|
| Den øde legeplads | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den øde legeplads Tirs Maj 15, 2012 9:22 am | |
| Thomas undveg Sebastians forsøg på at få fat i ham, og løb i stedet vad siden af ham, han kunne sagtens holde trit med ham, selv med sine korte ben, for han tog bare nogle længere spring. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den øde legeplads Tirs Maj 15, 2012 7:40 pm | |
| Sebastian trak på skuldrene da Thomas undveg ham. han fortsatte dog med at løbe, han så sig over skuldren til de blinkene lygter af politiet der var begyndt at gennemsøge området, han så tilbage på Thomas mens han blev ved med at løbe. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den øde legeplads Ons Maj 16, 2012 12:02 am | |
| "Hvor bor du henne." Sagde Thomas, selvom de løb hurtigt kunne de sagtes tale sammen, da ingen af dem ville blive forpustede. Han lod Sebastian vise vejen hvor end han ville hen. "Hvad gør du for holde solen ude af dit hjem?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den øde legeplads Ons Maj 16, 2012 1:50 am | |
| Sebastian smilte tilbage til Thomas mens han viftede som i "denne vej" han lløb rundt om et hjørne og tog en smut vej forbi nogle kontainere der lod til at blokke for et hul hvor sebastian skulle kravle ind "kom denne vej." sagde han mens han ventede på Thomas kom ind i huldet hvor han så kørte kontaineren til bage foran. hvor efter de åbenbart lod til at kravle under et hus? man kunne høre en mand snorke nærmest lige over dem. mesn Seb tog sin finger op forand munden "shh" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den øde legeplads Ons Maj 16, 2012 8:31 pm | |
| Thomas behøvede næsten ikke at dukke sig for at gå igennem hullet. "Bor du her?" Hviskede Thomas, men hans fulgte efter Sebastian. Hans fodtrind lavede næsten unaturligt lidt støj mens han gik. Han så sig omkring for at få et indblik i hans omgiveser, var dette en kælder? Boede han her? Thomas selv boede i en komfortabel lejlighed, selvom han så så ung ud, havde han fundet en løsning. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den øde legeplads Ons Maj 16, 2012 9:46 pm | |
| Sebastian smilte lidt mens han fortsatte ned af tunnelen han rystede på hoved mens han smilte "nej da.. det er en flugt rute uner det her hus" han smilte og kravlede videre han stille og roligt ham selv lavede en lille stille lyd med kæder der raslede fra hans bukser. og han langsomt steg op fra endnu et hul, tydelig vis på den anden side af huset. mens han så begyndte at gå mod en stor lejlighed. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den øde legeplads Tors Maj 17, 2012 5:16 am | |
| Thomas ventede til Sebastian var kravlet op af hullet, før han selv løb op af væggen, satte af fra den, og landede på ved siden af Sebastian. "Hvorfor bruger vi din flugtrute?" Spurte han, og gik hen imod lejlighed komplekset, som Sebastian tydeligvis boede i. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den øde legeplads Fre Maj 18, 2012 9:48 pm | |
| Sebastian smilte ned til thomas da de kom ud af hulen eller tundlen. han nikkede stille "fordi vi kan. og fordi det er hurtigere end at gå uden om" han nikkede mens han gik over til døren til lejligheden. og åbnede den for at gå op, mens han ventede på thomas. "vi skal tre etager op" sagde han og begyndte at gå op af trappen. mens han stille smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den øde legeplads Man Maj 21, 2012 8:38 am | |
| Thomas fulgte bare efter. "Det ville da være hurtigere at gå udenom. Vi kan begge løbe overnaturligt hurtigt udenfor, hvilket ikke er en fart vi kan holde nede i den tunnel. Desuden ville du ikke behøve at fortælle mig om dine hemmelige udgange." Thomas så op på Sebastian med et skævt smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den øde legeplads Man Maj 21, 2012 9:19 am | |
| Sebastian sukkede. og grinte "men det er jo ikke sjovt." han smilte stille. mens han fortsatte op til tredige etage, hvor han tog et nøgle frem for at låse op og hurtigt skynde sig ind med Thomas. da de komme ind ville Thomas nok ikke tro sine øjne. Der lå Alt muligt "bras" her og der. der var rustninger, sværd pistoler aldt muligt selv en gammel kiste med guld mønter i. "velkommen til mit hus" han smilte stille og så på thomas. hans leglighed var deffently kæmpe nærmest en luksus suite. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den øde legeplads Man Maj 21, 2012 6:38 pm | |
| Thomas så sig omkring, der var rodet, en del mere rodet end hjemme hos Thomas selv, selvom enhver husmor nok ville være uenig med ham på det punkt. Lejligheden var en smugle større end hans egen, selvom Thomas havde en del penge på kontoen, kunne han ikke bo et mere luksuriøst sted, uden at vække mistanke om at han boede alene, han havde andlagt en del smarte kneb, for at kunne bo alene der hvor han boede, uden at vække mistanke. "Har du det med at røve, museer eller sådan noget?" Han pegede rundt på alle de gammeldags ting og sager, han havde en fornemmelse af at den magiske sensor i sin telefon ville bimle løs, men det kunne også være, at det bare var nips det hele. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den øde legeplads Ons Maj 23, 2012 8:34 am | |
| Sebastian gik ind i stuen hvor hand sate sig i en stol, mens han kiggede rundt på sit "rod" han smilte stille over til thomas mens han sukkede lidt. og still tog endnu en smøg frem fra sin lomme endnu en black devil da han begynde at tænde den og pulse på den. han kiggede rundt igen. mens han ikke havde den store ide om de ting. "well.. yup...det har jeg." han nikkede lidt mens han så over på thomas og grinte. "men mange ting er mere end hundrede år gamle." han peget over på en rustning der stod i hjørnet. selv om den sikkert havde stået der i lang tid var der ikke de mindste gram støv på den ikke et eneste partikel. "og jeg tror der er noget ved den og nogle af de andre smykker og ting jeg har.. er ikek sikker." han sukkede mens han tog endnu et hiv fra sin smøg. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den øde legeplads Tors Maj 31, 2012 2:36 am | |
| Thomas gik hen til den rustning Sebastian havde udpeget. Han lod en finger løbe hen over brystpladen, og så på den. Ikke et gram støv var at finde, så han tog en håndfuld støv fra hylden i et åbent skab og smed det ud på, for at afprøve sin teori. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den øde legeplads Tirs Jun 05, 2012 5:20 am | |
| Seb sad og så på thomas der gik hend til rustningen. mens han tog et hiv af sin smøg. Rustningen som Thomas smidte støvet på lage sig som alt andet ikke på den. men der i mod brudte i flamer, eller små lysglimt, som der kunne ses. Sebastian sad bare og vente hoved på skrå mens han grinte lidt. "ja..den weird u støvlige rustning" han smilte mens han så over på rustningen og thomas. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den øde legeplads Tirs Jun 05, 2012 9:33 am | |
| "Er det bare det? Den afviser smuds fordi der engang var en general der gerne ville skinne i sin rustning. Det er utroligt hvad folk har spildt magi på gennem tiden." Thomas lød næsten irriteret, som om han ikke brød sig om at magi blev brugt på en sådan triviel måde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den øde legeplads Man Jun 18, 2012 9:01 am | |
| Sebastian trak på skulderne og sukkede lidt mens han grinte slittle for sig selv "nej ikke bare det du kan ikke komme igennem rustningen den er magisk beskyttet, prøvede at hugge mit sværd i gennem den, det virkede ikke..den er virkelig robust.." han smilte og så på thomas som der tydeligvis ikke brød sig om den, men hvad fan. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den øde legeplads Man Jun 18, 2012 9:09 am | |
| "Nåh så manden var ikke bare forfængelig, det er da altid noget." Sagde Thomas selvom han stadig syns det var spild. For Thomas betød det ikke så meget vor meget rustning modstanderen havde på, han skulle blåt nå at studere rustningen, i nogle sekunder før han ville finde et svagt sted, selv magiske rustninger havde svage steder. "Jeg kan da godt forstå du ikke render rundt i den." Tilføjede han. "Den er out dated ikke sandt. Nåh men ihvert fald tror jeg at jeg smutter igen, jeg tror jeg bruger vinduet dennegang." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den øde legeplads Man Jun 18, 2012 9:16 am | |
| Sebastian tog ennu et hiv af sen smøg og nikkede mens han smilte "yeah det er sandt.. den er helt outdated" han grinte lidt mens han stille så rundt i sit værelse mens han stille ville smile over til thomas "når ja så skal man ud i gen og have noglet sjov?" han smilte til thomas mens han nikkede "oh sig hvis der sker noget spendene i byen eller hvis du har brug for en hånd mate" han nikkede og gav en gestus med sin hånd mod vinduet der var spærret til "du åbner det bare." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den øde legeplads Man Jun 18, 2012 9:23 am | |
| Thomas smilede og gik hen imod vinduet. Han åbnede det på hvid gab og hoppede adræt ud på en smal afsats på den anden side. "Jeg kommer forbi hvis jeg har brug for en stor klinge." Han lod sig glide ned af tagrende røret og ned på gaden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den øde legeplads Man Jun 18, 2012 9:28 am | |
| Sebastian fulgte Thomas over til vinduet mens han så hvordan den lille *Dreng* hoppede ud af hans vindue mens han smilte "gør du det Thomas, Vi ses lige pludselig" han smilte og nikkede mens han bagefter lukkede sit vindue. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den øde legeplads Man Jun 18, 2012 9:35 am | |
| Thomas løftede sin hånd, Sebastian var en ok fyr, selvom der måske var lidt mindre omløb i hans hoved end Thomas brød sig om, men ingen var perfekte. Han begyndte at gå og forsvandt rund om hjørnet.
//out//
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den øde legeplads Man Jun 18, 2012 10:11 am | |
| Sebastian vinkede tilbare mens han smilte hvor efter han gik ind i sit værelse og røg vidre.
//out// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Den øde legeplads | |
| |
| | | | Den øde legeplads | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| |