Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 En middag for to//terry//

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En middag for to//terry// Empty
IndlægEmne: En middag for to//terry//   En middag for to//terry// Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 7:40 am

S Et spisested i uptown
Kl 18,00
O en masede andre folk der spiser
V regne stadig væk
Arason sad inde på resturane og vente på terry hun kunne komme været minute det skulle være nu han havde aftalet eller budt hende på midedag men det var blivet senre ind han regnet med nu vente han og håbete bare på at hun ville kunne nå det han sad ved bordet i hans normale fest tøj med solbrillere taget af han kiget sig omkring hun var viste på vej her henne nu han smilte ved tanken om hvad de havde lavet i skoven han håbet nu også at han kunne få hende overtalet til at komme hjem til ham og se en film.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En middag for to//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: En middag for to//terry//   En middag for to//terry// Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 7:56 am

Påklædning: http://weheartit.com/entry/32796614 + sorte stiletter

Terry kom gående ind på resturanen. Hun lod blikket glide rundt, mens hun rettede lidt på hendes solbriller som hun brugte som pandebånd og rettede på hatten. Det var sjældent hun tog en hat på, men den passede bare alt for godt til kjolen til hun kunne havde ladet være. Hun fik øje på Arason, lige som en tjener skulle til at henvende sig til hende. Hun bemærkede dog ikke tjeneren.
Hun gik hen til Arason's bord "Hej"hilste hun med sit charmerende muntre smil og satte sig på stolen overfor ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En middag for to//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: En middag for to//terry//   En middag for to//terry// Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 8:05 am

´han kiget op og smilte til hende og sagde så lidt drilende til hende "nå så du er begyndt med at gå med solbriller" sagde han med et smil til hende "du ser vidunderlige ud her i aften" sagde han og smilte til hende i det en tjener komme over til dem "hvad skulle det være den hr og den fru" sagde han til dem "jeg ved ikke hvad jeg ville ha du terry jeg tagde det samme som dig" sagde han smilne til terry imens tjener ventede på hvad hun ville ha
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En middag for to//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: En middag for to//terry//   En middag for to//terry// Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 8:28 am

"Bare fordi jeg ikke har haft dem på de tre fire gange vi er stødt på hinanden, betyder det ikke at jeg aldrig bruger solbriller"svarede hun høfligt og smilede venligt til ham. Hun tog menukortet da tjeneren kom hen for at få deres bestilling. "Husk nu at jeg er vegetar"advarede Terry med et muntert smil og ledte efter en ret uden kød. "Jeg tager Pasta med friske artiskokker, spinat og parmesan"sagde hun med et smil. Hun ville ikke have noget imod at han spiste kød.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En middag for to//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: En middag for to//terry//   En middag for to//terry// Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 8:35 am

"jeg tager bare det samme" svarde til tjenere "og hva ville i ha og drikke" spurgte tjenere om Arason kiget over mod Terry "hvad ville du ha og drikke" spurgte Arason hende om i det han smilte til hende på den normale måde han kløede sig i nakken og sagde til terry "terry du bestemer hvad vi skal ha og drikke"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En middag for to//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: En middag for to//terry//   En middag for to//terry// Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 8:38 am

"Du er vidst ikke så glad for at bestemme er du?"spurgte hun drillende og tænkte at rødvin nok var det som passede bedst til retten. Hun vendte opmærksomheden mod tjeneren og sendte ham et charmerende smil. "Vi tager rødvin"svarede hun med et charmerende venligt smil og rakte ham menukortet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En middag for to//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: En middag for to//terry//   En middag for to//terry// Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 8:44 am

tjener nikket og gik ud i køkenet for at af gi derse bestilinge Arason kiget over til hende med et drilende smil og svaret "nej jeg plejer bare og tag det jeg har i køknet" svarde han med et drillende smil han stte sig til rette for at spørge hende hvornår hun havde købt det tøj da tog han mod til sig "øm det er noget nyt tøj kan jeg se" svarde han med et smil og forsætte "det klær dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En middag for to//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: En middag for to//terry//   En middag for to//terry// Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 9:14 am

Terry smilede muntert af hans drillende smil. "Tak, jeg har faktisk haft det i et år"sagde hun med et smil og lod blikket glide rundt på de andre som var tilstede og spiste. "Jeg har ikke købt tøj siden jeg flyttede hjemmefra, jeg har så meget at der ikke er en grund til at købe nyt"sagde hun med et charmerende muntert smil og så kort på tjeneren som kom med rødvinen. Han nikkede kort som hilsen til dem og hælde op i deres vinglas.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En middag for to//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: En middag for to//terry//   En middag for to//terry// Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 9:24 am

"okay" smilte han til hende "hvad er din yndlings film" spurgte han hende om med et uskyldiget smil han kiget ud på gaden inde han vente sig mod hende igen og smilte "hvordan komme du så her ude smilete han til hende fordi han trode ikke at hun havde brugte sit skakboard her ude han havde jo selv taget sin motercykel da tjener var færdig med at hælde op til dem gik han ud til køknet for at få at vide hvor lang tid der var inde maden var klar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En middag for to//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: En middag for to//terry//   En middag for to//terry// Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 9:27 am

"Jeg har ikke nogen ynglings film lige fortiden"svarede hun med et venligt smil og tog glasset, hvorefter hun nippede til vinen. Det smagte godt, og havde en gæret bitter smag. Vin var ikke hendes ynglings drikkelse, men det var meget normalt at drikke det på resturanter og hun havde ikke særligt meget i mod det. Hun stilede det fra sig. "Jeg fik et lift"svarede hun med et skævt smil, og havde ikke særlig meget lyst til at fortælle at det var en af pusherne på hendes gade.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En middag for to//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: En middag for to//terry//   En middag for to//terry// Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 9:37 am

" okay" smilte han til hende og kiget på hende han tog en slurk af rødvine hvilket han fik det dårligete af han kunne helt sikkert ikke lide vin han puste det ud igen "nå men er der noget bestemet du skal i aften fordi jeg har tænket mig at se en film" sagde han smilene til hende i det tjenere komme ind med derse mad "velbekomme" sagde han til dem i det han gik over får at tage en ny bestlinge
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En middag for to//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: En middag for to//terry//   En middag for to//terry// Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 9:39 am

Terry grinede muntert da han spyttede det ud igen. "Hvilken film har du i tankerne?"spurgte hun med et smil og så på tjeneren da han kom med deres mad. "Tak"sagde Terry venligt til ham, lige før han gik igen. Hun tog sin gaffel og stak den i en pasta og spiste det. Hun smilede charmerende til Arason.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En middag for to//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: En middag for to//terry//   En middag for to//terry// Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 9:47 am

"lord of the rings eller en gyser" svarde han og smilte til hende han begyndte at spise noget af pasta det smagte faktisk selv om der ikke var kød i i han smilte til hende og kløede sig lidt i nakken han kiget på hvordan hun spiste det så sødt ud syndes han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En middag for to//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: En middag for to//terry//   En middag for to//terry// Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 9:54 am

"Lord of the rings?"sagde hun med et muntert smil, hun havde set dem engang med sin lillebror. Ikke ligefrem hendes stil, men hun måtte indrømme at det var godt lavet. "Hvilken gyser har du i tankerne?"spurgte hun og var mere til en gyser. Hun spiste ikke særligt hurtigt og små bider af gangen. HUn havde altid været langsom til at spise.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En middag for to//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: En middag for to//terry//   En middag for to//terry// Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 10:00 am

"ved ikke har du en ide til en gyser for jeg har en masede af dem" svarde han og smilte til hende og begyndte at spis lidt mere af hans mad imens han smilte tilbage til hende han kiget sig omkring alle gæsterne var ved at gå imens der komme et par folk ind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En middag for to//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: En middag for to//terry//   En middag for to//terry// Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 10:04 am

"Næh, jeg er ikke særlig god til at huske titler på film. Så du kan få lov at bestemme"sagde hun med et muntert smil og viftede kort med en paster, og spiste så pænt igen. Hun kunne godt lide maden, hun elskede den slags. Det var hendes gamle veninde fra da hun var femten, som havde haft sin indflydelse på hendes kostvaner og drikkevaner for den sags skyld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En middag for to//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: En middag for to//terry//   En middag for to//terry// Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 10:09 am

"okay du kan bare vælge en når vi kommer hjem til mig så" svarde han med et drilende smil og kiget på hende han lagde sin venstre hånd på bordet og kunne ikke spise mere af hans mad fordi han var blivet mæt han smilte drillende til hende igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En middag for to//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: En middag for to//terry//   En middag for to//terry// Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 10:11 am

"Hvilke har du?"spurgte hun smilende og spiste stadig langsomt, hun havde endnu ikke spist halvdelen. Hun nippede til rødvinen og ventede på hans svar. "Vi kan sige at du nævner tre og så vælger jeg en af dem?"foreslog hun med et charmerende smil, sådan havde hun altid gjort med sin lillebror når de skulle se film sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En middag for to//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: En middag for to//terry//   En middag for to//terry// Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 10:19 am

han tænket sig i lange ti om det i det han nævnte det "kan ikke huske hva de hedder" svarde han lidt usikkert og smilte til hende han fjernet hans hånd fra bordet "jeg kan virklige ikke huske hvad de hedder har du ikke en film du ville se som du kan huske hvad der hedder" smilte han til hende i det han kløede sig bag nakken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En middag for to//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: En middag for to//terry//   En middag for to//terry// Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 10:21 am

"Du bestemmer hvilken film vi skal se"svarede hun med et muntert smil og drak noget mere vin. Hun syntes at hun havde bestemt nok for den aften. Hun spiste lidt mere og lade så bestikket fra sig, da hun var blevet mæt. "Det smagte godt"sagde hun med et charmerende smil og tog lidt mere at drikke. Hun kunne godt overveje at komme forbi denne restaurant en anden gang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En middag for to//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: En middag for to//terry//   En middag for to//terry// Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 10:31 am

"ja øm der er scary movie tror jeg nok og The Thing og ONDSKABENS HOTEL de er de 3 så vælgere du bare en af dem" svarde han med et smil og kiget på hende i det han havde nævnet 3 så hun kunne vælge i mellem dem han smilte til hende igen "er du mere sulten" spurgte han om med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En middag for to//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: En middag for to//terry//   En middag for to//terry// Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 10:32 am

"Scary movie er sjov, jeg kender ikke de andre?"sagde hun med et smil og lænede sig tilbage mod ryglænet. "Hvad sker der i dem?"spurgte hun for at afgøre hvilken hun helst ville se. Hun ville gerne se en film hun ikke havde set før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En middag for to//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: En middag for to//terry//   En middag for to//terry// Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 10:38 am

"kan ikke huske det det er lang tid siden jeg har set dem" svarde han og smilete til hende på en drillende måde han kiget på hende igen og smilte han sætte sig op af ryglænete
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En middag for to//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: En middag for to//terry//   En middag for to//terry// Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 10:41 am

"Men så en af de to, lige meget hvilken"svarede hun med et smil og så sig lidt omkring. Hun rettede lidt på en af hendes armbånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En middag for to//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: En middag for to//terry//   En middag for to//terry// Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 10:44 am

"okay det kan vi vel godt du kan komme med mig hjem så gir jeg dig et lift hvis det skulle være og så kan vi se filmen" sagde han og smilte til hende og han kløede sig bageffter på nakken mens han smilte til hende igen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En middag for to//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: En middag for to//terry//   En middag for to//terry// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En middag for to//terry//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» trylleshow og middag - Thean
» Terry ~ FRAVÆR!! ^^
» en dag i skoven/terry/
» Arason træner//terry//
» Hygge snak //Terry//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Uptown-
Gå til: