| Arason træner//terry// | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arason træner//terry// Lør Aug 11, 2012 8:06 pm | |
| "øh jeg har været i bad" løj han han havde ikke noget i mod hun var nøgen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arason træner//terry// Lør Aug 11, 2012 8:12 pm | |
| Terry smilede muntert og stillede sig hel op ad ham. Hun trak lidt i hans hår. "Skal jeg tro på det?" sagde hun drillende med et charmerende smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arason træner//terry// Lør Aug 11, 2012 8:15 pm | |
| han nikket "ja det skal du" svarde han med et smil i det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arason træner//terry// Lør Aug 11, 2012 8:17 pm | |
| Hun rakte tunge af ham og trak i hans hår igen, for at få ham med ind i bruseren. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arason træner//terry// Lør Aug 11, 2012 8:18 pm | |
| "hey det er mit hår" råbte han ii det han gik med hende hen til bruserne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arason træner//terry// Lør Aug 11, 2012 8:22 pm | |
| Terry grinede bare muntert til ham og tænde bruseren og skubbede ham ind under vandet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arason træner//terry// Lør Aug 11, 2012 8:24 pm | |
| "arg det er jo iskoldt" råbte arason da hun havde skubet ham der ind det var som om en kulde ramte ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arason træner//terry// Lør Aug 11, 2012 8:26 pm | |
| Terry grinede og stillede sig op ad ham, så hun også blev ramt af det kolde vand. Det kunne tydeligt ses at hun havde det koldt. Hun smilede muntert og skruede lidt op for varmen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arason træner//terry// Lør Aug 11, 2012 8:29 pm | |
| da kunne han mærke at det blive varmte han smilte til hende da han kunne mærke varmen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arason træner//terry// Lør Aug 11, 2012 8:31 pm | |
| Terry tog noget shampoo i den ene hånd, rakte op til hans hår og vaskede det for ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arason træner//terry// Lør Aug 11, 2012 8:33 pm | |
| "jeg kan da godt selv vaske mit hår" sagde han drilende til hende da hun begyndte at vaske hans hår |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arason træner//terry// Lør Aug 11, 2012 8:35 pm | |
| "Men alligevel gør du det ikke?"sagde hun drillende og skubbede hans hoved ind under vandet, så shampooen kunne blive skyllet ud. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arason træner//terry// Lør Aug 11, 2012 8:37 pm | |
| "haha meget morsomt" svarde han hende med et skævt smil i det hun tog hans hoved under vandt han hadde nå andre folk hjælp ham men ikke når det var terry af en eller anden grund |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arason træner//terry// Lør Aug 11, 2012 8:41 pm | |
| Hun samlede kropsæben op fra gulvet og viftede med den foran ham. Det var sæbe til piger. "Nu skal du dufte af roser"sagde hun drillende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arason træner//terry// Lør Aug 11, 2012 8:46 pm | |
| "det kan du bare ikke mene" svarde han og kiget u sikert på hende det var ikke lige fordi han ville lugte godt men med pige kropssæbe sætte han grænsen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arason træner//terry// Lør Aug 11, 2012 8:47 pm | |
| Terry smilede muntert og tog noget sæbe i hånden. "Jeg mener næsten altid hvad jeg siger"sagde hun drillende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arason træner//terry// Lør Aug 11, 2012 8:49 pm | |
| "oh nej" svarde han helt usikkert i det hun virklige havde tænket sig det i det han prøvede at undgå det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arason træner//terry// Lør Aug 11, 2012 8:51 pm | |
| Terry grinede muntert og satte hånden med sæbe mod hans brystkasse. "Så så min lille rose"sagde hun med en sukkersød stemme. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arason træner//terry// Lør Aug 11, 2012 8:53 pm | |
| "åh nej det er ikke lide det beste der er sket for mig jeg er jo ikke en pige" fik han sagt inde hun sætte den på hans brystekase |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arason træner//terry// Lør Aug 11, 2012 8:54 pm | |
| "Argh kom nu, hver lidt glad. Du står jo i bad med en nøgen pige"sagde hun drillende og bevægede begge hænder rundt på hans overkrop. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arason træner//terry// Lør Aug 11, 2012 8:57 pm | |
| "jeg sigde helere ikke at jeg ikke er glad for det men det er mere sæben sigde mig kan jeg kan fjrene duften" spurgte han hende om imens han nyde det som hun gjorde med hændrne på hans overkrop
Sidst rettet af Arason Lør Aug 11, 2012 9:00 pm, rettet 1 gang |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arason træner//terry// Lør Aug 11, 2012 8:59 pm | |
| "Du skal bare vaskes med noget andet sæbe eller bruge noget deo"sagde hun muntert til ham og vaskede hans arme. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arason træner//terry// Lør Aug 11, 2012 9:02 pm | |
| han nikket og nyde det hun gjorde det at hun sæbede ham ind han lukket øjne i det hun gjorde det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arason træner//terry// Lør Aug 11, 2012 9:04 pm | |
| Hun lod drillende hendes hænder bevæge sig tilbage til hans brystkasse og derefter ned ad. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arason træner//terry// Lør Aug 11, 2012 9:06 pm | |
| han smilte for sig selv i det han kunne mærke hendes hænder på hans brystekase i det han lagde mærke til at hun gik ned af hvilket han også nydet |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Arason træner//terry// | |
| |
|
| |
| Arason træner//terry// | |
|