jack tråde på boards front så den vippede op til hans hånd som ventede på den og gik hen til stien og kørte et lille stykke væk for at køre tilbage og slide hen af bænke ryggen og lander dog lidt usikkert men og hopper så af og vipper boarded op i hånden
Terry rejse sig fra bænken da han fik skateboardet op på bænkens ryg, hun klappede henryk og smilede stort til ham. "Flot"sagde hun smilende og satte sig på bænken igen.
Jack
Race : varulv Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown Offgame Alder : 37 Tilmeldings dato : 25/03/12 Antal indlæg : 2410
"Jeg har haft det i to år, men jeg er stadig forfærdelig"sagde Terry med et charmerende muntert smil og brugte det igen som fodskammel.
Jack
Race : varulv Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown Offgame Alder : 37 Tilmeldings dato : 25/03/12 Antal indlæg : 2410
Emne: Sv: Hygge snak //Terry// Ons Jul 25, 2012 7:11 am
"det er bare øvelse" sagde jack med et svagt smill
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hygge snak //Terry// Ons Jul 25, 2012 7:13 am
"Det er rigtigt"sagde Terry med et smil og overvejede om hun skulle begynde at øve sig. Hun havde nu ikke vist talent for at kunne lære tricks.
Jack
Emne: Sv: Hygge snak //Terry// Ons Jul 25, 2012 8:05 am
"bare start med det nemme og så arbejd dig videre" sagde jack med et smill
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hygge snak //Terry// Ons Jul 25, 2012 8:29 am
"Ja, jeg kan sikkert finde noget på Youtube som kan hjælpe lidt"sagde Terry med et muntert smil og så ned på skateboardet. Det var nu ret slidt og skruerne som holde hjulene på plads, var rustne. Den holde nok ikke til de vilde tricks.
Jack
"Hjemmelavet?"sagde hun med et muntert smil. "Jeg fik dette af min lillebror, han opgav at skate efter en tur. Jeg syntes det var sjovt at trille rundt på"sagde hun med et smil.
Jack
Emne: Sv: Hygge snak //Terry// Ons Aug 08, 2012 11:59 pm
"hehe ja og det er hurtigere end at gå" sagde jack med et blidt smill
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hygge snak //Terry// Lør Aug 11, 2012 3:25 am
"Det er det, samt sjovere"gav hun ham smilende ret og rettede lidt på håret.
Jack
Emne: Sv: Hygge snak //Terry// Tirs Aug 14, 2012 7:55 am
"men når du falder slår du dig så også hårdere" sagde jack med et bldt smill