Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Skal vi vælge hvilken stat Aterswell ligger i?
Ja, det ville være fedt at vide hvor den lå og få lovende på plads
Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Vote_lcap28%Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Vote_rcap
 28% [ 9 ]
Nej jeg kan bedre lide friheden i at det er ukendt
Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Vote_lcap53%Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Vote_rcap
 53% [ 17 ]
Jeg er ligeglad, begge dele lyder fint :)
Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Vote_lcap19%Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Vote_rcap
 19% [ 6 ]
Totale stemmer : 32
 
Poll closed

ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 24, 2012 5:03 am

YOU are mean Thomas !
* soaking *
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 24, 2012 5:34 am

*Laughs*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 24, 2012 5:55 am

- and unkind Sad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 24, 2012 6:00 am

Yup Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 24, 2012 6:11 am

* peger på Frede*
Hvor længe forventer du jeg skal sidde fastlåst med ham?
Burde du ikke låse op? En eller anden kommer forbi og gør det, hvis du ikke gør.....og så er du på min sorte liste Thomas dear.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 24, 2012 7:20 am

Din sorte liste ligefrem... barefordi du er lænket til en fiktiv person...? Well hvis det betyder så meget for dig, så længe du ikke hævner dig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 24, 2012 7:24 am

Er Frede fiktiv? Hvorfor har du ikke sagt det noget før ? Jeg eeelsker fiktive personer...
* rykker tættere på Frede*

Nå nej...jeg har vist rigeligt ballade på den front, så ja ja ja...jeg skal nok opføre mig pænt Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 24, 2012 7:37 am

Det var godt... lille millie.

*smiler grumt og kaster nøglen til Millicent*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 24, 2012 7:41 am

* griber...og låser op *

Don't you little Millie me ,,Thomas.
I'm gonna show you evil , someday soon little sweetheart...and you can trust me on that .

* sighs *
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 24, 2012 7:43 am

Oh no lillte miss lawful good is gonna devious... i am sooooo scared

*Drypper af sarkasme*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 24, 2012 7:50 am

Will someone please smack that...child...so he can learn to behave ?!

Well.... Perhaps that will be the biggest mistake of you life Thomas, dear...to underestimate me ?
Im no goody two shoes, Au contraire , but I'm sure time will tell.. * blows a kiss*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 24, 2012 7:57 am

114 yeas of age... child... now ya' babbeling

Thats ok... cause i know im good enoth to counter anything ya gonna thow at me... even things that you are physiclly thowing at me. Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 24, 2012 7:59 am

Hmmm.... Jeg tror jeg må fri til William, om at komme efter dig....han vil gøre...onde ting ved dig så Razz

Og når du så tror det ikke kan blive værre...entré Millicent, så skal jeg vise dig smerte Wink

( se hvad du får mig til!) ó.ò
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 24, 2012 8:19 am

William har ikke en chance... du har slet ikke en chance.

(Im so evil, that i make you do evil things
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 24, 2012 11:03 pm

Thomas man skal være god ved sin lille protegé , og det er sådan nogen lunde hvad jeg er ved at forvandle mig til , din lille protegé....hvad enten du ønsker det eller ej. Smile

Og helt ærligt, så det nok ikke lige William du ønsker at lægge dig ud med * smiler*
men det vil måske berolige dig at vide ,at han slet ikke ser det som sin opgave at passe på mig ! XD , så du er nok i sikkerhed lidt endnu ( måske )
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 24, 2012 11:13 pm

William kender ikke til offensiv magi, ifølge hans profil, og han har så vidt jeg kan læse, heller ingen egentlig kamptræning. Hvorimod jeg er trænet Assassin, og har været det i 100 år, det er ikke en gang sandsynligt at manden kan få øje på mig. William ønsker ikke at ligge sig ud med mig, men han har så vidt jeg ved ikke gjort mig noget, så hvorfor skulle jeg skade ham?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 24, 2012 11:31 pm

Jeg tror faktisk ikke han kender til magi, nej.....
- men hans profil er ikke lavet færdig og jeg ved han har en lang og vild baggrund. William er
' taget hertil' fra en anden rpg side, så han sidder ikke og opdigter sin baggrund nu, den er beskrevet i emner på en anden side( hvor profilen nu er nedlagt, tror jeg da )

Men en ting skal du da få forærende.....William behøver ikke en grund til at forvolde skade, han gør det bare. Så du skal huske at se dig over skulderen, hvis du møde ham på gaden, sweetie ; )
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 12:41 am

Forudsat at han er i stand til at forvolde mig skade, det er han ikke Very Happy

Ikke fordi han ikke psykisk er i stand til det, han er ikke fysisk i stand til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 1:01 am

Nej....men når du først er bragt i knæ og ødelagt psykisk, er der nok ingen grund til at frygte dig fysisk. Razz

Men....bare rolig, jeg kan passe på mig selv....og behøver ikke William til det Xd
* buh*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 1:10 am

Nå hvem der er psykisk stærkest... really... han har ingen anesle om hvad han går ind til

og du har slet ikke en chance.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 1:16 am

Han går ikke ind til noget, siger jeg jo....du ved hvordan det altid går....
Den unge padawan slagter sin mester ; ) bum bum bum
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 1:21 am

Go right ahead... se what happenes, but im gonna live forever and you gonna wither, so better do it fast.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 1:31 am

Hmmm....are you that sure of what destiney has in store for me?
Perhaps i'll turn all newborn vampire on you, dear.....and then I would like to see you try to stand in my way, Thomas dearest.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 2:07 am

ooh.... think ya can handle it? Most people die form the poison ya know.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 2:23 am

Is that a dare, Thomas? Consider it done, in that case. Smile

Well....I'm not Most people, or haven't you figured that out by now?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Goodbye Aterswell :D
» Maskebal i Aterswell!
» Afstemning! Ny race.
» Tillykke Aterswell
» Beskrivelse af Aterswell

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Idéer og forslag-
Gå til: