Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Arason træner//terry//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Arason træner//terry// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Arason træner//terry//   Arason træner//terry// - Page 4 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:06 pm

"øh jeg har været i bad" løj
han han havde ikke noget i
mod hun var nøgen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Arason træner//terry//   Arason træner//terry// - Page 4 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:12 pm

Terry smilede muntert og stillede sig hel op ad ham. Hun trak lidt i hans hår. "Skal jeg tro på det?" sagde hun drillende med et charmerende smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Arason træner//terry//   Arason træner//terry// - Page 4 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:15 pm

han nikket
"ja det skal du" svarde han
med et smil i det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Arason træner//terry//   Arason træner//terry// - Page 4 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:17 pm

Hun rakte tunge af ham og trak i hans hår igen, for at få ham med ind i bruseren.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Arason træner//terry//   Arason træner//terry// - Page 4 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:18 pm

"hey det er mit hår" råbte han ii
det han gik med hende hen til bruserne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Arason træner//terry//   Arason træner//terry// - Page 4 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:22 pm

Terry grinede bare muntert til ham og tænde bruseren og skubbede ham ind under vandet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Arason træner//terry//   Arason træner//terry// - Page 4 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:24 pm

"arg det er jo iskoldt" råbte
arason da hun havde skubet ham der
ind det var som om en kulde ramte ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Arason træner//terry//   Arason træner//terry// - Page 4 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:26 pm

Terry grinede og stillede sig op ad ham, så hun også blev ramt af det kolde vand. Det kunne tydeligt ses at hun havde det koldt. Hun smilede muntert og skruede lidt op for varmen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Arason træner//terry//   Arason træner//terry// - Page 4 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:29 pm

da kunne han mærke at
det blive varmte han smilte til hende
da han kunne mærke varmen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Arason træner//terry//   Arason træner//terry// - Page 4 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:31 pm

Terry tog noget shampoo i den ene hånd, rakte op til hans hår og vaskede det for ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Arason træner//terry//   Arason træner//terry// - Page 4 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:33 pm

"jeg kan da godt selv vaske mit hår"
sagde han drilende til hende da
hun begyndte at vaske hans
hår
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Arason træner//terry//   Arason træner//terry// - Page 4 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:35 pm

"Men alligevel gør du det ikke?"sagde hun drillende og skubbede hans hoved ind under vandet, så shampooen kunne blive skyllet ud.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Arason træner//terry//   Arason træner//terry// - Page 4 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:37 pm

"haha meget morsomt" svarde han hende
med et skævt smil i det hun tog hans hoved under vandt
han hadde nå andre folk hjælp ham men ikke når det var terry af en eller anden grund
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Arason træner//terry//   Arason træner//terry// - Page 4 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:41 pm

Hun samlede kropsæben op fra gulvet og viftede med den foran ham. Det var sæbe til piger. "Nu skal du dufte af roser"sagde hun drillende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Arason træner//terry//   Arason træner//terry// - Page 4 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:46 pm

"det kan du bare ikke mene" svarde han
og kiget u sikert på hende
det var ikke lige fordi han ville lugte godt
men med pige kropssæbe sætte han grænsen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Arason træner//terry//   Arason træner//terry// - Page 4 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:47 pm

Terry smilede muntert og tog noget sæbe i hånden. "Jeg mener næsten altid hvad jeg siger"sagde hun drillende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Arason træner//terry//   Arason træner//terry// - Page 4 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:49 pm

"oh nej" svarde han helt usikkert
i det hun virklige havde tænket sig
det i det han prøvede at undgå det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Arason træner//terry//   Arason træner//terry// - Page 4 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:51 pm

Terry grinede muntert og satte hånden med sæbe mod hans brystkasse. "Så så min lille rose"sagde hun med en sukkersød stemme.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Arason træner//terry//   Arason træner//terry// - Page 4 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:53 pm

"åh nej det er ikke lide
det beste der er sket for mig jeg er jo ikke en pige"
fik han sagt inde hun sætte den på hans brystekase
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Arason træner//terry//   Arason træner//terry// - Page 4 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:54 pm

"Argh kom nu, hver lidt glad. Du står jo i bad med en nøgen pige"sagde hun drillende og bevægede begge hænder rundt på hans overkrop.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Arason træner//terry//   Arason træner//terry// - Page 4 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:57 pm

"jeg sigde helere ikke at jeg ikke er glad for
det men det er mere sæben sigde mig
kan jeg kan fjrene duften" spurgte han
hende om imens han nyde det som hun gjorde med hændrne på hans
overkrop

Sidst rettet af Arason Lør Aug 11, 2012 9:00 pm, rettet 1 gang
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Arason træner//terry//   Arason træner//terry// - Page 4 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:59 pm

"Du skal bare vaskes med noget andet sæbe eller bruge noget deo"sagde hun muntert til ham og vaskede hans arme.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Arason træner//terry//   Arason træner//terry// - Page 4 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 9:02 pm

han nikket og nyde det hun
gjorde det at hun sæbede ham ind han lukket øjne
i det hun gjorde det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Arason træner//terry//   Arason træner//terry// - Page 4 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 9:04 pm

Hun lod drillende hendes hænder bevæge sig tilbage til hans brystkasse og derefter ned ad.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Arason træner//terry//   Arason træner//terry// - Page 4 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 9:06 pm

han smilte for sig selv i
det han kunne mærke hendes hænder
på hans brystekase i det han lagde mærke til at hun gik ned af
hvilket han også nydet
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Arason træner//terry//   Arason træner//terry// - Page 4 Icon_minitime

Arason træner//terry//
Tilbage til toppen 
Side 4 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Jayden træner.. av! //Lana//
» Terry ~ FRAVÆR!! ^^
» En middag for to//terry//
» en dag i skoven/terry/
» Please! Help me! - Arason

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum