Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Blinkende lys i regnbuensfarver //Cicero//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Blinkende lys i regnbuensfarver //Cicero// Empty
IndlægEmne: Blinkende lys i regnbuensfarver //Cicero//   Blinkende lys i regnbuensfarver //Cicero// Icon_minitimeMan Aug 13, 2012 11:50 pm

Sted: Hjertet af forlystelsesparken
Vejr: Varm sommernat
Tid: 22:34
Omgivelser: Stedet holdt sommeråbent pga. det gode vejr og de lange sommertimer. Stedet er fyldt til randen af ungepar og børnefamilier der alle har set frem til at se parken oplyst af tusindevis af farvedelys. Som taget ud af LasVegas natteliv - bare for børn.

Cirkus klimbren fra forlystelser og musik fra højtalerne fyldte alles øre, blandet med latter og glade stemmer. Ejeren af parken havde fået sig en genial ide, og det tiltrak alle der ville prøve noget nyt, eller bare kunne hygge sig i en tilpas tempuratur, istedet for at besøge stedet om dagen. Graderne havde nået urimelige højder de seneste dage, og ud over stranden lå byen næsten helt øde. Folk havde holdt sig inde i skyggen.. og myldrede så frem efter solnedgang. Ikke kun til glæde for ejeren af stædet... inde midt i herligheden sad en enkel femininskikkelse på kanten af et springvand. Hendes dunkle øjne fulgte ubemærket kæresteparrende, forældrene og ikke mindst de små børn der løb ind og ud uden bekymringer. At holde sig fra mad var ikke hendes stil overhovedet. Når der var så meget af det.. en helt latterlig overflod af mennesker, så kunne hun ikke se noget galt i at proppe sig. Det var jo ikke ligefrem fordi man kunne se det i tallene. Det var som om at ligemeget hvor mange vampyrer der åd deres egen vægt hver nat, så dukkede der bare nye op hvor de havde stået og de 6 billioner forblev 6 billioner.
Men i nat var hun sulten. Og der var ikke meget der kunne gå hende på nerverne end en tør hals og hovedpine. Cam lagde sig hensunket ned på sten kanten så hendes tykke bølgede hår faldt henover hendes blege ansigt med de sorte øjne. Hun sukkede muggent og stirrede irriteret ud immellem lokkerne efter et nemt bytte. At smire sig ind på en mand der havde sin kæreste med, var noget hun ville have nemmest ved på fuld mave.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blinkende lys i regnbuensfarver //Cicero// Empty
IndlægEmne: Sv: Blinkende lys i regnbuensfarver //Cicero//   Blinkende lys i regnbuensfarver //Cicero// Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 1:41 am

Musikken kunne nemt gør en hver person døv hvis det var ønsket, livet og de mange lyd var ikke særligt nemt og holde ud når man var vampyr.
Cicero forstod aldrig hvor mennesker var glade for de her steder og han havde heller ikke lyst til og gør et forsøg for det var ikke lige hans kop te, nej han havde det meget beder hjemme i de små goth caféer hvor han kunne være sammen med de andre små vampyrer som var ved siden af ham.
Hvorfor var han overhoved gået her ned til og begynde med? Hvad end det så var så betød det ikke særligt meget længer for han gad ikke og være i et dårligt humør her til aften, nej lidt morskab skulle der jo os komme ud af hans friaften hvor han havde lukket i hans butik.

Cicero var som altid i et eller anden alternativt outfit for det var hans stil mere end noget andet i verden, ja han var ikke lige den som kunne se ham selv i et "normalt" jakkesæt med slips og sådan. Nej det kravet mere end det i hans øjne og det var måske os grund til at han var det han var, en lille freak hos mange men os en leder hos dem der ønsket ham som lære.
Cicero fortrak et kort smil mens han gik væk fra de store menneskeflokke som der var rundt omkring og han gik i sted hen imod springvandet som der var et lille stykke væk fra de mange mennesker, hvad skulle han dog lavet her? Freden var en ting der gjord at han heller ville blive her end blandt de mange mennesker, og dog en sjæl var der dog ud over ham selv og det var en kvinde..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blinkende lys i regnbuensfarver //Cicero// Empty
IndlægEmne: Sv: Blinkende lys i regnbuensfarver //Cicero//   Blinkende lys i regnbuensfarver //Cicero// Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 2:39 am

lydende, latteren og den skramlende musik fra de gamle højtalere irriterede langt ud over normalen. Det ville nok ikke have gået hende på hvis hun ikke var så forbandet sulten. Hun gryntede gnavent og rynkede på næsen. Hvor hun dog hadede mennesker. Støjene væsner der laller rundt uden at åbne øjnene. "to hell with it all" mumlede hun gnavent og satte sig op for at sætte i løb efter en rolling der havde forvildet væk fra sine forældre, og nu gik rundt og snøftede forvirret. Fuck etiketter, manere og love, hun var så sulten og i dårligt humør, alt sammen noget der ikke lignede hende overhovedet. Hendes hoved pinede hende i det hun bevægede sig hurtigere end det menneskelige øje kunne opfange, og med et halvkvalt skrig der varede i mindre end et sekund, var drengen forsvundet fra gågaden. Hun havde groft samlet ham op i sin favn og løbet afsted med ham.

Hun trådte ud fra buskene imens hun rullede med skuldrene, frem og tilbage, Hun lagde hovedet til den ene side, så den anden og to tydelige 'knæk' kunne høres fra hendes nakkevirvler. Den friske smag af blod hang på hendes tunge, men det var også det eneste tegn fra overfaldet. Det og så hendes pludselige humør skift. Hun befandt sig i midten af Forlystelsesparken igen. Hende og hendes 'fastfood' havde været helt nede ved vandet hvor resterne da også var dumpet i. Hun havde prøvet at slå smut med ham, men det gik selvfølgelig ikke. Hendes fremtoning var forførende og smigende og et frækt smil skilte hendes læber let, dog med en mørk undertone. Hun var iført stramme jeans og et sort enkelt korset.. som altid. Hun var ikke typen med et stort klædeskab.
"Jeg ville ikke jage her i aften hvis jeg var dig~" mumlede hun med en kælen stemme bag ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blinkende lys i regnbuensfarver //Cicero// Empty
IndlægEmne: Sv: Blinkende lys i regnbuensfarver //Cicero//   Blinkende lys i regnbuensfarver //Cicero// Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 3:04 am

Kvinden forsvandt og hvor hen var han ikke sikker på men et eller anden sted var hun vel, han lod sig stoppe op for se hvad der ville ske og der kom nogle lyde fra buskene som var lidt fra ham, kvinden kom ud der fra og han overvejet kort hvor hun havde været hen. Cicero fanget hendes stil, der var noget alternativt over den eller måske var det bare fordi hun havde korset på og derfor minde hun meget om hans lille elev, ja det var nok det Mina havde det jo os med at være alternativ som ham selv efter at han havde samlet hende op for lidt over 700 år siden.

Cicero kom med en kort latter "jeg er her skam ikke for at jage" sagde Cicero roligt "jeg her bare for at slappe lidt af på min friaften" sagde han roligt mens han kiggede på hende, hun var overnaturligt smuk og det var let og sige at hun var det samme som ham selv, en vampyr. Cicero havde jo mødt en del af hans egen racer dog havde han ikke mødt særligt mange kvinder for de havde et eller andet ry med og hold en smule afstand til ham, han forstod ikke selv hvorfor ind i mellem der var sikker en eller anden grund hen af vejen hvis han fik det af vide. "hvem er de så miss?" sagde han roligt mens han kiggede på hende med et roligt blik for han var utroligt rolig når han var sammen med andre vampyrer men det var måske os fordi det ikke var gået galt i nu..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blinkende lys i regnbuensfarver //Cicero// Empty
IndlægEmne: Sv: Blinkende lys i regnbuensfarver //Cicero//   Blinkende lys i regnbuensfarver //Cicero// Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 3:34 am

Der havde ikke været nogen åbenlys grund til at hun endte op med at hilse på ham. Hvorfor hun overhovedet var vendt tilbage var cam ikke helt sikker på.. Men som så meget andet tænkte hun ikke videre over det, 'grunde' var hende oftes ligegyldige. Hun grindte let og to et par skridt nærmere ham imens hun smilte kækt " slappe af? her?" hun løftede øjnbrynene tvivlende "Jeg er sikker på din hørelse er en tak bedre end min, så hvordan kunne du blive draget hertil.. for at slappe af?".
Hans duft og bevægelser afslørrede ham hurtigt, han var Langt ældrere end hun. Hendes øjne løb hen over hans ansigt og udseende. Hun havde altid haft noget for hår. Hun skimtede hans røde manke og tanken om at køre sine fingre igennem det, gribe let fat og... well resten af tankerne røg hen på sex blod hænder der løber over kroppe. "Jeg hedder Camelie~ ..og du?" hun lagde let armene over kors og hoppede op på springvandets stenkant, gående væk fra ham i en cirkel, rundt om vandet. Hun smilte drilskt, selvom han ikke kunne se hendes ansigt, men man kunne høre det på hendes bløde stemme "om du giver mig et falsk navn eller ej siger mig ikke så meget. Det er så sjældent jeg render ind i en olding som du". Hun skiftede stilling og lagde armene bag hendes ryg, imens hun langsomt fortsatte rundt. Det var ikke sikkert hvordan han ville reagere på en nyankommen, ikke nok var han langt ældrere end hende, men det her var også hans territorium. At komme op at slås med en på hans lvl var langt mere end bare livsfarligt, og nok var hun lettere sindsyg, sexafhængig og elskede at forføre mennesker i fælder. Men hun var ikke dum.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blinkende lys i regnbuensfarver //Cicero// Empty
IndlægEmne: Sv: Blinkende lys i regnbuensfarver //Cicero//   Blinkende lys i regnbuensfarver //Cicero// Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 3:49 am

"jeg har ikke for vane og gik folk navne" sagde Cicero kort mens han kiggede på hende og han blinkede en gang med de røde øjne "navnet er Cicero" sagde han roligt mens han kiggede på ham "og hvis du finder mig gammel så har du ikke se mange andre rundt om i verden" sagde kort mens han stadig havde blikket på hende, han kunne ikke se hendes ansigt men det betød nu ikke særligt meget for ham for han var normalt vane til lad folk hvad de nu end ønsket når de var tæt på ham.
"og da jeg sagde at jeg ville slappe af var det mere som at jeg bare er ude og nyde natten" sagde han roligt mens han gik frem af men han stoppede dog en meter fra springvandet, han så stadig på hende med øjne mens ansigt forblev hvor det nu var..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blinkende lys i regnbuensfarver //Cicero// Empty
IndlægEmne: Sv: Blinkende lys i regnbuensfarver //Cicero//   Blinkende lys i regnbuensfarver //Cicero// Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 7:02 am

Hun var ikke særlig god til at læse ham, hvilket bekymrede hendes væsen en smule. Det var sjældent hun stiftede venskaber med sin egen slags.. overhovedet, og det passede hende langt bedre at holde sig til resten af de mangeslags væsner der nu engang boede og trivedes på jorden. Hun havde det med at komme op og toppes med vampyrer. Hendes langsomme skridt stoppede en 5 meter fra ham, stadig stående på kanten, og smilende slesk. måske var der ikke noget at frygte? Hvis han ikke ville have hende her, holdt han masken godt. At prøve på at have en affære med hendes egen race plejede at ende med hende på flugt, enten fra ham eller fra andre der var rasende over at hun havde gjort en ende på ham. Så for en gangs skyld, gjorde hun sit bedste for at forblive neutral.. som om de snakkede om arbejde, eller miljøkrisen. Selvom han var fræk.. og højere end hende også osede han af autoritet. hun skulle være lavet af sten for ikke at blive draget til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blinkende lys i regnbuensfarver //Cicero// Empty
IndlægEmne: Sv: Blinkende lys i regnbuensfarver //Cicero//   Blinkende lys i regnbuensfarver //Cicero// Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 2:10 am

Han kiggede stadig på hende med øjne "ville du måske have lyst til og lave et eller andet?" sagde cicero roligt mens han kiggede på hende, hun var smuk det kunne han kun sige men igen sådan var det med alle vampyr. Smukke elegante væsner i forhold til mennesker og mange andre der nu var rundt om dem, cicero lavet et kort smil mens han skubbet lidt hår væk fra øjne med dem ene hånd, hun var godt nok på hans område men det gjord ikke det store så længe han bare ikke fik problemer for det så var det vel okey..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blinkende lys i regnbuensfarver //Cicero// Empty
IndlægEmne: Sv: Blinkende lys i regnbuensfarver //Cicero//   Blinkende lys i regnbuensfarver //Cicero// Icon_minitimeMan Aug 27, 2012 1:39 am

Hun smilte frækt ad hans spørgsmål. Lave et eller andet kunne være mange sjove ting, og cam.. hun havde med det samme et væld af gode ideer til hvad de to kunne bruge natten på. Tankerne blev afbrudt af en pludselig, forfærdelig, skrattende lyd fra højtalerne; "Klokken er 23:00. Alle besøgende bedes finde den nærmest udga-.. SKRRRTT" Højtaleren i nærheden faldt med det samme til jorden med at brag, sammen med en afhukket hånd der havde tilhørt statuen fra springvandet. Hun bed irriteret tænderne sammen, men smilte derefter blidt igen og åndede ud med et varmt smil til Cicero. "Jeg kunne ikke ta' det længere."
To florlette hop tog det for at stå et par skridt fra ham. Tre skridt til og hun stod med kun 20 centimeter fra ham. Vampyrer havde det med at dufte fantastisk, helt hypnotiserende. Noget hun tit glemte, ..seks år var der gået siden hun sidst villigt havde hilst på en, hvis man ikke talte hendes søster med.
Hendes højre hånd søgte fra hans brystkasse til hans kraveben, hals og tilsidst hans røde hår, hvor hun begravede sine fingre. Samtidig kærtegnedes hans mave og side af den venstre. "Jeg har altid lyst til at lave et eller andet" mumlede hun med en forførende undertone og så 'uskyldigt' på ham
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Blinkende lys i regnbuensfarver //Cicero// Empty
IndlægEmne: Sv: Blinkende lys i regnbuensfarver //Cicero//   Blinkende lys i regnbuensfarver //Cicero// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Blinkende lys i regnbuensfarver //Cicero//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» A lonely night .. or will you save my night, Cicero?
» K.I.S.S ->Cicero & Arason<-
» Udstilling ~ Cicero + åbent
» surrounded by darkness //Cicero//
» en aften forhåbenligt uden vold //Cicero//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Forlystelsesparken-
Gå til: