Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Afstemning! Ny race.

Go down 
4 deltagere

Hvilken race vil du helst have på siden?
Ræve mennesker
Afstemning! Ny race. Vote_lcap44%Afstemning! Ny race. Vote_rcap
 44% [ 17 ]
Kamæleon mennesker
Afstemning! Ny race. Vote_lcap13%Afstemning! Ny race. Vote_rcap
 13% [ 5 ]
Fugle mennesker
Afstemning! Ny race. Vote_lcap43%Afstemning! Ny race. Vote_rcap
 43% [ 17 ]
Totale stemmer : 39
 
Poll closed

ForfatterBesked
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Afstemning! Ny race. Empty
IndlægEmne: Afstemning! Ny race.   Afstemning! Ny race. Icon_minitimeFre Mar 22, 2013 9:48 pm

Ja så er raceforslagende forbi, og afstemningen kan begynde. Vi vil lige opsummere de 3 racer, så I ved hvad I stemmer på!

Forslag et:
Ræve mennesker. Mennesker med ræveøre og hale. Dette er endnu ikke blevet opdaget af menneskene, fordi deres øre og hale med en medfødt magisk kraft kan tilpasse sig til en hver slags forklædning (muligvis trække dem ind som engle og dæmoner, det kigger vi lige på.)

Evner: Hurtigere end normale mennesker, lidt bedre sanser (høre, og lugtesansen), immune overfor magi. Dette gælder alt slags magi.

Svagheder: Racen er ikke selv i stand til at bruge magi. De er ikke stærkere end almindelige mennesker og kan dø af sygdomme, skud, stik i mavsen og alt det andet modbydelige xD

Forslag to:
Kamæleonmennesker. Inspireret af Mystik fra x-men, er disse væsner mennesker der er født uden en egentlig form. Hvor Mystik har et ydre der bare ikke er menneskeligt, har kamæleonmennesket ingen form der er dem. De er hverken mand eller kvinde, og de har som sådan ingen alder. De er det køn de vælger, i den skikkelse de vælger.

Evner: Kan forvandle sig til andre mennesker (de kan kun skifte udseende inden for menneskeracen, altså ingen pels eller spidse øre og gæller.) Dog kan de frit vælge mellem alle slags hår og øjenfarver, de bliver ikke ældre så de kan ikke dø af alderdom, de har adgang til magi.

Svagheder: De kan som alle andre blive skudt, syge, forgiftet, dolket i brystet eller hvordan man nu ellers ville dræbe et alment menneske.

Forslag tre:
Fugle-menneske-hybrider (vi kigger stadig på navnet). Disse racer er inspireret af de egyptiske guder, og er altså en blanding mellem fugl og menneske. De kan lægge en illusion omkring sig så de fremstår menneskelige, dog kan alle magiske væsner (også mennesker med magi) se igennem de.

Billede af Rha hvis nogle er i tvivl: https://2img.net/h/oi46.tinypic.com/2mi3u2q.jpg

Racen stammer fra Egypten hvor de har lært menneskene magi. Det er derfra sagnet om de Egyptiske guder stammer fra.

Styrker: Kan magi, har en ørns skarpe syn, kan spise råt kød og kan alle skabe illusion omkring sig fra fødslen

Svagheder: De kan dø af det samme som mennesker, skønt deres maver er mere hårdføre.


Godt, nu kan I stemme på hvilken race I helst vil have på siden xD afstemningen lukker om en uge fredag d. 29. marts 2013



Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Afstemning! Ny race. Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Ny race.   Afstemning! Ny race. Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 12:46 am

Det lyder jo alt sammen Awsome D:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Ny race. Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Ny race.   Afstemning! Ny race. Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 6:22 am

alle undtagen den med de egybtiske guder
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Afstemning! Ny race. Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Ny race.   Afstemning! Ny race. Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 6:23 am

Jeg vil give Sylar ret, hæler også mere til de to andre xD
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Afstemning! Ny race. Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Ny race.   Afstemning! Ny race. Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 6:27 am

Jeg syndes fugle folket ville blive intresant hvordan de vil kysse folk Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Ny race. Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Ny race.   Afstemning! Ny race. Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 6:21 pm

de er ikke guder, de blev bare set som guder, og det med magien kommer fra Thoth som gav menneskerne en bog med besværgelser (det er en græsk kopi af denne bog som frimurerende er centræret omkring), men de kunne også komme fra andre steder i jamansk mytologi er der et væsen kaldet Tengu som er halv ravn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Ny race. Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Ny race.   Afstemning! Ny race. Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 6:28 pm

og i kan bare stæmme på noget andet, hvis i ikke kan lide dem, der er ingen grund til at kritisere dem, det er simpelt hen uhøflig
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Afstemning! Ny race. Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Ny race.   Afstemning! Ny race. Icon_minitimeSøn Mar 24, 2013 12:20 am

Ah, sorry Neal det var ikke ment som personlig eller uhøflig kritik. Jeg gav bare min mening til afstemningen. Jeg synes slet ikke dit forslag er dårligt, og ville bestemt overveje at lave et fuglemenneske hvis det er den der vinder, jeg hælder bare mere til de andre to Smile jeg er ked af hvis det jeg skrev blev forstået anderledes :/

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Ny race. Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Ny race.   Afstemning! Ny race. Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 1:13 am

Rævemennesket eller Fuglemennesket Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

Afstemning! Ny race. Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Ny race.   Afstemning! Ny race. Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 4:10 am

Kom så rævemennsker!!!!!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Ny race. Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Ny race.   Afstemning! Ny race. Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 4:15 am

Kamæleon eller ræve mennesker
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Afstemning! Ny race. Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Ny race.   Afstemning! Ny race. Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 4:54 am

Som sagdt jeg kan lide alle 3 ^^ men stemte på den jeg selv forslog, nemlig ræve menesker ^^ Jeg ville ønske vi kunne få dem alle
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Ny race. Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Ny race.   Afstemning! Ny race. Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 5:55 am

Jeg hælder nu mest til fuglene ^^'
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Ny race. Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Ny race.   Afstemning! Ny race. Icon_minitimeLør Mar 30, 2013 12:03 am

jeg syntes at rævene lyder sejest
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Afstemning! Ny race. Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Ny race.   Afstemning! Ny race. Icon_minitimeLør Mar 30, 2013 8:49 am

Så er afstemningen forbi!

Ja, afstemningen taler jo for sig selv. Det står lige mellem rævemennesker og fuglemennesker. Vi havde allerede overvejet dette hen af vejen, men dette her har gjort os sikre i vores beslutniong.

Vi tilføjer to racer til siden istedet for én. Fuglemennesker og rævemennesker vil altså begge blive lavet. Min medadmin er ikke hjemme resten af påskeferien, så racerne vil være klar til at blive spillet i løbet af engang i næste uge.

Derudover har vi haft nogle tanker omkring de to racer, som vil blive diskuteret med ideskaberne. Tillykke til de to forslag Smile og til de mange brugere der aktivt har deltaget i konkurrancen.

Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Afstemning! Ny race. Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Ny race.   Afstemning! Ny race. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Afstemning! Ny race.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Afstemning - Ny race!
» Ny race forslag
» Konkurrence: Ny race!
» Ny race og nyt sted
» Forslag til race

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Nyheder-
Gå til: