Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Tilbage kommen efter lang tid

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tilbage kommen efter lang tid  Empty
IndlægEmne: Tilbage kommen efter lang tid    Tilbage kommen efter lang tid  Icon_minitimeLør Okt 27, 2012 9:43 am

Hejsa people, så Cicero tilbage i huset og han er klar til skub huset tilbage på den anden ende xD
Nu jeg er her igen, ja så søger jeg igen lidt mennesker til nogle emner men jeg tager den mere med ro, og derfor vil jeg kun emne med tre personer af gangen for eller bliver det for meget stress..
Jeg har lidt krav før vi emner og jeg vil gerne have at kan leve lidt op til dem for så vil jeg være lykkelig

Krav
Ikke emner under tre linjer, jeg kan ikke det der med små emner hvor ingen ting sker
Jeg gider ikke kun og snakke med folk der skal ske noget
Plot kan vi godt snakke om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage kommen efter lang tid  Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage kommen efter lang tid    Tilbage kommen efter lang tid  Icon_minitimeLør Okt 27, 2012 1:38 pm

Hey, jeg vil da gerne emne, jeg vil også gerne ha' at der skal ske noget, så vi må lige finde ud af hvordan vi starter, en scene hvor et eller andet sker, der kræver at vi inteagere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage kommen efter lang tid  Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage kommen efter lang tid    Tilbage kommen efter lang tid  Icon_minitimeSøn Okt 28, 2012 12:21 am

Jeg har haft overvejet af min karakter skulle prøve og blive jaget af hans egen, men jeg bare ikke kommet videre med ideen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage kommen efter lang tid  Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage kommen efter lang tid    Tilbage kommen efter lang tid  Icon_minitimeSøn Okt 28, 2012 12:57 am

Jaget? jamen så skal du jo bryde hemmeligheden eller sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage kommen efter lang tid  Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage kommen efter lang tid    Tilbage kommen efter lang tid  Icon_minitimeSøn Okt 28, 2012 1:24 am

Han bed mig, uden at have fået lov, efter jeg havde udvist bekymring og omsorg for ham, er det ikke grund nok til at tage en grundig snak med ham ?
* ser på Thomas sin formodet gode ven og mentor *
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage kommen efter lang tid  Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage kommen efter lang tid    Tilbage kommen efter lang tid  Icon_minitimeSøn Okt 28, 2012 4:10 am

Selvfølgelig bed han dig han er vampyr det er det vi gør. Du er et menneske Millicent og til de fleste vampyrer forbliver du primært mad, det kan jeg ikke skælde ham ud for.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage kommen efter lang tid  Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage kommen efter lang tid    Tilbage kommen efter lang tid  Icon_minitimeSøn Okt 28, 2012 7:42 am

Du er da en dårlig ven! * surmuler*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage kommen efter lang tid  Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage kommen efter lang tid    Tilbage kommen efter lang tid  Icon_minitimeSøn Okt 28, 2012 7:48 am

Ikke noget personligt, men det er altså sådan det fungere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage kommen efter lang tid  Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage kommen efter lang tid    Tilbage kommen efter lang tid  Icon_minitimeSøn Okt 28, 2012 8:00 am

Tsk....
Ved de hvad Mr.Whitefoot.....Jeg tror jeg bedre kan liðe dem på to mands hånd ; )
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage kommen efter lang tid  Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage kommen efter lang tid    Tilbage kommen efter lang tid  Icon_minitimeSøn Okt 28, 2012 9:06 am

Jeg ved ikke hvornår vi er kommet på efternavn frk. Cooper

Men i hvert fald kan vi vel finde en anden måde du kan blive jaget på Cicero
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage kommen efter lang tid  Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage kommen efter lang tid    Tilbage kommen efter lang tid  Icon_minitimeSøn Okt 28, 2012 10:58 am

Tja som sagt mit plot er endnu ikke klar..

Og jeg har sådan set været væk fordi mit hverdagsliv er et ret helvede her for tiden, jeg krig med min lille søster til hverdag og det næsten ikke til og hold ud mere. En anden ting er at jeg har lyst til og flytte hjemme fra men jeg har ikke noget overskud til snakke med min mor om det, plus jeg skal os deal med vinter derpersioner så min tanker meget mørke for tiden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage kommen efter lang tid  Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage kommen efter lang tid    Tilbage kommen efter lang tid  Icon_minitimeSøn Okt 28, 2012 11:23 am

Vi kan da færdiggøre det her, hvad kan din karakter ha gjort for at gøre andre vampyrer sure? Du kunne jo ha være kommet til at fortælle nogle mennesker at vi findes. Nogle der har magt nok til at offentligøre noget det. Du kunne også ha dræbt nogle, vigtige nok til at de giver problemer. Der er mange muligheder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage kommen efter lang tid  Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage kommen efter lang tid    Tilbage kommen efter lang tid  Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 8:18 am

Afsløret et par vampyr hemmelighed måske
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage kommen efter lang tid  Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage kommen efter lang tid    Tilbage kommen efter lang tid  Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 8:51 am

Ja det lyder som om det godt kunne fungere, skal vi beslutte hvad det er for en hemmelighed eller skal vi bare beslutte det, når det kommer op?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage kommen efter lang tid  Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage kommen efter lang tid    Tilbage kommen efter lang tid  Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 9:05 am

Jeg er altid frisk på at emne:)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage kommen efter lang tid  Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage kommen efter lang tid    Tilbage kommen efter lang tid  Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 9:35 am

Thomas: skal vi ikke bare lad det komme op hvis det ér

Shawn: nogle plot ønsker?


Sorry hvis jeg langsom men er på netflix og er ved og se lad den rette komme ind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage kommen efter lang tid  Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage kommen efter lang tid    Tilbage kommen efter lang tid  Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 9:37 am

Sure, hvem starter?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage kommen efter lang tid  Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage kommen efter lang tid    Tilbage kommen efter lang tid  Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 9:47 am

Jeg er ligeglad.. som sagt er jeg ny, så er ikke helt sikker på det med at starte et emne;)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage kommen efter lang tid  Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage kommen efter lang tid    Tilbage kommen efter lang tid  Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 9:50 am

Thomas: kan du ikke lave fordi jeg ser film loge nu og bag efter smutter jeg nok i seng

Shawn: så må du vente i morgen for jeg ser som sagt film
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage kommen efter lang tid  Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage kommen efter lang tid    Tilbage kommen efter lang tid  Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 9:59 am

vi kan da bare lave et emne alle tre:)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage kommen efter lang tid  Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage kommen efter lang tid    Tilbage kommen efter lang tid  Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 10:04 am

Ikke noget problem for mig, men jeg laver emnet i morgen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage kommen efter lang tid  Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage kommen efter lang tid    Tilbage kommen efter lang tid  Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 10:09 am

En vampyr imod to, jeg vil ikke ligefrem sige det fair
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage kommen efter lang tid  Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage kommen efter lang tid    Tilbage kommen efter lang tid  Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 10:11 am

? i er to vampyre ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage kommen efter lang tid  Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage kommen efter lang tid    Tilbage kommen efter lang tid  Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 10:47 am

Rød farve, så man vampyr
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage kommen efter lang tid  Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage kommen efter lang tid    Tilbage kommen efter lang tid  Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 12:15 pm

yea i know, men jeg er ikke vampyr?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tilbage kommen efter lang tid  Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage kommen efter lang tid    Tilbage kommen efter lang tid  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tilbage kommen efter lang tid
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Efter en lang dag.. - Sebastian
» Hjemkomst efter en lang rejse //Paula//
» En lang dag //Privat//
» En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel//
» kigger efter flere

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: