Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Den øde legeplads

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Den øde legeplads - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Den øde legeplads   Den øde legeplads - Page 4 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 9:06 pm

"Nej du ville ikke, ikke hvis jeg førsøgte at blokere med sværdet, ville du slå mig ud af balance fordi jeg ikke er så stor, men hvis jeg parære, ville jeg med lethed kunne slå dit sværd til side. Jeg ville endda have lavet en åbning jeg kunne bruge til at ramme dig med, det har intet at gøre med styrke og med hvem der slår hårdest, det ved du godt." Thomas lyttede efter sirener fra politibiler, folk i lejlighederne havde uden tvivl ringet til politiet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den øde legeplads   Den øde legeplads - Page 4 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 11:01 pm

Sebastian sukkede lidt og trak på skuldrene mens han nikkede lidt "det kommer an på ens ferdigheder man har med at kæmpe med de våben man har spetialiseret sig i." han nikked igen mens han smilte, Seb kiggede op da lyden af sirener kunne køres i det fjerne. han grinte lidt mens han så på thomas. "hva ska vi smutte eller bare blive?" han så rundt mens han tog ennu et hiv fra sin smøg.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den øde legeplads   Den øde legeplads - Page 4 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 11:40 pm

"Lad mig se, vi har begået to mord og vandaliseret lige så mange lygtepæle." Sagde Thomas med falsk tænksomhed i stemmen. "Vi bør nok smutte, vi kunne trods alt godt ende med at blive eftersøgt, hvilket er mere end almindeligt irrerende. På den andenside ville jeg nok ikke blive tiltalt for noget alligevel." Han andlage et uskyldigt ansigts udtryk og så op på Sebastian og sagde med lille uskyldig, men også hånlig og sarkastisk barne stemme. "Det var den store mand, med sværdet, der gjorde det, hr. betjent."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den øde legeplads   Den øde legeplads - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 1:24 am

"hmm true det. men hva gør det dog, der er kun et lig," han grinte lidt og nikkede mens han så hørte thomases bane stemme, han grinte stille mens han rejste sit øjnbryn, "jaja den er god med dig lille per" hans stemme var drilsk og grinaktig mens han pejede på thomases tøj "ud fra hvad jeg kan bedømme vil de noook også lige visitere dig.. du er da en suspekt typpe selv om du kun er.. 5 år?" han smilte mens han nikked "men ja lad og skride."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den øde legeplads   Den øde legeplads - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 4:06 am

Thomas så undrene på Sebastian, hvad helvede mente han med Lille Per? Han valgte at ignorere kommentaren "Nej ingen visitere en dreng på min størrelse, de kan ikke tro jeg gjorde det, den har jeg været igennem før. Desuden var jeg 11 da jeg blev bidt." Thomas begyndte at gå stille og roligt ned af gaden, mens politibilerne helt tydeligt var ved at komme tæt på.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den øde legeplads   Den øde legeplads - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 4:09 am

Sebastian grinte mens hasn nikkede og rullede med øjnene "jaja.. så siger vi det." han smilte mens han så Thomas hoppe ned fra hegnet. han smilte og tog sin pakke med smøger frem og tog ennu en blackdevil, mens han tænteden så han over mod nogle bygninger hvor man kunne skimte det blå og røde politi lys der kom nærmere, han sukked og pustede ud mens han fuglte med Thomas, han smilte lidt. "men hva. hvad har du brugt dit liv på hvis man kan sige det?" han grinte mens han så ned op Thomas.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den øde legeplads   Den øde legeplads - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 4:20 am

Thomas svingede om hjørnet, lige da han så det første blink fra en politibil. "Samler magiske genstande, magiske drikke og den slags, jeg sælger dem videre. Jeg laver også mine egne opfindelser, det er lidt svært når man ikke kan magi selv, men jeg har opfundet magiske computerprogrammer, det virker så længe man har en anden magisk kilde end sig selv, jeg bruger nogle kraft-krystaller fra Den Underjordiske By." Thomas spaserede med hænderne i lommen mens han hørte politiet løbe omkring bag dem. Det var også begyndt at støvregne en lille smugle.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den øde legeplads   Den øde legeplads - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 4:31 am

Sebastian smilte mens han lyttede til thomas og til politibilerne bag dem. mens han nikked "okay, lyder da meget intersandt. så jeg antager at du har et stash med alle dine ting?" han smilte mens han hørte hvor politied løb rundt. han fulgte bare efter thomas, mens han tog ennu et hiv fra sin smøg, mens han grinte lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den øde legeplads   Den øde legeplads - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 5:14 am

"Nogle stykker, hvorfor spørger du om det?" Det undrede Thomas hvorfor Sebastian spurte om han havde et stash, med sine ting. Hans skarpe hørelse, opfangede at politimændende havde fundet liget af manden. Hvis de fandt liget af pigen, ville det magiske politi sikkert blive sat på sagen. Måske ville vertikanet sende en vampyrjæger eller to til byen, så kunne man da få noget sjov her i byen tænkte Thomas.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den øde legeplads   Den øde legeplads - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 6:33 am

"arghh ikke fornoget. mest nyskaerihed" han nikkede lidt for sig selv mens de gik. hans tanker var nu interseret på hvad Thomas haved for mærkelige dimser og dingenoter, han lyttede dog osse til de nu frustræert politimænd der begyndte at løbe rundt og afspære områed, mens flere siraner begyndte at kunne høres, han sukkede forsig selv, mens han gik vidre, "så af de ting du har. hvad har du så mest af?" han smilte mens han så ned på Thomas.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den øde legeplads   Den øde legeplads - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 6:45 am

"Hvad jeg har mest af? Hvad skal det sige?" Han havde et meget bredt udvalg a sager, men som regel kun en eller to af hver. Han kunne høre en bil komme nærmere og så i reflektionen fra en rude at det var en politibil, det bedste de kunne gøre var at lade som om de ingenting havde at gøre med mordet, men politibilen standsede nu alligevel ud foran dem. To politimænd steg ud af bilen og gik ind foran Thomas og Sebastian. "Holdt!" Sagde han meget højtideligt. "Du er andholdt!" Sagde han til Sebastian, han lod ikke til at mene at Thomas havde noget med sagen at gøre, på grund af sin krop.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den øde legeplads   Den øde legeplads - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 7:03 am

"well.. bare hvad du har mest af, våben, drikke, smykker. eller noget?" han smilte lidt selv han kunne se bilen i speglet af ruden mens han så ned på thomas, lige som Thomas tænkte var det beste bare at lade som ingenting. og bare håbe på at det kørte, han forsatte med thomas indtil politibilen stansede forand dem og de to betjænte kom ud, han så ned på thomas mens han smilte til ham. da han hørte politimanden. han kiggede op og hævede sit øjnbryn mens han så på ham. "for hvad dog? Gå med sin lillebror om natten? hvawd er det for noget?" han så stødt over på politimanden, mens han tog hånden på Thomases skulder, han vidste godt at hvis thomas prøvede på noget som var rated 15+ var han også busted, han håbede bare at Thomas ville spille med på det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den øde legeplads   Den øde legeplads - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 7:34 am

Thomas viste udemærket hvilken rolle han skulle spille han så op på sin Storebror og foregav et uroligt blik, og sagde ingenting. Politimanden, lod sig ikke snyde så let. "Hvorfor trækker i to så et blodspor hver, og hvorfor går du med sværd?" Thomas kiggede tilbage, det var sandt, ingen af dem havde set, at de begge havde trukket et par fodspor af blod bag dem. Begge politimænd trak pistolerne for bæltet, og rettede dem mod Sebastian. "I to kommer med på stationen, knægt træd væg fra din storebror og kom herover til mig! Og du lapperne i vejret, og stil dig op af væggen!" Sagde han med myndig stemme." Thomas forgav stadig at se skremt ud. Han så op på Sebastian og blinkede umærkeligt, som for at sige "Hold den kørene lidt endnu." Han begyndte langsomt at bevæge sig hen imod politimanden, der stadig holdt sin pistol rettet mod Sebastian. Thomas stillede sig bag manden og forgav stadig at være bange.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den øde legeplads   Den øde legeplads - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 7:45 am

Sebastian smilte mens han så ned på sin Lillebror Mens han så kiggede op med et chokeret udtryk i andsigted selvføgelig falsk, han kiggede tilbage over skuldren og så blodsporet, mens han sukkede. han så på politimændene der trak pistoler og sukkede lidt. "phff..hvad regner i mig for. vi har ikke set noget og jeg har ingen idé om hvordet blod kommer fra.." han stirred på de to mænd, mens han gav et lille nik til thomas, før han begyndte at tage sine hænder op over hoved mens Thomas gik over til en af betjæntene, Sebastian stod helt stille mens han stirrede stift over på en af de to betjænte, helt rolig. mens han sukkede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den øde legeplads   Den øde legeplads - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 8:13 am

Thomas kiggede kort ind i politibilen og så noget meget spændene. Politimanden og hans makker var igang med at råbe ting som. "Op mod væggen, du er arresteret, og du har ret til ikke at udtale dig!" De var tydelig vis ikke opmærksomme på Thomas der stak armen ind i politibilen og trak en stor shotgun ud, der havde ligget på bagsædet. Han klikkede en gang på den, og den umiskændelige lyd af en shotgun der blive ladet, fik begge politimænd til at kigge på Thomas. Thomas rettede udenvidere Shutgun'en mod den ledene af de to politimænd og sagde "Bang bang..." med den mest barnlige stemme, han kunne mønstre, og den var temmelig overbevisende. Politimanden nåede lige at sige "Hva fanden, knægt pas p..." Inden der lød et højt "BANG!" og mandens hoved eksploderende i en sky af blod. Thomas udstødte en meget høj barnlig latter, og den anden politimand stod fuldstendig lamslået.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den øde legeplads   Den øde legeplads - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 8:52 am

Sebastian sukkede mens politimændene kommandered med ham. som han så fint adlød. han grinte for sig selv da han haved set hvad thomas haved fisked op fra bilens bagsæde, han bed sig i underlæben af grin da han så på hvordan de to mænd kiggede på thomas, mens han leget barn indtil det velkændte brag fra en shotgun var hørt og der var en nu hoved løs politimand der faldt ned på knæ mens Thomas grinte. han vente sig om og så over på den anbetjænt før han stod bag ham og sage "Jaa.. og man siger at Computersip gør børn Voldelige" han grinte da politimanden så sig over skuldren på seb før han hurtig ville give politi manden en stærkt håndkens slag over nakken for at bræke den met et hårdt KNASS og politimanden faldt på jorden inden for seks sekunder. "fuck hvor nice laved.." han kiggede sig over skuldren før han så at yderlige 4 betjænte peget imod dem med pistoler og råbte "STANS I LOVENS NAVN!" Seb kiggede på thomas og sukkede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den øde legeplads   Den øde legeplads - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 9:10 am

Thomas Havde allerede set de fire andre betjente og havde omgående reageret. For det menneske lige øje flimrede Thomas omrids i brøkdelen af et sekund inden, hans løb om bag rækken af politimænd mens hans krop bare lignede en udflydende streg i luften. En tom kapsel landede på fortorvet på halvvejen mellem politibilen og de fire betjente, da Thomas ladede sit våben igen. De fire betjente vente sig overrasket mod Thomas der dukkede op på den anden side af dem. Han gav ikke de fire mænd et øjebliks betænknings tid, men satte shotgunen direkte mod en af mændenes ben, og trykkede på aftrækkeren. Manden skreg da han blev skudt, og han sank om på fortorvet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den øde legeplads   Den øde legeplads - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 9:31 am

Sebastian blinkede lidt mens han så over på de fire betjænte der haved set dem. men som snart fik en Thomas at tænke på. han kunne sagtens se hvor hurtig thomas var med hans øjne. og fulgte det hele før han vente sig om var det høje brag fra thomases shotgun hørt og det rallene skrig flængede nattetn. han grinte for sig selv da han begyndte at løbe der over med sit sværd trukket. den lillae glød fuldte sværet som om det var et knæklys han løb med før en lyd at kød der bliver snittet og nogle hover der vender sig over mod hvor lyden kom fra. seb smilte og så på de tre betjænte hvor en lige pludeselig begyndte at bløde fra det skråt halve af sit hoved før den ene haldel gled af med en glidene kød lyd. "ops.. det må de undslylle lille betjænt. mangler du dit hoved?" han grinte lidt og så over på thomas og der efter de andre betjænte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den øde legeplads   Den øde legeplads - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 9:40 am

De to betjente der var tilbage kiggede nu meget klogt på hver sin modstander. Den ene havde ikke engang opdaget at Sebastian havde dræbt en af dem, men pegede omgåene pistolen mod Thomas. Thomas ignorerende manden der sigtede på ham, og drog istedet fordel af den anden betjents uopmærksomhed. Lynhurtig trak han sin wakizashi fra frakkens skjul og stak den gennem den uopmærksomme betjents ene nyre, han skreg og faldt omgåene om på jorden. Den sidste betjent affyrede sin pistol mod Thomas, men det magiske stof Safre havde lavet, afviste kuglen, og der kom ikke andet end en kort gnist på frakken.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den øde legeplads   Den øde legeplads - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 9:46 am

Sebastian smilte mens han så på den betjænt der så på ham. han smilte og med en lettere flabet måde ville han vinke til ham, da han haved opdaget hvor Thomases focus var. han grinte stille, da han hørte den velkendte lyd af metal der synker ind i kød, det gjore ham bare så munder. han grinte mens han smilte og hurtiger end 1, 2, 3, stod seb bag den sidte overreskede mand før han jumpede op og klamrede sine arme og ben rundt om manden før hans syleskarpe tænder hakkede ned i hans nakke, hvorefter seb startede med at dræne manden fra sit blod. mens han faldt forover med en igle til Seb til at dræne hans blod.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den øde legeplads   Den øde legeplads - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 9:53 am

Thomas slikkede blodet af sit sværd og satte det tilbage i skeden. "Når du er færdig med ham, kan du så finde ud af at køre sådan en, jeg har nok lidt for korte ben." Thomas smilede gavtyv aktigt, hvorefter han samlede et af ligene op i kragen, og hakkede sine hugtænder ned i det, og sugede en smugle. Han havde brugt en del blod på at bevæge sig så hurtigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den øde legeplads   Den øde legeplads - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 10:03 am

Sebastian var halt væk i en blodros og man kunne høre de rellene lyde fra den stakkels mand der blev unpumpet for alt hans blod. et dækket "Ahj" kom far set og han peget tommelfingeren opda da han tros sin blodros hørteham. han slurprede sig i mandens blod mens den stakkel blev tør og indrynked som en rosin eller sviske. true storry med at det tog meget blod at bevæge sig så hurtigt men det var så meget det værd.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den øde legeplads   Den øde legeplads - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 10:10 am

Thomas, hvis lille krop hverken kunne holde ret meget blod, eller brugte ret meget ad gangen, spyttede den døde mand ud og sagde. "Pas på med at tage for meget, eller bliver det bare alt for tydeligt at det er vampyrer der er indblandet. Vi skal trods alt forstille at leve inkognito."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den øde legeplads   Den øde legeplads - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 10:14 am

Sebastian Nikkede før han spyttede politimanden ud fra munden igen. det lindte bare at han haved lidt blod mangel. men seb sked nu lidt på det men så bare underligt over på Thomas "inkognito? hvad er det?" han blinkede og krassede sit hår lidt. mens han vente sit hoved på skrå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den øde legeplads   Den øde legeplads - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 10:22 am

"Det vil sige at folk ikke ved vi er vampyrer, men blot tror vi er mennesker. Nåh men skal vi ikke tage politibilen?" Thomas samlede shotgun'en op som han havde smidt da han trak sit sværd. Der var stadig patroner i, kunne han se. "Vi kan bare efterlade disse her til de andre betjente."
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Den øde legeplads   Den øde legeplads - Page 4 Icon_minitime

Den øde legeplads
Tilbage til toppen 
Side 4 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Den forladte legeplads -Rach

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum