Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Skal vi vælge hvilken stat Aterswell ligger i?
Ja, det ville være fedt at vide hvor den lå og få lovende på plads
Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 5 Vote_lcap28%Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 5 Vote_rcap
 28% [ 9 ]
Nej jeg kan bedre lide friheden i at det er ukendt
Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 5 Vote_lcap53%Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 5 Vote_rcap
 53% [ 17 ]
Jeg er ligeglad, begge dele lyder fint :)
Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 5 Vote_lcap19%Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 5 Vote_rcap
 19% [ 6 ]
Totale stemmer : 32
 
Poll closed

ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 5 Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 5:02 pm

* lol*

At tale ' pigeringsproblemer' med en fyr, er som myggebalsam mod en myg XD

How funny is that? Sjovt nok, sjovt nok til at løfte høret igen ! : D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 5 Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 8:50 pm

Det er ikke fordi jeg ikke vil høre om det, det er fordi at når du siger "Det er bare pigeproblemer" så tænker jeg at det sikkert er lidt for privat til at skrive i et åbent forum, med en du ikke kender.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 5 Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 9:04 pm

Seeee hvor sød du er !!!!! ( gottcha )

Ja, det kunne jeg aldrig finde på at udbasunerer i en tråd faktisk Smile
Og som sagt, det var bare ' lige i situationen' - and everythings all fine now Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 5 Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 9:41 pm

Tænkte jeg nok
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 5 Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 10:07 pm

cherry godt tænkt Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 26, 2012 10:00 am

Siden vi alligevel ikke må høre hvad det er for nogle pigeproblemer, kan I så ikke tage sådan noget over chatten i stedet for i en afstemning? ... *spam-hader*
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 26, 2012 6:31 pm

Ja så er afstemningen slut ^^ med 16 stemmer på vi skal beholde tingene som de er, og kun 8 på at vi skal have Aterswell på landkortet. Vi kommer altså ikke til at placere Aterswell lige nu, men jeg har forsøgt at følge lidt med i hvad folk har skrevet (igen.. der kom jo lidt andre ting i debatten end bare emnet Razz) og der var nogle der gerne ville have en ny afstemning med en selvopfunden stat? Er det det folk mangler, eller er det bare at I gerne vil have nogle enkelte regler på plads? (så som homoseksuelt ægteskab Razz?)
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 26, 2012 7:42 pm

(* elsker det sociale opstået bånd-knytteri som uplanlagt / spontan spam fører med sig *)


Ja, det er jo demokratiet der har talt , så det er helt fint Smile ( er glad for i gav os muligheden for at have indflydelse via afstemning, også selv om ' den ikke tippede til min fordel' ) Smile


Personligt er der et par regler jeg ville finde interessant at få klarhed om... De tre jeg tænker lige nu er...

1. Homoseksuelle vielser ( surprise surprise) Smile

2. Abort regler

3. Dødsstraf

( så har vi lidt at lege med i emnerne )
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 5 Icon_minitimeMan Aug 27, 2012 6:02 am

Aldersbegrænsninger på kørekort og alkohol, måske o-o
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 5 Icon_minitimeMan Aug 27, 2012 8:17 am

Vi har besluttet at slå de love folk har foreslået her inde på plads og sætte dem ind under beskrivelsen ^^
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» Maskebal i Aterswell!
» Afstemning! Ny race.
» Afstemning - Ny race!
» Beskrivelse af Aterswell
» Goodbye Aterswell :D

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Idéer og forslag-
Gå til: