der skulle så lidt til for at besejre hende. " Så slap nu af og sæt dig ned, for du kan godt droppe tanken om at få en liste. Jeg syntes trods alt at det ligefrem var hyggeligt indtil at du begyndte at tale om det "
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kom ind.. hvis du tør - Alice   kom ind.. hvis du tør - Alice - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 9:28 am

"fint" alice rømmede sig, Hun satte sig nu ned igen før hun stoppede op "Vatikanets ? ham thomas nævnte det ord" sagde hun og hævede kort øjenbrynet "du arbejder ikke sammen med ham vel" hvis han ville sige ja vidste hun at hadrian ville blive en af dem hun ville lægge sig ud med på et tidspunkt. Dog skulle hun først lige vinde hans tillhed.
Men dog hvis han ikke arbejdede sammen med ham ville hun ikke tænke på det mere "du har ikke handlet våben med dem vel?" spurgte hun.
Nysgerrigheden halede ind på hende, hun håbede ikke at hadrian havde noget med angrebet på hende at gøre..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kom ind.. hvis du tør - Alice   kom ind.. hvis du tør - Alice - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 10:55 am

Hadrian ville ikke afsløre at han egentligt havde samarbejdet med Thomas for at lave AURA maskinen engang, men det var heller ikke godt at benægte alt kendskab til ham.
" Jeg ved nogenlunde hvem Thomas er, men jeg har ikke noget samarbejde med ham og hvis du vil hævne dig på ham så er jeg ligeglad. " Sagde Hadrian stadig afslappet.Der var intet nemmere end at lyve for Hadrians vedkommende og selvom Hadrian havde haft samarbejde med Thomas mere end en gang så ville Hadrian stadig være helt ligeglad med hvad Alice ville gøre mod Thomas. Det ville faktisk være godt for Hadrians forretning hvis Thomas blev afskaffet.
" Og det er muligt at de har våben jeg har lavet, men så har de erobret dem fra døde vampyrjægere " Hadrian løj videre, eftersom det var ham der havde solgt pistolen til Sebastian, men hvad Alice ikke vidste havde hun ikke ondt af.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kom ind.. hvis du tør - Alice   kom ind.. hvis du tør - Alice - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 11:09 am

"godt, selvom jeg ikke stoler på dig endnu, er der alligevel intet jeg kan gøre" sagde hun koldt, hun kiggede sig kort omkring da hun syntes hun hørte nogen rumstere en smule, men hun regnede med at det bare var hende selv der var lidt forvirret.
Hun kiggede på Hadrian "jeg kan ikke starte min hævntogt endnu, jeg er ikke trænet, ligemeget om jeg har våbnene eller ej, så har de en hvis form for kamptræning, og en måde at bruge deres våben på som jeg ikke kan endnu" sagde hun "hvad med at du hjæper mig med at skaffe dem af vejen?, du har en træning i våbnene og det burde jo være barnemad for dig ikke sandt" sagde hun og følte sig faktisk lidt tør i halsen "forresten du har ikke et glas vand, eller en hushjælp jeg kan drikke af? jeg er en smule tørstig" og på det en smule provokerende smil, kunne man tydeligt se at hun lavede en smule sjov med hadrian.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kom ind.. hvis du tør - Alice   kom ind.. hvis du tør - Alice - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 17, 2012 12:04 pm

Alice havde tydeligvis ikke fattet hele pointen i at han ville havde hende til at arbejde for ham. " Hvis jeg satte mine folk til at gøre opgaverne så er der chance for at jeg bliver afsløret, så pointen i at du arbejder for mig er at du aldrig siger at du arbejder for mig. Jeg kan dog godt hjælpe dig med træning og jeg kan stille skydebane til rådighed samt instruktør både til håndtering af håndvåben samt nærkamps våben " Sagde Hadrian bestemt og undlod helt at kommentere det som Alice havde sagt med hushjælp for at slå fast hvor vigtigt det egentligt var at hun ikke afslørede noget.
Hvis hun gjorde så ville Hadrian personligt gøre det af med hende. Han brød sig ikke om den måde hun provokerede på, for så fattede hun ikke hvor vigtigt det var at holde det hemmeligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kom ind.. hvis du tør - Alice   kom ind.. hvis du tør - Alice - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 17, 2012 1:59 pm

"jaja" sagde Alice næsten ligegyldigt, det var næsten tydeligt at hun før eller siden ville afsløre at hun arbejde sammen med ham. Hvilket bestemt ikke var nogen som helst fordel for ham og hans forrretning.
Grunden til at hun var som hun var, og måske en smule snu. Var at hun overhovedet ikke et sekund ville tvivle på at når hadrian havde fået skaffet disse personer af vejen han ikke kunne li, at det så ville ende med at alice ligeledes ville blive skaffet af vejen.
Alice rejste sig op, hun så på ham "Lige meget hvad, finder jeg ud af at det er dig der står bag dette våben der har lavet et desideret hul i min mave, og at du arbjder sammen med Thomas og hans lille ven.. så arbjder vi ikke sammen mere på nogen måde" sagde hun, ikke engang truende bare mere for at tilføje.
Hun tog sin jakke på og kiggede ham i øjnene "jeg syntes godt om dig, og om din stil. Ikke ødeægge den" sagde hun og tog en hårelastik hvor hun satte det halvrøde hår op i en knold.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kom ind.. hvis du tør - Alice   kom ind.. hvis du tør - Alice - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 19, 2012 9:57 am

Hadrian havde blot et afslappet smil og da Alice nævnte hullet i maven tænkte Hadrian på hvor heldigt det var at hun var overlevet. Det var bestemt ikke en smålig pistol han havde solgt til Sebastian. Hadrian nikkede bekræftende til Alice og besluttede sig for at skifte emnet lidt.
" Hvis du vil ned og se din nye bolig så, er du da velkommen til det, men er der noget du skal havde flyttet så kan jeg godt skaffe hjælp til det, og udstyr og våben vil også blive leveret nede ved huset " Hadrian var afslappet og rejste sig også op. Hadrian skulle dog finde en løsning på et lille problem hvis Alice fandt ud af at Hadrian havde handlet med Sebastian og samarbejdet med Thomas, men det burde ikke være svært.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kom ind.. hvis du tør - Alice   kom ind.. hvis du tør - Alice - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 12:37 am

Alice så på ham hun rømmede sig lidt "jeg vil gerne se huset, og nej jeg har ingenting jeg skal have fjernet alle mine ting er som sagt blevet brændt med, dog har jeg en mappe med nogen penge men dem ska jeg nok selv hente" sagde hun og kiggede på ham.
Hun kiggede næsten afventende på ham "viser du mig derned så" sagde hun og smilte kort venligt, Hadrian var nok den første hun rent faktisk var høflig og venlig overfor.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kom ind.. hvis du tør - Alice   kom ind.. hvis du tør - Alice - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 7:26 am

Hadrian lod bare pistolen og udstyrsbæltet blive liggende. Der ville blive leveret noget andet udstyr til Alice. Hadrian var lidt i tvivl om Alice nævnte mappen med penge for at han skulle spørge ind til det, men han undlod at gøre det.
" Bare følg med, så går vi ned til dit hus " Sagde Hadrian, mens han åbnede døren ud af rummet. Hadrians vagter var allerede forsvundet ind i et andet rum, så da Hadrian førte vej gennem den store villa, var det som om de var helt alene. " Hvad var det da der gav dig ideen til at opsøge mig i første omgang? Det var jo ikke ligefrem fordi jeg var flink sidst " Hadrian havde besluttet sig for at stille spørgsmålet mens de gik gennem villaen, og det var et spørgsmål som var nød til at komme før aftenen var omme.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kom ind.. hvis du tør - Alice   kom ind.. hvis du tør - Alice - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 7:37 am

Alice rettede kort på den lange silkekjole, hun gik efter ham og hendes høje støvler gav en genlyd i den flotte store villa. Hun kiggede sig beundrende omkring, og kunne stadig ikke lade vær med at blive facineret over hvor flot indretningen var, og tingene.
Men hun var jo også kun van til gamle vintage ting fra hendes egen tid.
Hun kiggede på ham da han stilte hendes spørgsmålet. "Jeg kan lide din måde at gøre tingene på, du var meget afslappet sidst vi så hinanden selvom jeg havde dræbt en af dine kunder. Det kan godt være du ikke var flink sidst, men det forventede jeg heller ikke siden jeg jo prøvede at dræbe dig. Og jeg lavede noget søgning sidst for at finde ud af hvad det var du lavede mht arbejde osv. Plus at jeg tog min chance, står jo desværre i lort til halsen lige nu, ikke nok med at jeg er hjemløs, har også en del fjender jeg skal tage mig af. " sagde hun og smilede kort til ham imens hun fulgte med ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kom ind.. hvis du tør - Alice   kom ind.. hvis du tør - Alice - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 10:16 am

Hadrian lyttede da han gik gennem huset, og kastede et blik på hvor fint Alice egentligt var klædt, mens han ærgede sig over han ikke lige havde taget sig lidt mere tid selv.
Hadrian kom til sidst til en dør som ledte ud gennem haven på en lille grus sti, men Hadrian tog sig ikke af at det var en del koldere udenfor, der var trods alt ikke langt. Hadrian svarede ikke, men smilte bare, for selvom Alice havde problemer så var det ikke noget Hadrian kunne sætte sig ind i.
" Så skal du se, her ligger huset " Sagde Hadrian da de kunne se huset, som var bygget i samme stil som den store villa, men som oprindeligt var tiltænkt som en bolig til tjenestefolk. Huset lå på grænsen mellem skoven og de større træer og der hvor der var fin have mellem villaen og skoven. Stien var oplyst af små lamper, og endnu engang var Hadrians sikkerhedsfolk så godt som usynlige. Hadrian fortsatte mod huset, i lidt hurtigere tempo fordi det lige var en tand for køligt udenfor.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kom ind.. hvis du tør - Alice   kom ind.. hvis du tør - Alice - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 05, 2013 9:37 am

Alice gik efter Hadrian, i samme tempo som ham. Silke kjolen blæste en smule i takt til den halvkøglige vind der blæste en smule. "Jeg regner ikke med at en mand kan have så god smag for indretning, og arkitekturen er helt fantastisk. SÅ jeg regner med at du er gift?" sagde hun og stoppede op da de var nået til huset. Hun så endnu engang meget beundret ud over den flotte måde det hele var sat sammen på.
Det var første gang hun havde set en mand bo et sted der var så stilet. Men dog, hun havde jo heller ikke været ret mange steder ved de mænd hun havde været sammen med. det havde altid forgået i hendes gamle villa.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kom ind.. hvis du tør - Alice   kom ind.. hvis du tør - Alice - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 11, 2013 6:00 am

Hadrian sprang et skridt over da Alice stillede ham spørgsmålet, for underligt nok var der aldrig nogle der havde stillet netop det spørgsmål. Måske havde Hadrian bare en helt forkert omgangskreds siden der aldrig var nogle der havde spurgt ind til sådanne ting.
Måske overvejede vampyren i virkeligheden om der var mulighed for at afpresse Hadrian, men det var der ikke.
" Nej jeg er ikke gift, jeg har hyret en indretningsarkitekt " Sagde Hadrian køligt da han tog de sidste skridt hen til huset og åbnede døren for at vise Alice ind til hendes nye hjem. " Så er vi her " Sagde Hadrian da han trådte ind i huset, mens han stoppede ligeindenfor døren så Alice selv kunne gå ind og kigge.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kom ind.. hvis du tør - Alice   kom ind.. hvis du tør - Alice - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 11, 2013 6:10 am

Alice blev en smule overrasket over Hadrians spydige måde at svare på, det var jo ikke fordi hun havde nogen onde hensigter. tvært imod ..
Alice gik ind og kiggede huset, hun lod det altid køglige blik skimte rummet igennem. Hun kiggede bla. efter et eller flere kamera, hun vidste godt at hadrian gik meget op i sikkerhed. Men Alice ville helt sætte pris på noget privatliv.
Hun gik ind og følte sig næsten allerede hjemme. "Det er helt fint" sagde hun dog uden at lyde for overrasket.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: kom ind.. hvis du tør - Alice   kom ind.. hvis du tør - Alice - Page 2 Icon_minitime

kom ind.. hvis du tør - Alice
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» kom an, hvis du tør <Azariel>
» fang mig hvis du kan (Jack)
» jeg ville kigge her, hvis jeg var dig.
» Hey :D Skriv da lige hvis i er interesserede :D
» Er du ny her?-Alice

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Uptown-
Gå til: