Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

  - Calla

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




 - Calla - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: - Calla    - Calla - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 1:04 am

cal smilede ``jeg mener at varulve kan løbe 85km/t. og tro mig at løbe på fire ben er virkelig underligt, men samtidig vildt sjovt. for hvor mange kan lige prale af det?`` hendes i hendes stemme kan man tydeligt høre hendes latter, hun var van til at se ulve, og nogle få varulve rundt omkring i skovene. at se en vampyr var en stor overraskelse og forandring. men hun kunne lide den nye forandring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 - Calla - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: - Calla    - Calla - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 1:13 am

Shays smil var overvældende på en måde, hun holdt ikke længere noget tilbage, stolede på ulven foran hende. ” Nej vel?, det er der vist ikke ” En latter undslap hende og hun nød følelsen af det fugtige græs imod hendes krop, det sorte hår der bredte sig under hende. ” Da jeg var et menneske boede jeg også her.. altså her i byen. alting var så meget lettere dengang ” Hun smilede ved tanken om sit gamle jeg, det jeg der bekymrede sig om hvilket sæt tøj der skulle bruges den næste dag..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 - Calla - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: - Calla    - Calla - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 1:17 am

``jeg boede langt herfa. jeg kom hertil for et år siden, eller deromkring. jeg vil tro at alting bliver mere besværlig når man bliver bidt og forvandlet`` hun kiggede dovent op mod himlen, hun hørte den velkendte raslen af buske der blev skubbet til side af ulve. hun rejste sig og gik hen for at hilse på dem, hun gnubbede snuder med flokkens aphaer og smilede. hun nappede nogle af de yngre ulve i øret og halen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 - Calla - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: - Calla    - Calla - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 1:23 am

” Jah, altid mere besværligt som tiden skrider frem ” mumlede hun fraværende. Da de andre ulve kom til syne rynkede hun blidt panden men et smil fremtonede på hendes læber. Flokkens ene alfa kom hen til hende, så tydeligt vurderende på hende men gik så igen. Hun rejste sig op, børstede noget jord af bukserne. Hun lagde mærke til hvor meget Cal nød at være sammen med ulveflokken og lænede sig bare op af stammen til et stort træ. Hun lagde hovedet ind imod stammen og den ru bark kradsede på hendes tøj. Hun smilede roligt, nød skovens lyde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 - Calla - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: - Calla    - Calla - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 1:26 am

cal bjæffede af en af de nyeste i flokken, hun gik over og gnubbede snude med hende. hun løb lidt ud fra flokken og bjæffede til den nye, hun logrede legesygt med hale. snart løb hun afsted for ikke at blive fanget. hun lagde sig på jorden oog gav tegg til at hun havde overgivet sig. hun luntede roligt over til shay. hun kiggede muntert på hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





 - Calla - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: - Calla    - Calla - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
- Calla
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» sne - calla
» jeg havde gabt over mer end jeg kunne tykke (Calla)
» nattevagt - calla
» Er det det værd? - Calla
» A Fine Night (Calla)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: