Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 trylleshow og middag - Thean

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

trylleshow og middag - Thean Empty
IndlægEmne: trylleshow og middag - Thean   trylleshow og middag - Thean Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 2:37 am

sted: cafeen som Thean af og til optræder på
tid: 15:00
omgivelser: andre mennesker på cafeen, hyggelig stemning
vejr: sol og skyer

Markus sad ved et bor og spiste en sandwich sammen med en kop te. Han havde siddet der hjemme og kedet sig, da han kom i tanke om at der var en cafe med underholdning til maden, og at der skulle være en tryllekunstner den eftermiddag. Han havde besluttet sig for at gå der ned, mest af nysgerrighed over, hvad menneskene kaldte for magi.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

trylleshow og middag - Thean Empty
IndlægEmne: Sv: trylleshow og middag - Thean   trylleshow og middag - Thean Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 2:40 am

"Mine damer og herre, vi præsentere nu manden der vil få jer til at gispe og blive forbløffede! Thean Puckett!"

Thean trådte ud på scenen og smilede og vinkede lidt da der blev klappet. "Godeftermiddag alle sammen, mit navn er Thean, og jeg vil nu underholde jer den næste halve time" sagde han. "Lad os begynde med et simpelt korttrick, er der nogle der melder sig frivilligt?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




trylleshow og middag - Thean Empty
IndlægEmne: Sv: trylleshow og middag - Thean   trylleshow og middag - Thean Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 4:07 am

Alice holdte døren for sin bedste, som gik hen til et ledigt bord. Alice fulgte lydløst efter hende med et smil på læben. Hun havde sådan glædet sig til at se noget trylleri.
Da de havde sat sig ned bestilte bedste noget sødt til Alice og en kop varm te til sig selv. Alice stirrede forventningsfuldt på scenen i håb om der nogle der snart ville melde sig frivilligt.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

trylleshow og middag - Thean Empty
IndlægEmne: Sv: trylleshow og middag - Thean   trylleshow og middag - Thean Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 6:50 am

Markus kiggede på scenen og overvejede om han skulle melde sig. Normalt ville han aldrig så meget som have overvejet det, han foretrak så lidt kontakt med mennesker som muligt og var i øvrigt ikke ret glad for at stå på en scene, men det kunne være sjovt at se denne såkaldte magi tæt på. Lidt tøvende løftede han hånden, for at vise, at han var frivillig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




trylleshow og middag - Thean Empty
IndlægEmne: Sv: trylleshow og middag - Thean   trylleshow og middag - Thean Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 7:00 am

Alice følte en forandring bland publikummet og kigge forvirrende rundt for at finde ud af hvorfor. Der var en der havde meldt sig frivilligt!. Hun kendte ham endda Og smilede til ham. Bedste sendte ham også et lille vink, som tak for at have hjulpet med skoene. Alice kunne ikke vente til at se showet og sad som en savlende hundehvalp på stolen
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

trylleshow og middag - Thean Empty
IndlægEmne: Sv: trylleshow og middag - Thean   trylleshow og middag - Thean Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 7:17 am

Thean fik øje på Markus og lyste op i et smil. "Aha! En frivillig" sagde han og vinkede Markus op på scenen "mine damer og herre, dette er en stor dag" sagde han "her ser vi manden der solgte mig disse sko"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

trylleshow og middag - Thean Empty
IndlægEmne: Sv: trylleshow og middag - Thean   trylleshow og middag - Thean Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 7:21 am

Markus rejste sig og så overraskede på fyren, han kunne da godt lidt ligne ham fyren der skulle bruge sko til et show, men han havde ikke umiddelbart genkendt ham. Der var også en pige i publikum der smilte til ham, pæn af et menneske at være, men smilet forvirret ham lidt, hvorfor gjorde hun det? Han var ikke vant til menneskenormer, måske det her havde været en fejl. Med et svagt suk gik han op på scenen.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

trylleshow og middag - Thean Empty
IndlægEmne: Sv: trylleshow og middag - Thean   trylleshow og middag - Thean Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 7:25 am

Thean smilede til ham og rykkede til siden. "Som I kan se på min forvirrede ven, så husker han man ikke særligt godt. Måske han vil huske disse her" han trak sine sko af og stillede dem på et lille bord.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

trylleshow og middag - Thean Empty
IndlægEmne: Sv: trylleshow og middag - Thean   trylleshow og middag - Thean Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 7:28 am

Markus gik op på scenen til ham og kiggede på skoene, jo det var dem han havde solgt, "hm ... ja, jeg er ret sikker på det er dem" sagde han med et svagt smil.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

trylleshow og middag - Thean Empty
IndlægEmne: Sv: trylleshow og middag - Thean   trylleshow og middag - Thean Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 7:30 am

Thean nikkede "kan vi lige få dit navn engang" sagde han "og når du har præsenteret dig, kan du være så venlig at præsentere skoende for de af publikum der ikke kender dem"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

trylleshow og middag - Thean Empty
IndlægEmne: Sv: trylleshow og middag - Thean   trylleshow og middag - Thean Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 7:34 am

Markus rømmede sig svagt, han var ikke vant til at tale foran mange mennesker. "hm ... jeg hedder Markus" sagde han og gjorde sit bedste for at holde sin stemme høj og tydelig, "og skoene er et sort par galla sko" sagde han, "størrelse 45"
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

trylleshow og middag - Thean Empty
IndlægEmne: Sv: trylleshow og middag - Thean   trylleshow og middag - Thean Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 7:46 am

"Det er helt korrekt, Markus, vil du være så venlig at tjekke at skoende virkelig er sorte?" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

trylleshow og middag - Thean Empty
IndlægEmne: Sv: trylleshow og middag - Thean   trylleshow og middag - Thean Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 7:51 am

Markus nikkede og gik hen for at tjekke, at skoene var sorte, "det er de" sagde han efter at have kigget på dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




trylleshow og middag - Thean Empty
IndlægEmne: Sv: trylleshow og middag - Thean   trylleshow og middag - Thean Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 7:53 am

Alice var henrykt! hendes smil lyste mere op. hun modtog sin cheesecake af tjeneren, men havde for travlt med at se showet til at bemærke den.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

trylleshow og middag - Thean Empty
IndlægEmne: Sv: trylleshow og middag - Thean   trylleshow og middag - Thean Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 7:55 am

"Her i min hånd har jeg et.. mindre tæppe" han viste et tæppe på en halv meter frem af blå stof "vil du være sød også at undersøge det for mig, og sikre dig der ikke er noget lusket ved det?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




trylleshow og middag - Thean Empty
IndlægEmne: Sv: trylleshow og middag - Thean   trylleshow og middag - Thean Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 7:58 am

Alice kiggede intenst på det blå stof tryllekunstneren havde fundet frem
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

trylleshow og middag - Thean Empty
IndlægEmne: Sv: trylleshow og middag - Thean   trylleshow og middag - Thean Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 8:04 am

Markus kiggede på tæppet og sagde "det er der ikke, så vidt jeg kan se i hvert fald"
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

trylleshow og middag - Thean Empty
IndlægEmne: Sv: trylleshow og middag - Thean   trylleshow og middag - Thean Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 8:05 am

"En skeptisk mand, sådan skal det være" Thean smilede. Han lod tæppet glide over skoende så man ikke kunne se dem, og fjernede det øjeblikkeligt igen. Skoende der lå på bordet var nu hvide.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




trylleshow og middag - Thean Empty
IndlægEmne: Sv: trylleshow og middag - Thean   trylleshow og middag - Thean Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 8:09 am

Alice så overrasket ud og begyndte at grine og klappede sammen med resten af publikummet
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

trylleshow og middag - Thean Empty
IndlægEmne: Sv: trylleshow og middag - Thean   trylleshow og middag - Thean Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 8:16 am

Markus rynkede brynene og så på skoene, han havde hørt at man kunne gøre sådan noget uden magi, men han havde svært ved at forestille sig hvordan, på den anden side virkede det som et tåbeligt spild af talent at bruge rigtig magi ... medmindre selvfølgelig man tjente godt på det.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

trylleshow og middag - Thean Empty
IndlægEmne: Sv: trylleshow og middag - Thean   trylleshow og middag - Thean Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 8:17 am

"Kan du nu undersøge skoende.. de er virkelig hvide?" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




trylleshow og middag - Thean Empty
IndlægEmne: Sv: trylleshow og middag - Thean   trylleshow og middag - Thean Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 8:20 am

hun smilede henrykt og begyndte at spise kagen som stod på bordet
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

trylleshow og middag - Thean Empty
IndlægEmne: Sv: trylleshow og middag - Thean   trylleshow og middag - Thean Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 8:21 am

Markus tog skoene op og undersøgte dem nøje, "ja ... så hvidt jeg kan se er de hvide" sagde han lidt modvilligt.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

trylleshow og middag - Thean Empty
IndlægEmne: Sv: trylleshow og middag - Thean   trylleshow og middag - Thean Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 8:26 am

Thean nikkede og tog sine sko på igen "mange tak for hjælpen, jeg kan se at du ikke er helt glad, så jeg vil beholde dig her oppe til mit næste trick, hvis du tror du kan klare det?"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

trylleshow og middag - Thean Empty
IndlægEmne: Sv: trylleshow og middag - Thean   trylleshow og middag - Thean Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 8:30 am

Markus nikkede, men smilte så svagt, "jeg skal da prøve" sagde han og blev på scenen. Han var nysgerrig efter at se, hvad han ville gøre nu.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





trylleshow og middag - Thean Empty
IndlægEmne: Sv: trylleshow og middag - Thean   trylleshow og middag - Thean Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
trylleshow og middag - Thean
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» En middag for to//terry//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: