Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 K.I.S.S ->Cicero & Arason<-

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: K.I.S.S ->Cicero & Arason<-   K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 8:53 am

"Hospitalet? Nej det der ikke behøve for her fra jeg klar mig fin uden, vi vampyrer healer hurtigere end andre racer" sagde Cicero kort mens han kiggede på hende, han tog over jakken af så han kun få et beder syn af hvor stor en skade han var endt op med.
"Godt jeg kan leve med smerten for den forsvinder hurtige" sagde han kort mens han kiggede ned op de store huler som der var kommet, en til skjorte som han godt kun sige forvel til med det samme, igen en fordel som udødelig han ville ikke komme til og skulle fryse når han skulle gå hjem i bar overkrop "lad sige forvel til det her sæt" sagde han kort men han smed skjorten fra sig så man i sandhed kunne se hvor bleg han var..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: K.I.S.S ->Cicero & Arason<-   K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 9:06 am

Arason trak sin sorte trøje af og sætte sig ved barene og tog en nye øl og begynde at drikke den i det han så hvad der skete han havde helt klarte miste sit livs kærligehed og så til en vampyre han stillet resten af ølen væk og lagde penge til at betale skadene på bordet i det han rejste sig op og rensete hans ar han havde fået han kiget over mod dem det var hvad han trode at hun vælgte ham frem for ham selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: K.I.S.S ->Cicero & Arason<-   K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 9:12 am

Terry nikkede og betragtede Cicero. Hun kunne ikke helt forstå det med at væsner fandtes, hun troede det kun var hendes kusine og hun var ikke engang en vampyr. Hun smilede et lille skævt smil da hans blege hud kom frem. "Du brude tage lidt sol"sagde hun muntert for at lette stemningen lidt. Hun havde en smule lyst til at gå hjem og sove og så glemme dette. Det var lidt for syret for hendes verden det med væsner. Hun satte sig på en barstol ved siden af Arason.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: K.I.S.S ->Cicero & Arason<-   K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 9:17 am

"jeg ville gerne hvis det var en mulighed men cellerne i mit blod gør at jeg sådan brander op hvis jeg gå ud i solen så det ikke en mulighed lige i min sag" sagde Cicero kort mens han igen gik over for skylle kulden for blod, sårene var ved og være lukke og ikke et ar blive tilbage, gud tak og lov for det for Cicero var ikke særligt glad for ar på kroppen lige meget hvor det så end var hen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: K.I.S.S ->Cicero & Arason<-   K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 9:24 am

Han vendt sig om mod terry "jeg håbere du kan tilgive mig men jeg har mødt så mange vampyre som ville slå mine nærmeste i hjel" han nikket også over til vampyrene for at vise at han også talte til ham i det han sagde det "hvorfor er mit job også så voldliget" han kiget lige ud for at få hans ansigt klarete
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: K.I.S.S ->Cicero & Arason<-   K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:12 am

Terry smilede muntert til Cicero da han snakkede om solen og den påvirkning på ham. "Så du begynder ikke at glimte? det ville eller være mere romantisk end at brænde"sagde hun drillende med et charmerende smil og vendte derefter hendes opmærksomhed mod Arason.
"Det betyder da ikke at alle vil slå dig ihjel. For mig så det ud til du ville slå Cicero ihjel og han bare forsvarede sig. Og så forstår jeg heller ikke at du endda forsøgte det så åbenlys blandt alle de mennesker, tænk vis de var kommet til skade og desuden så kan man sige at Cicero tog en af de der pæle for mig"sagde hun og var sur på ham, men egentlig var hun bare sur over hans opførelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: K.I.S.S ->Cicero & Arason<-   K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:18 am

"Du har den ide fra Twlight ikke sandt? Hvorfor tror alle det er sådan... Gud forbande Twlight" Ciceto havde set hvad der var de bøger, han havde kun hørt lidt om historien men han havde aldrig forstået ideen om vampyrer der glimter i solen, det var bare ikke sådan i naturen og det skulle det heller ikke være. Nej Cicero var nok mere den type vampyr der kom fra Dracula eller den type bøger hvor vampyrer kunne dø af solen og så var der ikke mere og sige "dog hvis du ønsker se hvad med vampyr der gå i solen så har jeg mere end nok minder om det for jeg mistet en del venner og veninder til solen" sagde han kort mens han blive en smule stille for et øjeblik..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: K.I.S.S ->Cicero & Arason<-   K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:23 am

"ja jeg ved godt at det var forkert men jeg var så for blindete af hade jeg ville aldrig nogen sinde prøve at slå nogen i hjel igen aldrig" svarde han hende og kiget over på ham vampyrene "så undskylde for min opførsel" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: K.I.S.S ->Cicero & Arason<-   K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:28 am

Terry kunne ikke lade være med at klukke en munter dæmpet latter af det med Twilllight, for det var rigtig nok. "Edward er da en hot vampyr, selvom jeg nu helst vil have Jasper. Han er da bare gorgeous" sagde hun med et smil og ville ikke snakke om det med solen, da det lod til at være et trist emne for Cicero.
Hun sendte Arason et smil og var glad for at han undskyldte for hans opførelse. "Så har du nok et problem med dit job? For jeg regner lidt med at det der med dusørjæger går ud på at fange væsner?"sagde hun med et venligt skævt smil og så kort rundt. Det undrede hende virkelig meget at ingen havde reageret mere på det voldsomme slagsmål, ingen dørmænd blandede sig og ingen tilkalde politiet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: K.I.S.S ->Cicero & Arason<-   K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:36 am

"jeg tror jeg holder mig til Dracula beder fiktion end Twlight" sagde Cicero kort "og du er tilgivet.. Men prøve ikke på det igen for ellers tror ikke historien ender på samme måde" sagde Cicero kort mens han kiggede på Arason med et roligt blik, han lukkede øjne for et kort øjeblik "og vampyr bid smitter heller ikke på samme måde som i Twlight, det kraver sådan set at jeg skal drikke alt blod i en person og så skal ham/hende have mit blod for kunne blive vampyr" sagde han kort mens han kiggede tilbage på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: K.I.S.S ->Cicero & Arason<-   K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:42 am

"ja det troer jeg på vi ville sikkerte begge dø af kampen " svvarde Arason og kiget over på Terry og talte til hende "har du fået dig en kærste" spurgte han hende om i det han kiget på hende "og ja du har ret i det men jeg må bare tage dem i live fra nu af" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: K.I.S.S ->Cicero & Arason<-   K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:52 am

"Jeg tror nu ikke jeg havde lyst til at blive bidt som i twillight eller at få drukket mit blod og så derefter få en andens. Det lyder noget nasty"sagde Terry med et muntert smil og så på Arason, og lod smilet blive lidt større af hans spørgsmål om hun havde en kæreste. "Nej det har jeg ikke, men jeg kender ikke nogen nok til at vide om nogle i denne by kan fungere som kæreste"svarede hun ham med et smil. Hun elskede at flirte når hun var single, og selvom hun havde haft et pænt antal kærester, havde intet af det varet særligt længe. Men hun startede altid som ven og så tiden an, der var jo andre fisk i havet som skulle ses an. "Men Cicero jeg skal lige spørge, har din stil noget at gøre med at du er vampyr?"spurgte hun smilende og ville gerne høre lidt om hans stil. Hendes far ville flippe ud over den slags udseende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: K.I.S.S ->Cicero & Arason<-   K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:58 am

"tja så ved man det, men det heller ikke alle der nyder og blive bidt man skal være masochist for kun nyde det" sagde han kort mens han kiggede på hende med et roligt blik "måske, lad os bare sige at jeg alternativ og vi vampyrer blive jo set for vores skønhed og elegance mellem mennesker og andre racer, der ikke mange der kan slå os ud over.. Elver har været tæt på men ikke så tæt på igen" sagde han kort mens han lige gav ham selv et øjeblik til og tænke "måske havfolk de minder nu lidt om os" sagde han kort mens han lukkede øjne for et øjeblik..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: K.I.S.S ->Cicero & Arason<-   K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 11:06 am

"nå okay har du så mødt nogen du ville være kærste med" spurgte han om og kiget på hende og smilte imens tænket han ved sig selv om de måske kunne blive kærste han kiget på dem begge to og kiget så tilbage på Terry og smilte til hende og kiget sig rundt i cafene de havde virklige lavet et rode
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: K.I.S.S ->Cicero & Arason<-   K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 12:45 am

"Jeg er ikke ligefrem til smerte og alt det, så jeg holder mig nok bare fra det"sagde hun med et muntert smil og nikkede til hans var omkring sammenhængen med hans stil og det at være vampyr. Hun så på Arason og forstod ikke helt hvorfor han havde lyst til at snakke om det emne, efter han næsten havde fået slået Cicero ihjel. "Det ved jeg ikke endnu Arason"svarede hun ham venligt og så lidt rundt.
"Tror i egentlig ikke det er en god ide at smutte inden nogle vrede ejere af stedet dukker op?"spurgte hun med et muntert skævt smil og lod blikket hvile på Cicero.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: K.I.S.S ->Cicero & Arason<-   K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 5:16 am

"jeg med på din ide, der sikker nogle folk der har sagt et eller andet om hvad der sket så lad os heller komme af vejen mens vi kan" sagde Cicero kort mens han kiggede på dem begge, han kom op og stå og han tog det gammel tøj med sig selv om der ikke var en grund til og behold det så skulle mennesker jo ikke have fat i vampyr blod. Han gik lige forbi Terry og der efter var han lynhurtig over ved udgangen "jeg må heller finde et sted hvor jeg kan brande det her for jeg ønsker ikke mennesker skal rør det" sagde han kort mens han forsvandt hen imod udgangen, han kom ud i natteluften og den var rar efter den lang tid med duften af hans eget blod, han afskyet hans egen duft ind i mellem men der var sikker andre som ville finde den rar..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: K.I.S.S ->Cicero & Arason<-   K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 5:26 am

"ja lader os komme ud herfra de har penge så de kan bygge skaderne op igen" i det han langsomete gik ud mod udgangen han smilte til Terry "kommer du med eller hvad" sagde han og løbe næsten ligeså hurtige til udgangen som Vampyrene i det han vendt sig om og gik ikke ud af udgangene han stod bare lige ved udgangen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: K.I.S.S ->Cicero & Arason<-   K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 5:45 am

Terry nikkede til det Cicero sagde om at han ikke ville have mennesker fik fat i det, ikke noget hun ligefrem forstod hvorfor men der var nu nok en god grund til han havde det sådan. Hun fulde ham smilende med øjnene da han løb lynhurtigt ud i natten. Hun så over på Arason da han talte og sendte ham et venligt smil da han spurgte om hun kom med. Hun gik i et normalt langsomt tempo hen til døren og fortsatte ud. Hun lod igen blikket falde på Cicero, hvis udseende fandt hende meget interessant.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: K.I.S.S ->Cicero & Arason<-   K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 6:05 am

Cicero tog sig et øjeblik til bevæg kroppen lidt, han blive altid så stiv i kroppen når han ikke havde særligt meget blod tilbage i kroppen.
"når et godt sted og brande tøj af?" sagde han kort mens han overvejet hvor han skulle tag hen for det skulle ikke være et sted hvor for mange kunne se ham og som en anden ting han havde brug for jage og det skulle snart ske så han var nok nød til og forlad dem "jeg tror jeg blive nød til og forlad jer for jeg har brug for lidt blod og for komme af med det her og jeg tror ikke det en god ide hvis i for tæt på mig når jeg skal ud og jage" sagde Cicero kort mens han kiggede på dem begge, han lod øjne gå op på natte himlen og han overvejet og finde en skov eller et andet sted hvor der ikke ville komme for mange mennesker på den her tid..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: K.I.S.S ->Cicero & Arason<-   K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 6:10 am

"den er jeg med på jeg ville ikke prøve at blive slåede ihjel eller skyde eftter dig igen men passe godt på dig selv og holde dig i skygen der er mange jægere ude på denne tide" sagde han til vampyrene i det han gik ud af udgangen og kiget på dem begge to imens han så sig omkring hans skulder havde taget en skade den var højste forstuet men han måtte huske når han tog hjem at få hans arm dækket til
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: K.I.S.S ->Cicero & Arason<-   K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 6:16 am

Terry så på Cicero med et muntert smil. "Her det så her jeg skal sige god jagt?"spurgte hun venligt og bøjede sig for at rette på den ene stilet så den sad ordentlig på hendes fod. Hun prøvede at lade være med at tænke på at nogle skulle blive nat mad for Cicero og lod tanken forvandle sig til at han bare skulle have noget at spise som almindelige mennesker. Den tanke var meget lettere at håndtere. Hun rettede sig op igen og så på Arason, og undrede sig lidt over hans hurtige ændring. Han havde virket så opsat på at slå ihjel og pludselig opførte han sig som var de to venner. Hun lod være med at sige noget til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: K.I.S.S ->Cicero & Arason<-   K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 6:47 am

"god jagt er nok ordet og jeg tror ikke vi ses igen før en anden nat for jeg ikke lige den type man hænger ud med efter jeg lige har fået blod for det der hvor min styrke er på max plus at vampyrer os få en form for rus fra blod så jeg tror jeg holder min afstand til jer men det har været hyggeligt selv om det os har været en farlig aften" sagde Cicero kort "føle jer endelig velkommen i min butik i up town for der jeg normal til og finde" sagde Cicero kort før han gik hen og tog Terrys hånd, han kyssede den som før og han kiggede op på hende "det har været hyggeligt selv om det ikke blev til så meget igen, må jeg byde på et eller anden en anden gang hvis det er?" sagde han roligt mens han lavede et kort smil "Arason" sagde han kort efter "vi mødes nok en anden gang og skal vi prøver og gør det uden en alt for stor kamp?" sagde han kort mens han kiggede på ham..

((Jeg har ikke noget private liv FLM!!!!!!))


Sidst rettet af Cicero Lør Jul 21, 2012 7:01 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: K.I.S.S ->Cicero & Arason<-   K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 6:59 am

"det kan du tro" svarde Arason og gik hen og kyset Terry på hånden imens han vendt sig mod vampyrene i det han lavde sin våben og smidt dem ud han kunne altid komme tilbage til selve the Bloody Moon hvis han skule gøre noget mere i det han kiget på dem begge to og smilte han kiget over mod Terry og tog han solbriller på igen og smilte til hende "men holde øje med jægerne i aften de er ikke lide venlige i nat" sagde han til vampyrene. i det han vendt sig mod Terry igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: K.I.S.S ->Cicero & Arason<-   K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 7:02 am

Igen nikkede Terry mens Cicero snakkede om blod. Hun lyste op i et smil da han snakkede om hans butik, hun var glad for at emnet gik fra blod. Hendes smil forvandlede sig til et charmerende og lidt flirtende smil da han kyssede hendes hånd. "Jeg vil da meget gerne lade dig byde mig på noget"sagde hun stadig med smilet spillende på hendes læber. Der var noget ved ham som hun godt kunne lide, og der var nogle ting som hun ikke var så vild med, men det gjorde det hele meget mere sjovere syntes hun.
Hendes blik gled over på Arason da Cicero talte til ham, hun sendte ham et venligt smil og lod blikket glide over på Cicero igen. Der kom dog et muntert smil frem på hendes læber da Arason kyssede hendes hånd, ikke lige så elegant og erfaren som Cicero, men det var sødt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: K.I.S.S ->Cicero & Arason<-   K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 7:07 am

"have en god nat i to" sagde Cicero med et kort smil før han han var nede ved enden af gaden, han lavede et kort vink med den ene hånden før han forsvandt helt ud af billedet og han var så stille at man ikke en gang hørt ham forsvinde fra gaden..

//Out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: K.I.S.S ->Cicero & Arason<-   K.I.S.S ->Cicero & Arason<- - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
K.I.S.S ->Cicero & Arason<-
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» kom ud og leg Cicero!
» Let's have fun - Arason
» En som så mange- Arason
» surrounded by darkness //Cicero//
» en aften forhåbenligt uden vold //Cicero//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: