Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hvad synes i?

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvad synes i? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i?   Hvad synes i? - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 4:43 am

der ikke særligt mange live ting hvor man snakke så vidt jeg ved x.x
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad synes i? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i?   Hvad synes i? - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 4:44 am

Jeg kender ikke andre end dem. :/
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad synes i? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i?   Hvad synes i? - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 4:46 am

Kan prøve og spøger min veninde når hun en gang kommer tilbage til skype
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad synes i? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i?   Hvad synes i? - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 4:56 am

Well Jeg synes Deploratus er fedt, fordi det er så detaljeret, der er beskrevet hvordan verdnen er til detaljer, det er mere realistisk og det gør det lettere at leve sig ind i. Jeg vil nu ikke kalde det regler at tingene er blevet beskrevet Smile Men det er jo bare min mening.

Med hensyn til dit spørgsmål, det kan også have noget at gøre med modenhed og at kunne styre evnen. Selv synes jeg du virker rigtig umoden, ikke for noget, men at skrive sådan nogle ting om folk .. også selv man ikke kan lide dem er det virkeligt respektløst. Det kan være derfor at de ikke tør give dig en evne med den kraft Wink

Men ellers, det er bare mit forslag til hvorfor, men jeg ved det ikke Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad synes i? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i?   Hvad synes i? - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 5:16 am

Jeg er enig med Stefan, i at det med at skrive navne ikke er en så fed ting at gøre og den del vil jeg gerne blandes uden om, da det er dårlig stil.

Når det er sagt, så er jeg enig i en del af det i skriver.
Så vidt jeg ved har siden to admins.....den ene altid fair og fornøjelig den anden med ( sådan som jeg personligt oplever det) en meget nedladende tone, så snart man har en anden mening.

Jeg vil sige at alle de mange regler spændte ben for mig....jeg synes at siden mistede mange gode spillere , men så vidt jeg har forstået var det mest sproget / tonen fra den ene admin der fik folk til at miste lysten.Ærgeligt at en fed side, går hen og får et grimt ry...jeg har set opslag som disse på flere rpg sider efterhånden.Og det var min første side * knust hjerte*

Men ..... Hvis en evne er OP SÅ er den det vel for alle?

Hvis en vurdering af personens modenhed( bag skærmen) er årsag til et afslag, så vil jeg sku mene at admin har nogle megalomane vrangforstillinger hvis de finder de har ret til at lave en næsten psykologisk vurdering af mennesket bag.

Er evnen OP , så er den det.Bum.
Og hvis nogen har fået lov helt undtagelsesvis at have den, kunne man jo bare skrive et pænt lille brev, og forklare at evnen generet ikke må bruges, men at der her er lavet en lille særaftale fordi ' dit og dat'

Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad synes i? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i?   Hvad synes i? - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 5:19 am

Ja, Jeg er enig i Millicent, Angående det med evnen.

Men det var nu mere for at understrege at det kán give bagslag at være respektløs.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad synes i? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i?   Hvad synes i? - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 5:29 am

Enig igen.

Jeg ville personligt aldrig nævne navne, eller udleverer nogen.
Og jeg ved at sider er en smagssag.

Så jeg vil nøjes med at forholde mig til det med evnen..... Og så vil jeg sende alle de fantastiske skribenter der desværre har forladt siden af ' personlige uoverensstemmelser' med admin , en kærlig og velmenende tanke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad synes i? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i?   Hvad synes i? - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 5:31 am

Jeg har ikke lyst til at 'hænge nogen ud', og synes ikke at nogen fortjener at blive talt direkte grim om, men I får lige at vide hvad jeg synes om sagen ;)

Jeg spillede på Deploratus i meget lang tid, men har slettet min bruger for ikke så lang tid siden. Selve siden var fed, med alle de detaljer og folk der gik virkelig op i det og spillede virkelig godt. Jeg syntes dog at der pludselig var for mange regler og diskussioner imellem admins. Jeg havde svært ved at være online på det tidspunkt, og jeg fik helt stress af tanken om at blive slettet, hvis jeg ikke trådede med nogen. Jeg forgudede Procella inden hun blev Admin, så det var ret trist ):

Det med at skifte mening, kunne godt være fordi at admin havde godkendt aerokinese dengang, men så skiftede mening med tiden, og slog ned på det da du fik det, Cic. Og så tænkte han/hun ikke på at hun engang havde godkendt det? ...
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Hvad synes i? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i?   Hvad synes i? - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 11:05 am

Uh, der er godt nok mange mennesker her inde der er gamle Deploratus spillere xD men ja, jeg er også selv et eksmedlem. Jeg stoppede også efter for mange uoverensstemmelser med team admin. Jeg var ikke enig med reglerne, men det var nu mere det med at det blev farligt at sige sin mening (og nu taler jeg ikke om tilsvining da det selvfølgelig aldrig er i orden). Man kunne jo få en advarsel hvis man var uenig med team admin, også selvom man ikke gjorde andet end at sige det o_o

Jeg synes ikke at det er ok nogle spillere har godkendte evner, og andre spillere ikke kan få samme evne. (Medmindre det er fordi karakteren tjener en speciel funktion på siden) Så jeg forstår godt hvis du er blevet vred xD og selvom det aldrig er pænt at hænge folks navne ud på nettet.. så må jeg sige at med dette særlige eksemplar forstår jeg hvorfor det er nemt at blive fristet Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad synes i? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i?   Hvad synes i? - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 11:25 am

Helt enig med Jayden Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad synes i? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i?   Hvad synes i? - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad synes i?
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Jeg synes han er virkelig hot => Jayden! (lukket)
» Hvad er det her?
» Hvad er det her dog for en by? //Anthony//
» Hvad laver du her? Thyra
» Så hvad er det her for et sted? - Markus

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Sjov og hygge-
Gå til: