Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 en dag i skoven/terry/

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en dag i skoven/terry/ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en dag i skoven/terry/   en dag i skoven/terry/ - Page 4 Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 7:03 am

"Jeg er ingen missekat"sagde hun og forvrængte stemmen. Hun skubbede til ham, ved at læne sig ind i ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en dag i skoven/terry/ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en dag i skoven/terry/   en dag i skoven/terry/ - Page 4 Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 7:06 am

hvor han så faldet ned "hvis du ikke er en misskat hvilket dyr er du så" spurgte han hende om med et drillende smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en dag i skoven/terry/ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en dag i skoven/terry/   en dag i skoven/terry/ - Page 4 Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 7:08 am

"i hvert fald ikke en kat"sagde hun bestemt og så op i regnen, som nu bare bestod af nogle få tilfældige dråber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en dag i skoven/terry/ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en dag i skoven/terry/   en dag i skoven/terry/ - Page 4 Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 7:10 am

"nå hva så med hundni så" sagde han til hende med et drillende smil "nå hvor ville du spis henne" spurgte han hende om med et drillende smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en dag i skoven/terry/ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en dag i skoven/terry/   en dag i skoven/terry/ - Page 4 Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 7:12 am

"Ej jeg er ikke en hund"sagde hun og trak på skulderne som svar, hun kendte ingen resturanter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en dag i skoven/terry/ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en dag i skoven/terry/   en dag i skoven/terry/ - Page 4 Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 7:14 am

"så vælger vi bare en i den fine del" sagde han med et smil " er du så ninus" sagde han med et drillende smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en dag i skoven/terry/ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en dag i skoven/terry/   en dag i skoven/terry/ - Page 4 Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 7:18 am

"Arason min kære ven, lad være med at sammenligne mig med dyr. Jeg er opkaldt efter min mors kat og vil ikke sammenliges med dyr"sagde hun og rejste sig op. Hun børstede lidt skidt af buksebagen. "Skal vi gå?"spurgte hun venligt eftersom regnen var stoppet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en dag i skoven/terry/ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en dag i skoven/terry/   en dag i skoven/terry/ - Page 4 Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 7:20 am

"ja det kan vi vel godt" svarde han og smilte drillende til hende "skal vi tag de fine steder eller de ikke fine steder" svarde han og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en dag i skoven/terry/ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en dag i skoven/terry/   en dag i skoven/terry/ - Page 4 Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 7:23 am

"Du betaler, du bestemmer" svarede hun venligt og gik ad den sti hun var kommet fra.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en dag i skoven/terry/ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en dag i skoven/terry/   en dag i skoven/terry/ - Page 4 Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 7:26 am

"ok så tage vi en i den fine del" smilte han til hende og gik sammen med hende mens han en gang i mellem puft lidt til hende for sjov //skal jeg lave et emne hvvor de sidder på restrurnge//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en dag i skoven/terry/ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en dag i skoven/terry/   en dag i skoven/terry/ - Page 4 Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 7:28 am

//ja kan du godt, så slutter vi her Wink OUT//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en dag i skoven/terry/ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en dag i skoven/terry/   en dag i skoven/terry/ - Page 4 Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 7:31 am

//iorden sender dig linket//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en dag i skoven/terry/ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en dag i skoven/terry/   en dag i skoven/terry/ - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en dag i skoven/terry/
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Terry ~ FRAVÆR!! ^^
» En middag for to//terry//
» Et familie møde - Terry
» En tur i skoven - Angelica
» En tur i skoven //åben//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: