Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 hm... en fremtidig kærste eller? - jonas

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Empty
IndlægEmne: hm... en fremtidig kærste eller? - jonas    hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 8:20 am

S: til en potosetion.
T: kl 10:30
V: solskind.
O: en masse mandelige modeller og få kvindelige.
P: en flot sort stram kjole og høje hæle...

rach kommer og stille og rolig gående md sin fyr i hånden, eller retter sin fremtidige kæreste, håbede hun i hver til fald, for hun var træt af at være single og uberørt... hun sad og tænkte da der blev lagt make up på hende...

n fyr smilede. ''hey rac er han din lillebror. du er alt for lækker til at kunne være sammen med ham'' grinede de...
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Empty
IndlægEmne: Sv: hm... en fremtidig kærste eller? - jonas    hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 8:25 am

rach grinede svagt "hmm måske men køn nok" sagde jonas kækt igen "og det er uden at gå med makeup"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Empty
IndlægEmne: Sv: hm... en fremtidig kærste eller? - jonas    hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 8:33 am

rach smiede og lænede sig ind til jonas, ''han er pæner end jer og mere lækker også har han en ting i ikke har'' grinede hun...

de så på hende, ''og hvad er det?'' spurte del...

rach så på dem, ''min fulde respekt'' sasgde hun og kyssde jonas...
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Empty
IndlægEmne: Sv: hm... en fremtidig kærste eller? - jonas    hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Icon_minitimeTirs Sep 25, 2012 8:22 am

jonas smillede og kyssede igen og lagde hånden på Rachs røv for at drille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Empty
IndlægEmne: Sv: hm... en fremtidig kærste eller? - jonas    hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 2:53 am

rach smielde og nussede hans kind. ''pas nu på vi skal jo nødig ha et slås mål om lille mig vel jonas'' sagde hun kærligt med t smil.
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Empty
IndlægEmne: Sv: hm... en fremtidig kærste eller? - jonas    hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Icon_minitimeTors Sep 27, 2012 4:56 pm

jonas gav de andre et kort blik "det ville jo ikke være godt hvis de små pus fik blå mærker" sagde jonas og smillede blidt til Rach og nussede hende blidt på siden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Empty
IndlægEmne: Sv: hm... en fremtidig kærste eller? - jonas    hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Icon_minitimeFre Sep 28, 2012 5:56 am

rach smielde. ''jeg skifter lige jonas, men du skal lukke mig bag på hvis du har lyst'' sagd ehun kærligt og kyssede ham på munden med et smil... og gik hn til der hvor hun skulle skifte, hun smilede stille og slapper af med et smil og skifter og kommer ud i en flot rød kjole ''jonas gider du?'' spurte hun med et smil...
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Empty
IndlægEmne: Sv: hm... en fremtidig kærste eller? - jonas    hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Icon_minitimeFre Sep 28, 2012 7:11 am

jonas smillede stort " serfølge" sagde han og kyssede hende på ryggen blidt og lukkede hende langsomt " du ser virkelig godt ud" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Empty
IndlægEmne: Sv: hm... en fremtidig kærste eller? - jonas    hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Icon_minitimeLør Sep 29, 2012 1:36 am

Rach fik gåsehud over hle kroppen da han kyssede hendes ryg, ''tak jonas, hvor du sød'' sagde hun med et smil og kyssde han på kinden. og smilede
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Empty
IndlægEmne: Sv: hm... en fremtidig kærste eller? - jonas    hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 3:04 am

jonas smillede blidt til hende "hvis dem hvem der en smukkeste" hviskede han og kyssede hende blidt og kærligt på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Empty
IndlægEmne: Sv: hm... en fremtidig kærste eller? - jonas    hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 3:07 am

Rach smilede og gik hen til en fyr hun skulle fokusere på hun smilede og så godt ud og var den mest smukke pige ever, de andre piger der havde pause flirtede med jonas... ''hey frække vil du ikke hygge lidt med os'' spurte de... rach fik taget fantastiskebilleder men fyre ville ikke fslippe hende.. ''SLIP MIG!'' sagde hun vredt hun vill ikke ha han holdte om hende...
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Empty
IndlægEmne: Sv: hm... en fremtidig kærste eller? - jonas    hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 3:09 am

jonas gik langsomt forbi pigerne som han ikke rigtigt flirte tilbage med men sagde høfligt nej jonas lagde armen om Rach " noget galt her?" spurte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Empty
IndlægEmne: Sv: hm... en fremtidig kærste eller? - jonas    hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 3:13 am

''han vil ikke lade mig være jonas'' sagde hun og så op på jonas hun nød at han var tæt på ham hun var tydelig forelsket i ham men hvis han ikke var forelsket i hende var det hele jo lige meget...
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Empty
IndlægEmne: Sv: hm... en fremtidig kærste eller? - jonas    hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 3:15 am

jonas så stille på fyren "undskyld hvis du er blevet misfortalt men hun er optaget og er ikke interseret" sagde jonas og kyssede hende på kinden "og jeg er ikke interseret i at lade nogen anden få hende" sagde han blidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Empty
IndlægEmne: Sv: hm... en fremtidig kærste eller? - jonas    hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 3:19 am

rach ser på ham og tog ham med sig og smilede stille og gik med ham ind i t andet rum, ''joans er der nget du vil fortælle mig?'' spurte hun blidt og roligt,...
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Empty
IndlægEmne: Sv: hm... en fremtidig kærste eller? - jonas    hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 3:25 am

"hvad mener du rach?" spurte jonas og kiggede spørgerne på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Empty
IndlægEmne: Sv: hm... en fremtidig kærste eller? - jonas    hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 3:26 am

rach så på ham og rødmede. ''jack sagde du var meget flirtende og nu har du jo mig og jeg er bare lidt nervøs for om du tænkter på mig som en kæreste?'' sagde hun nervøst og legede med sit langee hår...
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Empty
IndlægEmne: Sv: hm... en fremtidig kærste eller? - jonas    hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 3:28 am

jonas lagde armene om rach "jeg synes vi skal tag det stille og roligt men ja jeg synes du ville være perfect som en kæreste" sagde jonas og kiggede hende i øjene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Empty
IndlægEmne: Sv: hm... en fremtidig kærste eller? - jonas    hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 3:34 am

hun så på ham, og krammede ham glad og tørte sine øjne med et smil. ''tak jeg vill bare være sikker på at jeg ikke forelskr mig forgæves som jeg gjorder med din fætter'' sagde hun og så ham i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Empty
IndlægEmne: Sv: hm... en fremtidig kærste eller? - jonas    hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 3:35 am

"han ved ikke hvad han går glip af" hviskede han og kyssede hende blidt og kærligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Empty
IndlægEmne: Sv: hm... en fremtidig kærste eller? - jonas    hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 3:41 am

hun blev glad da hun hørte han sagde det, hun lagde armene om ham og kyssede ham længe med et smil på sine læber og rødmede. ''wow jeg er så lykkelig'' sagde hun og tørte sine øjne...
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Empty
IndlægEmne: Sv: hm... en fremtidig kærste eller? - jonas    hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 3:43 am

jonas smillede sødt til hende "godt men tro de andre modeller vil ha os for dem selv" sagde jonas og smillede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Empty
IndlægEmne: Sv: hm... en fremtidig kærste eller? - jonas    hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 3:45 am

''hvis de piger rør dig, bliver jeg vred'' sagde hun og rørte ved hans kind. ''kom du og jeg skal ha taget et bilelde sammen, hvis du vil alså?'' spurte hun kærligt...
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Empty
IndlægEmne: Sv: hm... en fremtidig kærste eller? - jonas    hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 3:46 am

"alt for dig og gøre dine mandelige med modeler sure" sagde jonas og smillede til hende og flettede finger med hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Empty
IndlægEmne: Sv: hm... en fremtidig kærste eller? - jonas    hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 3:49 am

hun gik med ham ud og smielde stille hun så på fotografen og gav ham de penge hun skulle betalle for deres billeder hun gik ind og siftede til en fræk flot kjole.

//sende kjolens link over skype :3 //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Empty
IndlægEmne: Sv: hm... en fremtidig kærste eller? - jonas    hm... en fremtidig kærste eller? - jonas  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hm... en fremtidig kærste eller? - jonas
Tilbage til toppen 
Side 1 af 7Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» bait >Jonas<
» Jada jeg må drikke! - Jonas
» Ud og feste.. eller? //Safre//
» Dejlig aften //Jonas//
» En hemmelighed der ikke skulle ud.. - Jonas

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: